Minulla on vieraita varten lappu vessassa

Pöörtsö

Olen hyvin tarkka tietyistä asioista, en halua esimerkiksi että minulla käyvät vieraat käyvät vessassani isommalla hädällä. Siksi olen pistänyt lapun vessan oveen ja seinälle johon kirjoitettu isolla, ’ hyvä vieras, säästäthän isomman hädän kotiin’.

Minulla on jemmmassa vessapaperirullia joissa vain muutama arkki paperia, kun vieraita tulee niin laitan sen vessaan kun pitäähän naisten saada pyyhkiä pienen hädän jälkeen, mutta tosiaan paperia on niin vähän ettei kenelläkään tule mieleen vääntää pökäleitä pönttöön ellei halua kulkea kakkapebana. Onko teillä samanlaisia käytäntöjä?

53

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Ihmetteletkö miksi sulla on vain oikean jalan sukkia?

      • JossainMuualla

        1 peukku.


      • hyvinlohkastu

        1 täältäkin


      • oikeinymmärretty

        Kyllä, peukku.


      • adöjscvdnvöaöas

        Peukku ylös.


      • Anonyymi
        JossainMuualla kirjoitti:

        1 peukku.

        Minulla on siisti vessa kun en laske mamuja kotiini. Eivät osaa käyttää edes vessaa kunhuomaan että mamu on siivoojana niin silloin sotken paskalla kiusa se on pienikin kiusa. Mamut on tarkoitettu paskan siivoukseen. Haisevat aina paskalle. Hiiiihhhhh


    • Päläpälä

      Heh, en ole niin sadisti ettei vieraat saisi kakkia vessassani. Olkaa hyvät, käykää kakalla, muistakaa pestä kädet saippualla. Kiitos.

      Käydäänhän me siellä itsekin. Pöntön yms. voi pestä vieraiden jäljiltä.

    • Miten tuntuis että voisit olla ainoa. Jos vieraasi siinä iltaa istuessan lähtee käymään vessassa, niin huudatko perään ettei sitten paskulle vai odotatko että ihminen lukee lapun. Entäs jos hänellä on ripuli. Hui kauhistus.

      Hölmö juttu eikä ole edes aprillipäivä vielä.

    • vanha-äijä

      Mää en kyll sit tuu su luokse kylään.Turha orotell.

      • Ainahan sitä voi tietysti rojauttaa housuunkin, jos ei vessaan päästetä...jos se on sitten parempi vaihtoehto.


      • sitä_saa_mitä_tilaa

        Vielä parempi vaihtoehto: Voi tehdä ne tarpeet lattialle, mielellään matolle. Eipähän tule hajut vessaan.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ainahan sitä voi tietysti rojauttaa housuunkin, jos ei vessaan päästetä...jos se on sitten parempi vaihtoehto.

        Rojauttaa!!!! 😂😂😂😂

        Hitto sä oot kyllä huigee!

        Rojauttaa!!! 😝😝😝

        Ei helekatti!! Hajoon tähän paikkaan! 😆😆😆😆


    • bröööts

      Ihme fobia sitten toikin. Mulla roikkuu nasse vessan oven vieressä, tosin ihan vitsinä.

    • Täytyy kyllä myöntää että ei ole. Tapana ollut että saa olla ihan oma itsensä ja niinkuin kotonaan kunhan ei rupea enempiä riehumaan.

    • Pönttö_Einokki

      Voithan sie viedä huussin pihan perälle vieraita varten. Ja onhan siellä mukava lukea Aku Ankkaa itsekin kuumana kesäpäivänä ja sieltähän tulee pirteä aromi, ettei nälkäkään yllätä kovin helposti.

    • Sun luonas on se kuuluisa perseelle haiseva sohva?

    • Oikein. Minuakin tympäisee jos/kun joku tulee käymään ja ensimmäisenäå tallustaa vesssaan sotkemaan. Muistan sitten kyllä aina mainita ja pitkästä matkasta tulijoita kehotan käymään huoltsikalla p..lla ennen kuin tulevat :D

      "’hyvä vieras, säästäthän isomman hädän kotiin’. "

      Muuten hyvä mutta onkohan tuo vähän liian pliisu? Mitähän jos laittaisi "Tässä wc:ssä on kameravalvonta, koskaan ei voi tietää mihin tekemisesi päätyvät", sen luulisi olevan tehokas.

    • No voi vi**u:D

    • Kyllä mä jotenkin yritän vieraalla ollessa vältellä "isompaa hätää" ja jos on pakko siihen "taipua", niin avaan pesuhuoneen suihkuhanan niin ettei ainakaan kuulu mitään ääniä, kun peittyvät (ainakin toivon mukaan) suihkun äänen alle.

      Muuten kuin äänten suhteenhan on ihan se ja sama oletko käynyt isommalla vai pienemmällä hädällä - kun normaali-ihminen kuitenkin putsaa pöntön vessaharjalla "isomman hädän" jälkeen. Vikan eksän vessassa odotti inhottava yllätys, kun ei ollut itse pyyhkinyt harjalla käymisiään... Ekalla kerralla kun kävi noin päätin vaan olla hiljaa ja jopa itse putsata ne jäljet. Tokalla kertaa kun odotti taas sama näky, niin en enää vaivautunut hänen jälkiään putsaamaan... En kyllä taaskaan sanonut mitään, ihmettelin vaan itsekseni miten muutoin päällisin puolin normaali ja "siisti" kolmikymppinen mies, jota ei mitkään dementiatkaan vaivanneet, saattoi toistuvasti unohtaa paskajälkien putsaamisen.

      • wanhaämmä

        Tätä mä ihmettelen kans. Jokaisessa vessassa on vessaharja, eikä ihmiset osaa käyttää sitä juuri missään. Yhdessä entisessä työpaikassa pytyn sotkeminen oli miehillä oikein taitolaji. En vieläkään käsitä, minkälaisilla joogaliikkeillä koko posliinin saa kierrettyä paskaan yhdellä käyntikerralla...


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Tätä mä ihmettelen kans. Jokaisessa vessassa on vessaharja, eikä ihmiset osaa käyttää sitä juuri missään. Yhdessä entisessä työpaikassa pytyn sotkeminen oli miehillä oikein taitolaji. En vieläkään käsitä, minkälaisilla joogaliikkeillä koko posliinin saa kierrettyä paskaan yhdellä käyntikerralla...

        Mä taas ihmettelen, että jääkö teiltä kaikilta " jarrujäljet" sinne pönttöön?

        Kun syö paljon kuitua, niin ne pökäleet suunnilleen kelluvat eikä veskipaperiakaan juuri tarvitse..Eikä haise!

        Tai en mä tiedä johtuuko se kuidusta, ehkä mä vaaan nielen liikaa ilmaa..


      • wanhaämmä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä taas ihmettelen, että jääkö teiltä kaikilta " jarrujäljet" sinne pönttöön?

        Kun syö paljon kuitua, niin ne pökäleet suunnilleen kelluvat eikä veskipaperiakaan juuri tarvitse..Eikä haise!

        Tai en mä tiedä johtuuko se kuidusta, ehkä mä vaaan nielen liikaa ilmaa..

        Mulla on vikkelä vatsa, joskus näkee tuotoksista mitä on viimeksi syönyt (jos ei muuten muista). Läpipasko :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä taas ihmettelen, että jääkö teiltä kaikilta " jarrujäljet" sinne pönttöön?

        Kun syö paljon kuitua, niin ne pökäleet suunnilleen kelluvat eikä veskipaperiakaan juuri tarvitse..Eikä haise!

        Tai en mä tiedä johtuuko se kuidusta, ehkä mä vaaan nielen liikaa ilmaa..

        No nykyään kieltämättä aniharvoin jää mitään, ellei satu olemaan vatsa ruilulla. Enkä syö lainkaan kuituja. Olen vaan alkanut juomaan aiempaa enemmän vettä, ja uskon että se voi vaikuttaa.


      • mahassa.vikaa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä taas ihmettelen, että jääkö teiltä kaikilta " jarrujäljet" sinne pönttöön?

        Kun syö paljon kuitua, niin ne pökäleet suunnilleen kelluvat eikä veskipaperiakaan juuri tarvitse..Eikä haise!

        Tai en mä tiedä johtuuko se kuidusta, ehkä mä vaaan nielen liikaa ilmaa..

        Kelluva tuotos ei ole terveen elimistön tuottamaa tavaraa.

        Syitä: sappivaivat, imeytysmishäiriöt (rasvojen), maksasairaus, ilmavaivat.

        Ihan vaan tiedoksesi.


      • mahassa.vikaa kirjoitti:

        Kelluva tuotos ei ole terveen elimistön tuottamaa tavaraa.

        Syitä: sappivaivat, imeytysmishäiriöt (rasvojen), maksasairaus, ilmavaivat.

        Ihan vaan tiedoksesi.

        No nekin nyt sitten vielä!

        Vaan eipä haise!


      • mahassa.vikaa kirjoitti:

        Kelluva tuotos ei ole terveen elimistön tuottamaa tavaraa.

        Syitä: sappivaivat, imeytysmishäiriöt (rasvojen), maksasairaus, ilmavaivat.

        Ihan vaan tiedoksesi.

        Enkä mä tarkottanut että ne ihan ilmassa kelluu..

        Selvyyyden vuoksi! 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Enkä mä tarkottanut että ne ihan ilmassa kelluu..

        Selvyyyden vuoksi! 😄

        Kylläpäs helpotti..

        "Ulosteen kellumisessa on lääkärin mukaan harvoin kyse mistään vakavasta. "

        Meinas yöunet mennä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä taas ihmettelen, että jääkö teiltä kaikilta " jarrujäljet" sinne pönttöön?

        Kun syö paljon kuitua, niin ne pökäleet suunnilleen kelluvat eikä veskipaperiakaan juuri tarvitse..Eikä haise!

        Tai en mä tiedä johtuuko se kuidusta, ehkä mä vaaan nielen liikaa ilmaa..

        Ne pökäleet ei saisi kellua.

        Kelluva p*ska kertoo yleensä jostain viasta ruonsulatuksessa tai ruokavaliossa


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kylläpäs helpotti..

        "Ulosteen kellumisessa on lääkärin mukaan harvoin kyse mistään vakavasta. "

        Meinas yöunet mennä..

        Ja sitten ne on myös useimmiten sellaisia papanoita.

        Mistähän kauheesta se kertoo?

        Harmis ei voi lukea tätä ketjua..

        Vaikka eyöh plöö tööl mtää nnsii plye.



    • kakka vessa prööt

    • pitkätukka-68

      P.S. Ottakaa oma saippua mukaan. Ja käsipyyhe myös.

      • Ja oma vessanpönttö!

        OPM saa uuden merkityksen..


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja oma vessanpönttö!

        OPM saa uuden merkityksen..

        Sellanen styroksinen kompostikäymälä megeen.


      • pitkätukka-68
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ja oma vessanpönttö!

        OPM saa uuden merkityksen..

        Tervetuloa, mut viekää Omat Paskat Mukananne!


    • Rollotiroo

    • provo.aloitus

      Mites Pöörtsö, eli aloittaja, kun menet itse kylään?

      Onko sinulta kielletty kyläpaikkojen vessoissa kakalla käynti? Vai koetko olevasi oikeutettu asioihin, joita et muille salli?

      • Pöörtsö

        En tietenkään käy kakalla kylässä,, se kuuluu hyviin käytöstapoihin ettei lähde ääntämään pökäleitä toisten pönttöihin ja muutenkin välttelen kakkosen tekemistä muualla kuin kotona. Jos on pakottava tarve käydä kakkosella jossain julkisessa vessassa niin en varmasti istu siihen renkaalla vaan kakin niin että peppu einosu renkaaseen. Tästä seuraa usein se että jää posliiniin jarrujälkiä jotka jätän ’ käyntimerkiksi’ seuraavalle käyttäjälle.


    • Laki_ja_oikeus

      Ihmisellä on oikeus käydä WC:ssä, myös isommalla asialla. Jos minulta kiellettäisiin kylässä WC:n käyttö, niin soittaisin poliisin.

      • OikeuttaMutteiKohtuutta

        Ihmisellä on myös oikeus kylässä käydessään painella suoraan jääkaapille, kun nälkä yllättää. Ja katsoa Emmerdale, mikäli kyläily on ajoitettu juuri päällekkäin.


    • wempula

      tuotannii mie käy aena naapuri akal paskol...

    • samalta.näppikseltä

      "Minulla on jemmmassa vessapaperirullia" ap,n tekstiä

      " tallustaa vesssaan sotkemaan. " harmiksen tekstiä.

      Sama tyyli molemmilla

    • KaikenlaistaNäkee

      Minä kävin kerran yhdessä yleisö wc:ssä jossa olen useamminkin käynyt, mutta ovelta sai kääntyä takaisin.
      Siellä oli käynyt joku vetelävatsainen, kun oli wc pöntön reunat ihan kuirussa ja ruskea vana johti pöntöltä lavuaarille.
      Wc paperitelineen paperirullassa oli kuirua ja roskiksessa oli kuiruista käsipaperia ilmeisesti oli yritetty pyyhkiä paikkoja, mutta ennemminkin oli levitetty kuirua ympäri lattiaa.
      Varmasti olivat housutkin kuirussa, kun jälki oli karseen näköistä.
      Sem jälkeen en ole kyseisessä wc:ssä käynyt, eikä se yleisö wc ollut edes kaupungin keskustassa, vaan syrjemmässä, mutta yleisellä paikalla.

      • jäi.pissimättä

        Tämä käsittämätön paskalla sotkeminen on nykyään hyvin yleistä! Syitä ilmiöön voi vain arvailla, hmm...

        Kamin yleisövessat siellä matkakeskuksen yläpuolella ovat aina aivan törkeässä kunnossa. Samanlaista juttua, mitä kuvasit nähneesi. Siis ruikulia joka puolella.

        Vessan ylläpidosta vastaa huonoa suomea puhuva ilmeisesti pakistanilainen tms. pikasuutari, jonka pieni toimipaikka sijaitsee vessojen lähellä. Kerroin yrittäjälle suorat sanat mitä mieltä olen ja vaadin vessamaksun takaisin. En tiedä ymmärsikö muukalainen, miksi tein reklamaation. Hän oli muutenkin jotenkin vähämielisen oloinen.

        Harmillista, kun hienot uudet tilat menevät täysin pilalle muutamassa vuodessa, kun tilojen ylläpito annetaan kehitysmaalaisten osaamattomiin käsiin. Ja oksettavaa, kun nykyisenä tautisena aikana joutuu kohtaamaan ihmispaskaa ja muita eritteitä yleisillä paikoilla.

        Sellaista sotkua mitä olen yleisissä vessatiloissa nähnyt, ei saa aikaan normaalijärkinen länsimaalainen ihminen.


      • pelkkääpaskaa
        jäi.pissimättä kirjoitti:

        Tämä käsittämätön paskalla sotkeminen on nykyään hyvin yleistä! Syitä ilmiöön voi vain arvailla, hmm...

        Kamin yleisövessat siellä matkakeskuksen yläpuolella ovat aina aivan törkeässä kunnossa. Samanlaista juttua, mitä kuvasit nähneesi. Siis ruikulia joka puolella.

        Vessan ylläpidosta vastaa huonoa suomea puhuva ilmeisesti pakistanilainen tms. pikasuutari, jonka pieni toimipaikka sijaitsee vessojen lähellä. Kerroin yrittäjälle suorat sanat mitä mieltä olen ja vaadin vessamaksun takaisin. En tiedä ymmärsikö muukalainen, miksi tein reklamaation. Hän oli muutenkin jotenkin vähämielisen oloinen.

        Harmillista, kun hienot uudet tilat menevät täysin pilalle muutamassa vuodessa, kun tilojen ylläpito annetaan kehitysmaalaisten osaamattomiin käsiin. Ja oksettavaa, kun nykyisenä tautisena aikana joutuu kohtaamaan ihmispaskaa ja muita eritteitä yleisillä paikoilla.

        Sellaista sotkua mitä olen yleisissä vessatiloissa nähnyt, ei saa aikaan normaalijärkinen länsimaalainen ihminen.

        Kyllä niitä housuun paskojia löytyy minkä maalaisista tahansa, vittu tostakin pitää yrittää vääntää jokin ulkomaalaisasia.


      • yfdyfuyguhih
        pelkkääpaskaa kirjoitti:

        Kyllä niitä housuun paskojia löytyy minkä maalaisista tahansa, vittu tostakin pitää yrittää vääntää jokin ulkomaalaisasia.

        Eihän se housuunpaskoja ole, joka pitkin seiniä ja lattioita paskoo.

        Ja kyllä, joillakin muualta tulleilla ihmisillä ei ole käsitystä miten suomalaisissa vessoissa asioidaan. Itärajamme levähdyspaikoissa on oikein opastekyltit miten vessanpöntöllä kuuluu istua. Ovat tulleet tarpeeseen, ei niitä huvikseen ole asennettu. Ja sitten on oma lukunsa nämä erään ideologian kannattajat, joiden esikuva antaa pyhässä opuksessa ohjeet paskomiseen ja niitä pitää (pitäisi) noudattaa. Eli kyykkypaska ainoastaan sallittu.. Mutta eivät sentään putsaa putkensa suuta kolmella kivellä, kuten profeetta kehottaa.. Wonder why...

        Sitten on oma lukunsa koprofiilit, joita myöskin liikkuu yleisissä käymälöissä. Lineekö syynä nykylasten ylipitkäksi venytetty vaippaikä, vai mikä? Jokinhan siinä paskassa tuntuu kiinnostavan.. Ja sanonpa vaan, että on täysin epänormaalia paapomista pukea yli 2-vuotiaalle vaippoja kuten nykyään niin moni tekee.. Ja olen tuossa ikärajassa nyt hyvin antelias, sillä normaalisti pikkulapsilla tulee ahaa-elämys kehon tuotoksista paljon ennen 2-vuotissynttäreitä.

        Koprofiilit todellakin sotkevat koko vessan ulosteisiin. Siis sivelevät paskaa seinät täyteen. Ja yrittäjien on tilattava vessoihinsa erikoissiivoojat.. Ja asiakkaathan tämän maksavat viime kädessä kohonneina hintoina.

        Paskalla sotkijoille pitäisi järjestää julkinen nöyryytys. Naamat ja nimet esiin, ja tekijät selittämään tekojensa syitä julkisesti. Ja päälle parin vessan siivoukset ilman palkkaa.


    • Spergggggg

      No kun aloittaja on noin tarkka, niin kannattas lisätä lappu sisääntulo ovelle, että kaasujen päästely sisätiloissa kielletty, että voi käydä ulkona pieraisemassa, ettei meidän raikkaaseen sisäilmaan tule epämiellyttävää hajua ja joutuu tuulettaan koko huushollin.

    • Jos löytäisin tuollaisia lappusia, kakkisin salaa kukkaruukkuun :'D

      • Hhhha

        Harmis kun on sun unelmamies niin siellä käydessäsi joudutkin niin tekemään.


      • misspönttöuuni
        Hhhha kirjoitti:

        Harmis kun on sun unelmamies niin siellä käydessäsi joudutkin niin tekemään.

        Ei kai hän minua komentaisi?

        Ja jos komentaisi, huutaisin "pyyhkimäääään!" Viskaisin vessanovesta paperirullan ja se kierisi pitkin asuntoa

        (naurua kakkahuumorille)

        Joo, on täällä aiheet.


    • Kakkapolliissi

      Suomi nousuun kakka housuun.

    • Noh huh huh. 😮‍💨

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe