Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jyst
profiilit
jyst
jyst
Vapaa kuvaus
Mies Helsingistä
Aloituksia
0
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisäksi+metsästäjä+jahtasi+Punahilkkaa.+Ase+oli+ampumavalmiina.
11.05.2019 17:15
Minun+kohdallani+olisi+pieni+muutos+tutkimusmenetelmiin.+
Olen+mieshenkilö.
23.02.2019 13:18
Toi+ois+todella+hieno+juttu.+Olipa+tohtorina+sitten+mies+tai+nainen.+Ihan+täysi+tutkimus+täällä+Helsingissä.
23.02.2019 11:45
Minä olin lauantaina Yrjönkadun hallissa, menin sisään klo 13 ja poistuin klo 14,40. Täydellä varmuudella voin ilmoittaa, ettei kylpemässä ollut yhtäkään naispuolista.
04.10.2015 11:16
Aha, selkis. Pikkasen ihmettelinki tuota valvontajuttua, mutta vihjeesi oli kyllin adekvaatti.
No, sullahan onkin siihen parempaa tietämystä kuin minulla.
01.10.2015 11:01
Minusta tapahtuman järjestely ja tiedottaminen oli melko täydellinen floppi. Itse veikkaan, että paikalle tulleista korkeintaan muutama kymmenen oli kuullut tapahtumasta radiosta. Itse kuulin puskaradion välityksellä.
Toivottavasti järjestäjät ajattelevat seuraavalla kerralla sitä tosiasiaa, että he eivät ole tiedottamisen napa eivätkä etenkään se kanava, jota naturistipiireissä kuunnellaan.
Kannattaisi ottaa mallia Spencer Tunicin kuvauksen tiedottamisesta. Silloin väkeä saapui varhaisaamuiselle Kauppatorille melkoinen joukko.
09.09.2015 07:15
Äläpäs nyt puhu ihan roskaa. Kyllä mukana oli molempia sukupuolia. Tosin toista enemmän kuin toista.
Ei mennyt ennätysyritys nappiin. Olisi pitänyt yrittää puolitoista viikkoa aiemmin. Oli pikkasen vilposta.
07.09.2015 17:23
Kun kerran tiedät, miten asiat ovat, miksi haluat häiriköidä vääntämällä selvää asiaa?
27.07.2015 12:50
Miksi haluat häiriköidä ja kylvää riitaa? Miksi esität perusteettomia väitteitä? Tuntuuko sanomasi silloin uskottavammalta?
27.07.2015 12:48
Miksi kirjoitit tälle foorumille. Moinen kun ei sovi tälle foorumille alkuunkaan. Sinä puhut tirkistelystä ja itsensä paljastelusta ja niillähän ei ole mitään tekemistä naturismin kanssa.
22.05.2015 11:53
Joillekin näyttää nudismin/naturismin käsite olevan täysin hakusessa. Tässä osviittaa, mutta tuskin nuo häiriköt tästä mitään ymmärtävät. Heille kun häiriköinti on elämää.
----------------------------------------
Luonnonmukaiset toteavat näin:
http://luonnonm.cloud12.hostingpalvelu.fi/naturismista.html
Mtä naturismi on?
Naturismia luonnehditaan tavaksi elää ja nauttia aidosti alastomuudesta ilman vaatteita, titteleitä ja eriarvoisuutta. Naturistit ovat sinuja itsensä ja kehonsa kanssa. Kun vaatteet eivät viesti taustasta, taloudellisesta tai yhteiskunnallisesta asemasta, tiedostamme oman persoonallisuutemme arvostelematta muitakaan ja kohtaamme toiset avoimesti ja rennosti.
Monet sanovatkin, että heittämällä vaatteet pois heitämme pois arjen kiireet ja stressin. Ovatko avoimuus, vapaus luokittelusta ja rento yhdessäolo sinulle tärkeitä asioita? Naturistiseurassa saa uusia ystäviä. Voit osallistua hauskoihin tapahtumiin ja saada uutta sisältöä elämään, ehkä aivan uuden elämäntavan itsellesi.
Wikipediassa asia on esitetty laajemmin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nudismi
Amerikkalaisella alan harrastajien sivustolla asiaa on käsitelty vielä paljon monipuolisemmin
http://www.clothesfree.com/nude_recreation.html
Kuten näkyy, sana "seksi" ei kuulu mitenkään nudismin/naturismin käsitteistöön. Miksi kuuluisikaan, sehän on osa normaalia elämää, aivan kuten syöminen tai hygienia. Kas kun häiriköt eivät noista huutele.
Vaan sinunhan pääasiasi onkin häiriköinti.
Lue tarkkaan kaikki "naturistin" kirjoitukset. Niistä voisit jopa sinäkin oppia perusteita!
20.04.2015 19:14
Olisit ymmärtänyt "naturistin" kirjoituksen viikolta. Siinä hän toi suorastaan loistavasti esiin nudismin/naturismin syvimmän olemuksen. Se on juuri sitä, intensiota. Asioista ymmärtämätön olettaa ajatuksen olevan ekstensiota, mutta eihän se niin ole. Ei lahjapaperista ole ennenkään voinut päätellä lahjapaketin sisältöä!
Eikä siinä ole seksuaalisuutta mukana. Paitsi kaltaistesi ymmärtämättömien päiväunissa.
12.04.2015 16:19
Aika hyvin osasit ennakoida taas tulevan, naturistin. Sinä kirjoitat aina silkkaa naturismi-asiaa. Siksi kaiketi kirjoituksesi pitikin poistaa. Jokuhan voisi saada vielä väärän käsityksen naturismista eli että se ei ole tirkistelyä, itsensä paljastelua tai peräti seksin harjoittamista julkisesti.
Itse asiassa tästä täysin väärästä mielikuvasta kertoo jo tämäkin aloitus!
Niin, kesä lähestyy. Toivottavasti sääennustejuttusi pitää kutinsa. Pahoin pelkään, että Pihlajasaareen rantautuvat samat pervot. Niille pitäisi saada ikuinen porttikielto, sillä he pilaavat koko tervehenkisten nudistien ja naturistien harrastajien maineen.
Pari sanasta aloituksesta ja ohjelmasta. Minusta ohjelma on yksinomaan sensaatiohakuinen ja ruokkii vain katsojien tirkistelyn halua. Ohjelmalla ei ole mitään tekemistä nudismin tai naturismin kanssa. Kaiken lisäksi aloitus on täysin väärällä foorumilla. Oikeampi olisi tv-ohjelmissa tai deittailussa.
11.04.2015 10:37
Mitähän tekemistä niillä valokuvilla on naturistipäiville menemisen kanssa? Ei tuo ympäristö minusta mitään kauheaa ole.
09.01.2015 07:35
Eilen tuttu informoi minua, että maanantaina oli herkkulautasta saatavilla.
Pitihän se maistaa. Ja kyllä, sitä oli. Tosin juomana oli kuohuviiniglögi, ihan hyvää se oli. Samoin pekoniin kääritty ja uunissa tiristetty viikuna maistui oivalliselta. Pitänee tehdä kesällä grillissä.
Nyt ei ollut yllätyksiä. Paitsi ehkä se, ettei väkeä ollut kovinkaan paljon.
17.12.2014 13:36
Vietävä, eilen ei ollut enää herkkulautasta saatavilla. Naiset olivat kuulemma keskiviikkona ahmineen varaston tyhjäksi.
Eilen ostin tuon herkkulautasen toivossa lipun toiseen kerrokseen - tai itse asiassa painoin Smartumin kortin lukijaan kello 15.07.31 ja työnantajahan tuon maksaa. Oli muutamia yllätyksiä.
Ensinnäkin "yläkerta" oli hyvin täysi, myöhemmin uidessani havaitsin, että alakerta oli miltei tavanomaista vähemmin myyty.
Toinen yllätys oli, että sain putkapaikan eli takakopin (koppi 33). Ihan yhtä hyvä paikka kuin muutkin, ei siinä mitään.
Kolmas yllätys oli musiikki ja paikan valaistus. Kynttilät paloivat ja kattolampuista olivat alaosat pimeinä, ainoastaan kahdessa lampussa oli valo sekä ala- että yläosassa. Musiikki ei kyllä ollut kovin jouluista, sinfoniaa tuli ja minusta hiukkasen liian kovalla äänellä. Oli ns. hemmottelupäivä. Eipä ole uimahallin mainintaa asiasta.
Neljäs yllätys oli tuo herkkulautasten loppuminen. Tavanomaisten lisäksi oli tarjouksena riista-hapankaalipiirasta ja kuumaa juureslientä. Hapankaali vaatii kaljaa seurakseen. Ihan hyvää oli.
Viides yllätys tuli vastaan heti lähtiessäni oven ulkopuolella. Siinä kolmikymppinen nainen tuli vastaan ja huomatessaan minut kysäisi epäluuloisesti, että onkos nyt miesten vai naisten päivä. Totesin asian ja hän siihen, että onkos nyt torstai, hän on elänyt jotenkin keskiviikossa, johon minä totesin ykskantaan että jyst. Nauroimme molemmat.
Välillä kuului kaiuttimista ohjeita ja määräyksiä. Todettiin mm. ettei uima-asussa saa olla löylyssä. Ei vaan kerrottu sen vaaroista. Ohjeena oli myös, että ennen altaaseen menoa on peseydyttävä - minusta ihan selvä asia, paitsi Itäkeskuksen hallissa venäläisille.
Oli ihan mukava kunto- ja virkistysreissu.
12.12.2014 09:03
Olit itse asiassa vastannut kysymykseen.
Pelkkä nakuna oleminen kun ei ole nudismia tai naturismia. Nakuna oleminen on olemista ilman vaatteita, siihen ei liity mitään syvällisempää. Nudismi/naturismi ovat myös ideologiaa. Mutta sitähän ei keskivertoa tyhmempi voi käsittää.
16.11.2014 11:09
Menetkö uimahalliin muita katsomaan vai rentoutumaan/kuntoilemaan? Jotenkin jutuistasi pääsee siihen käsitykseen, että haluat mennä vain muita katselemaan.
Mitä muuten pelkäät? Sitäkö, että joku voisi sinusta kiinnostua vaiko sitä, ettei sielläkään kukaan...? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Niin, vaikeaahan se on olematonta listaa laittaa, etenkään kun sellaista ei ole.
20.10.2014 08:57
Miksi tuolla vartijat kiertelevät suihku/löylytiloissa? Kyse on Liikuntaviraston päätöksestä. Jos haluat tietää päätöksen perusteista, tiedustele niitä Liikuntavirastolta. Minä en asiaa tunne, koska en ole koskaan havainnut siellä mitään epäjärjestystä. Vai olisikohan kyse ulkopuolisten häiritsijöiden pitämisestä poissa hallista.
Vai on vähemmistöjen suosiossa. Niin on muuten Helsinkikin ja Helsingissä etenkin Kauppakeskus Kamppi ja Rautatieasema sekä Itäkeskus. Älä siis missään nimessä liiku noissa paikoissa! Vai pelkäätkö, etteivät edes vähemmistöläiset ole sinusta kiinnostuneita?
"Hienoa istuskella siinä kaiteeseen nojaten ja välillä katsoa muiden uiskentelua - Pidät siis alastomien MIESuimareiden katselemisesta ?" Kummassa vika, luetun ymmärtämisessä vaiko liiallisen toiveen muuttumisesta todelliseksi? Käytin sanaa "uiskentelua", en puhunut missään uijien katselemisesta.
Täytyy todeta, että minua ei ainakaan yksikään ole tuolla tullut "lähentelemään". Olisiko toiveesi, että jos sinne menenit, joku lähentelisi sinua? Vai pelkäätkö, etteivät edes vähemmistöläiset ole sinusta kiinnostuneita?
Kumma juttu, että kiivaimmin asiaa käsittelevät ne, jotka eivät ole koskaan paikalla olleet eli eivät omaa minkäänlaista kokemusta asiaan!
15.10.2014 16:28
Sinä poika se jaksat jauhaa tuota samaa roskaa.
Lähde ulos ja katso ympärillesi. Juuri naiset ne halailevat toisiaan eikä siinä ole mitään seksiä. Ei ainakaan heille, sinulle kyllä.
Miehistä vain jotkut ulkomaalaiset tekevät niin.
08.10.2014 16:36
1 / 2