Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6302

1. Ano/ktOlen+täysin+kunniallinen+leskirouva.Ne+jotka+ovat+halunneet+lapsia,+onhan+niitä+pakko+hoitaa.Itse+en+koskaan+halunnut.+Oäätin+sen+asian+jo+hyvin+varhain.Enkä+ole+koskaan+katunut.Tein+24/7+raskasta+työtä+kotona+ja+miestä+ei+siksi+viety+eristykseen+loppuelämäkseen.Halusin+antaahänelle+kaikki+mitä+pystyn+ja+voin+järjestää.Sossuvirkailijani+tiesin+mahdollisuuksista+ja+käytin+ne+mieheni+parhaaksi.Otin+riskin+ja+olen+bakteerikantaja.Tiesin+sen,+mutta+avioliitto+on+lupaus.Olen+äärettömän+itsekäs,+itsepäinen,+oman+tien+kulkija.+Ei+voi+kiistää.+Olisiko+sukuvika?Jos+olen+narsisti,+kiitos+kuuluu+kasvattajalleni,+edesmenneelle+äidilleni.Kaikki+holistit+ovat+omaannapaansa+tuijottajia.Minulle+on+yksi+hailee+sinun+ja+jonkun+nobodyn+arvostus.Ei+liikauta+mihinkään+suuntaan.Vietän+nyt+ansaittua+lomaa+täällä+maalla.Veneilijä+on+valmis+ottamaan+minut+mukaansa+ja+siinä+kyydissä+on+huikea+vapauden+ja+kaikesta+irtaantumisen+tunne.
  2. AnoEhkäpä+en+nyt+ihan+ole+viinatynnyrissä+kasvanut,+vaikka+viinan+käyttö+alkoi+jo+nuorena.Järjellistä+hommaa+se+ryyppäminen+ei+ole+koskaan+eikä+kenelläkään.Täälläpäin+horo+on+nainen,+jolla+on+kakaroita+monen+eri+miehen+kanssa.Ilman+papin+aamenta.