Pikku-pirpana

Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14090
En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,
mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäi6567976No niin.. tisseistä
tässä ihmettelen yhtä asiaa. Tästä tulee tissikeskustelu, mutta toivoisin oikeasti rakentavaa palautetta. Eli.. minä ol3145629Olen huolissani ystävästä,
ja hänen hyvinvoinnistaan. Mutta en halua tungetella. Aiheuttaa lisää paineita tai harmitusta. Oikeastaan haluan osoi2584486Kyssärii miehille..
siitä, onko naisten vaatimukset älyttömiä parinvalinnassa? Toki kaikki näkökulmat, niin naisten kuin miestenkin ovat hy6493892Liian kiltti.. ?
Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?3733571Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1423395Joko kyllästyttää ?
Tämä nillitys siitä mitä palstalla saa ja ei saa tehdä? On jo niin vanha juttu rekatut vastaan anot. Aivan turhaa sha3973087Pelkäätkö pimeää?
Luin artikkelin pimeän pelosta ja siinä mainittiin, että kaikki pelkäävät pimeää joskus. Evoluution aikaansaama tunne.2072495Hellyydestä ja hellimisestä..
haluaisin kysäistä, sillä minua henkilökohtaisesti mietityttää aihe. Ymmärrän että se on merkittävä osa parisuhdetta ja1682436Singles day
Niin.. sain ystavältäni myöhastyneet onnittelut sinkkuudestani perjantaina. Mikähän siinä on, että lähes kaikki pitävä2492371Utelen, koska kiinnostaa
Niin, harvemmin olen kenestäkään tai mistään niin kiinnostunut, että alkaisin utelemaan. Mutta tämä kiinnostaa minua.1972271Soft spot naisilla..
on ehdottomasti kuhertelu. Tuli tuosta renttu aloituksesta mieleen.. Mies joka osaa kuherrella naisen kanssa, on varm2802184Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se2512015Voiko rakastua ihmiseen jonka kanssa ei halua parisuhdetta?
Niin.. epäilen rakastuneeni. En ole asiasta ihan varma, sillä en ole koskaan tietääkseni ollut rakastunut. Tuo Haaveil1961923Tirkisteleminen..
harrastatko sitä? Tuli mieleen tuosta prinsessan ja pupusen ketjusta... Selvästi on kyseessä ketju, joka on tarkoitett2761786Vanhassa vara parempi.. pussauskoppi.
Tässä tulee perinteinen pussauskoppi-aloitus. Uusia palstalaisia on paljon.. ketkä laitetaan pussauskoppiin ja uskaltav1381728Miten suhtautuisit ..
siihen, että tapaamasi kumppaniehdokas olisi erittäin hyvissä väleissä exänsä kanssa. En nyt tarkoita seksuaalista k2781679Hyvän mielen ketju
Palstalla taas kähinöidään sanasta jos toisesta. Muistuttaisin kaikkia että joka päivä tapahtuu jotakin hyvää. Tähän k2591675Jännä juttu..
kuinka palsta on kuivahtanut viimeisen vuoden aikana. Kommentteja aiheesta lukenut enemmän ja vähemmän, plus ihmettelyä2231665- 1701536