Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14091
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laitoin keväällä mansikkaa, pensasmustikkaa ja raparperiä. Viime syssynä laitoin talvivalkosipulia.. odotan jo innoissani sen satoa.
Ja minullahan on kerrostaloasunto ja pieni piha, en voi oikein istutella mitään maahan kun olen kattanut pihani merisoralla ja puulaatoilla. Kaikki kasvatukset on laatikoissa tai ruukuissa.
Murkut ovat hyvin jo löytäneet istutukseni ja niillä on komeat kirvafarmit raparperin lehdillä.. en raaski häätää niitä. Enhän mä muutenkaan tee niillä lehdillä mitään. Nehän on myrkyllisiäkin.
Pihapiirini mustarastas on syönyt lähes kaikki mansikkani mutta mustikoita olen saanut pari kourallista ja vielä tulee muutama mustikka.
Edellisvuoden valkosipulit ovat minulta loppu, joten toivon hartaasti että tämän vuoden sato onnistuu. Vielä pitänee odotella jokunen aika ennenkuin voin nostaa ne laatikosta.
Että sellaista.. :)
03.08.2025 14:29
Sateen tuoksu on huumaava. Aivan taivaallinen.
Ropina taasen on niin kivaa kuunneltavaa, että siitä nautin.
Sateella ei tarvitse kastella istutuksia.
Joskus lämpimänä kesäsadepäivänä lähden kävelylle kastumaan. Sekin on kivaa jos ei tule kylmä.
03.08.2025 11:08
Huomenta sinullekin. Hyvää kuuluu.. ulkona aurinko paistaa, lämpötila +23 ja kesälomaa vielä kaksi viikkoa edessä. Yö oli ihanan viileä. Aivan parhautta. Tänään siivoan pihan, kitken rikkaruohot ja pesen pihakalut ja laatoituksen. Mukava istuksia ensiviikolla sit pihalla lukemassa lehteä tai kirjaa. Satoi tai paistoi.
03.08.2025 10:50
Hauska..👍 tälle.
03.08.2025 10:42
Ei meillä. Ajat ovat muuttuneet. Sikseen kun sitä voitaisiin pitää häirintänä.
03.08.2025 10:36
Joku mies saa sinusta hyvän naisen rinnalleen. Jos vain sinä kelpuutat hänet. :)
Rietas romantikko, sen voin uskoa sinusta.
03.08.2025 06:19
Vietin tänään koko illan exäni kanssa. Hauskaa oli, mutta ei tulisi mieleenikään sekstailla exän kanssa. Exät ovat exiä syystä. Sius ihan aiheesta...
02.08.2025 23:50
Olen tosiaankin kokenut myös tuon kunnioituksen puutteen. En ottanut mitenkään henkilokohtaisesti sanomaasi. En tietenkään. En ole mikään jokamiehen unelmanainen, joten ymmärrettävästi olen ollut joillekin vain väline purkaa seksuaalisia paineita, mutta rehellisesti sanottuna, suuri osa noista miehistä on ollut samaa minulle. Kasvottomia, nimettömiä mulkkuja joiden kanssa olen vain rietastellut. Ilman sen kummempia odotuksia puolin tai toisin. Mutta se oli joskus aikoja sitten. Menneisyyttä.
Nykyään en usko senkään vertaa parisuhteeseen mitä ennen vanhaan, mutta olen uskollisesti pujiksen kanssa. Ilman parisuhdetta.
Nuorena sinkkuna olun kylmästi Kaija Koon sanoin kaunis, rietas ja onnellinen. Miehet llivat vain riistaa ja en halunnut sitoutua.
Nykyään vanhana ja viisaana olen oppinut, että .. paree olla vaan yhteen sitoutunut. Silti tunnen itseni vapaaksi. Ja se on minulle tärkeää.
02.08.2025 23:38
Minä olen kokenut tuon välineellistämisen, mutta toisaalta olen myös välineellistänyt itsekin miehiä.
Myönnän, että olen nussinut paljon enemmän kuin rakastellut, mutta minulle se ei ole haitta. Sillä pidän molemmista. En ole romantikko, enkä romantisoi seksiä. Suhtaudun seksiin paljolti kuin mies.. johtunee aivoistani, jotka taitaa olla hyvin putkiaivoiset.
Ehkäpä siksi ymmärränkin miehiä hieman eri tavalla kuin suuri osa naisista. Minulle kun seksi on vain seksiä ja jos siinä kaupanpäällisenä tulee tunteita tai höttöä, se on vain plussaa.
Enkä tosiaan kritisoi muulla tavalla ajattelevia.
Siitä huolimatta en pystyisi tuollaiseen seksimaratoniin. Ei onnistuisi. Ei minulta.
02.08.2025 18:05
Kiitos ja kuitti.
02.08.2025 16:05
Niin.. ne yöunet. Mittaamattoman kallisarvoiset yöunet. Minäpä yritän vielä jatkaa omiani. Palaillaan.
02.08.2025 07:14
No.. ite tiedät parhaiten miten suitsia ponejasi.
:)
Mä uskon vaan siihen, että elämä on liian lyhyt. Se meinaan loppuu ennemmin kuin huomaakaan ja sit sitä on vaan, et tässäkö tämä oli.
Kannustan aina kaikkia elämään potentiaalinsa mukaisesti. Täysillä. Mut ei se kaikille sovi tietenkään.
02.08.2025 07:11
Heräsin sateeseen.. täällä nyt sataa ihan kunnolla. Yritän vielä nukkua hieman.. kello ei ole vielä seitsemääkään..
02.08.2025 06:55
Sinä olet aito ja oikea halipusimieheni. Ja ihana sellainen.
01.08.2025 19:51
Olen ollut huomaavinani, että makkaraväliksen ja huorittelijaväliksen välillä on ero. Ja sit on vielä rakkausguruvälis. Alkuperäinen välis .. kuka lie?
Niin.. väliksen jutut meni kohdallani aika roisiksi. En yleensä vällää pienistä, mutta se todella ylitti julkisen panettelun rajan ja olisin alkanut toimiin lakiin vedoten jos hän ei olisi lopettanut. Pitkä on pinnani, mutta raja tulee vastaan silläkin.
01.08.2025 18:29
Tässä nyt pitää kuitenkin muistaa, että osallistuneet miehet ovat miehiä. Ilmaista piirakkaa tarjolla, sama kun jaettaisiin ilmaisia ämpäreitä.. jonottajia piisaa.
Jos naiselle tehtäisiin tarjous, että huippukampaaja tekee ilmaiseksi tuhannelle naiselle kampauksen ilmaiseksi, ei naisista olisi pulaa. Eli en nyt sanoisi että kaikki naiset olisivat himona jonossa, mutta riittävästi.
Suurin osa miehistä saa liian vähän tai ei ollenkaan seksiä. Joten kun kaunis 26-vuotias julkimo tarjoaa ilmaiseksi, niin harva heistä kieltäytyy jos ilman tai liian vähällä on ollut.
Itse en pystyisi olemaan tuntemattomien kanssa ja varsinkaan liukuhihnalta. Vaikka paikat kestäisi, ei pää kestäisi.
Kyllä täytyy olla todella julkisuuden hakuinen, jotta tuommoista edes ajattelee tekevänsä. Ei edes ajatus kiehdo.
01.08.2025 17:56
Sorittelut jo etukäteen Välikselle, mutta sitä saa mitä tilaa. Olen yleensä anteeksiantavainen, mutta häntä en kaipaa.
En ymmärrä mikä hänen motiivinsa on, mutta ei hän ole koskaan anteeksipyydellyt omia kirjoituksiaan. Joko hän on kykenemätön ymmärtämään sanojensa seurauksia tai tosiaankin jonkun sairas performanssi.
Haukkumaan en ala ja tuomitsen sen kaikilta. Toisen haukkuminen on ala-arvoista. Itse syyllistyin Välistä haukkumaan, mutta se oli sitä aikaa kun hän oli pitkään huoritellut minua.
Pyysin häneltä anteeksi, sillä toisen nimittelyyn ei pidä syyllistyä. Se on perustavanlaatuisesti väärin. Varsinkin kun ei voi tietää mitä siellä ruudun takana on oikeasti.
Vastuuta ja sen kantamista omista kirjoituksistaan on vaikeaa pyytää anonyymiltä huutelijalta.. mutta rekkuna haluan yrittää seisoa kirjoitusteni takana. Eikä omatuntoni antaisi minulle anteeksi jos esmes Välis osoittautuisi jonkin sortin vajavaiseksi.
01.08.2025 17:31
Ohhoh.. nyt repesin oikein pohjanmaan kautta. Nauran vieläkin maha kippurassa tuossa makuuhuoneeni lattialla. Särmikkään charmikas.. just. Jä mäkin olen mallinmitoissa oleva kaunokainen..just,just.
01.08.2025 17:16
Rakkausgurumme on kivenkovaan väittänyt minua maksulliseksi.
Olen toki avomielinen ja huikentelevainen luonteeltani, mutta Väliksen harrastama mustamaalaus meni jo laittoman panettelun puolelle.
Jotakin rajaa. Pussaisin meluummin hanhen persausta kuin Välistä. Tai ihan mitä tahansa elukkaa. Juu.. siinä olisi varsinainen halipusumies palstalle.
Rosoinen on liian kauniisti sanottu Väliksen tavasta kommunikoida. Sillä minä pidän rosoisuudesta ja Välis ei mahdu siihen kastiin.
Taidan mennä ottamaan vähän Rennietä.. liian hapokasta..
:)
01.08.2025 14:10
Välis on jonkun sairas perfomanssi palstalla. Ei osaa edes olla kunnolla. Pehmeyttä minulta hänelle? Jotakin rajaa!
01.08.2025 12:49
1 / 705