Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloituksesi+on+tönkkö,+tyhmä+ja+kertoo+sinusta+aika+paljon.+Arvatkaapa.+Hyi+helvetti,+ei+nämä+mitkään+arpajaiset+ole.+
Ole+miten+uskovainen+ja+ihan+mitä+tahansa+toivon+että+sinäkin+miettisit+jotain+saman+suuntaista.+Ja+kaikki+kaltaisesi+jotka+ovat+noin+itseään+täynnä.+Sinulla+ei+ole+oikeutta+tuon+lapsen+asian+jälkeen+sanoa+yhtään+mitään.+Olet+helvetin+tyhmä+ja+uskossasi+epäpyhä.+Kukaan+oikeasti+uskova+ei+olisi+kirjoittanut+eikä+edes+ajatellut+aloittamaasi+avausta.+
Olen+pahoillani+tuon+mulkeron++puolesta,+en+ole+moiseen+ennen+törmännyt.+Oksettaa.
01.03.2019 22:16
Ainakin+ennen+niitä+ihmisiä+jotka+ovat+tuon+pojan+ikäisenä++tehneet++hänen+elämästään+sellaisen+että+tuo+ratkaisu+on+ainoa+oikea.++
Olikohan+poika+uskonnollisesta+perheestä.+Yliuskovaisten+perhe+jo+voisi+kertoa+aika+paljon.+
Eikö+tällaista+pitäisi+jo+tutkia+ainakin+poliisin.+Ympäristössä+on+jotain+häikkää,+varsinkin+kun+se+kirjoitetaan+tällä+palstalla.+
Täällä+vaan+arvuutelleen+että+pääsikö+taivaaseen+vai+ei.+SAIRASTA.
01.03.2019 22:08
Joo+eivät+lekurit+enää+naureskele.+Tämä+koskee+myös+kissoja+mutta+heidän+pakkorekisteröintinsä+alkaa+myöhemmin.+En+tosin+tiedä+missä+vaiheessa+koko+homma+on,+koska+alkaa+ja+minne+rekisteröin+ja+teenkö+sen+itse+vai+eläinlääkäri.+
Jos+niin+että+ell+on+se+henkilö+niin+silloin+on+rahastuksen+makua+ilmassa.+Siis+jos+joutuisit+tämän+asian+takia+käymään+lemmikin+kanssa+lääkärissä+se+kuulostaa+hullulta.+Kait+jokainen+voi+omat+lemmikknsä+rekisteröidä+itse.+Sirunumero+on+mulla+ainakin+tiedossa.
Voivat+ehkä+käyttää+omistajatietoja+kerätessään+hyödykseen+entistä+koiraveroa.+Sen+tiedän+että+se+ei+ole+täydellinen+koska+iso+joukko+ei+ilmoittanut+koiraansa+verolle+ja+tietty+onhan+koko+ajan+tullut+uusia+ja+poistunut+osa+koirista+lemmikkitaivaan+tarhaan.
Mielenkiintoista+nähdä+miten+he+tämän+toteuttavat.
01.03.2019 19:52
Kiitos+mielenkiinnostasi.+Muuten+mukavasti+mutta+lentsu+ei+lähde,+ei+sitte+niin+itkemälläkään.+Muuten+menee+mukavasti+muuten+vaan,+tiätsä.
27.02.2019 23:53
Tarkoitatko+että+maksu+on+terveyskeskuksen+lääkärille,+yleislääkäri+yleensä+ja+laskuttaja+on+kunta.
Helsingissä+on+tuo+maksu+ollut+jo+aikaa+pois+joten+naivisti+olen+ajatellut+että+yleensäkin+terveyskeskusmaksut+ovat+hävitetty+maailman+kartalta.+Puhutaanko+nyt+samasta+asiasta.
27.02.2019 23:03
Montako+itselläsi+on+tai+on+ollut.++Kuuluu+kokemattoman+ääni.+
Muista+että+silloin+kun+olet+vaikka+ryöstämässä+vanhusta,+pankkia+tai+rötöstelet+niin+poliisin+apuna+on+laumoittain+fiksuja+koulutettuja+koiria.+Kuka+koirista+haistaa+metsään+kätkemäsi+ja+äsken+ryöstämäsi+rahat,+jos+tuli+ollut+oltua+huumepäissään+niin+yksi+näistä+virkaintoisista+karvaturreista+haistaa+senkin.++ja+ihmisellä+on+kun+jokaisella+ominaishaju,+taas+se+koira+löytää+sut+sieltä+puskasta+jne.+Tulli,+poliisi+ja+rajavatiolaitos+ovat+onnellisia+näistä+koiristaan.
Minäkin+olen+omastani+mutta+sulle+paukapäälle+on+turhaa+tässä+sen+enempää.+Ei+helmiä+sioille.
27.02.2019 22:51
Mistä+tuota+naudanmahaa+saa.+Onko+pakastettu+ja+keitetäänkö+vai+miten?
27.02.2019 22:41
Toi+piimä+oli+meidän+koirille+ns.+jälkiruoka.+Kun+kupit+olivat+tyhjät+ruoasta+niin+sitten+kupin+pohjalle+juuri+tuota+ab-piimää,+ne+tykkäsivät+siitä+kovasti.
27.02.2019 22:39
Kokeile+sellaista+kuin+Tehobakt.+Itselläni+oli+sitä+aina+just+ripulin+varalta+mutta+sen+ohjeissa+mainitaan+myös+että+ruoan+vaihdon+yhteydessä.+Se+ei+sinänsä+ole+mikään+lääke+mutta+esim+sakun+kokoiselle+annoin+ripuliin+3+täyttä+mittaa+siihen+sekoitettuna+mitä+se+nyt+söi.+Riisi+ja+keitetty+kala+ja++kana+ovat+hyviä.+Se+on+siis+jauhe+ja+ohjeet+on+mukana.+Toimii+
Kotiruoka+meillä+menisi+parhaiten+mutta+siitä+puuttuvat+kaikki+ne+vitamiinit+ja+hivenaineet+jotka+valmisruokiin+on+koirille+lisätty.+Jos+koira+söisi+vaan+kotiruokaa+niin+vitamiinit+sun+muut+täytyisi+antaa+purkista.
27.02.2019 22:34
Noin+pikkuhiljaa+tehtiin+meilläkin+sakujen+kanssa.+Useampi+niistä+olivat+herkkävatsaisia.+Nyt+tämä+pieni+1,5+vuotias+on+kuitenkin+rautavatsa.+Ei+tarvitse+totutella,+ruoan+voi+vaihtaa+lennossa.+Kaikki+mistä+se+pitää+on+käynyt.+Se+ei+vaan+pidä+ihan+mistä+vaan.+Jos+tarjoan+sille+vaikka+makkaranpalaa+kädestä+,+siis+jos+ei+ole+mieleistä+makkaraa,+niin+se+tökkää+tomerasti+kättä+kuonollaan+että+"mä+en+tykkää+tosta",+vie+pois.
Terve+on+ollut,+yhtään+ripulia+ei+edes+ole+ollut.+Minusta+ne+ripulitaudit+muita+vaivasivat+yleensä+syksyllä+ja+keväällä.+Ja+vähän+kuin+lapsetkin+niin+koiriltakin+saattoi+tulla+molemmista+päistä.
27.02.2019 22:25
Pitkästä+listasta+siitä+mitä+koiralle+ei+saa+antaa+niin+hedelmien+puolelta+en+nyt+muista+kuin+viinirypäleet.+En+tiedä+sitten+rusinoista,+nehän+ovat+prosessioituja+viinirypäleitä.
27.02.2019 22:15
On+lukemani+mukaan+liian+suolaista.+Itse+annan+silloin+tällöin+pieniä+määriä+muun+ruoan+sekaan+eikä+sille+mitään+ole+tapahtunut.
27.02.2019 22:12
Tänään+luin+Ildiksestä+että+tämä+jätösten+korjaaminen+perustuu+lakiin.
Järjestyslaki+pykälä+14.+Noin+lehdessä+luki.+Että+sittenhän+sitä+on+rikollinenkin+jos+ei+hommia+hoida.
27.02.2019 21:41
Kyllä+metsähiirikin+tuhoaa+just+siemenet,+meilläkin+kävi+niin.+Samoin+koiran+iso+ruokapussi+oli+syöty+rikki+ja+olivat+syöneet+isompaan+nälkään.+Nämä+siis+mökillä.
Hupaisa+oli+tapaus+asuntovaunulta+kuun+taas+talvella+kerran+mentiin.+Meillä+oli+yläkaapeissa+ylimääräisiä+vaatteita+nätisti+viikattuna.+Mieheni+haki+sieltä+verkkarit+ja+rupesi+vetämään+niitä+koipiinsa.+Ekan++jalan++kun+puntista+sisään+työnsi+siitä+tuli+kauhea+sotku.+Vessapaperirulla+oli+siellä+silputtuna+ja+niinhän+ne+pärähti+lattialle.+Eli+pesää+oli+pidetty+siellä+puntissa+ja+ihmeellisen+hienoksi+oli+paperi+jauhettu.+
Kyllä+ne+vaunuun+sisälle+tulivat,+sen+jälkeen+ruvettiin+tukkimaan+mm.+vesiputken+pää.+Sehän+ei+kovin+suuri+ollut+mutta+ei+tollanen+pieni+otus+suurta+tarvitsekaan.
27.02.2019 21:37
Niin,+valonlähde+oli+päreet+palamassa+ja+kehitys+kun+kulki+niin+tuli+öljylamput++tai+mikä+niiden+oikea+nimitys+lienee+ollut+mutta+savuttivat+kyllä+ajan+kanssa+pirtin+mustaksi.+
Savusauna+on+edelleenkin+mielestäni+number+one,+nokisempi+oli+kun+tuli+saunasta+pois+kun+sinne+mennessä+oli+ollut.+Iho+tuoksui+savulle+vielä+seuraavana+aamuna.
27.02.2019 21:09
Ja+uskotko+jos+väittävät+että+heidän+mökeillään+ei+ole+puusaunaa.+Lämmittävät+puulla+itse+ja+puhuvat+toista.+Heille+riittää+että+muut+tekevät+mutta+eihän+nämä+asiat+heitä+itseänsä+koske.
27.02.2019 21:03
Niin+mikä+on+taulukkomaksu?+En+ole+koskaan+kuullutkaan.
26.02.2019 22:43
Just+eikö+heitä+tarvittu+isoin+joukoin+työllisyyttä+paikkaamaan.+Tarkoitus+lienee+saada+tänne+lääkäreitä,+arkkitehtejä,+sairaanhoitajia,+lastenhoitajia.+
Eikö+mm.+näihin+virkoihin+ja+toimiin+jo+pitäisi+olla++jotain+muuta+kun+se+mitä+he+nykyään+edustavat.+
Haluaisin+että+mediakin+on+siinä+mielessä+hereillä+että+kun+ensimmäinen+maahantulomuuttaja+valitaan+tärkeään+virkaan,+saisivat+kansalaisetkin+tietää+siitä.+Niin+voisi+meikänkin+ajatus+muuttua.
26.02.2019 22:00
Hyvä+niin+ja+oikein.+itse+asun+kuitenkin+Helsingissä+mutta+omassa+kodissani+on+lattiasta+lähes+kattoon+asti+ulottuva+valkoinen+kakluuni.
Käytän+sitä+aina+jos+kotona+on+kylmä,+välillä+makkaranpaistoon+ja+välillä+vaan+tunnelman+luomiseen.+
Jos+maailma+tähän+kaatuu+niin+antaa+rymistä+vaan.+Olen+menettänyt+niin+paljon+viimeisen+kolmen+vuoden+aikana+(mieheni+sairastuminen,+poikani+menettäminen+ja+nyt+äitini+sairastuminen)+että+en+jaksa+helvetti+ajatella+tuota+hiukkaspäästöjuttua+yhtään.
Sitäpaitsi+lämmitysmielessä+olevat+tulisijathan+lepäävät+kesällä.
26.02.2019 21:50
On+sitäkin+kokeiltu.+Uusi+asfaltti+ja+pehmeä+vielä.+Ei+ollut+hyvä+purkka.
26.02.2019 21:43
68 / 81