fantasia lääkärinleikit

tutkimushuone

Lääkärin leikit fantasia, mies lääkärin vastaanotto gynekologin tutkimuspöytä jalat sidottuna.
Monipuoliset tutkimukset luottamus aina.100%

4

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi ois todella hieno juttu. Olipa tohtorina sitten mies tai nainen. Ihan täysi tutkimus täällä Helsingissä.

• tutkimushuone

Hellä kätinen mies tutkii myös klitokriksen hellästi, sekä venyttää klitoriksen huppua. Tutkimukseseen varataan pitempi aika...

• tutkimushuone kirjoitti:

Hellä kätinen mies tutkii myös klitokriksen hellästi, sekä venyttää klitoriksen huppua. Tutkimukseseen varataan pitempi aika...

Minun kohdallani olisi pieni muutos tutkimusmenetelmiin.
        Olen mieshenkilö.

• Nakupoika

Menin kylään mun vanhempieni kanssa siellä oli ikuinen kanditaatti. Eli opiskeli kyllä lääke tiedettä mutta ei koskaan valmistunut mihinkään ammattiin. Nyt toi meidän poikamme on sun oppilas näytäs mitä sinä osaat Hessu. Ja se riisui mut pikana alaste sekä nosti pöydälle selälleni ja sen tutkimukset
      mun kanssa alkoivat. kun olin selälläni siinä pöydällä ja minua katseli mun vanhempani sekä sen vaimo ja tytär joka oli minua vanhempi tyttö. Mulla koveni se osani. Poika hävisi sanoi sen likan äiti meille. Heillä oli veto kuinka kauvan on mulla pilini alhaalla. Ja siistä se mun kohallani alkoi haluan aina kun on vain mahdollista olla heidän potilaana. mun vanhempani antoivat heille täyden luvan kun lainas minua jollekin lainaksi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3081
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2189
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2053
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1873
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1593
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1386
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1309
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1105
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe