Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jascal
profiilit
Jascal
Jascal
Vapaa kuvaus
Veren lohikäärme, säälimätön kivun ruhtinas. 🧛
Aloituksia
1
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1)+Älä+jaksa+valehdella+2)+Älä+yritä+vihjailla+yhtään+mitään+3)+Älä+öyhötä
04.06.2020 18:58
Jos+vain+Kykenet,+niin+sieltä+omasta+profiilista+löytyy+ne+sinun+öyhöilyhyökkäykset,+sieltä+tosin+löytyy+ne+kaikki+sinun+öyhöilyhyökkäykset.+Mikäli+olet+jo+vuosia+öyhöilyhyökkäillyt+niin+siinä+saattaa+mennä+tovi+kun+ne+käyt+läpi,+mutta+varmasti+kaikki+kiittää+sinua+jos+seuraavat+6kk+käyt+niitä+läpi.
04.06.2020 18:46
Täysin+turhaa+avautua+minun+julkisesta+profiilista+ylipäänsä.+Liian+monta+muutenkin+täysin+turhaa+ja+asiatonta+viestiä.+Olenko+minä+kirjoittanut+minun+julkisesta+profiilista?+Voit+mennä+nyt+kasvamaan+ja+kehittymään+sinne+omaan+profiiliisi+lukemaan+viestejäsi+ja+loput+löytyvät+vellikellostasi,+nekään+ei+koskaan+poistu.
04.06.2020 18:35
Sinulla+on+oikeus+mielipiteeseesi.
"Oliko+vielä+muuta+sulla?"+
Minulla+oli:+"Typeriä+ilkivallan+tekijöitä.",+sinulla+oli+paljon+muutakin.
04.06.2020 18:30
Ei+ole+sinunkaan,+omastasi+näet+omat+kommenttisi.
04.06.2020 18:25
Ne+löytyvät+kohdasta+julkinen+profiili+-+(selainta+alemmas)+kohdasta+käyttäjän+kirjoittamat+viestit.+Kerro+ihmeessä+omin+sanoin+mitä+tarkoittaa+asiallisesti+niin+verrataan+sitä+sen+jälkeen+Googleen+tarjoamiin+vastineisiin.+Google+on+vahvasti+eri+mieltä.+
"riittääkö+rahkeet+muuta+kuin+suun+soitteluun+ja+öyhötykseen."+-+Kaukana+asiallisesta
Mikä+ihmeen+henkilöhyökkäys?+Ei+se+ole+henkilöhyökkäys+jos+se+pitää+paikkansa.+
Sulla+on+tainnut+nuo+argumentit+loppua+jo+aika+päiviä+sitten,+antia+ei+tainnut+koskaan+ollakaan.+Montako+aloitusta+sinulla+on+jossa+ei+pyritä+käymään+henkilöihin?+😏
04.06.2020 18:15
Minäkö+poistatin?+Ei,+en+poistattanut.+Mahdat+vain+olla+niin+henkisesti+epäkypsä+että+joku+muu+poisti+henkilöhyökkäävän+öyhöttämisesi+ja+suun+soittamisesi,+kun+et+ole+kovin+kykeneväinen+keskustelemaan.+
Ennen+kuin+alat+liikaa+öyhöttämään+niin+vastaus+joka+tapauksessa+löytyy+"vellikellostasi".+😋
Olenko+persu?+En+ole+persu.
Oletko+henkisesti+jälkeenjäänyt,+voiko+sinua+pitää+millään+mitta-asteikolla+normaalina/terveenä+ihmisenä?+(jos+vastaat+kyllä,+valehtelet.+Yksikään+täysjärkinen+ei+ikinä,+missään+tilanteessa+kysy:+"Oletko+persu?"+(Niin+ja+ei+ole+pakko+vastata,+jos+esim+häpeät).
04.06.2020 17:47
Typeriä+ilkivallan+tekijöitä.
04.06.2020 13:06
Eiväthän+he+osallistuneet,+he+olivat+siellä+virkatehtävissä+ja+koska+käytäntönä+on+ihmisläheisyys,+voivat+he+osallistua+kuvan+ottamiseen.+Poliisi+on+ystävä,+mikäli+joku+kokee+toisin+on+rekisterissä+muutakin+kuin+kahvitahra.
04.06.2020 12:53
Videota+on+turha+katsoa,+koska+kuvaaminen+on+aloitettu+aivan+liian+myöhään.+Kamerakännykät+löytävät+aina+tiensä+esiin+liian+myöhään.+Kukaan+ei+kuvaa+kun+Einari+pahoinpitelee+Erkkiä.+Kun+poliisit+ottavat+Einarin+kiinni,+kummasti+se+kännykän+kamera+alkaa+kuvaamaan.+Jos+Einari+ensin+lyö+poliisia,+tämä+lyönti+ei+päädy+videolle,+videolle+päätyy+poliisin+telarin+käyttö+ja+video+menee+tuubaan:+poliisi+pahoinpiteli+viattoman+miehen.
04.06.2020 12:50
Hienoa+että+sinä+osaat,+hyvä,+hyvä,+sinä+osasit.+👏
04.06.2020 12:23
Asiakas+ihan+itse+päättää+paljonko+tarvitsee+asiakaspalvelua.+Laitetaanko+oc:tä,+teiseriä,+telaria,+raudat+vai+riittääkö+pelkkä+puhuttelu.
04.06.2020 12:18
Millä+tavalla+nuo+kaksi+on+vainonnut+isänmaan+puolustajia?+Hehän+korkeintaan+osoittavat+inhimillisyyttä+ja+koska+eivät+ole+rasisteja,+ottavat+rikolliset+kiinni+jos+saavat.+Eivät+he+syrji+ihmisiä,+palvelevat+tarvittaessa+kaikkia+patukoiden+tasapuolisesti.
04.06.2020 12:11
Mahdollisuuksia+on,+ne+ovat+erittäin+heikot+johtuen+vanhemmista+ja+kulttuurista.+Tytöt+pääsevät+kouluun+Afganistanissa,+jopa+on+pidetty+huoli+että+kuurot+tytöt+pääsevät+kouluun.
Ehkä+se+isä+pitää+kameleista+ja+kyllä,+niitä+löytyy+myös+Etelä-Aasiasta.
04.06.2020 12:01
Naiivi,+lapsellinen,+lapsenomaisen+herkkäuskoinen,+yksinkertainen.
"Eiköhän+jokaisella+ihmisellä+ole+mahdollisuus+saavuttaa+yhtä+paljon+elämässään.+"
Miksi+ei+olisi+mahdollisuutta?+Kuka+sen+mahdollisuuden+vie?+Henkilö+itse+ja/tai+toinen+henkilö.+Omat+teot,+muiden+teot,+oma+valinta,+muiden+valinta.+Lähtökohtaisesti+kaikki+eivät+aloita+samalla+viivalla,+mutta+jokaisesta+lähtökohdasta+kaikki+saavuttaa+yhtä+paljon+kuin+"lääkäri",+itseasiassa+Afrikan+nälkää+näkevä+saavuttaa+tätä+enemmän.+Hän+saa+aikaiseksi+guonoastiaston,+"lääkäri"+sai+kaiken+ilmaiseksi+eikä+ponnistellut+yhtään.
04.06.2020 11:46
Sitten+se+on+sivuston/Chrome+virhe,+kun+minulle+näyttää+että+minulle,+jos+sinulle+näyttää+että+"Sergeille".+Tarvitsee+puhdistaa+selain+ja+käynnistää+se+uudelleen+niin+eiköhän+se+sitten+täältäkin+näytä+samalta+kuin+sieltä.+Chrome+vika.+😋
04.06.2020 11:30
Ei+itseasiassa+ole,+mutta+toivottavasti+huomaat+ettei+tarkoituksesi+ole+ylipäätänsä+edes+keskustella.
04.06.2020 11:24
Kannattaa+ihan+lukea+noita+omia+kommenttejasi.+🤣🤣🤣
"Turhaa+on+keskustella+oikeasti+tyhmän+ihmisen+kanssa"
Tuo+on+totta,+luuletko+että+joku+oikeasti+keskustelee+kanssasi?+Sitä+täysin+kouluttamattoman+herätystä+odotellessa,+milloin+ajattelit+herätä?+Hienoa+jos+olet+jo+huomannut+että+elämäsi+on+mennyt+hukkaan.
"Jokaisella+ihmisellä+ei+todellakaan+ole+samanlaiset+lähtökohdat"
Tuo+paljastaa+sen+tyhmyyden+ja+olemattoman+lääkärintutkinnon.+Tämän+vuoksi+sinun+kanssasi+ei+ole+edes+keskusteltu+vaikka+niin+luulisit.+Mistä+tuo+sinun+katkeruutesi+ja+vihasi+johtuu?+Tiedän+kyllä+mistä+se+johtuu,+tiedätkö+sinä?+😘
04.06.2020 10:53
Pystyn,+älä+tee+turhia+ja+hätäisiä+johtopäätöksiä.+Ihan+ensiksi+kannattaa+harkita+viitsiikö+nähdä+vaivaa.
"Sopii+sitten+hieman+miettiä+mitä+kirjoittaa,+ettei+tule+puhuneeksi+valheita."
Tämä+kannattaa+erityisesti+lukea+itse,+varmasti+laitoit+tuon+itse+itsellesi.+Lokeroitko+valehtelijaksi+jos+mielestäni+et+kykene+täysin+ymmärtämään+edes+rautalankamallia+ja+siitä+syystä+ei+todellakaan+viitsi+nähdä+vaivaa+saati+tuhlata+aikaa?
04.06.2020 10:43
Liittyy+sinuun+ja+vain+sinuun+kaikella+tapaa.+Mielipiteelläsi+ei+ole+väliä,+todellisuudessa+se+on+ylitsepääsemättömän+vahvaa+argumentointia.+😋+Kaikilla+on+mahdollisuus+saavuttaa+yhtä+paljon.+Ensiksi+pitäisi+määritellä+mikä+on+yhtä+paljon.+Jotkut+tietoisesti+saavuttavat+enemmän,+toiset+vähemmän.+Joiltakin+se+vaatii+enemmän+ponnisteluja,+toisten+ei+tarvitse+ponnistella+juuri+yhtään.+
"Mikäs+sun+mielestäsi+olisi+ollut+"+oikea+vastaus"+?"
"+En+muuta+kuin+ihonvärin+kautta+vastauksena+Sergein+pigmenttiheittoon.."
Jos+vastaat+"Sergeille",+vastaa+"Sergeille",+älä+minulle.+Ei+se+ole+ylitsepääsemättömän+vaikeaa.+
"Tarkoittaen?"
Onko+scrg:n+nimi+Sergei,+vai+nimesitkö+hänet+perinteisen+venäläisen+nimen+mukaan+ja+mikä+on+suhtautumisesi+venäläisiin+ja+varsinkin+venäläisiin+miehiin,+erityisesti+Sergei+nimisiin?+Se+miten+näet,+koet,+tunnet+itänaapurin+ihmeet+sielussasi+kertoo+oletko+hiukan+rasisti.+😜
04.06.2020 10:38
2 / 66