Kaunis joulunalusaika

Itsenäisyyspäivän jälkeen on Yrjönkadun halli saanut koristeikeen joulukuuset ja valvojan korokkeellekin on ilmestynyt pieniä tonttusia. Tosin jo marraskuulla kassan eteen tuli pari kynttelikköä ennakoimaan joulun tuloa.

Nyt tarjolla on myös herkkulautanen, mikä koostuu pienistä maistuvista naposteltavista. Ja siihen sai lisäksi tosi talveen sopivan rommilla terästetyn siman juomaksi. Namia!

Ihana käydä uiskentelkemassa ilman kiristävää uima-asua. Tavallisissa uimahalleissa on myös hyvin ikävää, että jotkut tulevat saunaan uimapuvussa. Minä en ainakaan halua herkistyä syövälle. Täällä kukaan ei tuota syöpäriskiä tuo muiden kiusaksi.

41

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uistin31

      Täytyykin mennä lauantaina uimaan :)

    • Naturisti pariskunta

      NATURISTIN olemme keskiikäinen naturisti heteropariskunta ja haluamme käydä yhdessä uimassa alastomina onnistuuko se tuolla yrjönkadun uimahallissa ?

      Olisi todella ikävää jos joutuisimme käymään eripäivinä uimassa jos tuonne ei pääse heteropariskunnat samaanaikaan uimaan.

      • Ipari

        Ei onnistu.
        Mutta menkää tuonne:

        PKS:N SAUNAUINNIT sunnuntaina 14.12. klo 12-15
        Espoon Otaniemessä, hotelli Radisson Blu hotelli 5. krs.
        10 €/henki, sisältää kahvin ja piparin.


      • ?? ??
        Ipari kirjoitti:

        Ei onnistu.
        Mutta menkää tuonne:

        PKS:N SAUNAUINNIT sunnuntaina 14.12. klo 12-15
        Espoon Otaniemessä, hotelli Radisson Blu hotelli 5. krs.
        10 €/henki, sisältää kahvin ja piparin.

        Mistä löytyy lisätietoja tai edes joku lähde, muu kuin anonyymi keskustelupalstapostaus? Kiinnostaisi mennä, jos tuollainen tapahtuma oikeasti on.


      • Mites on
        Ipari kirjoitti:

        Ei onnistu.
        Mutta menkää tuonne:

        PKS:N SAUNAUINNIT sunnuntaina 14.12. klo 12-15
        Espoon Otaniemessä, hotelli Radisson Blu hotelli 5. krs.
        10 €/henki, sisältää kahvin ja piparin.

        Jos miehet saa piparia, niin saakos naiset rapeita suolatankoja?


      • ?? ??
        ?? ?? kirjoitti:

        Mistä löytyy lisätietoja tai edes joku lähde, muu kuin anonyymi keskustelupalstapostaus? Kiinnostaisi mennä, jos tuollainen tapahtuma oikeasti on.

        Hiljaista on. Keksitty juttu?


      • Kysy Liitosta!
        ?? ?? kirjoitti:

        Hiljaista on. Keksitty juttu?

        Kysy Liitosta!


      • Ipari

      • Kalastelua!
        Ipari kirjoitti:

        Tässä:

        http://www.luonnonmukaiset.fi/kalenteri.html

        Kalastelua:

        Tapahtumiin voivat osallistua Luonnonmukaisten jäsenet ja heidän kutsumansa vieraat. Ei-jäsenet voivat tulla tutustumaan tapahtumiin yhden kerran sopimalla siitä etukäteen järjestäjien kanssa.

        Ei siis vapaa ja yleinen tilaisuus!


      • Ipari
        Kalastelua! kirjoitti:

        Kalastelua:

        Tapahtumiin voivat osallistua Luonnonmukaisten jäsenet ja heidän kutsumansa vieraat. Ei-jäsenet voivat tulla tutustumaan tapahtumiin yhden kerran sopimalla siitä etukäteen järjestäjien kanssa.

        Ei siis vapaa ja yleinen tilaisuus!

        Ongelma?


      • Siinä ongelma
        Ipari kirjoitti:

        Ongelma?

        Siis noihin tilaisuuksiin ei ole vapaata pääsyä.


      • Ipari
        Siinä ongelma kirjoitti:

        Siis noihin tilaisuuksiin ei ole vapaata pääsyä.

        Rohkeasti mukaan. Ei sieltä ketään pois ajeta, jos käyttäytyä osaa.


      • 10+18
        Kysy Liitosta! kirjoitti:

        Kysy Liitosta!

        Miten niin Liitosta? PKS ei ole ainakaan Naturistiliiton tai sen jäsenyhdistykten lyhenne.


      • siinä ongelma
        Ipari kirjoitti:

        Rohkeasti mukaan. Ei sieltä ketään pois ajeta, jos käyttäytyä osaa.

        Luonnonmukaisten sivuilla sanotaan, että tilaisuudet ovat vain jäsenille. Yksittäinen mies ei pysty edes liittymään noin vain, vaikka haluaisi.


      • Ipari
        siinä ongelma kirjoitti:

        Luonnonmukaisten sivuilla sanotaan, että tilaisuudet ovat vain jäsenille. Yksittäinen mies ei pysty edes liittymään noin vain, vaikka haluaisi.

        Parit ovat tervetulleita uinteihin.Yksinäisille miehille on oma vuoronsa Yrjönkadulla.
        Ei kannata tehdä elämää hankalammaksi kuin se oikeasti on.


      • Tietty!
        Ipari kirjoitti:

        Parit ovat tervetulleita uinteihin.Yksinäisille miehille on oma vuoronsa Yrjönkadulla.
        Ei kannata tehdä elämää hankalammaksi kuin se oikeasti on.

        Mutta miesparit tietenkin pääsevät.


      • aito naturisti
        Ipari kirjoitti:

        Parit ovat tervetulleita uinteihin.Yksinäisille miehille on oma vuoronsa Yrjönkadulla.
        Ei kannata tehdä elämää hankalammaksi kuin se oikeasti on.

        Entä jos mies haluaa tilaisuuteen, johon kaikilla on pääsy sukupuoleen katsomatta? Sukupuolijaottelu on luonnotonta, ei siitä saa vapauden ja luonnollisuuden tunnetta.


      • aito naturisti
        Ipari kirjoitti:

        Parit ovat tervetulleita uinteihin.Yksinäisille miehille on oma vuoronsa Yrjönkadulla.
        Ei kannata tehdä elämää hankalammaksi kuin se oikeasti on.

        Ensin väität, että ketään ei ajeta pois, ja sitten sanot, että yksinäisten miesten paikka on Yrjönkadulla. Koeta päättää. Kiinnostaisi tietää, mitkä ovat säännöt ja käytännöt. Olen osallistunut silloin kun kaikille avoimia tilaisuuksia on ollut, ja on ollut oikein mukavaa.


      • Miksi?
        aito naturisti kirjoitti:

        Entä jos mies haluaa tilaisuuteen, johon kaikilla on pääsy sukupuoleen katsomatta? Sukupuolijaottelu on luonnotonta, ei siitä saa vapauden ja luonnollisuuden tunnetta.

        Joo, ihan turhaa on veskit erikseen miehille ja naisille, samoin naisia suosivat pääsyt erilaisiin tilaisuuksiin, kuten vaikkapa erään laivayhtiön "kaksi naista yhden hinnalla", ei koskaan "kaksi ukkoa yhden hinnalla", ja monet muuta vastaavat.


      • Ipari
        aito naturisti kirjoitti:

        Ensin väität, että ketään ei ajeta pois, ja sitten sanot, että yksinäisten miesten paikka on Yrjönkadulla. Koeta päättää. Kiinnostaisi tietää, mitkä ovat säännöt ja käytännöt. Olen osallistunut silloin kun kaikille avoimia tilaisuuksia on ollut, ja on ollut oikein mukavaa.

        http://www.naturistiklubi.fi/fi/index.html

        Siinä on äijille oma klubi. Tokihan siellä ei sitten juuri näykään muita kuin miehiä, mutta sehän on luonnollista se.

        Alun alkaen vastasin Naturistiparille, mutta sitten teitä yksinäisiä näemmä kiinnostikin enemmän..


      • tolkkua kehii

        No mitä siitä nyt tulisi, jos snne alkais kaikki heteropariskunnat päästä! Se on vain homopariskunnille tai yksinäisille.


      • siinä ongelma
        Ipari kirjoitti:

        http://www.naturistiklubi.fi/fi/index.html

        Siinä on äijille oma klubi. Tokihan siellä ei sitten juuri näykään muita kuin miehiä, mutta sehän on luonnollista se.

        Alun alkaen vastasin Naturistiparille, mutta sitten teitä yksinäisiä näemmä kiinnostikin enemmän..

        Naturistiklubissa on enemmistönä heteromiehiä.
        Minä heterona klubin jäsenenä en ole tullut hyväksytyksi Luonnonmukaisiin!


    • Vietävä, eilen ei ollut enää herkkulautasta saatavilla. Naiset olivat kuulemma keskiviikkona ahmineen varaston tyhjäksi.

      Eilen ostin tuon herkkulautasen toivossa lipun toiseen kerrokseen - tai itse asiassa painoin Smartumin kortin lukijaan kello 15.07.31 ja työnantajahan tuon maksaa. Oli muutamia yllätyksiä.

      Ensinnäkin "yläkerta" oli hyvin täysi, myöhemmin uidessani havaitsin, että alakerta oli miltei tavanomaista vähemmin myyty.

      Toinen yllätys oli, että sain putkapaikan eli takakopin (koppi 33). Ihan yhtä hyvä paikka kuin muutkin, ei siinä mitään.

      Kolmas yllätys oli musiikki ja paikan valaistus. Kynttilät paloivat ja kattolampuista olivat alaosat pimeinä, ainoastaan kahdessa lampussa oli valo sekä ala- että yläosassa. Musiikki ei kyllä ollut kovin jouluista, sinfoniaa tuli ja minusta hiukkasen liian kovalla äänellä. Oli ns. hemmottelupäivä. Eipä ole uimahallin mainintaa asiasta.

      Neljäs yllätys oli tuo herkkulautasten loppuminen. Tavanomaisten lisäksi oli tarjouksena riista-hapankaalipiirasta ja kuumaa juureslientä. Hapankaali vaatii kaljaa seurakseen. Ihan hyvää oli.

      Viides yllätys tuli vastaan heti lähtiessäni oven ulkopuolella. Siinä kolmikymppinen nainen tuli vastaan ja huomatessaan minut kysäisi epäluuloisesti, että onkos nyt miesten vai naisten päivä. Totesin asian ja hän siihen, että onkos nyt torstai, hän on elänyt jotenkin keskiviikossa, johon minä totesin ykskantaan että jyst. Nauroimme molemmat.

      Välillä kuului kaiuttimista ohjeita ja määräyksiä. Todettiin mm. ettei uima-asussa saa olla löylyssä. Ei vaan kerrottu sen vaaroista. Ohjeena oli myös, että ennen altaaseen menoa on peseydyttävä - minusta ihan selvä asia, paitsi Itäkeskuksen hallissa venäläisille.

      Oli ihan mukava kunto- ja virkistysreissu.

      • umpihetero natu-mies

        Uskaltaako tuonne homokammoinen heteromies mennä ? Googleen kun laittaa yrjönkadun uimahalli tulee sivukaupalla seksuaalivähemistö juttuja.

        Kertokaa viisaamat miksei tuonne pääse miehet ja naiset halutessaan yhtäaikaa ?

        Haukkukaa vain homovastaiseksi sillä sitä minä olen mutta vastatkaa rehellisesti kun joku kysyy paikan kävijöistä.


      • Kattokärpänen
        umpihetero natu-mies kirjoitti:

        Uskaltaako tuonne homokammoinen heteromies mennä ? Googleen kun laittaa yrjönkadun uimahalli tulee sivukaupalla seksuaalivähemistö juttuja.

        Kertokaa viisaamat miksei tuonne pääse miehet ja naiset halutessaan yhtäaikaa ?

        Haukkukaa vain homovastaiseksi sillä sitä minä olen mutta vastatkaa rehellisesti kun joku kysyy paikan kävijöistä.

        Niin? Minä avasin Googlen ja laitoin hakusanaksi "yrjönkadun uimahalli". Mutta en saanut "sivukaupalla seksuaalivähemistö juttuja". Onko meillä eri tavalla toimivat Googlet? Tietenkin se toinen ja todennäköisempi vaihtoehto on, että sinä tapasi mukaan puhut käännettyä totuutta. Tietenkin rajasin haun vain tälle vuosikymmenelle, kuka vanhentuneista jutuista välittäisikään. Olutta ja kustua, kuvainnollisesti sanottuna.

        Sinä taidat kuulua niihin, jotka eivät "uskalla" mennä sinne, koska siellä(kään) ei kuitenkaan kukaan sinua lähentele.

        Miehet ja naiset erikseen, koska Helsingin kaupunki on niin päättänyt. Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi yleisissä saunoissa eivät miehet ja naiset saa saunoa yhdessä. Tuota et olekaan vielä huomannut.

        Vieläkin odotan tuolla toisaalla kehumiasi Setan linkkejä, joissa mainostetaan Yrjönkadun uimahallia ja Voqueta. Eipä ole kukaan niitä vielä löytänyt.

        Kun noin innokkaasti esität valheitasi, niin kuka sinua voisi koskaan uskoa!


      • Eilen tuttu informoi minua, että maanantaina oli herkkulautasta saatavilla.

        Pitihän se maistaa. Ja kyllä, sitä oli. Tosin juomana oli kuohuviiniglögi, ihan hyvää se oli. Samoin pekoniin kääritty ja uunissa tiristetty viikuna maistui oivalliselta. Pitänee tehdä kesällä grillissä.

        Nyt ei ollut yllätyksiä. Paitsi ehkä se, ettei väkeä ollut kovinkaan paljon.


      • hetero naturisti
        jyst kirjoitti:

        Eilen tuttu informoi minua, että maanantaina oli herkkulautasta saatavilla.

        Pitihän se maistaa. Ja kyllä, sitä oli. Tosin juomana oli kuohuviiniglögi, ihan hyvää se oli. Samoin pekoniin kääritty ja uunissa tiristetty viikuna maistui oivalliselta. Pitänee tehdä kesällä grillissä.

        Nyt ei ollut yllätyksiä. Paitsi ehkä se, ettei väkeä ollut kovinkaan paljon.

        jyst oletko homo ? sillä nyt ei ole mitään tähdelistä merkitystä mutta jos sinusta on miestä vastaa rehellisesti oletko homo tai bi ?


    • ??????????????????

      Miten liittyy sauna ja uinti Yrjönkadulla naturismiin? Eikö se ole enemmän Lesbo ja Homo sauna?

      • Siksi!

        Koska Suomen Naturistiliitto on sen sellaiseksi määritellyt.


    • voijeri

      Niin, ja onhan siellä kaiken muun lisäksi tarjolla myös silmänruokaa…

    • Nyt kuluttamaan liukumia ja vuoden viimeiselle nudistikertaan.

      Tulisipa pian kesä ja mökkiaika. Viime kesänä oli niin ihanaa. Sai tepastella ihan syntymäasussa koko päivän.

    • rantanaturelli

      Kyllä noissa nudisti ja naturisti hommissa pyörii niin paljon reilusti yli 50 vuotista porukkaa ettei sinne silmänruokaa kantsi mennä etsimään. Mut eihän juttu olekkaan se toisten pällistely.

      • heteropari fkk

        Laitoin googleen tuon naturistin ylistämän yrjönkadun uimahallin ja 99% hakutuloksista kertoi tuon olevan seksuaalivähemistöjen paikka .

        Mitä ihmettä mitä heteropari tekee tuolaisessa paikassa ?


      • Miksi?

        Niin, ja miksi tälle foorumille?


      • tuohinen
        Miksi? kirjoitti:

        Niin, ja miksi tälle foorumille?

        Miksei voisi olla tällä foorumilla?
        Keskustellaan täällä kuiteskin kuseisen uimahallin käytöstä.
        Vapaatahan tämän foorumin kirjoittaminen on sallittu!


    • Vassoqq

      Kysy aloittajalta.

      • Siis mitä?

        Olet vastannut aloittajalle. Mutta mitä?


      • Hoitaja-
        Siis mitä? kirjoitti:

        Olet vastannut aloittajalle. Mutta mitä?

        Muista aamu lääkkeet.


      • Mitä?
        Hoitaja- kirjoitti:

        Muista aamu lääkkeet.

        Tuo olla käsky, ei kysymys.

        Mikä piti kysyä?


    • Hoitaja-

      Et sitten ottanut lääkkeitä. Ilmoitin hoitavalle lääkärille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe