Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

  1. Koskelan murhat

    Otsikko voi olla raflaava mutta näin minä ajattelen. Ajattelen miten kuollutta kaveria on käyty katsomassa myöhemmin ja
    Henkirikokset
    45
    1777
  2. Punkkilääke Bravecto

    Hei minun pieni (12,5 kg) koirani sai jo kolmatta kesää vasten punkkilääkkeen joka on Bravecto. Koiran viikko oli tälla
    Koirien terveys
    4
    1339
  3. Nuoret Helsingin Koskelassa

    Uskomaton tämä juttu. Asun itse suht lähellä ja muutin noin 9 vuotta sitten Koskelasta. Ensi alkuun otan osaa kaikkien
    Henkirikokset
    38
    1215
  4. Koiravero turha

    Itse tiedän tämän asian kanssa työskennellässäni että vero oli turha. Muistan kun omilla koirillani killuivat pannassa
    Koiravero
    9
    835
  5. Kuka oli hereillä Sipoossa

    Kuka tappoi juuri nyt Sipoosta löydetyn johtajamiehen. Rauhallinen paikka ja poliisikaan ei kerro mitään. Ruumis kuiten
    Henkirikokset
    4
    416
  6. Sydämen vajaatoiminta?

    Olen kärsinyt rytmihäiriöistä jo toista kuukautta ilman omaa syytäni. Lääkäri joka otatti sydänfilmin 25.2., unohti lait
    Sisätaudit
    2
    221
  7. En haluaisi kastroida koiraani

    On se kumma että lennetään kuuhun ja tiede on kehittynyt joka suuntaan kovasti mutta: Pienen uroskoirani kova "juoksuai
    Sekarotuiset koirat
    4
    205
  8. Miten koirat selviävät helteessä

    Hei vaan. Miten koiranne ovat sevinneet pitkäaikaisesta helteestä. Mitä kikkoja ja konsteja. Meillä pienehköllä sekarot
    Koirien terveys
    5
    203
  9. Koiran punkkilääke

    Annoin pienelle (10,5 kg) punkkipillerin nimeltä Bravecto. Annostus oli 10-20 kg. Aiemmin olin koko siihenastisen kevään
    Koirien terveys
    0
    187
  10. Ns. vihapuhe

    On varmaan kaikkea asiatonta mutta ymmärrän sen tavallaan. Suomessa on iso kasa ihmisiä/perheitä jotka elävät niukin na
    Maahanmuutto
    11
    182
  11. Vähäenergisempi nappula

    Koira on liian lihava. Syö aamulla Prima Dod merkkistä nappulaa noin 1,5 dl. Päivällä syö pedigreen lihakoiranmakkaraa
    Koirien ruokinta
    3
    175
  12. Eturauhasen suurentuminen

    Nyt selvisi miksi 5.5 vuotiaalla serobillani on "juoksuaikoja" vaikka onkin uroskoira. Nuorempana niitä oli noin kerran
    Koirien terveys
    2
    153
  13. Koiran hampaanpoisto

    Koiraltani putsattiin hampaat hammaskivestä ja lääkäri oli ottanut pari pientä hammasta pois. Nyt ensi viikolla ollaan m
    Lemmikit
    2
    148
  14. Kuka maksaa hautajais-ym kulut

    Olen lukenut jostain että perunkirjan teettämisen maksaa sen tilaaja. Liekö oikein? Kuka maksaa hautajais- ja hautakulu
    Laki ja rikos
    3
    145
  15. Uroskoiran juoksuaika

    Jippii. Taas tältä erää ohi. Söi nyt viikkoon kunnolla. Tuon edellisen viikon aikana syönyt juuri sen verran että pysyy
    Koirien terveys
    7
    139
  16. Punkkilääke Bravecto

    Hei minun pieni (12,5 kg) koirani sai jo kolmatta kesää vasten punkkilääkkeen joka on Bravecto. Koiran viikko oli tälla
    Koirien terveys
    2
    135
  17. Hiivasieni jyllää pyllyreiässä

    Nyt on Ellin määräämää vaahtoa mutta ei auta. Peräpään karvat ovat ruskeat mutta kutina on hieman lientynyt kun sain luv
    Koirien terveys
    1
    134
  18. Keuhkosyöpä jossa jotain "lähettiläitä" myös maksassa

    Onko jollain kokemuksia tästä tai edes samantyyppisestä. Ensi viikon tiistaina alka Meilahdessa hoidot josta ei tietenkä
    Terveys
    1
    120
  19. Mitä merkitsee??

    Mitä merkitsee kun on laitettu havunoksa omakotitalon ulko-oveen. Itselle tuli mieleen joku vanha tapa kertoa esim. kuol
    Historia
    4
    110
  20. Koiran trimmaus

    Miten ihmeessä kolmas trimmaus samalla ihmisellä voi olla meidän trauma. Pyysin trimmaamaan kuin ennenin eli ihan lyhyek
    Koirien terveys
    2
    107