Vapaa kuvaus

Harrastuksena www-suunnittelu, ristikoiden ratkonta ja kuntoliikunta. Digipiirtämistäkin pitäisi ehtiä harrastamaan, mutta se on jäänyt.

Aloituksia

267

Kommenttia

7703

1. Kerroin.
  2. Tässä+foorumissa+Sanariksen+fanaattisimmat+tukijat+eivät+nyt+tunnu+tajuavan,+että+koin+hyssyttelyn+pidemmän+päälle+Sanarikselle+itselleen+vahingolliseksi.+Koin+Vuokilan+toiminnan+sellaisena,+että+rapauttaa+ihmisten+luottamusta+Sanariksen+ristikoiden+laadukkuuteen.+Mielestäni+olen+tämän+riittävän+hyvin+esittänyt+toisessa+säikeessä.Purin+tässä+foorumissa+tätä+tuntemusta+terävämmällä+kielenkäytöllä+kuin+omassa+foorumissani.+Kerroin+myös+asioita+tunnetasolla,+mitä+yritän+välttää+omassa+foorumissani+ja+yritän+olla+siinä+niin+asiatasolla+kuin+pystyn.+Tämän+sivuston+käyttö+"varaventtiilinä"+tarkoittaa+tämän+tyylistä+kirjoittelua.Tiedä+häntä+sitten,+onko+minun+järkevää+käyttää+tätä+sivustoa+rinnakkaissivustona+asioille,+joita+tuon+esille+toisaallakin.+Jos+saisin+toisaalla+enemmän+hyvää+keskustelua,+käyttäisin+tätä+foorumia+vähemmän.Aloittamiani+säikeitä+on+täällä+kommentoitu+tavalla,+joka+ei+omilla+sivuillani+onnistuisi.+Ehkä+siksi+joku+ei+halua+ottaa+riskiä+kommentin+joutumiseen+roskikseen+tuohottavaksi.Nykyisellään+Sanariksen+foorumi+on+suhteellisen+asiallinen.+Siinä+aiempaa+paremmin+uskalletaan+kysyä+ristikoiden+ongelmakohdista.+Mutta+jos+minä+kyselisin+samaan+tyyliin+kuin+nyt+kysellään,+saisinko+saman+kohtelun+kuin+esim.+nimimerkki+Elva,+joka+saa+todella+asiallista+kohtelua.+Hyvä+Sanaris+näin+hyvästä+kohtelusta!Kun+minä+joskus+toimin+vastaavasti,+monet+ärsyttivät+minua+ja+provosoivat+suuttumaan.+Ihan+samantyyppistä+provosoimista+kuin+mitä+tällä+foorumilla+on+viimeaikoina+esitetty.+Kuten+on+tullut+esille,+kiihdyn+helposti+kommenteista,+joissa+minua+mollataan.+Sanariksen+foorumissa+oli+aikoinaan+supermollaaja.+Supermollaaja+on+saatu+kuriin.+Ehkä+vieläkin+saa+jotain+lievästi+epäasiallista+kirjoitta,+mutta+ainakin+pahimmat+on+siivottu.Mutta+voinko+luottaa+siihen,+että+Sanariksen+moderaattori+on+riittävän+tiukka+epäasialliseen+kommentointiin?Kyllä+minä+omat+yksinkertaiset+kysymykseni+voisin+Sanariksen+foorumissa+esittää.Minulla+on+joskus+tarve+käsitellä+asiat+perin+pohjin.+Sellaiseen+käsittelyyn+Sanariksen+foorumissa+ei+ole+mahdollisuutta,+koska+se+luokitellaan+jankkaamiseksi.+Satunnaisesti+on+aina+asioita,+joita+täytyy+käsitellä+muualla.Mitä+tulee+vihjeanalyyseihini,+sivustoni+on+parempi+paikka+niiden+esittämiseen.+Niistä+saa+laadukkaimpia+sivustollani.+Olisi+Sanariksen+oma+etu,+että+he+linkittäisivät+vihjeanalyyseihini.Vihjeanalyysejä+voi+helposti+täydentää+tarpeen+tullen+jälkikäteenkin+saadun+palautteen+perusteella.Olen+valmis+rakentavaan+yhteistyöhön.+Mutta+Sanariksen+tulisi+myös+hyväksyä+se,+että+asetan+Sanariksen+ristikoille+kovat+laatukriteerit+ja+jos+katson,+että+laatukriteereissä+lipsutaan,+annan+tiukkaa+arvostelua.