Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

213

Kommenttia

5018

1. Sananlaskut20:9+Kuka+voi+sanoa:+"Olen+puhdistanut+sydämeni,+olen+puhdas+synnistäni"?+Vastaus:+Valhelestadiolaiset!
  2. Aamen!
  3. Aamen!
  4. Sielunvihollisen+äänelläpuhut.+Nyt+on+kysymys+tärkeimmästä+pelastavan+uskon+sanomasta.Vanhoillislestadiolaiset+välttelevät+Jeesusta+ja+suun+tunnustusta+uskostaan+Häneen+kuin+ruttoa.KR+1933/-38Room.+10:9+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;+Rinnakkaisviitteet+(KR+1933/-38)Matt.+10:32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.+Luuk.+12:8+Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+myös+Ihmisen+Poika+tunnustaa+Jumalan+enkelien+edessä.+Ap.t.+16:31+Niin+he+sanoivat:+"Usko+Herraan+Jeesukseen,+niin+sinä+pelastut,+niin+myös+sinun+perhekuntasi."Uskon+Syntini+anteeksi"+ja+kädenheilautus++EIVÄT+OLE++OMAN+SUUN+TUNNUSTUS+JEESUKSEEN!