Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
131
aloitusta ·
16564
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Otin ja nukuin. Teki hyvää.
12.09.2026 08:32
Voit lähteä palstalta, mutta palsta ei lähde sinusta. :)
12.09.2026 08:31
10/12.. ja tulos todellakin yllätti. En osaa kielioppia. Vihasin yli kaiken äidinkieltä ja lintsasin kaikki yläasteen äikäntunnit. Sain säälistä vitosen päästötodistukseen.
10.09.2026 21:11
Ja pelaavat taskubilistä omilla palloillaan.. 🤣
09.09.2026 21:03
Juu-u. Ei päästä pihalle tsillaan ja grillaan ku oot talvella tulossa. Mut eiköhän me keksitä jotakin äksöniä sun visiitillesi. Se lätkämatsi ny ainakin.
09.09.2026 21:01
Eli siis hyvin valikoiva.
09.09.2026 20:52
Höö, sä olet vain nirso. Tai no, niin minä luulen.
Olet siis väkisin vapaaehtoinen sinkku.
Sun pitää aloittaa se salasuhde. Eli suhde salassa itseltäsi.. :)
09.09.2026 20:38
Mulla on 40.5 neliöinen yksiö omalla pihalla. Ihan tilava yksiö siis. Tässä on yksi huone (makuuhuone) ja keittiö (tupakeittiö). Toki tilava kylpyhuone ja sauna vievät neliöitä, mutta lisäävät asumismukavuutta.
Kyllähän tässä elelee.
09.09.2026 20:29
No, mä en vaihtaisi betonikuutiotani mihinkään. Tää on just niin mun juttuni.
Rakastan piskuista kotiani ja elämääni, enkä todellakaan sietäisi sinun saappaissasi päivääkään. Se määrä minkä teet juttuja, eiih, en alkaisi .. en suostuisi.
Arvostan sinua ja elämääsi tokiinsa, mutta elämässäsi olevia aspekteja en tarvitse. Pidän sinusta ja minusta on niin hienoa, että ollaan kavereita, mutta saappaissasi en haluaisi päivääkään kulkea.
Sulla taasen hajoaisi pää jos joutuisit mun saappaisiini. Sen tiedän.
Tässä taas yksi palstan erinomaisuuksista, täällä erilaisuudet kohtaavat toisensa. Tutustuvat ja ehkä jopa ystävystyvät.
09.09.2026 20:13
Hmm.. salasuhde. Kuka piruparka sellaiseen ryhtyisi.. kun nää sinkkulalaiset ei saa aikaiseksi edes sitä.
Oletkos Buddy sinä vihdoinkin ajatellut pariutuvasi, kun tuommoisia mietit..?
09.09.2026 19:13
Noh, aidosti tykkään sinusta. Siks kai.
Minun on helppoa pitää ihmisistä, sillä haluan antaa kaikille mahikset.
09.09.2026 19:08
No mulla on pihalla muurahaisia, siinä on luontoa .. :D
Aikanaan sain seurata pääskysiä kun pesivät vastapäisen talon räystäillä, mutta menivät verkottamaan ne, niin pääskyt katosi.
Aikanaan täällä oli siilejä ja niitä ruokittiin pihalla, kunnes taloyhtiö puuttui siihen. Kuulemma pihalta löytyi liikaa siilinkakkaa.
Lintujakin ruokin aikanaan, mutta kaupunki kielsi rottaepidemian takia. Niimpä on pikkutirriäiset kadonneet.
Mutta, onhan mulla muurahaiset.. :)
09.09.2026 19:02
Oppia ikä kaikki. Se mitä et vielä osaa, voit opetella.
Juu, ymmärsinkin, että sulla on ollut luottamustehtävä. Ja otat sen vakavasti.
Mä uskon että opiskelu kannattaa jos resuja on. Ja nopeasti sopeudut siihen maailmaan. Sehän on kuitenkin ihan tavoittelemisen arvoinen juttu.
09.09.2026 18:56
Randen letkeät lanteet herättivät hyvinkin huomiota kun oltiin yhdessä mummiksessa jokunen vuosi sitten.
Ja paljolti myös sitä ei toivottua saman sukupuolen suomaa huomiota.
:(
Rande ei ite huomannut moista kun oli niin kiireinen pitämään huolta tytöistäni.
Elikkäs, mä mokasin ihan isosti, mä kutsuin Randen tyttöjen iltaan. Oli kuin kala vedessä, charmantti itsensä ja otti kaikki huomioon. Huomaavainen ja hurmaava.
Mutta en ole koskaan saanut anteeksi sitä, että vein tyttöjen iltaan miehen.
Se olikin viimeinen kerta, kun minua on kutsuttu tyttöjen iltaan.
Eipä tuon väliä, vaihtaisin tytöt Randeen välittömästi uudelleen.
Kyllähän tietysti kutsuin sinut. Sinä voit olla se jättiläinen, minä olen vaikka MiniMe. Ja Rande voi olla siinä keskellä..
Olisikos valtakunnallinen pikkujoulupäivä, eli marraskuun viimeinen viikonloppu sellainen, jonka saisit äitylilyydestä vapaaksi?
09.09.2026 18:51
Voih! En tiedä kuka jaksaisi parisuhdesoppaansa keitellä sinkut palstalla.
Ja sikseen kun tiedossani ei ole itseni lisäksi muita aktiivisia palstapareja, joutunen tuottamaan pettymyksen omalta osaltanikin. Ei mitään mistä saisi skandaalia aikaiseksi pujiksenkaan kohdalla, me mennään seesteisissä vesissä.
09.09.2026 18:22
Sinäkin tykkäät lämmöstä, sitä oli liian vahän tänä kesänä. Paranemisia sinulle.
09.09.2026 03:25
Tuo on ehta idea. Onko ehdotuksia aiheesta?
09.09.2026 03:23
Kiitos selvennyksestä. Sun proggiksia on kivaa seurata.
09.09.2026 03:22
Näyttikin rälläkällä hiotulta.. meinasin vaan että jos sorvasit sitä, ni olisit saanut hienoilla hipsuilla jo yhdensuuntaiset pinnat molempiin puoliin. Toinen toki olisi ollut tuo tasohiomakone.
En ihan ymmärrä laipan käyttökohdetta,ni vaikeaa se on nähdä minkälaisia speksejä se laipalle asettaa.
Jos matsku oli helposti sorvattavaa ja lastu lohkesi hyvin, on tod näk automaattiterästä. Haisiko se miltään kun sorvasit sitä? Toki jos käytit sorvatessa muljua, niin hajua ei erota.
08.09.2026 20:59
Juu, onhan noissa fiilistä, kesäteattereissa siis.
08.09.2026 20:48
1 / 829