Vapaa kuvaus

Harrastuksena www-suunnittelu, ristikoiden ratkonta ja kuntoliikunta. Digipiirtämistäkin pitäisi ehtiä harrastamaan, mutta se on jäänyt.

Aloituksia

267

Kommenttia

7703

1. Laitoin+tässä+säikeessä+käsiteltyihin+näkökulmiin+foorumiini+yhden+kommentin+(Foorumit+-+Moderointi+-+Mikä+mättää?).Esitin+s-postilla,+että+laatiimi+vihjeanalyyseihin+voitaisiin+linkittää.+Niissä+olisi+mielestäni+hyötyä+ratkojille.+Sitäkään+ei+hyväksytä.Yhteistyötarjoukseni+on+torjuttu+siksi,+että+Sanaris+katsoo,+että+tällä+sivustolla+on+liikaa+kritiikkiä.+Osa+kritiikistä+pitäisi+poistaa,+jotta+yhteistyö+olisi+mahdollista.Minusta+tämä+on+epäreilua.+Minusta+Sanariksen+pitäisi+omilta+sivuiltaan+myös+olla+valmis+siivoamaan+paljon+pois,+jos+minulta+edellytettäisiin+kommenttien+tai+säikeiden+poistoa.Ei+kritiikki+mielestäni+niin+pahaa+ole.+Osa+kritiikistä+ei+sitäpaitsi+ole+omaa+kritiikkiäni.+Millä+perusteella+minun+pitäisi+poistaa+nimimerkin+”kp”+kritiikki?+Peruste+ei+voi+olla+vain+se,+että+siitä+ei+Sanariksessa+pidetä.Jos+voisi+kirjoittaa+Sanariksen+foorumiin,+turhat+duplikaatit+tällä+sivustolla+voisi+poistaa.+Turhia+duplikaatteja+on+Suomen+Kuvalehden+ja+Ilta-Sanomien+ristikoista.Kenenkään+ei+tarvitsisi+pelätä+liiallista+kritiikkiä.+Kun+tuntee+joidenkin+henkilöiden+asenteen,+en+jatkossakaan+siellä+uskaltaisi+esittää+kritiikkiä.+Esittäisin+kritiikin+omalla+sivustollani,+jotta+kukaan+ei+siitä+loukkaantuisi.Minulla+on+usein+tarve+käydä+asiat+perin+pohjin.+Helposti+ihan+asiallisesta+kritiikistä+tulee+pitkä.+Alla+muutamia+esimerkkejä+mielestäni+varsin+asiallisista+kommenteista,+mutta+joita+tuskin+uskaltaisin+Sanariksen+foorumissa+esittää:IS+Viikonloppu+28.-29.9.2019.IS+Viikonloppu+9.-10.11.2019.
  2. Meinasin+odottaa+18.-19.2020+kovisristikosta+anatomiaa,+mutta+aloinkin+ratkomaan+tätä+ilman+sitä.Seuraavaa+vihjettä+en+ymmärtänyt:NILE+(4)Oikean+yläkulman+sain+täyteen+suomen+kielen+sanoilla,+mutta+seuraavissa+asiayhteys+tuntuu+hieman+oudolta:upotetaan+(6)ALOINA+(6)Tällä+kertaa+minä+toivoisin+saavani+apuja+26.1.2019,+jotta+voisin+lähettää+varmasti+oikean+ratkaisun.[Maksan+kyllä+näistä+ristikoista.+Monet+"ratkaisun"+lähettämiset+ovat+menneet+ihan+maksuina,+kun+on+tullut+laitettua+väärät+tiedot.]