Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
102
Kommenttia
14183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi+sun+paskalastis+pämähti+myös+mun+laatikkoon...
Se+on+kuule+niin+heleppoa+tuomita+ihminen+täällä+tietämättä+asianhaaroja.
+
Kas+kun+näillä+neuvojilla+on+oma+lehmä+ojassa+
-+ei+tarvii+katsoa+itseänsä+ja+omia+onkelmia+peilistä+kun+voi+tuomita+tuntemattoman+heppoisin+perustein.
Nyt+sulle+on+risti+vuoltu+ja+kohta+alkaa++nakuttelu.+Elä+huoli,++sä++olet+ihan+oikeessa+tytöstäs+kai,+kun+en+asianhaaroja+tunne.+
Maailmassa+jo+niin+monta+piloille+hemmoteltua+ja+vänkyrää+yksilöä+et+niitä+ei+tarvita+lisää..
Ja+biisi+oli+mitä+osuvin+tähänkin+täydelliseen+päivään...+ensin+grillattiin+mut+ja+jälkkäriksi+hiillostettiin+sut.
13.10.2020 21:09
Meni+pojan+kanssa.+Niillä+vapaata+mulla+ei.
13.10.2020 20:41
Juur+näin.+Biisi+oli+hyvä.+Ei+mun+genreä+mutta+ei+ole+se+örinäkään+mitä+livessä+kävin+kuuntelemassa.++
Ei+sun+tarvii+olla+sen+enempää+kuin+olet.+Mun+on+hyvä+olla+mä+kun+olen+mä.+Sun+on+hyvä+olla+sä+kun+olet+vaan+sä.+Ilman+defenssejä+ja+feikkaamista.+
Täällä+just+ei+tarvii+feikata+kun+ihan+paskanhailee+mitä+tuntematon+tuntemattomasta.++Vaikka+mä+paljastaisin+mun+koko+sielunelämäni+täällä+"+koko"+Suomelle,+ei+kukaan+mua+tunnista.+Ja+vaikka+tunnistaisikin,+mulla+ei+ole+mitään+hävettävää.+Eikä+hävittävää.
Minulle+irl+merkityksetön+palstatuttavuus+voi+olla+vain+rikaste.+
En+määrittele+itseäni+muiden+mielipiteiden+mukaan.+Ja+mielelläni+otan+asiallista+kritiikkiä+vastaan.+Itsetuntoni+kestää+sen.+Ja+pahimmassa+tapauksessa+voisin+jopa+oppia+jotakin...
+
Hyviä+saunahetkiä+sulle..
Ja+biisi+tähän+iltaan+kaikille+palstalaisille,+myös+trolleille..
https://youtu.be/SuFScoO4tb0
13.10.2020 20:39
Ihan+hyvä+kipale+-+vähän+väritön.+
Eikä+Willie+laulanut+sanaakaan+koko+biisin+aikana,+mikä+iso+miinus.+
Kiitos+kuitenkin.+
Sisäinen+demonini+hoiti+jo+hommansa.+Pirullinen+paskiainen+kun+on...
Mulla+on+periaatteena+että+sitä+saa+mitä+tilaa...
Nyt+taas+harmoniassa.
Ny+se+verhonvirkkaaja+sulle+vielä+kainaloon+niin+kaik+hyvin..
Ja+älä+säkin+rupea+trolliksi+haukkumaan..+sitä+saa+trolleilta+ihan+tarpeeksi+kuulla+..+heh..+etkä+säkään+mikään+trolli+ole..+kaukana+siitä.
13.10.2020 19:54
Mitä..+kuka+tä+häh?
13.10.2020 19:40
Se+voisikin+olla+kiva+paikka,+en+ole+siellä+vielä+käynytkään...+
Omakohtaisia+kokemuksia?
13.10.2020 19:13
Olet+vapaa+tekemään+mitä+haluat.+Ihan+vapaasti+saa+poistua+palstalta,+jos+ei+kelpaa.+
Luokaton+esityksemme+jatkuu+jatkumistaan+...
13.10.2020 19:10
Pidä+hauskaa.+Toivottavasti+maksoit+pääsylipun.+Tuotto+ohjataan+rekkautuneiden+vapaa-ajanrahastoon...
13.10.2020 18:59
Juu+kyll+se+on+molemminpuolista+se+vedättäminen+-+mä+vedän+oikeaan+ja+Disse+vasempaan..+vai+oliko+se+toisinpäin...
13.10.2020 18:55
Minulle+kylläkin+lähinnä+tyhjä+ja+täysi.+Ja+juuri+valistettuna+Tao.
13.10.2020 18:52
Kuten+sanoin+aiemmin+-+tottunut+jo+siihen+että+nostatan+paskamyrskyjä.+
Palstaillut+jo+sen+vertaa+et+same+old,+same+old.
Eiks+ole+kiva+ku+saa+jotakin+aikaiseksi.+Sä+olet+ollu+ahkerana+tänään.+
Mulla+oli+vaan+työpäivä+ja+muuta+en+aikonutkaan+tänään+tehdä...+lomaleskenä+nääs.
+Joku+hyvä+biisi+olisi+poikaa+-+jotakin+rauhallista+ja+kaunista...+saisi+noi+pikkupirut+aisoihin..
Löytyykö+sulta+vai+lähenkö+ettimään+tuubista+summamutikassa+jotain?
13.10.2020 18:50
Niin+olenhan+vain+minä+itseni.+Hyvässä+kuin+pahassakin,+ja+niin+läpinäkyvä+että+on+ihme+etten+ole+lasista+tehty.++
Kas+kun+en+vaivaudu+feikkaamaan+tuntemattomana+tuntemattomille.+
Minulta+saa+vain+minua+ihteäni,+ja+jos+ei+kelpaa,+ei+kelpaa.
Olen+rekkautunut+ja+käytän+vain+sitä,+nii+voi+huolella+skipata+mut+yli.+Ei+tarvii+lueskella+ja+kommentoida.+Se+ei+ole+minulta+pois...
13.10.2020 18:37
Minusta+löytyy+myös+rumaa.+Tälläkin+hetkellä+pikkupirut+tanssii+sambaa...
13.10.2020 18:20
Olenkin+tunneihminen...
13.10.2020 18:17
En+todellakaan+ole+kukaan.+Ja+varsinkaan+käskemään.+Annoin+mielipiteen.+Kuten+sinäkin.
Trollille+tämä+on+trollisivusto+joten+juuri+julistauduit+trolliksi.+
Onnittelut+osuvasta+valinnasta.
Jos+olet+sama+nyymi+jolle+vastasin+aiemmin,+olet+itse+omalla+kommentoinnillasi+julistautunut+törkeäksi+ja+sydämmettömäksi+trolliksi.+
Joka+naisen+unelma...
Ja+yleistät+kaikki+keskustelupalstalaiset+feikeiksi..+taidat+siis+olla+vielä+hieman+tyhmäkin.
Mutta+olet++varmaankin+muilta+ominaisuuksiltasi+hyvä,+sillä+kukaan+ei+ole+läpensä+mätä.
13.10.2020 18:14
Juu,+voi+tietysti+olla+keksitty,+ihan+niinkuin+sinäkin+voit+olla+ihan+keksitty.
En+näe+järkeä+feikata+tollasta,+ellei+kyse+ole+järjettömästä+ihmisestä.+
Kun+ei+tiedä+hänen+järjestään+sen+enempiä+kuin+sinunkaan+järjestä.+
Vaikka+olisi+yhen+prossan+todennäköisyys+että+asia+olis+vale,+sydämmetön+ihminen+on+ja+pysyy+sydämmettömänä+maailman+kamalimman+asian+edessä.
Tämänkaltaisten+asioiden+edessä+joudun+toteamaan+ettet+myöskään+ole+hienotunteinen,+muutoin+olisit+ollut+hiljaa.
Tässä+tapauksessa+olen+taas+eri+mieltä+itseni+kanssa+-+kaikki+mielipiteet+ovat+arvokkaita+-+not.
Saat+toki+olla+mitä+mieltä+haluat+asiasta,+toki+-+mutta+tekisitkö+sen+keskenäsi.
13.10.2020 17:26
Kiitos.+
Persoonallisuustesteissä+mulla+näkyy+selvästi++
olevan+kolme+neljästä+suht+tasavahvaa+persoonallisuustyyppiä.
Joten+osaan+olla+erimieltä+itseni+kanssa.
+Ja+olenkin...+tai+ehkä+kahta+mieltä+samasta+asiasta.+
Riippuu+asianhaaroista...
Olen+omintakeinen+makeinen.
Niin+olet+kyllä+sinäkin.
Suosittelen+sullekin+oikeaa+persoonallisuustestiä.+Olet+sen+verran+itsetutkiskelija.
Eikä+mitään+tyhmää++"+testaa+mikä+eläin+olet"...
vaan+kunnon+testiä.+Avaavaa+ja+auttaa+ymmärtämään+itseään.+
Ja+hupinsa+kullakin+...
13.10.2020 05:05
Hyvä+kuulla.+
Sydämmelliset+ihmiset+ihan+parhaita.+Harmi+että+niin+moni+kokee+tarpeelliseksi+juuri+heitä+ruveta+dissaamaan.+
Toki+uskoisin+että+moni+osaa+pitää+puolensa.
Koen+että+tämä+on+perimmiltään+julma+maailma+jossa+hyvät+-+kiltit+ja+sydämmelliset+jyrätään.+Ahdistellaan+nurkkaan+ja+lahdataan.+
Haluaisin+etten+olisi+sitä+mieltä.
Haluaisin+että+hyvä+voittaisi+aina+pahan+ja+happy+end.
Mut+kyll+se+menee+50/60+legendaa+lainatakseni.+
Ei+ole+hyvää+ilman+pahaa.+Molempia+tarvitaan+jotta+ne+voisivat+olla+olemassa.
Ny+mulla+aika+vetäytyä+nukkumatin+kainaloon...aikainen+herätys.+Ötyä.
12.10.2020 21:31
Joo,+sama.+
Toivottavasti+hän+palailee+kun+jakselee.+
Hän+vaikutti+mukavalta.+Noin+lyhyesti+sanottuna.
Hällä+voipi+olla+mitä+kutsun++mustaksi+ajaksi,+tyhjä+ja+turta+olo.+Tai+mistäpä+minä+hänestä+tietäisin.
Toivon+hänelle+lohtua.
12.10.2020 20:57
Sä+oot+kyllä+ajattelevainen+ja+fiksu.
Ehkä+sanoisin+että+itsetuntemuksesi+on+huippua.+En+ole+törmännyt+aikaisemmin+noin+välittömään+ihmiseen+sen+enempää+palstoilla+kuin+irl.+
Tai+no+oli+yks+pappi+jota+tapailin+nuorempana,+mutta+kai+se+oli+ammatin+"varjopuolia".
Just+toi+oma+itsensä+on+ihan+paras+olotila.+Ja+kuka+ei+tykkää,+niin+olkoon+tykkäämättä.+Ei+se+multa+ole+pois+jos+joku+ei+diggaa+musta+-+todennäköisesti+tunne+on+molemminpuolinen.
Arvo+sinne+minne+se+kuuluu+ja+arvostan+sinun+avoimuuttasi+siitä+huolimatta+että+ollaan+täällä.
Palstalla.++
Mutta+kivaahan+täällä+on...+,röllitkin+kadonneet+jonnekkin...
12.10.2020 20:42
690 / 710