Eilen oli taas uintikuntoiluiltapäivä. Mukavaa, kun paikka on taas syyskuun alussa avattu. Pientä muutosta on kesän aikana tehty. Näkyvin muutos on uintivalvojien korokkeen siirtyminen pois allastilasta ja omituisen lasiseinän taakse. Tuon lasiseinän tarkoituksen luulen tietäväni eikä se syy ole kovinkaan mairitteleva.
Oli oikein virkistävää: ensin puolen tunnin uinti ja päälle toinen puolituntinen vesijuoksua. Saunomisineen ja pesuineen tuossa se kaksituntinen hurahti kuin siivillä. Hyvä kun on tuo Smartumi. Työnantaja maksaa ja minä nautin.
Elokuun lopulla Kustavissa oli ihmeen runsaasti sudenkorentoja. Jotenkin symppiksiä. Siinä istuskellessani laiturille kannetussa tuolissa aina välillä korento istahti kädelle, "hengähti" siinä jonkun aikaa ja jatkoi lentoaan. Kauniita hyönteisiä. Lämpimät sattuivat elokuun loppupuoliskolle ja oli tosi ihanaa vain olla koko päivä ilman vaatteita!
Ai että miksi kirjoitin? No olihan hyvä saada edes yksi naturismikirjoitus. Muutoin koko sivullinen täyttä huuhaata ja kaikkea muuta kuin naturismia.
Talvinen naturistipaikka
5
220
Vastaukset
On se hyvä että täälläkin joku vielä pitää elämää yllä :) tuntuu vähän palsta hiljentyvän nyt kun rannat ovat liian kylmä paikka enään viettää aikaa ilkosillaan.
Aha, selkis. Pikkasen ihmettelinki tuota valvontajuttua, mutta vihjeesi oli kyllin adekvaatti.
No, sullahan onkin siihen parempaa tietämystä kuin minulla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561