Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ohhoh! Olet sitten varsinainen päivänsäde. Hyvät sulle!
23.06.2026 17:25
Kyllähän nuo elukoiden kohtaamiset luonnossa jää mieleen.
Sykähdyttäähän minuakin, vaikka olenkin paatunut citykani.
Harmi kun taloyhtiömme kielsi luonnoneläinten ruokkimisen rottien takia .. olen perinteisesti ruokkinut harakoita, siilejä, oravia ja pikkutipusia. Nyt se on kiellettyä.
23.06.2026 17:24
Tuo on ennemminkin ikävää kuin mieluisaa. Mutta juu, huvinsa kullakin.
23.06.2026 17:21
:)
Riittääkö tuo?
23.06.2026 17:19
Kannattaa alkaa miettimään uutta nicciä, kirjautuminen on taas kannattavaa. Viestihistoriakin palasi.
23.06.2026 00:51
Hei!!!
Viestihisoria on palannut rekattujen käyttöön. Eli tää paska alkaa oikeasti korjaantumaan.
Vellikellon alta löytyy näytä luetut ja siellä pääsee hyppäämään viestiin. Ihan kuin vanhaan hyvään aikaan!
23.06.2026 00:49
Huiks! Nyt meni kylmät väreet lävitseni. Ihastuksesta.
23.06.2026 00:44
No heipä hei sinnekin.
Olekkos tullut ajatelleeksi, että jos niitä elämän kivikkoja ei olisi, ei se seesteinen menokaan enää tunnu siltä.
Jos olisit aina vaan ilman pettymyksiä, et voisi siis koskaan myöskään saada onnistumisia. Pitää tietää miltä epäonnistuminen tuntuu, jotta osaa tuntea onnistumista.
Jokainen elämän vastoinkäyminen on siunaus, jos asiaa noin voi kuvata. Sillä ne opettavat myös sen vastatunteen arvon.
Kaikkeahan ei voi saada, sehän on selviö. Juju onkin siinä,että ottaa kaiken irti siitä mitä saa.
Keskity siihen välillä, mitä sinulla jo on, äläkä siihen mitä sinulla vielä ei ole. Onnellisen elämän salaisuuteni. Sinun ei tarvitse tyytyä vähään, mutta opi arvostamaan sitä mitä sinulla jo on.
Kun opit näkemään arvokkaita asioita jo nykyisessä elämässäsi, voi ajatusmaailmasi avartua mittoihin arvaamattomiin.
23.06.2026 00:42
Rappioputkesi on alkanut, ei siitä pääse mihinkään. :)
23.06.2026 00:26
Tervetuloa kerhoon. Olen onnellisin ollut juurikin keski-iässä. Tämä on hyvää aikaa.
23.06.2026 00:22
Noh, nuo tekevät kyllä hyvää niin mielelle kuin sielullekin. Olet arjen sankari.
23.06.2026 00:20
No löytyihän vihdoinkin joku tekijä joka yhdistää meitä. Olen itsekin pienten tekojen sankari. Tai ainakin yritän olla.
Niin pikkuisissa asioissa voi saada asioita toisissa tuntumaan hyvälle. Jo pelkkä katse ja hymy lisättynä vilkutukseen voi riittää siihen, että saan työkaverin hymyilemään.
Nykyään jo töissä tunnetaan minut "ovimiehenä", kun pidän aina niin auliisti ovea auki.
Hulluttelen joskus ja se aiheuttaa myös hyvää mieltä kanssaihmisissäni.
Yksi on mitä muistan viljellä, on kiitos. Sillä eihän kiitos ole kirosana.
Ystävälliset sanat eivät ole koskaan liikaa, kun ne tulevat sydämestä. Nuorempana häpeilin asioiden sanomista ääneen - ajattelin ettei ole sopivaa kertoa tunteistaan puolitutuille tai ventovieraille. Varsinkaan jos koki positiivisia tunteita. Mutta opin siitä pois ja nykyään tunnen olevani vapaa moisista kahleista ja sanon kuten tunnen.
Aina joskus se kyllä hämmentää ihmisiä, he eivät tiedä miten suhtautua positiiviseen ilmaisuun.
Mutta kun minut oppii tuntemaan, edes pikkuisen, ihmiset ymmärtävät, että olen vain sellainen. Vähän outo ja erilainen. Ja kuule, ihan selvinpäin.
Pikkuposella voi olla valtava merkitys, mutta se on turhaa jos se ei ole aitoa.
23.06.2026 00:18
No arvaappa, minulle tuli tuosta viestistäsi NIIN hyvä mieli. Jotenkin sä vain onnistut siinä yhä uudelleen ja uudelleen. Rakkaani.
Juu, kyllähän tässä jo treffejä kaipaileekin sinun kanssasi. :)
23.06.2026 00:01
Niin.. toiset tarvitsevat enemmän ja toiset vähemmän niitä toisia ihmisiä. Mikä itsessään on valtavan hieno juttu. Siis, se ihmisten erilaisuus.
22.06.2026 20:38
Olipas kivan myönteinen kuvaus. Kiitos, tuli hyvä mieli. Oravat tosiaan ovat vinkeitä otuksia, joskin aikamoisia tuholaisiakin.
22.06.2026 20:36
No kysytään, mutta älä komentele siellä.
Meillä onkin pujiksen kanssa treffit lauantaina, pelkään kyllä, ettei Paulus Arajärvi ole topickina ensimmäinen.
Luulen että muut asiat menevät edelle.. :)
22.06.2026 20:20
Olet oikeilla jäljillä mielestäni. Mutta mikä tuo sinulle mielihyvää?
22.06.2026 20:16
Ei paha.. tekoälyksi.
22.06.2026 20:06
Voih.. pienessä ilossa on suuruuden lähde. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa iloita, jokaisella on oma tapansa, ja hyvä niin.
Tärkeintähän on se, että niitä mielihyvän lähteitä on.
Minä esmes olen iloinen sinusta. Sinun konstailematon tyylisi ihastuttaa ja antaa minulle mielihyvää.
Enkä tarkoita vanhaa sinua, vaan tätä kypsempää sinua. Ja tuohon mielihyvääni riittää ihan se, että olet oma itsesi.
Olen niin onnellinen puolestasi. Vaikka en tunne sinua henkilökohtaisesti, vain palstan kautta.
22.06.2026 20:04
Valitettavasti en tiedä kenestä kirjoitat. Yritän muistaa laittaa nimen korvan taakse.
On totta, että jotkut ihmiset suorastaan huokuvat iloa ja hyvää mieltä.
22.06.2026 19:57
1 / 805