Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Kyllä+olen+samaa+mieltä.+Tervetuloa.
  2. Meillä+Helsingissä+niitä+on+niin+paljon+että+eivät+juuri+tunteita+herätä.+Kesällä+joka+nurkka+täysi,+talvella+vähemmän.++En+tiedä+että+olisi+laki+joka+kieltää+antamasta+mutta+suositus+on+ettei+annettasi.+Mitä+enemmän+saavat+sitä+enemmän+heitä+on.+Olen+joskus+miettinyt+että+jos+itse+menisin+kulmille+kerjäämään,+yrittäisn+olla+mahdollisemman+surkean+näköinen,+niin+mitenkähän+kävisi.+Uskon+että+he+eivät+ole+siellä+sietokykyään+enempää+ja+eivät+niin+kuin+aiempi+vastasi+mitään+pakolaisia.+Eli+juuri+romaanikerjäläisiä+milloin+mistäkin+maasta.+Tieto+heidän+välillään+kulkee+hyvin+että+minne+kannattaa+mennä.+Esimerkkinä+Helsingin+Kaisaniemen+metroympäristö.+Joka+paikassa+ja+kulmassa+tyyppi+ja+lappu+jossa+jotain+tekstiä.+Mahdollisemman+traagista.+Sitten+yht+äkkiä+kokoontuvat+kuin+lintuparvi+(5-6+kerjäläistä)+ja+kaamea+pulputus+käy+ja+tehdään+ttas+uusi+suunnitelma,+kuka+nyt+menee+minnekin.Jopa+Karjaalla+yrittivät+huijata.+odotin+linja-autoa+ja+paikalle+tuli+ulkomaalainen+noin+40+vuotias+mies+työntäen+nuorta+poikaa+jolla+oli++(siis+piti+olla)+vain+yksi+jalka.+Oli+vaan+niin+että+epäilin+heti+ja+kiinnitin+huomion+tähän+poika/isä+yhteiseen+merkkikieleen.+Ei+ollut+kuin+kaksi+jalkaa+joka+oli+kyllä+taitavasti+taitettu+sinnne+pyörätuoliin+niin+että+housunpuntti+oli+siinä+mukas+esteenä.Ja+että+ensimmäiseksi+minulle+tämä+isä+tarjosi+ruusua+jota+en+huolinut.Niin+sanotaan+että+yrittänyttä+ei+laiteta+mutta+se+oli+aika+huono+juttu.+En+muuten+nähnyt+niillä+enempää+ruusuja+kuin+sen+yhden+jota+en+huolinut.++Pellejä+olivat+tokatapauksessa.
  3. Kyllä+alkaa+olla+niin+että+rajoja+pitää+vahtia+aiempaa+enemmin.+Eihän+tämä+juttu+pysy+enää+kenenkään+kädessä.+Itselläni+ei+tyttölapsia+raiskattaviksi+mutta+on+vaan+kamalaa+että+tällaista+tapahtuu.Mehän+täällä+voidaan+läpättää+mitä+tahansa+mutta+miten+vaikuttaa+päättäjiin.+Muistakaa+vaalit+huhtikuussa+ja+käyttäkää+äänioikeuttanne.++Emme+me+tavalliset+tallaajat+voi+muuten+vaikuttaa.