Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14806
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No sinkut.. ylivoimaisesti.
04.12.2025 19:37
Silloin laitetaan lenkille nastakengät jalkaan..?
04.12.2025 19:34
No nyt on vähäiset vaatimukset.
Sitähän sanotaan, että vaatimattomuus on hyve.
01.12.2025 10:06
Hyvin sanottu.
01.12.2025 06:04
Voi harmi. Mä niin olin jo varma, että pääsisit kiinni käryttömään elämään. No, seuraavalla kerralla sitten.
01.12.2025 06:02
Näin uskon.
01.12.2025 06:01
Mulla on sama juttu t-paitojen kanssa. Mitä enemmän, sen parempi. Jo nyt kaapit pullollaan ja aina vaan haluan lisää... 😳
01.12.2025 06:01
Hassu sinä! Sinäkin olet ihan sinä allekirjoituksesi takana. Vaikka joskus hölmöiletkin. Ei elämä ole niin vakavaa.
01.12.2025 05:59
Vaikeaa, todella vaikeaa sanoa mitään.
Vastenmielisyyttä minussa aiheuttaa valehteleminen, epäaitous ja hyväksikäyttö.
Varsinkin heikommassa asemassa olevan hyväksikäyttö. Se on erityisen vastenmielistä.
30.11.2025 17:14
En koe olevani uhri. Tai jahdattuna. Päin vastoin koen olevani kuin kuningas omassa valtakunnassaan. Voin hyvin ja kukoistan.
30.11.2025 17:02
Hei, tiiäkkö.. ehkä harvinaista, mutta olen samaa mieltä kanssasi. Paras ilo on jaettu ilo.
Aikanaan yläkerrassani asui yksinäinen mummo. Aina kun leivoin, vein maistiaiset yläkerran Kirstille. Mielestäni oli oikeus ja kohtuus, että hänkin sai joskus kotileivonnaisia. Ja tulin siitä hyvin iloiseksi. Hän myös.
30.11.2025 16:57
Hyvinhän tuo tuppaa sinulta sujumaan. Siis kirjoittaminen. Ei yksi hutikuti ketään häiritse.
Minulle tulee näpyjä koko ajan, en vaan vällää niistä. Varsinkin nyt kun minulla on pitkät kynnet.. piti leikata ne tänään, mutta tuo valoisa aika pääsi loppumaan, enkä tykkää leikata kynsiäni sisällä.
Ei tuossa sinun tuntemisessasi mitään pahaa ole, en minä sillä. Se nyt vaan oli toteamus että olet herkkis. En ala kohtelemaan sinua silkkihansikkain sen takia.
Olemme tuossa asiassa vain aika erilaisia. En juurikaan pienistä hötky, olen aika tunteeton ihmisenä. Tökerö ja töksäyttelevä tampio. Minulta puuttuu hienotunteisuus.. enkä oikein ymmärrä sinunlaistesi herkkien ja hyväkäytöksisten kirjoittamattomia sääntöjä.
En vain osaa, laskettakoon se heikkoudekseni.
Vaikka pitäisitkin minua herkkänä jossain määrin, olen kanssasi hieman eri mieltä. Toki minulla on voimakkaita tunteita, mutta ne ovat kaikki sisäsyntyisiä. Ulkopuolinen maailma antaa aika vähän impulsseja minulle ,eli en sillä tavoin ole herkkä.
Sinun herkkyytesi vaikuttaa aika voimakkaalle. Herkkyys ei ole välttämättä synonyymi hauraudelle, mutta se voi olla sitäkin. Sinua en pidä hauraana, vaan voimakkaana ja kauniina ihmisenä. Kuten olen sen ennenkin ilmaissut.
Mut se ny on vain minun mielipiteeni sinusta, eikä merkkaa mitään.
30.11.2025 16:51
Toi on ihan fiksua keskittää voimavaransa siihen mistä itse tykkää. Mäkin olen tehnyt sitä jo vuosia.
30.11.2025 16:32
Sinä tosiaan olet aina pitkä. Mutta niin hoikka.
Kuis muutoin?
30.11.2025 16:06
No, tuossa olisi hyvä joululahja, mutta kun tuota etäisyyttä on sen verran, ettei se onnistu näin käden käänteessä. Olemme etäpari joka tapailee pari kertaa kuussa.
30.11.2025 16:05
Juu kärsivällisyyttä käsityöt vaativat. Ja sellaista sitkeyttä, että pystyy saattamaan työn valmiiksi asti.
Siinä valmiiksi saattamisessa minulla on ollut pikkuisen ongelmia, mutta kovalla työllä olen opetellut sitäkin.
Luulisin että pujis arvostaa neulomiani sukkia. Ainakin ne ovat menneet käyttöön.
30.11.2025 16:03
Juurikin noin. Ei ole helppoa kuulua valtavirtaan, mutta todellista voimaa tarvitaan vastavirrassa uimiseen.
30.11.2025 15:57
No mutta.. kuuluthan sinä sinkkuloihin. Täällä saat olla oma itsesi ja sinut hyväksytään sellaisenaan. Sun kannattaisi vain laittaa nkmimerkki tai rekkautua.
Olet ymmärtääkseni kuitenkin aktiivi, niin pääsisimme tutustumaan sinuun.
Minut suljettiin jo lapsena yhteisöjen ulkopuolelle erilaisuuteni vuoksi. Opin tulemaan toimeen ilman porukoita ja en halua edes yrittää mkellyttää ketään. Hitot kiinnostaa.
Sosiaalisen miellyttämisen oppimäärä on tullut minullakin käytyä pakosta. En vain viitti toteuttaa sitä. Ei jaksa. Vain välttämättömin paha, jotta tulee toimeen töissä. Muuten annan olla.
Onko sulla ihan diagnosoitu autismin kirjoa vai onko vain itsetulkintaa?
30.11.2025 15:55
Niin.. lapsiarki on raskasta. Niin raskasta, etten halua edes muistella sitä. :)
30.11.2025 15:45
Juu. Ihmiset kehittyvät hitaasti. Asenteet muuttuvat hitaasti ja vanhoillisuutta esiintyy vielä paljon.
Ja se mikä on jännä juttu, moni joka julistaa olevansa uudistusmielinen, käyttäytyy lopulta kuin vanhoillinen.
Ne istuu syvässä, ne asenteet.
30.11.2025 15:44
1 / 741