Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kreeta73
profiilit
Kreeta73
Kreeta73
Vapaa kuvaus
47 vuotias, seikkailunhakuinen rouva Pohjois-Karjalasta
Aloituksia
0
Kommenttia
294
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Polkupyöräillessä
24.12.2019 23:24
Sellainen+vaatisi+ehkä+jo+harjoittelua.
24.12.2019 21:36
Suoraan+sanoen+tekisi+mieli+jättää+ne+muualle+jonnekin+näkyville+ja+seurata,+onko+molemmat+pojat+syyllisiä+niiden+kanssa+touhuiluun+ja+kuinka+nopeasti+ne+häviää+siitä+käytettäviksi.
24.12.2019 21:23
Itsensä+esittely+yleisön+edessä,+tuntuu+todellakin+olevan+monen+muunkin+naisen+fantasia+kuin+minun.
Kyllä+meissä+on+pakko+olla+jokin+sisäinen+voima,+joka+haluaa+meidän+tekevän+niin.
Kulttuurimme+vaatisi+totaalisen+uudistuksen+ajatellen+naisten+alkukantaisia+geenejä,+jossa+on+tarvetta+esitellä+itseään.
Tuo+eri+kulttuurien+vertailu,+samankaltaisista+tarpeista+näyttää+pilluaan,+on+hyvä+osoitus+että+tämä+on+luonnollista,+vaistonvaraista+toimintaa+meiltä.
Meidät+naiset+oon+leimattu+huonoiksi+naisiksi,+jos+emme+täytä+kristillisiä+siveysmääritelmiä+jotka+aikojen+saatossa+on+meidän+mieliimme+istutettu.
Naiset+vaativat+vapautta+mutta+silti+tyydymme+tähän+geeniemme+vastaiseen+siveyspolitiikkaan+vaatimatta+oikeuksiamme+olla+omana+itsenämme!
On+todellakin+vääristynyttä,+että+naisen+tarvitsee+kauneuden+takia,+muka+ottaa+botoxia+ym.rintojen+suurennnusleikkauksia+tehdäkseen+miehiin+vaikutuksen+vaikka+se+kävisi+todellakin+helpommin+siten,+kuten+olet+jo+monesti+kertonut.
24.12.2019 21:18
Kyllä+ne+pyykkikorista+tai+koneesta+tuntuu+löytyvän+ilman+esille+panoakin.+
Saattahan+sitä+välillä+kiihottuakin+kun+sellaista+näkee.
24.12.2019 20:36
[email protected]
24.12.2019 19:18
Olisiko+niin,+että+itsensä+todellinen+luonne+selviää+kun+on+ottanut+esim.vähän+viiniä+ja+on+rentoutunut+ja+vapautunut+olo?
Silloin+olisi+ujompanakin+valmis+sopivasti+yllytytteny+näyttämään+pilluaan+ja+nauttimaan+siitä,+että+sen+katsominen+tuottaisi+katsojillekin+mielihyvää.+
Monesti+olen+kuvitellut,+millaista+olisi+poseerata+alastonkuvissa+ja+elää+siinä+tietoisuudessa,+että+kuviani+saatetaan+katsella+kuka+tahansa+ja+koska+tahansa+siitä+lähtien+kun+kuvat+olisivat+julkaistu+ikuisesti+nettiin+katseltavaksi.
Tai+esiintyä+jossain+klubilla+kaiken+itsestään+näyttäen+miehien+ihaillessa+vapaasti+sulojani.
24.12.2019 19:03
Eihän+se+ole+älykkyyden+puutetta+jos+geenit+sattuvat+olemaan+sen+laatuiset+että+erotiikka+on+iso+osa+luonnetta.
Samanlaatuiset+geenit+on+minullakin,+pakko+se+on+viimeistään+tässä+iässä+itselleen+myöntää.
24.12.2019 17:18
Olen+ottanut+nyt+kannan,+että+pikkuhousuthan+ne+vain+ovat+ja+tehköön+niillä+mitä+haluaa+jos+se+nyt+vain+nautintoa+tuottaa.
Hyväksi+käyttävät+ehkä+kylläkin+tuoksujani+joka+hieman+nolostuttaa+väkisinkin.
Olen+nähnyt+useinkin+poikien+pöksyissä+jököttävän+kun+minua+katselevat.
Voi+näitä+poikia+kun+niin+kiihkeitä+ovat,+eivätkä+voi+sille+itse+mitään+kun+hormonit+hyrrää.
24.12.2019 13:38
En+ole+itsepettoinen,+siinä+ei+ole+mielestäni+mitään+järkeä.
Minulla+on+ollut+aina+taipuvaisuutta+myös+filosofiseen+ajatteluun.
Sen+olen+myös+oppinut,+että+koskaan+en+ole+täysoppinut.+
Aina+löytyy+uusia+näkökantoja+asioihin+joihin+pitää+tarttua,+jos+ne+ovat+järjellisiä+ja+hyvin+perusteltuja.
Minulla+on+akateeminen+koulutus+mutta+kaikki+opiskeltu+tieto,+ei+välttämättä+ole+totuus+tai+ainakin+useita+asioita+täytyy+kyseenalaistaa.
Ihmismieli+ja+kognitiivinen+ajattelu+on+mielenkiintoisia+asioita.
Jopa+itsestään+voi+löytää+vielä+47+vuotiaana+uusia+ulottuvuuksia,+taipumuksia+tms.joita+ei+ole+tiennyt+olevan+olemassakaan.
Jokaisen+pitäisi+tehdä+aina+aika+ajoin+tutkimusretki+itseensä.
24.12.2019 13:24
En+kyllä+nuuhkimisesta+ole+poikaa+kiinni+saanut,+joten+se+vain+arvelua.
En+kyllä+ihmettelisi+parista+pojasta+vaikka+hekin+olisivat+tehneet+niille+niin,+koska+sitä+on+tapahtunut+heidänkin+läsnäollessaan.
Useasti+niitä+pikkuhousujani+kuitenkin+"häpäistään"+ja+se+tuntuu+minusta+jotenkin+nololta+että+tällaista+tapahtuu.
24.12.2019 13:01
Kyllä.
Hyvin+ymmrettävää+että+auttavat+kehitysvammaisia+poikiaan+tällä+tavoin.
24.12.2019 12:56
Kesti+aikansa+kun+sain+selville+kuka+pikkuhousujani+käytti+niin.++Epäilin+kyllä+poikieni+ystäviäkin+mutta+lopulta+selvisi+totuus,+kun+löysin+pyykkikorista+"tuoreet"+vielä+lämpimät+spermat+eikä+kotona+ollut+koko+päivänä+ketään+muita+kuin+hän.
Sitä+on+mahdotonta+saada+selville,+ketä+tai+mitä+poika+sitten+ajattelee+siinä+mutta+ne+tuoksut+ovat+minun,+hänen+äitinsä!!
24.12.2019 12:44
Olen+kuullut+samaa+äideistä+mutta+kehitysvammaisten+lasten+äideistä,+ketkä+niin+ovat+säälineet+poikiensa+jatkuvaa+seisokkia,+että+ovat+halunneet+auttaa+poikiaan+tyydyttämällä+heitä+käsin+tai+suullaan.
Mitäpä+äiti+ei+lastensa+eteen+tekisi.
24.12.2019 12:38
Vaikea+myöntää+tai+sanoa+asia+miten+se+on+noin+suoraan,+että+pikkuhousuitta+oleminen+hameessa,+viehättää+koska+minulla+on+halu+näyttää+vittuani.
Peliähän+se+vaan+kyllä+on,+että+olisi+jokin+syy,+minkä+varjolla+sen+voisin+hetkellisesti+näyttää+tai+olisi+ainakin+vaara,+että+joku+se+saattaisi+nähdä.
Halu+pillun+esittelyyn+todellakin+on+olemassa+vaikka+se+vaikeaa+myöntää+onkin.
Muistan+lukeneeni+joskus+jostain,+että+miestenlehdissä+tms.+poseeraavista+naisista+on+kiihoittavaa+ja+he+nauttivat+ajatuksesta,+että+miehet+saavat+ihailla+heidän+vittujaan+kuviensa+välityksellä.
Itse+jos+tuollaisiin+kuviin+suostuisin,+olisin+juuri+itsekin+tuota+mieltä.+
Miksi+siitä+ei+nauttisi+jos+joku+kehuisi+pilluani+kauniiksi+mutta+vielä+en+sitä+kohteliaisuutta+ole+saanut+kuulla+koskaan.
24.12.2019 12:33
Aivan.+
Tuon+ikäisille+pojille+se+on+takuulla+tuskaa+kun+hormonimyrskyssä+ei+pääse+itseään+toteuttamaan.
En+poikien+huoneeseen+enää+mene+koputtamatta+juuri+sen+takia,+etteivät+tulisi+nolosti+enää+yllätetyiksi+itseteosta.
Aamuisin+heitä+kouluun+herättäessäni,+olen+huomannut+tuon+heidän+vahvana+jylläävän+seksuaalisuuden+olevan+läsnä+jopa+heidän+unissaan+ja+voin+kuvitella+nyt,+miltä+se+nuoresta+pojasta+voi+tuntua.
24.12.2019 11:27
Pakko+myöntää,+että+kyllä+tunnelma+pikkuhousuitta+hameen+tai+mekon+alla+luo+erityiset+fiilikset+ja+fokus+on+melkein+koko+ajan+tietoisuudesta+siitä.
Välillä+sitä+on+innostunut+myös+töissäänkin+olemaan+niin+ja+työpäivä+menee+joutuisammin+aina+silloin+kuin+normaalisti.
Tietty+varovaisuus+koko+ajan+läsnä,+kuinka+istua,+kumarrella+jne.+pitää+ajatukset+väkisinkin+siinä,+että+olet+paljas+sieltä+ja+vaarassa+tulla+huomatuksi.+Kieltämättä+siinä+on+kiihottunut.
Tämäkin+on+alkukantainen+seksuaalisuuden+muoto,+joka+meissä+asuu,+halusipa+sitä+tai+ei.
24.12.2019 11:13
Niin+no+kyllähän+se+minua+äitinä+tietenkin+hämmästyttää+enkä+ole+tähän+saakka+oikein+kyennyt+samaistumaan+heihin,+enkä+päässyt+heidän+sisäiseen+maailmaansa+tuossa+hormonimyrskyssä+jota+he+juuri+nyt+tuossa+iässä+kokevat.
Tuomitsevana+äitinä+minä+nyt+olen+viisastunut+huomattavasti+näistä+keskusteluista.
24.12.2019 10:17
Kun+nyt+olen+itsekin+alkanut+ajattelemaan+tätä,+niin+kyllä+todellakin+kulttuurimme+invalidisoi+meitä+nykyvaatimuksineen.
24.12.2019 10:11
No+kyllä+kukin+heistä+näyttäisivät+nauttivan+olevansa+huomion+kohteena,+kyllähän+se+meille+naisille+on+niin+sisäänrakennettu+että+ei+sitä+voi+välttää.
On+meillekin+jäänyt+osa+tuosta+alkukantaisuudesta+jossa+kuljetaan+moraalisääntöjen+rajamailla,+silloin+kun+pukeudumme+hieman+paljastamammin+aina+välillä,+esim.+juuri+tiettyihin+juhliin.+Nautimme+silloinkin+saamastamme+huomiosta+joka+myös+kiihoittaa.
24.12.2019 10:08
8 / 15