Vapaa kuvaus

Harrastuksena www-suunnittelu, ristikoiden ratkonta ja kuntoliikunta. Digipiirtämistäkin pitäisi ehtiä harrastamaan, mutta se on jäänyt.

Aloituksia

267

Kommenttia

7703

1. Pyrin spoilertägeillä täysin kunnioittamaan toisia. Minulta kysytään välillä vihjeiden ideoita. Jos niitä kysytään ja voin ratkaisusanoja paljastamatta logiikkoja avata, sen teen.

Annan usein yleiskuonteisen vinkin. Jos se riittää, hyvä on. Mutta jotta vältyttäisiin siltä, että samasta vihjeestä tulisi uusi vinkkipyyntö, annan usein tarkennetun vinkin.

Pyrin aina antamaan vain tarvittavassa määrin apua.

"tunnen suurta ylemmyyden tunnetta, koska minä osaan - siis vain ja ainoastaan minä minä minä…"

Tuo in valheellusta oanettelua.

Ylimieinen en ole, sillä aina silloin tällöin avoimesti kerron, etten vihjeen ideaa keksinyt. Jos olen pyytänyt apua toisilta ratkojilta vihjeen logiikan ymmärtämiseen , sen avoimesti kerron. En suvustollani esiinny minään kaikkitietävänä.

Ylimielisyyttä on kuvitella aina itse kaiken osaavansa. Niin en toimi.

Pakotan avaamaan spoilerit, siksi, että en halua vähäisessäkään määrin pilata sellaisen ihmisen ratkontaa, joka ei tieyttyyn vihjeeseen halua mjnkäänlaista apua.

Ennen spoilereiden käyttöä minua joka kerta kiusasi se, että voin jonkun ratkontaa vinkeilläni pilata. Jätin monta kertaa tarkennetun vinkin antamatta, sillä joku olisi saattanut kokea tarkennetun vj'inkin ratkintansa pilaamisena.

Nyt voin antaa huolettomammin tarkennettuja vinkkejä.

Pyrin JOKA KERTA kunnioittamaan minukta apua kysynyttä.