Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

118

Kommenttia

15635

1. No.. ihan sama se mulle on, kun en sinua tai naisiasi tunne.
    Tuo turhantärkeys on sukupuoleton, ihmisiä riivaava tauti. Noin minun mielestäni. Siihen olevinaan olemiseen hukataan aikaa ja energiaa ihan turhaan.

En koskaan ja missään ole syyttänyt exsää suhteemme asioista tai erosta. Miksi ihmeessä moista tekisin?
  2. Voi .. nyt taas olettelet ..
    :)

Itsetuntoa minulla on hyvinkin paljon, olen aina pitänyt itseäni suuressa arvossa.. tosin jos puhutaan omanarvontunteesta, se on minulla aika olematon.

En pidä itseäni tärkeänä. Olen halukas auttamaan ja antamaan jopa omalla kustannuksellani.

En koe arvottomuutta ongelmana vaan asennoitumiskysymyksenä. Maailma on täynnä valheellisen omanarvon vääristämiä ihmisiä. Noin niin kuin mielestäni.

Itse tajusin jo pikkuisena tyttönä että turhantärkeys ei ole itsetuntoa. Oman arvon voi määrittää monella tapaa.
    Ehkä kyseessä on lapsuuden trauma, kenties, määrittelen itseni aika arvottomaksi. Se ei tarkoita itsetunnottomuutta.

Näen vähän isomman kuvan ja siinä kuvassa olen mitätön tomuhiukkanen. Hyvä niin. Minun on hyvä elää tässä universaalisessa mittaskaalassa ja antaa itsestäni pyyteettömästi.

Se, että ihmiset "tuntevat arvonsa" on yksi perisynti mikä estää pyyteettömän onnellisuuden. Mutta jokainen valitsee tiensä itse, elää elämäänsä omannäköisesti. Ja hyvä niin.

Sinä sekoitat itsetunnon ja omanarvoisuuden naisissasi. Korkean oman arvoisuuden omaavat ovat juurikin niitä jotka eivät neuvottele. Koska he arvostavat itseään niin korkealle, eli paskantärkeitä. Irvokas ja vääristynyt kuva itsestään ja siitä, minkä arvoisia ovat.

Mut juu.. meillä on vain tämä elämä ja sen saa jokainen elää kuten elää. Oma valintani on helppo ja mukava elämä, niin itselleni kuin läheisillenikin.
  3. Ei. Joo. Riippuu.
  4. Poikani