Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+olen+samaa+mieltä.+Tervetuloa.
15.02.2019 19:44
No+tavaas+uudestaan.+Eikä+tartuta+pilkkuihin.+Voihan+sitä+puhua+vaikka+säästä+jos+huvittaa.
15.02.2019 19:40
Joo+elämän+kannattaja+olen+minäkin.+En+kuitenkaan+halua+olla+vaan+tyytyväisenä+itsekseni+kun+joku+tekee+jotain+halpamaista.+
Oli+sitten+mikä,+mistä+tai+ihan+mitä+lie,+niin+jos+ihmisellä+on+siellä+pääkopassa+YHTÄÄN+MITÄÄN+niin+hän+kyllä+ymmärtää+mitä+voi+tapahtua+em.+tempauksesta.+Ei+auta+alkuperät+eikä+uskonnot+sen+enempää+kuin+kulttuurit.+
Sanoisin+että+aika+kuspää+torvi,+kotelossa+500.
15.02.2019 19:37
Tuota+samaa+ihmetellyt+jo+useamman+vuoden.+Ei+voi+käsittää.+Olisi+kiva+jos+joku+oikeasti+hänen+hommistaan+kiinnostunut+kertoisi+että+mitä+ja+miksi.
15.02.2019 19:23
Hyi+minä+vanhus+en+mereen+hyppää+kun+en+kylmää+siedä+enää+muutenkaan.+
Minulla+on+lääketieteelliset+konstit+sitten+kun+hengitysilma+loppuu,+siihenkin+voi+varautua.+
Missään+nimessä+en+noihin+laitoksiin+lähde,+selvä+se.+
Mutta+konstit+on+monet+sanoi++akka++kun+kissalla+pöytää+pyyhki+.
13.02.2019 23:23
Kyllä+se+omaisten+niskaan+jää.+En+tiedä+tuota+kohtaa+että+"jos+ei+haluu"+niin+voiko++olla+niin.+Yleensä+perilliset+elikkä+ne+jotka+ekana+jotain+saisivat+jos+vainajalla+on+omaisuutta,+he+myös+hoitavat+hautausjärjestelyt.
Niidenhän+ei+tarvitse+olla+muuta+kuin+että+vainajalla+on+hautapaikka,+mahdollinen+polttaminen+ja+jotain+muita.+
Jos+vainajalla+on+omaisuutta,+kaikki+kulut+voidaan+ottaa+hänen+omista+rahoistaan.
Hautasin+poikani+4/18+mahdollisimman+vähin+menoin+mutta+lasku+oli+kaikkineen+1800+ja+vähän+yli.
13.02.2019 23:16
Meillä+Helsingissä+niitä+on+niin+paljon+että+eivät+juuri+tunteita+herätä.+Kesällä+joka+nurkka+täysi,+talvella+vähemmän.++
En+tiedä+että+olisi+laki+joka+kieltää+antamasta+mutta+suositus+on+ettei+annettasi.+Mitä+enemmän+saavat+sitä+enemmän+heitä+on.+
Olen+joskus+miettinyt+että+jos+itse+menisin+kulmille+kerjäämään,+yrittäisn+olla+mahdollisemman+surkean+näköinen,+niin+mitenkähän+kävisi.+
Uskon+että+he+eivät+ole+siellä+sietokykyään+enempää+ja+eivät+niin+kuin+aiempi+vastasi+mitään+pakolaisia.+Eli+juuri+romaanikerjäläisiä+milloin+mistäkin+maasta.+Tieto+heidän+välillään+kulkee+hyvin+että+minne+kannattaa+mennä.+
Esimerkkinä+Helsingin+Kaisaniemen+metroympäristö.+Joka+paikassa+ja+kulmassa+tyyppi+ja+lappu+jossa+jotain+tekstiä.+Mahdollisemman+traagista.+Sitten+yht+äkkiä+kokoontuvat+kuin+lintuparvi+(5-6+kerjäläistä)+ja+kaamea+pulputus+käy+ja+tehdään+ttas+uusi+suunnitelma,+kuka+nyt+menee+minnekin.
Jopa+Karjaalla+yrittivät+huijata.+odotin+linja-autoa+ja+paikalle+tuli+ulkomaalainen+noin+40+vuotias+mies+työntäen+nuorta+poikaa+jolla+oli++(siis+piti+olla)+vain+yksi+jalka.+Oli+vaan+niin+että+epäilin+heti+ja+kiinnitin+huomion+tähän+poika/isä+yhteiseen+merkkikieleen.+
Ei+ollut+kuin+kaksi+jalkaa+joka+oli+kyllä+taitavasti+taitettu+sinnne+pyörätuoliin+niin+että+housunpuntti+oli+siinä+mukas+esteenä.
Ja+että+ensimmäiseksi+minulle+tämä+isä+tarjosi+ruusua+jota+en+huolinut.
Niin+sanotaan+että+yrittänyttä+ei+laiteta+mutta+se+oli+aika+huono+juttu.+En+muuten+nähnyt+niillä+enempää+ruusuja+kuin+sen+yhden+jota+en+huolinut.++Pellejä+olivat+tokatapauksessa.
13.02.2019 23:04
Niin+ehkä+voisin+vastata.++Menimme+naimisiin+maaliskuussa+1972.+Murhheita+on+ollut+paljon.
Merkitsevimmät+nuoremman+pojan+kuolema+4/2018+sekä+sekä+edellisenä+vuonna+mieheni+aivoinfakti+8/17.+
Elämä+on+muuttunut+paljon.+Suru+pojasta+ja+miehen+sairauden+jättämät+jäljet+ovat+jokapäiväisiä.
Lisäksi+viimeisen+sakumme+menetys+oli+meille+iso+isku.+Itse+en+pärjää+ilman+koiraa+mutta+en+voinut+ikäni-+ja+mieheni+kykenemättämyyden+vuoksi+enää+isoa+koiraa++ottaa.+
Otin+tollasen+pienen+sekarotuisen+joka+on+nyt+ensi+kuussa+1,5+vuotta+vanha.+Sen+hoito+ja+ulkoilutus+ei+ole+kummoista+mutta+käymme+joka+päivä+4+kertaa+lenkillä,+puolesta+tunnista+tuntiin+ja+joskus+enemmänkin.
Mieheni+käy+kaupassa+ja+laittaa+ruokaa.+Loppu+aika+kuluu+telkkaria+katsoessa,+puhekumppani+on+joskus+harvoin+mutta+yleensä+vastaukset+ovat+lyhyitä+tai+ei+sitten+ollenkaan.
Tuo+pieni+koira+on+minun+henkireikäni+ulkomaailmaan.+Rakastan+sitä+ja+se+minua.+Siellä+tapaan+muita+koiraihmisiä+ja+mammoja+jotka+ihastelevat+kun+on+niin+söpö.+
Kyllä+tuollainen+pitkäkarvainen+tukka+osin+silmillä+roikkuva+otus+onkin+nätti.+Omastakin+mielestäni.
Keväällä+taas+kun+karvat+ajetaan+kukaan+ei+tunnista+sitä+edes+samaksi+koiraksi,+hyvä+kun+itsekään+trimmaajalta+hakiessa.
Voi+vaan+sanoa+että+elämä+on.+Niin+mitä,+kuka+sitä+koskaan+tietää.+Mutta+toivo+pitäisi+silti+säilyttää.
13.02.2019 22:22
Kiitos+hienosta+videosta.+Siinä+näkyi+miten+ihmiset+ja+koira+nauttivat+tilanteesta+molemmat.+Sen+jälkeisessä+videossa+on+saku+joka+kuin+meidän+yksi+edesmenneistä.++Kiitos.
13.02.2019 21:57
Joo+ei+tuossa+ilmoituksessa+ole+muuta+kiinnostavaa+kin+se+mahdollinen+koirankuva.
13.02.2019 21:33
Ja+että+koirasi+ja+omani+samankokoinen+riehaantuvat+lumesta.+Se+on+kun+katsoisi+lasten+leikkiä.+Ilo+näkyy+ja+joskus+myös+kuuluu.+Koiruudet+tykkää.
13.02.2019 21:27
Sekö+riittää+että+uskoo+kun+kuoleman+aika+koittaa.+Eiköhän+riitä+että+uskoo+pitkin+matkaa,+tuskin+kuolemanhetkellä+mitään+valintaa+ehtii+edes+tekemään.+
Eiköhän+olisi+hyvä+että+jättäisitte+nämä+uskomisasiat+ns.+Jumalan+huomaan.+Jotenkin+kornia+lukea+kommenttejanne+täältä+kun+ihmiset+ovat+juuri+menneet+pois.
13.02.2019 21:06
Kyllä+ne+olivat+taatusti+kohdillaan+molempien+osilta.+Turhaan+siinä+vänkytät.+Olen+lukenut+lehdistä+molempien+haastatteluja+pilvin+pimein+eikä+mistään+tule+ilmi+että+eivät+uskoisi+mihinkään.+Uskoivat+mihin+halusivat+ja+molemmille+miehille+hyvää+matkaa.
13.02.2019 21:02
Joo+radiossa+silloin+tällöin+mutta+harmittavan+harvaan.
13.02.2019 20:57
Varmsti+yrittivät,+sehän+kuuluu+niitten+ykkösjuttuun.+Yritetään+elvytystä+mutta+jos+ei+mitään+tapahdu+niin+sitten+ei.+Kaikista+yrityksistä+huolimatta+henkilö+esim.+kuolee+matkalla.
Ei+voi+muuta+kuin+saapua+sairaalaan+missä+lääkäri+toteaa+henkilön+kuolleeksi.
13.02.2019 20:57
Synnitöntä+ihmistä+ei+maa+päällään+kanna.+Siis+jos+et+ole+kääntynyt+Jumalan+puoleen+joudut+helvettiin.+Jos+käännyt+saat+syntisi+anteeksi,+näinkö?
Tässä+tapauksessa+minä+nipin+napin+saisin+armahduksen+mutta+on+paljon+ihmisiä+jotka+ovat+syntisiä+työkseen+(tappajat,+raiskaajat,+varkaat+jne.)++jotka+tekojaan+toistaa+jatkuvasti.+
Helvetissä+tulee+kyllä+ruuhkaa+jos+ei+ole+varauduttu+siihen+että+osa+ihmisistä+viittaa+kintaalla+Jumalalle+ja+ja+jatkaa+noita+em.+töitään.+Ehkä+se+on+otettu+huomioon.+
Sen+sijaan+uskon+että+taivaassa+tilaa+riittää+meile+syntisille+mutta+Jumalaan+uskoville.+Jumalaan+uskomisella+en+tarkoita+mitään+tosi+uskovaista+vaan+ihmistä+jonka+elämässä+Jumala+käsitteenä+on+kulkenut+lapsesta+asti.+Siis+että+uskon+että+joku+ylempi+voima+on+ja+hänen+nimensä+on+Jumala.
Tämä+oli+se+mitä+itse+ajattelen,+ei+sen+kummempaa.
13.02.2019 20:48
Kuitenkin+hän+syntisille+anteeksi+antaa+ja+armahtaa.
Hiukka+ristiriitaa.
08.02.2019 22:27
Totta+vaikea+tietaa+kun+isä-pulli+on+myöskin+mennyt+pois.+
Luin+juuri+lehdestä+että+Pullin+tyttären+hirvionnettomuuden+johdosta+hänen+ensimmäinen+vieraansa+oli+Matti.+Hyvät+olivat+muistot+hänellä.
08.02.2019 22:23
Samaa+mieltä+tämä+mummo.+Matille+kunnia+ja+kiitos.
08.02.2019 22:20
Kyllä+alkaa+olla+niin+että+rajoja+pitää+vahtia+aiempaa+enemmin.+Eihän+tämä+juttu+pysy+enää+kenenkään+kädessä.+Itselläni+ei+tyttölapsia+raiskattaviksi+mutta+on+vaan+kamalaa+että+tällaista+tapahtuu.
Mehän+täällä+voidaan+läpättää+mitä+tahansa+mutta+miten+vaikuttaa+päättäjiin.+Muistakaa+vaalit+huhtikuussa+ja+käyttäkää+äänioikeuttanne.++Emme+me+tavalliset+tallaajat+voi+muuten+vaikuttaa.
08.02.2019 22:19
70 / 81