Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+välttämättä+tarvitse+olla+mikään+kisa.+Entisen+työkaverini+mies+kuoli+hänen+päälleen.+Eli+kyllä+ihan+normaalioloissakin+kuolema+voi+yllättää+ihan+missä+tilanteessa+tahansa.
22.03.2019 21:09
Niin+mitä+yhteiskunta+voisi+tehdä+että+suomalainen+tyttö/nainen+saa+elää+normaalia+elämäänsä+mihin+hän+on+tottunut+ennen+näiden+mulkerojen+tänne+tuloa.
Paljon+pannaan+sen+piikkiin+että+ei+tiennyt,+ei+ymmärtänyt+ja+lässyn+lässyn.+
Tulkkien+palkkiot+ovat+valtavia+joten+luulisi+tällaisen+yhden+perusasian+selventämisen+heille+olevan+helppoa.+
Irakilaisille+mm.+voisi+kertoa+että+nämä+kunniamurhat-+tai+mitä+milloinkin+keksivät,+on+unohdettava+välittömästi+Suomen+maaperälle+saapuessa.
22.03.2019 21:04
Enpä+usko+että+vasemmistolaista+vain.+Itse+en+ole+äänestänyt+vasemmistoa+enkä+persuja.+Silti+tässä+asiassa+ei+voi+olla+kuin+yksi+mielipide.+Jotka+ovat+eri+mieltä+muukaisten+käytöksestä,+viekää+tyttärenne+ja+vaimonnekin+sinne+"ihailtavaksi".+
Mietipä+miltä+tuntuisi+olla+näiden+sikailijoiden+armoilla.
22.03.2019 20:55
Itselleni+riittää+että+he+palautuvat+vaikka+sitten+sinne+Timbuktuun.+Ei+nyt+ihan+noin+kun+sanoit.+Mutta+niin+se+vaan+on+että+jos+eivät+maamme+säännöt+ja+lait+kelpaa+niin+pois+vaan+ja+heti.+
On+vaikea+ajatella+että+tuli+se+ihminen+mistä+tahansa+ei+muka+ymmärrä+toisen+koskemattomuutta+MEIDÄN+MAASSAMME,+olkoonkin+että+heillä+on+tehty+mitä+tykätty.
Sama+laki+jokaiselle+joka+tästä+poikkeaa,++oli+sitten+aseena+puukko+tai+mulkku+tai+siltä+ja+väliltä.
22.03.2019 20:51
Meillä+laitetaan+aina+itse+jos+sitä+ei+ole+ja+jonossa+asiakas+ennen+meitä.+Ei+ole+tullut+jännetupentulehdusta+ei+mitään+muutakaan.+Olisikohan+huomauttajalla+ollut+huono+päivä.
22.03.2019 15:45
Suomalaiset+voivat+tehdä+just+päätöksen+että+moskeija+suljetaan+ja+niin+pitääkin+tehdä.++Tämä+on+yhteiskunta+nimeltä+Suomi+eikä+muuksi+muutu.+Näin+ollen+pelataan+meidän+ehdoillamme.+Idiootteja+koko+porukka+näköjään.
22.03.2019 15:41
Oli+nyt+mikä+paikkakunta+tahansa,+se+on+järkyttävä+luku+ihmisten+tekemiksi+jotka+ovat+tulleet+meille+tänne+turvaa+hakemaan.+Heti+tuomion+jälkeen+matkalippu+kouraan+je+menköön+vaikka+Timbuktuun,+ei+vois+vähempää+kiinnostaa.+
Toivon+mukaan+matujen+keskuudessa+leviäisi+sekin+uutinen,+että+rangaistukset+ovat+ankarat+ja+kotiinlähtö+tiedossa.+Ei+meidän+vankiloitamme+tarvitse+heillä+täyttää.+Menevät+minne+menevät,+meidän+yhteiskuntamme+tuki+loppuu+tuohon,+ei+enää+euron+euroa.+
Loputon+suo+jota+ei+tarvitse+hyväksyä.
22.03.2019 15:36
No+olipa+kipakka+kommentti+edelliseen.+Siis+osui+ja+upposi,+vai.+Kyllä+tuo+kirjoittajan+kommentti+osin+pitää+paikansa.+Minä+voin+vinkua+tässä+koska+olen+lainmukaisella+eläkkeellä.+Saattahan+olla+tuo+eka+vinkuja+hänkin+ko.+statuksessa.+
Tuo+penkkaa+vasten+jne.+ei+ole+tätä+päivää.
20.03.2019 22:39
Pakko+kommentoida+tuota+kissojesi+ruokavaliota.+Siinähän+on+kaikki.+Ihan+älyttömän+hienoa.+Itselläni+myös+tällä+pienellä+koiralla+on+nappulat+kupissa+kaiken+aikaa+mutta+varsinainen+ruoka+syödään+ns,+ruoka-aikoihin.+Jos+ei+maistu+niin+palaa+nappulakupille+aikanaan.+Ikäänkuin+varamuona,+saa+syödä+kun+ja+jos+haluaa.
20.03.2019 22:19
Oletko+ottanut+eläinsuojeluyhdistykseen+yhteyttä.+He+voisivat+auttaa+etsimällä+uuden+kodin+tai+ottamalla++kissan+heille+odottamaan+uuden+kodin+löytymistä.
20.03.2019 22:12
Olen+kokolailla+samaa+mieltä.+Mikähän+tätä+rouva+Niemistä+mahtoi+alunperinkään+kiinnostaa.+Raha,+julkisuus+tai+joku+muu.
20.03.2019 17:57
Miten+tuntuis+että+voisit+olla+ainoa.+Jos+vieraasi+siinä+iltaa+istuessan+lähtee+käymään+vessassa,+niin+huudatko+perään+ettei+sitten+paskulle+vai+odotatko+että+ihminen+lukee+lapun.+Entäs+jos+hänellä+on+ripuli.+Hui+kauhistus.
Hölmö+juttu+eikä+ole+edes+aprillipäivä+vielä.
20.03.2019 17:52
Niin+Kekkosen+nauhoitettu+paluu+lentokentälle+ja+koneesta+pois+oli+surullista+katsottavaa.+Sitä+ennen+hän+kiipesi+palmuun+ja+teki++muitakin+temppuja.+
Kekkosella+oli+kuitenkin+loppuun+asti+kansan+tuki,+en+tiedä+onko+yksikään+sen+jälkeisistä+pressoista+päässyt+samaan.+Minulla+on+tuntuma+että+nykyinen+S.Niinistö+voisi+olla+aika+lähellä.
Tässä+puhun+tavallisesta+katuja+tallaavasta+kansasta.+En+poliitikoista+tms.,+vain+matti-meikäläisistä.
15.03.2019 22:55
Minunkin+mielestäni+paljon+laihtunut,+sairaan+näköinen+mies.+Mutta+juuri+niin+kuin+sanoit,+onhan+Antti+L.+Sinänsähän+he+ovat+saman+firman+vetureita.+
Kurjaa+että+Antti+R.+ei+ole+kunnossa.+Nämä+vaalit+ovat+kova+koetus+terveillein+ihmisille+saati+sitten+niille+jotka+eivät+ole+saaneet+toipua+riittävän+kauan.
15.03.2019 22:48
Eikä+ainakaan+Irakin+muslimeja.+Se+paha+mitä+siellä+on+ollut+niin+siirtävät+sen+suoraan+tänne.
15.03.2019 21:40
Ruotsissa+aikanaan+nämä+maahanmuuttajat+asutettiin+paljolti+yhteen+asumalähiöön.+Lehdestä+sai+lukea+vielä+1,5+vuotta+sitten+että+sinne++poiliisikaan+ei+uskaltanut+mennä+kuin+isolla+joukolla.+Sehän+oli+Ruotsilta+virhe.+Ei+heitä+sovi+panna+samalle+alueelle+asumaan.+Kaikkihan+sen+tietää+että+joukossa+tyhmyys+tiivistyy.+Näin+kävi+heilläkin.
15.03.2019 21:38
Kyllä+juuri+näin.+Ei+enää+näitä+eronneita+(Suomessa+vaimo+hakenut+eroa)+muslimeita+jotka+sen+jälkeen++kun+näkee+entisen+vaimonsa+ilman+huivia+ja+eikun+puukkoa+kehiin.+Lapsetkin+saivat+osansa.
Toinen+juttu+on+nämä+maahantulijat+joita+ei+tänne+haluta.+Ei+tipu+kansalaisuutta+niin+että+eikun+kotiin+vaan+oli+sitten+missä+oli.+Palautettavien+kanssa+jotka+eivät+"halua"+lähteä+sanon+minä+että+minä+puolestani+haluan+että+he+lähtee.+Ihan+liikaa+on+irakilaiset+olleet+nyt+palstoilla,+Haagassakin+kuoli+yksi+mutta+se+oli+eri+juttu+kun+tämä+toinen+puukottaja+jonka+uhrrit+selvisivät.+
Ei+mitään+sääliä,+kotiin+vaan+tavalla+tai+toisella.
15.03.2019 21:32
Ok+sen+täytyy+varmaan+olla+hyvä.
15.03.2019 18:57
Olen+ehdottomasti+samaa+mieltä.+Maitoa+juon+lasin+päivässä+++sen+mikä+kahviin+menee.+Lihaa+syön+maksimissaan+3+kertaa+viikossa,+siis+jauheliharuoat+mukaanlukien.
Oman+määrän+maitoa+juon+vaikka+maksaisi+10+e/litra.+Älytöntä.
15.03.2019 16:50
Oliko+tuo+jouaatto+ylisyömisen+tulosta+niin+kuin+monilla+meistä+ihmisistä+vai+miksi+just+jouluaatto.
15.03.2019 15:53
65 / 81