Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
128
aloitusta ·
16378
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voih sinua armas palstapeikko.. hurmaavaa että vaikeutesi alkavat väistymään ja toivottavasti viemärisikin alkaa vetämään.. :) .. pääasia lieneenkin ettei suunta ole se, että ne alkavat suoltamaan tuotoksiaan ulospäin. Se, on suotavaa vain sinulle ja verbaalisille tuotoksillesi.
Muut tuotoksesi jääköön nyt sitten vaikka arvailujen varaan.. en tiedä miltä peikonpaska tuoksuu, mutta olen varma etten halua tutustua siihen sen tarkemmin.
:)
Minun elämääni on valitettavasti täyttänyt viime kuukausien aikana kuolema. On harvinaisen työllistävä tapahtuma, mutta on tässä ollut ilonaiheitakin. Alan vaan olemaan hieman puhkikulutetun villasukan oloinen rääsy.
Kyllä se elämä kuitenkin voittaa .. tai no .. eipä. Kyllä se kuolo korjaa minutkin.
Olipa kuitenkin mieltäylentävää lukea juttujasi. Sitä diggaan kun et kuiteskaan ole ihan jees-jees miäs.. :) vaikka oletkin varsin hurmaava gentleman.. eiku gentletrolli.. ääh .. herraspeikko. Juu, herraspeikko kuvaa sinua hyvin.
Nyt pitää männä nukkumaan. Pikkutyttöjen eli pirpanan tutuaika tuli jo. Hitsi kun on aamulla kellonperhana soimassa neljältä.
Toivotankin peikkomaisia unia itselleni ja sinulle toivotan hyvää illanjatkoa. :)
Törmäillään taas palstalla.
26.08.2026 20:19
Pyydän aina anteeksi jos itselleni tulee sellainen tunne, että olen toiminut väärin. Se pahoittelemisen tarve on sit kuitenkin ihan sisäsyntyinen prosessi eikä siihen vaikuta ulkliset tekijät. Omatuntoni kun soimaa, silloin pyydän anteeksi.
Erimielisyyttä en pahoittele, sillä eihän siinä ole .ktään pahoiteltavaa. Mutta jos alennun haukkumaan, se harmittaa itseäni ja sitä kyllä pahoittelen.
26.08.2026 17:31
Politiikka.. not sexy ja politiikot antisexyjä.
Hei c'moon oikeasti??
26.08.2026 17:22
Kä-hä-hää!
Kas sieltähän se minun lempirunoilijani kurkistaa.. ilkeä peikko.. ja katin kontit.
Verbaalinen lahjakkuutesi on todella nautinnollista seurattavaa.. sinua lukee niin mielellään.
Minä edelleen odotan henkeäni pidätellen tarinoitasi.. tai no, pari pihausta on ollut pakko vetää happea ihan muodon vuoksi.
En vain ole kerennä palstaa seuraamaan juuri ollenkaan. Hittolainen kun on tuo elämä joka vie kaiken ajan. Mut kiitos runosta, se oli erittäin maukas.
26.08.2026 17:17
Höh! Liivittömyys kunniaan. Jos on pienet tisulit, eikä liivejä tarvitse kannattelemaan, niin on vain tyhmää käyttää liivejä sosiaalisesta pakosta. Oli sitten mies tai nainen.
Itse en rintoihini tarvitse liivejä, niin en niitä myöskään käytä. Se, että minua tuomitaan sen perusteella, ei haittaa minua pätkääkään.
23.08.2026 17:56
Kyllähän tälläiseen galluppiin on ihan pakko osallistua. Olen aika avoin seksin suhteen ja kaikki riippuu pitkälle siitä kumppanista.
1. Kumpi kuvaa sinua paremmin?
C) Vähän molempia tilanteen mukaan
2. Kumpi kiinnostaa enemmän?
D) Vähän kaikkea
3. Entä roolit?
D) En erityisemmin ajattele asiaa roolien kautta
4. Miten suhtaudut uusiin seksuaalisiin kokeiluihin?
D) Riippuu täysin ideasta
5. Kumpi olisi pahempi?
C) Kumpikaan ei haittaa, jos kemiat pelaavat
6. Mikä tekee seksistä parhaimmillaan hyvää?
A) Fyysinen kemia
B) Luottamus ja läheisyys
D) Huumori ja rentous
E) Kaikki edellä mainitut
7. Bonus: mikä näistä kuvaa seksuaalista luonnettasi parhaiten?
😇 Kiltti
🧊 Rauhallinen
Ja tärkein kysymys:
Uskotko, että ihmisen seksimieltymykset kertovat jotain hänen persoonastaan – vai ovatko makuuhuone ja arkiminä kaksi aivan eri ihmistä?
Toisilla on ja toisilla ei. Noin niinkuin mielestäni.
23.08.2026 13:54
Oli se kahvialoitus.. nostanko sen sulle ylös?
22.08.2026 18:27
No höh!! Pyykit pestään aina vähintään kuudessakympissä. Valkopyykki 90-95 astetta.
Aina!
Muuten alkavat haisemaan.
22.08.2026 18:19
Tere, tere.
Uudet palstalaiset ovatkin aina tervetulleita..
ja juu tiedän palstalaisen joka on saanutkin piparia palstalta ja toisenkin..
Mutta eipä kannata henkeään pidätellen odottaa. Ainakaan sitä kuuliaisuutta.
22.08.2026 06:10
Noh niin. Minäpä kun olen kaukana vielä eläkkeestä, vaikka olenkin sinua piirun verran vanhempi.
Kun on raskas työ ni vapaat menee palautuessa. Ja kokkaaminen tuntitolkulla ei ole minulle sitä palautumista. Ja sitäpaitsi.. siinähän kerkeää tulla nälkä.
22.08.2026 05:54
Ooh! Karjalanpaistia!
On muuten yksi mun herkuistani. Tehtaan ruokalassa siis. Itse olen tehnyt sitä vain kerran. Liian työläs.
21.08.2026 19:43
Vain pujiksen yksinoikeudella tavaraa jaetaan..
En ole vaimomatskua siksk kun en halua olla vaimo kenellekään. Haluan olla oma rouvani.
21.08.2026 19:18
No niih, ensimmäinen lettunen onnistuu näin..
1. Taikinassa pitää olla tarpeeksi kananmunaa
.. pussitaikinaan sanotaan että lisää vain vesi, mutta kyllä siihen pitää lisätä myös yksi kananmuna.
2. Pannu kuumennetaan hyvin ennen voin lisäämistä, sillä räiskäleet paistetaan voissa.
3. Ensimmäiseen lättyseen laitetaan pikkuisen enemmän voita kuin muihin lättysiin jotta se ei pala kiinni siihen kuumaan pannuun.
4. Kun pannu on hehkuvan kuuma, pienennetään lämpötilaa hieman ennen letun paistoa.
5. Ekasta ohukaisesta tehdään aika ohut, kuuma pannu ja kananmuna taikinassa hyydyttää sen nopeasti ja tarvitaan aikaa sekä malttia jotta se kypsyy.
Ja sikseen.. eka lätty on paistajan palkinto. Vähän niinkuin tekijänoikeuspalkkio. Sitä on kivaa särppiä siinä paistellessa niitä muita "parempia" lätysköitä.
😊
21.08.2026 19:15
Tääh!?!
En mä ole vaimomatskua sitten millään.
21.08.2026 19:03
Juu.. positiivisen pölhö. Et ota niin vakavasti ja se viehättää minua. Sinussa on myös särmää jota et niinkään tuo aina esiin.
Voisin kehua sinua ummet ja lammet, mutta kun en niin tunne vielä sinua, ni paree et jätän tähän pöhelöön.. :)
Mulla on tässä tämä ilta aikaa, huomenna taas faijan talolle duuniin. Sunnuntain otan vapaaksi, pakko levätäkin välillä.
Alkaa toi mäsäkin oireilemaan kun koko ajan vetää itsensä piippuun. No, tää on nyt tälläinen vaihe ja se kestää aikansa.
Juu, se on ihan fine, et jokaisella on se oma otanta-aika ennenkuin uskoo minua aidoksi. Toki palstalla pikkuisen himmaan, jotta anonyymiteetti säilyy. Sitä kunnioitan paljon. Niin omaani kuin muidenkin.
Aina kun exän kanssa riideltiin, sen argumentti oli " sä nyt oot niin vit'un sä", mulla tosiaan on niitä huonojakin puolia.. niissäkin olen niin mä. Oma itte.
Se joko ihastuttaa tai vihastuttaa.
Samapa tuon.
21.08.2026 18:50
Totta. Olet oikeassa, mutta kun olen luonteeltani sellainen joka jaksaa uskoa vielä hyvään. Sinisilmäinen ja pikkuisen tyhmä.
20.08.2026 18:55
Juu fyysinen koskemattomuus, se olla pitää. Lapsena sain jo turpaan ihan riittävästi, etten sietäisi sitä alkuunkaan.
Pidin siis tietysti ilmiselvänä asiana tuota ja muitakin rikoksiksi luokiteltavia asioita. Mutta hyvä täsmennys sinulta silti.
Ehkä elän niin pumpulissa tätänykyä, etten tullut edes ajatelleeksi fyysistä väkivaltaa.
Joustan ja siedän ihan älyttömästi mutta kai ne on rajat mullakin. Pitääpä miettiä asiaa tarkemmin joskus. Nyt on liian väsynyt.
Sen pystyn sanomaan, että mieluummin siedän hyvällä kuin siedän pahalla.
Tarkoitan etten suostu ottamaan negaatioita itseeni toisten huonosta käytöksestä, ennemmin joustan.
Ei voi muuttaa kuin itseään.
20.08.2026 18:51
Rekkautunut voi laittaa profiiliinsa maililisoitteen.
20.08.2026 18:37
Minulla ei juurikaan ole red flägejä ollenkaan.
Yleensä annan ihmisten olla juuri sellaisia kuin ovatkin.
Minua ei haittaa tyhmyys, mäntteys, katkeruus yms..
Jokaiselle oikeus olla niinkuin on itse valinnut olla. Sietokykyni on lähes rajaton ja jaksan ihan tolkuttomasti ihmisten ominaisuuksia.
On jokaisen oma valinta, miten elämänsä käyttää ja minä en suivaannu juuri mistään. Ja jos suivaannun, mietin ensin sitä juurisyytä itsestäni miksi minä tunnen sitä suivaantumista.
En ulkoista asioita ja siksi sallin ihmisten erilaisia ominaisuuksia. Jos joku aiheuttaa minulle sellaisen tunteen, etten pidä hänestä, jätän vain hänet omaan arvoonsa. Minulla on elämässäni monta ihmistä joista en pidä, mutta en ala pilaamaan omaa mieltäni heidän käytöksensä takia. Minä vastaan vain omasta itsestäni ja käytöksestäni. Muut tehköön puolestani miten mielivät. Ei ole minulta pois.
Sallivuuteni ei tarkoita, että hyväksyisin heitä, vaan pidän asiaa sellaisena joka ei minulle kuulu.
Jokainen valitsee tiensä itse. Mitä se sitten onkaan.
20.08.2026 18:34
Hypoteettinen treffi-ilmoni..
"Pieni ja pyöreä Vaasan näkkileipä etsii miestä joka ei ota itseään liian vakavasti kevyeeseen tapailusuhteeseen. Suhteeseen jonka odotan tyydyttävän fyysiset tarpeeni ilman sen vakavampaa tarkoitusta.
Mieheltä odotan vain sitä, että on oma itsensä ja takaan, että vastavuoroisesti on saatavilla ehtaa ja rehellistä aitoutta. Ja pippelin pitää toimia :) eli suhteen laatu olisi fyysinen.
Tarjoan suhteeseen aistillisuutta ja lempeyttä. Minulla on hyvin paljon rakkautta jaettavana ja osaan olla sitoutumatta tai vaatimatta. Minulle riittää se, että osaat ja uskallat olla oma itsesi rehellisesti. "
Vaan kun mulla on jo tuollainen mies elämässäni, ja lukuisia muita hyviä ihmisiä, niimpä täysin hypoteettinen ilmo.
Mutta kivahan se on laittaa vettä myllyyn. :)
20.08.2026 18:05
1 / 819