Vapaa kuvaus

Läänintaiteilija

Aloituksia

22

Kommenttia

847

1. Talvi+on+tullut+Äinäänperälle:Heikin+kelkka,++huono+kelkka.Äinään+kelkka,+hyvä+kelkka.
  2. Pari+sanaa+tähän+väliin.Jos+on+syntynyt+samana+päivänä+kuin+Sebastian+Tynkkynen,+on+etu.Niin+tosiaan+koronapassia+en+tarvitse+Tallukan+narikassa;+joku+heittää+minua+puskapassilla+immediately.Mistä+tämä+kaikki+lähti;+hyvät+ystävät,+tytöt+ja+pojat+ja+ennen+kaikkea+pojat;+olen+ottanut+mallia+Teistä.Esimerkiksi+on+sana+joka+on+Covid-19-teatterin+jatkuessa+noussut+frekvenssitilaston+kärkeen+Äidin+jälkeen.Kuunnelkaapa+vaikka+tv-uutisten+haastatteluja.Äitiä+on+huudeltu+apuun+Ruusulinnassa+silloin+kun+rotantappokengillä+ja+veskalla+varustautunut+taisteluvaunu+hyökkää+kohti+äinääläistä+pikkupiliä.Minä+kiitän+täitä+ja+astun+teitä+Heikin+mutta+nyt+tahdon+ojentaa+vuosikymmenenLukijapalkinnon+yhdelle+teistä:14+vuoden+sinnikäs+seuranta+tuottaa+tulosta:Jelly-pystis+uskolliselle+seuraajalle+nimeltä+Chick´N.Perustelut:+IP+ei+vaihtunut+koskaan.Lohdutuspalkinto+eli+pelkät+patterit+Länsi-Savon+suuntaan+Anonyymille.Kolmossija+menee+Heikille+joka+puolestaan+on+kunnostautunut+arkistoimalla+kaikkinäppäilyt+jo+vuodesta+2006+eri+vihjeiden+mukaan.Ja+Palkintogaalan+päätteeksi+muista+kaikkia+exiä+jotka+jaksavat+kytätä.Saako+täällä+lähettää+terveisiä?Vastaan+itse:+kenelle?Anonyymeille+sanan-+ja+kirjoitusvapauden+puolustajille.+Vuoden+2250+muinaistutkijoille,+jotka+kaivelevat+menneitä.+Vuonna+2021+kaikkiolivat+ingognito+ja+loput+finito.Mäntsälän+lavan+entiselle+omistajalle+Piiitkäselle.Lahden+Möysän+Nuorisoseuran+pyörittäjälle+joka+piirsi+liidulla+cha-cha-askeleet+lattiaan.+Ja+kaatoi+kännissä+häämaljan+lakkauksen+päälle.Saman+nuorisoseuran+tanssija+Kekkoselle+ei+kun+Koivistolle.Oikein+lämpimät+terveiset+Lahden+Pesäkallion+entiselle+portieerille+joka+uskottelivuonna+2002+että+lavalta+saa+piparia+kesät+talvet.+Miten+kävi?Nyt+olen+kreivinä+suuressa+kartanossa,+enkä+teidän+jaloissa.Juulialle+jaxuhalit+ja+halinalle,+se+on+ansaittu.💖Daniel,+tiedän+että+olet+puskissa.+Rispektiä+ja+honour.Terveiset+City+Digital+Groupille+ja+viiteryhmille!🔴🟢🟡🟣
  3. Kimmo?