Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DonDom60
DonDom60
DonDom60
Vapaa kuvaus
Vanha ukko Turussa. Rietasta seuraa sopis mainiosti :)
Aloituksia
0
Kommenttia
245
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kihelmoi kivasti alapäässä kun hätä kasvaa ja kiihotus kasvaa. Olis kivaa hieroa ja kiihottaa kunnes orkku lähestyy ja sitten sais kiihotus ja pissahätä purettua.
22.03.2026 18:23
Ei ihme ettet ihan ehtinyt, mutta kotona voi onneksi mennä suihkuun. Todella kiihottavaa kun on jo kauan tehnyt mieli mutta pidättelee kunnes ei kerta kaikkian on enää mahdollista,
19.03.2026 22:34
pystynyt siis (mulla näppäimet hukassa)
19.03.2026 21:22
Kiihottavasti oysryut pidättelemään, ihanaa. Tossa tilanteessa en minäkään varmaan enä pystyu, en varsinkaan jos olen siinä jotain juonut.
19.03.2026 21:17
Tyukkäisin katsoa eikä haittais vaikka trikoot kastuisoikein kunnolla
19.03.2026 18:20
Ja sitten taluttaisin vessan just ennenkuin pissat tulee läpi
19.03.2026 17:55
Olis kiva katsoa ilmeesi kun et pysty enää pidättelemään.
19.03.2026 17:46
Joo, vähän haarahyppyjä tekis hyvää.
19.03.2026 17:45
Ok, No se metsälenkki vois olla kivaa, ja ehkä ei tarttis hyppiä, ei ainakaan kovin paljon :)
19.03.2026 17:37
Voihan toi inkontinenssi aiheutaa hankalia tilanteita. Et pysty hyppimään ja pomppimaan, tai varmasti pystyt, muuttet niin ettei pissa tulee. Käytätkö suoja kun esim juokset?
Voisin vaikka metskävelyllä ehdotta että otetaan pieni jumppahetki ja hypitään vähän ja katsottais kuinka kauan kestät..
19.03.2026 16:20
Se on varmaan joku alitajinnainen juttu myös joskus on ihan oikeasti on ollut todella hätää ja pelköö että nyt taasko
18.03.2026 22:21
Uskon että se on suurelta osin psykolooginen jutta, erityisesti jos vastaavassa tilanteesa on ollut pissahätä, oli se sitten urheillessa, kaupassa, tai joku muu tilanne
18.03.2026 22:01
Auts. Aika paha, mutta hädässä ei paljon miettii.
17.03.2026 22:45
Miehenä on helpompaa mennä jonnekin sivummalle.
17.03.2026 21:27
Meen aina ennen lenkkiä pissalla. Jos meen aamu- tyai alkuiltapäivästä voin helposti ollapari tuntia ettei tuu tarvetta käydä pissalla. Kun meen myöhemmoin voi jo tunnin lenkillä tulla tarve otaa pissataukoa. Jos ei oo sopivaa paikka olen myös laskenut housuihin.
17.03.2026 15:44
Sitten kun sulle sopii ja haluat.
16.03.2026 23:25
Näin se tietysti on, Vahinkoja sattuu,
16.03.2026 23:22
Olen menossa nukkumaan, Jos yrittäisit vielä laitta mulle s-postia
16.03.2026 23:19
Kyllä näitä tapuaksia on vaikkei siitä mitään tiedetä, En minkään puhu siitä oikein kenellekään.
16.03.2026 23:18
No joo, ei näistä nyt puhuta, että vaike on mitään sanoam arvailujen varassa olen. Tykkään myös kun valutta pissat reisiä pitkin ja hosku voi vähän vatsallekin suihkuttaa.
16.03.2026 23:07
5 / 13