Vapaa kuvaus

Mä rekkauduin näin pakon eessä
riimit raahaan kivireessä
vajavaiseks nikki jää
puuttuu siitä lopun ää.

[email protected]

Aloituksia

40

Kommenttia

0

  1. Miksi profiilini ei löydy hakutoiminnasta?

    Onko minut siirretty siististi syrjään?
    70 plus
    4
    300
  2. Oon aluksessa muukalaisten

    kera toisten samanlaisten ohjelmoidaan sotureiksi vieraan rodun roboteiksi. Kestäneet ei kaikki meistä irroitettu telin
    70 plus
    8
    491
  3. Nyt taivas itkee tappiota

    luomakunnan rappiota apua jos saada voisi pelastuksen meille toisi. Matkaan siis mä heti lähdin taivas välkkyi sadoin t
    70 plus
    27
    781
  4. Kohtalon on julma miekka

    tiimalasin loppuu hiekka oltukaan ei Luojan mieleen luomistyönsä meni pieleen. Räjähdyksen näämme pienen laajenevan pil
    70 plus
    11
    437
  5. Mä öisin katson taivaan tähtiin

    lapsena ne samat nähtiin muuttumaton näkökulma askarruttaa vanha pulma. Mua katseleeko joku vastaan kaukaisesta planeet
    70 plus
    39
    1285
  6. On viesti mulle kulkeutunut

    Aikaportti sulkeutunut poissa on se reitti vakaa mistä pääsi ajan takaa. Majatalo ollut suotta tyhjänä jo monta vuotta
    70 plus
    15
    1230
  7. Viikkoja jo mennyt viisi

    Ukrainassa kasvaa kriisi maailma vain katsoo päältä kuolema ei lähde täältä. Avustukset auta eivät vaatteet sekä ruokal
    70 plus
    40
    1475
  8. Nyt viikkoja jo mennyt viisi

    Ukrainassa kasvaa kriisi maailma vain katsoo päältä kuolema ei lähde täältä. Avustukset auta eivät vaatteet sekä ruokal
    Ikäryhmät
    1
    937
  9. Virheen teki meidät luonut

    ihminen vain tuhon tuonut nauraakohan vielä Saara maailmaamme uhkaa vaara. Naapurimme rajan takaa rauhanturvaa muille j
    Ryhmät
    15
    1246
  10. Häväisty on papin puvut

    kymmenissä tuhatluvut kätkettynä kirkon kuoriin sekaannuttu poikiin nuoriin. Kaikki tehty eessä Luojan katolisen kirkon
    Ikäryhmät
    18
    1509
  11. Hyvin pääsin kiinni juoneen

    oman talon vinttihuoneen vuokrasin mä itselleni vaimon taskuun rahat meni. Keksin mistä rahaa lisää kaksi kissaa ilman
    70 plus
    3
    98
  12. Kapina on alkamassa

    kohta venevalkamassa ruostuu varmaan Ruotsinlaivat pysähtyy näin ilmavaivat. Nyt ei haittaa tiessä heitot levitetään ty
    70 plus
    10
    659
  13. Jos Luonto-Äiti isä oisi

    partaansa se nauraa voisi typeriä ihmisparat tuhonneet on luonnonvarat. Kaikella on kallis hinta hiljaa nousee vedenpin
    70 plus
    16
    1039
  14. Tytti Yli-Viikarilla

    käyttöä on kiikarilla katsoo, viel on rakastettu löytyy virka pakastettu. Julkisesti tuli näyttöön rahaa mennyt omaan k
    70 plus
    30
    1002
  15. Alta vintin kattopaarteen

    kätköpaikan löysin aarteen lehteen kartan piirrettynä suojaan luolaan siirrettynä. Käytävä vie vuoren sisään öljyä mä l
    70 plus
    6
    695
  16. Keitettyjä perunoita

    alehyllyn halpaa voita juustonpala leivän päällä hengissä munt pitää täällä. Surkealta alkaa näyttää leipäkaapin home t
    70 plus
    11
    963
  17. Pensselit mä työnnän santaan

    lähden tästä Kultarantaan paljastunut naamiaiset ilmaiset on aamiaiset. Ruokaa näen täyden padan arvoltaan kai kolmensa
    70 plus
    44
    821
  18. Kyyneleet mun posket tuhri

    sylissäni kallis uhri vuosikymmentä jo kaksi tullut aina rakkaammaksi. Lepopaikka rinteen päällä suojassa on sadesäääll
    70 plus
    30
    726
  19. Oon hiljaisuuden huoneessa

    illuusion tuoneessa mieleni on kevyt, avoin maailman nään toisin tavoin. Ulkona on saasteet poissa kirkas vesi virtaa j
    70 plus
    16
    831
  20. Nyt maailma on polvillansa

    virus polttaa kolvillansa turvassa ei kukaan täällä liikaa meitä pallon päällä. Piiloon ei voi enää päästä uhrejaan ei
    60 plus
    21
    49