Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15635
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No AV on oikea malliesimerkki turhan korostuneesta omanarvontunteesta. :)
11.03.2026 05:11
No.. ihan sama se mulle on, kun en sinua tai naisiasi tunne.
Tuo turhantärkeys on sukupuoleton, ihmisiä riivaava tauti. Noin minun mielestäni. Siihen olevinaan olemiseen hukataan aikaa ja energiaa ihan turhaan.
En koskaan ja missään ole syyttänyt exsää suhteemme asioista tai erosta. Miksi ihmeessä moista tekisin?
10.03.2026 18:55
Voi .. nyt taas olettelet ..
:)
Itsetuntoa minulla on hyvinkin paljon, olen aina pitänyt itseäni suuressa arvossa.. tosin jos puhutaan omanarvontunteesta, se on minulla aika olematon.
En pidä itseäni tärkeänä. Olen halukas auttamaan ja antamaan jopa omalla kustannuksellani.
En koe arvottomuutta ongelmana vaan asennoitumiskysymyksenä. Maailma on täynnä valheellisen omanarvon vääristämiä ihmisiä. Noin niin kuin mielestäni.
Itse tajusin jo pikkuisena tyttönä että turhantärkeys ei ole itsetuntoa. Oman arvon voi määrittää monella tapaa.
Ehkä kyseessä on lapsuuden trauma, kenties, määrittelen itseni aika arvottomaksi. Se ei tarkoita itsetunnottomuutta.
Näen vähän isomman kuvan ja siinä kuvassa olen mitätön tomuhiukkanen. Hyvä niin. Minun on hyvä elää tässä universaalisessa mittaskaalassa ja antaa itsestäni pyyteettömästi.
Se, että ihmiset "tuntevat arvonsa" on yksi perisynti mikä estää pyyteettömän onnellisuuden. Mutta jokainen valitsee tiensä itse, elää elämäänsä omannäköisesti. Ja hyvä niin.
Sinä sekoitat itsetunnon ja omanarvoisuuden naisissasi. Korkean oman arvoisuuden omaavat ovat juurikin niitä jotka eivät neuvottele. Koska he arvostavat itseään niin korkealle, eli paskantärkeitä. Irvokas ja vääristynyt kuva itsestään ja siitä, minkä arvoisia ovat.
Mut juu.. meillä on vain tämä elämä ja sen saa jokainen elää kuten elää. Oma valintani on helppo ja mukava elämä, niin itselleni kuin läheisillenikin.
10.03.2026 18:25
Ei. Joo. Riippuu.
10.03.2026 17:55
Ihan hyvä se parisuhde olisi ollut, mutta minulla on erittäin ikävä tapa alentaa itseni parisuhteessa piian ja orjan rooliin. Tai mitä milloinkin. En ole miellyttämisen haluinen ihminen, mutta teen elämästä toiselle helppoa -valitettavasti omalla kustannuksellani.
Se, että toinen saa olla oma itsensä kanssani, väjäämättä on johtanut kahteen seikkaan .. hyväksikäyttöön ja itsestään selvyytenä pitämiseen.
Exä on hyvä ystäväni. Nyt ja aina. Olen hänelle paljosta velkaa. En vain itse ole parisuhdekelpoinen. Olen liian kiltti.
10.03.2026 17:53
Kyllä. Nimenomaisesti. Olen äärettömän itsekeskeinen.
Tajusin, että puolet elämästäni meni piikoessa perhettäni ja exää, joten nyt otan elämäni itselleni ja elän sitä. Siis elän itselleni.
Hitto, tämähän on minun elämäni.
10.03.2026 17:37
Ihmiset todellakin ovat erilaisia. Minua ei liiemmin tätänykyä kiinnosta miellyttää ketään. Paitsi itseäni.
10.03.2026 17:32
Kas,kas! Sinähän aloit ihan jopa makeilemaan. Ei yhtään huono suuntaus, mutta hieman kornia, kun kuitenniin olet joskus saattanut hieman sanoakin asioita kovempaan sävyyn.
Minäkin toivotan sinulle hyvää päivää joka muuttunee pian illaksi ja myös yöksi. Joten hyvää yötä siis.. :)
10.03.2026 17:21
Hmm.. parasta pitkässä suhteessa...
No, en keksi ainon ainokaistakaan hyvää asiaa pitkästä parisuhteesta. Sori. Itsellä oli yli kahdenkymmen vuoden mittainen suhde exän kanssa ja vaikka ystäviä ollaankin, eipä mitään kovin positiivista siitä parisuhteesta käteen jäänyt. En voi olla kuin onnellinen, että erosin. Elämäni parhaimpia päätöksiä.
Parasta sinkkuudessa on se, ettei oikeasti tarvitse miellyttää ketään muuta kuin itseänsä.
Eikä tarvii jynssätä kusiroiskeita vessasta. Eli tarkoitan sitä, että on vain oma elämä huollettavana, eikä tarvitse siivoilla toisten sotkuja. Vastuu vain itsestään. Niin ja tietenniin myös se vapaus.
10.03.2026 17:15
Toi vissiin aika totta, että itsemurhatilastot ovat synkeitä edelleen.
08.03.2026 12:17
Hauska. Mikä jottei ponu olisi enempi suomalaiseen sielunmaisemaan sopivampaa kuin vinetto.
08.03.2026 12:09
Hähää. Tuota minäkin voisin seurata.
08.03.2026 12:05
Poikani
08.03.2026 12:01
Ei ole huonoja aloituksia. :)
07.03.2026 19:36
Juu, en ole katsonut jaksoakaan, niin en tiedä tykkäänkö vaiko en. Koko idea tuntuu niin tyhmältä, ettei ole kiinnostanut, eikä tuo töllö muutoinkaan ole mulla niin kovalla käytöllä.
07.03.2026 19:24
Ei vierekkäin, mutta päällekkäin.. ;)
07.03.2026 19:19
Jaa, muistelin sitä ruskeata sohvaa ja mielestäni se oli kolmen istuttava.. muistan siis väärin. Sori.
07.03.2026 19:12
Ei vika ole siinä kolmen istuttavassa soffassa, olet vain niin pirun pitkä...
07.03.2026 19:06
Eihän tänne ny voi Eurooppalaisia juomatapoja tuoda. Vinettoa lounaan kanssa ja parin tunnin lounastauko?
Lapset saavat viiniä jo pienestä pitäen ja joka ilta vedetään illallisen kanssa pari lasia viiniä. Hyvin sopimatonta suomalaiseen yhteiskuntaan.
07.03.2026 19:04
Sinä pistät pötkötellen katsoen urheilua. Toimisikohan tuo maratonina?
07.03.2026 18:59
1 / 782