Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

119

Kommenttia

15828

1. Hei kuule jos sinä pelaat pelejä ja hän pelaa pelejä, voi sattua sellainen kömmähdys, että vaikka molemmat olisitte kiinnostuneita homma menee sen takia puihin. Laita viesti hänelle ja kysy mikä on homman nimi ja pyydä että pääset kartalle asiassa jossa olet eksynyt. Ei se, että osoittaa kiinnostusta ole väärin.

Suoraa toimintaa. Mitä häviät kysymällä, sinulla on nykytilanteeseen nähden vain voitettavaa. Jos vastapuoli ei ole kiinnostunut, et menetä mitään.
  2. Juu, talous vientivetoisilla on sakannut tän trumpismin myötä pahasti. Ensin oli korona, siitä selvittiin joten kuten, maailmanlaajuinen komponenttipula, Ukrainan sota, Trumpismi ja nää uudet sodat. Aivan kuin talous olisi ajamalla ajettu alas...

Vaikeita aikoja. No jos kokonaan sakkaa, niin noi ylimääräiset lomat luovat vain epävarmuuden tunnetta. Mikä ei kiva ollenkaan.

Mulla kun oli edellisen kerran ylimääräistä lomaa päätin kokeilla markkinastatukseni vetovoimaa; työllistyin neljässä päivässä lomautukseni ajaksi.
    Olisin toki voinut olla ja lepäilläkin tuon kolmen kuukauden lomautukseni.

Juu, tosiaan olen ollut irtisanottuna kolmesti tämän työnantajan alla. Mikään niistä ei si toteutunutkaan koska en suostunut itse irtisanoutumaan näennäistä rahakorvausta vastaan.

Mulla tosiaan on ms-tauti joka tekee sen, että kuulun "alentunut työkyky" kastiin. Eli en voi irtisanoutua ilman karenssia joten ainoa mahdollisuus on päästä kunnialla eroon tästä työpaikasta on irtisanominen tuotannollisin ja taloudellisin syin. Ja noin perustein minut irtisanottiin 03/ 24 ja si pyydettiin jäämään vielä 2kk, minkä jälkeen tulisi uusi irtisanominen.. jonka jälkeen tarjottiin töitä vielä 5 kk ..
    Lopulta peruivat irtisanomisen kokonaan.

Edellisellä osastolla vihasin olla, mutta nyt nämä pari vuotta on ollu ihan ok. Hyvä esimies ja paljon töitä. Sopii mulle.

Juniori kuulostaa oikein isäntänsä näköiseltä, sekarotuinen peikkolainen, jääräpää ja hankalasti koulutettava, mutta uskollinen puolustaja. Kuinkas peikkoluolan valtiatar tulee juttuun teidän jästipäiden kanssa?
    Tai ehkä on paree kun ei käsitellä asiaa sen enempää. :)

Mulla on vain villakoiria sängyn alla ja niiden hoitovaste on vähäistä. Mä en ota itelleni vastuita ollenkaan, eläimiä, huonekasveja tai parisuhteita. Juurikin tuon ms-taudin takia minusta on tullut ihan vastuuton. :)

Tosin sain lekurista sellaisen tiedon, että olen jo liian vanha sairastamaan mäsää, jotenka tämän pitäisi olla jo lusittu juttu ja todella vähäisin haitoin vieläpä.

Niih elämässä ei kukaan koskaan selviä voittajana, mutta minusta ainakin tuntuu siltä.