taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Hiivasieni jyllää pyllyreiässä
Nyt on Ellin määräämää vaahtoa mutta ei auta. Peräpään karvat ovat ruskeat mutta kutina on hieman lientynyt kun sain luv1202Keuhkosyöpä jossa jotain "lähettiläitä" myös maksassa
Onko jollain kokemuksia tästä tai edes samantyyppisestä. Ensi viikon tiistaina alka Meilahdessa hoidot josta ei tietenkä3219Niin mikä on hyvä ruoka??
Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol1149Niin mikä on hyvä ruoka??
Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol0138Niin mikä on hyvä ruoka??
Se on se mistä koirasi tykkää ja mitä mielellääm syö. Kauheata vohkaamista eri merkeistä ja mitä niissä on ja mitä ei ol1245Eturauhasen suurentuminen
Nyt selvisi miksi 5.5 vuotiaalla serobillani on "juoksuaikoja" vaikka onkin uroskoira. Nuorempana niitä oli noin kerran2212Ei mennytkään ohi
Hetken luulin että tämä uroksen "juoksuaika loppui mutta ei. Pienen tauon jälkeen alkoi uudestaan ja olimme ko. asian vu2116Uroskoiran juoksuaika
Jippii. Taas tältä erää ohi. Söi nyt viikkoon kunnolla. Tuon edellisen viikon aikana syönyt juuri sen verran että pysyy7239Kumma puu Helsingin Kumpulassa
Huomasin koiran ulkoilureitillä olevan puun joka on Limingantien varressa pienen puiston reunassa. En tiedä mikä puu se054Meidän koira ei enää kelpaa punkeille
Alkukeväästä ostamani puolen vuoden punkkilääkkeet ovat koskematta. Omallani ei ole ollut yhtään punkkia vaikka muilta179Sydämen vajaatoiminta?
Onko kellään tietoa nykyhetken jonosta sydämen ultraan Hgin Malmin sis./kardiologia poliklinikalle. Oma lähetteeni terve079Koronakuolemat tältä vuodelta karmaisevia
Näin kertoi Husin lääkäri nykytilanteesta. Nyt on ollut Nato ja pakjon muuta, tuntuu kuin korona olisi voitettu kokona087Miten saan koirani uskomaan
Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike6135Miten saan koirani uskomaan
Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike1107Miten saan koirani uskomaan
Että sen ei tarvitse pelätä kaikkia suurempia koiria kuin se on itse. Kirjoitin siitä jo kertaalleen muttaa nyt on vaike1190Ensimmäinen punkkihavainto
Niin ovat ainakin Helsingin Kumpulassa nyt totta. Tiistaina luin lehteä sohvalla ja kun käänsin sivua katsoin että mikä272Ensimmäinen punkkihavainto
Niin ovat ainakin Helsingin Kumpulassa nyt totta. Tiistaina luin lehteä sohvalla ja kun käänsin sivua katsoin että mikä168Sydämen vajaatoiminta?
Olen kärsinyt rytmihäiriöistä jo toista kuukautta ilman omaa syytäni. Lääkäri joka otatti sydänfilmin 25.2., unohti lait2343Vähäenergisempi nappula
Koira on liian lihava. Syö aamulla Prima Dod merkkistä nappulaa noin 1,5 dl. Päivällä syö pedigreen lihakoiranmakkaraa3290Koiran hampaanpoisto
Koiraltani putsattiin hampaat hammaskivestä ja lääkäri oli ottanut pari pientä hammasta pois. Nyt ensi viikolla ollaan m2373