Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

99

Kommenttia

14090

1. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäi
    Sinkut
    656
    7976
  2. No niin.. tisseistä

tässä ihmettelen yhtä asiaa. Tästä tulee tissikeskustelu, mutta toivoisin oikeasti rakentavaa palautetta. Eli.. minä ol
    Sinkut
    314
    5629
  3. Olen huolissani ystävästä,

ja hänen hyvinvoinnistaan. Mutta en halua tungetella. Aiheuttaa lisää paineita tai harmitusta. Oikeastaan haluan osoi
    Sinkut
    258
    4486
  4. Kyssärii miehille..

siitä, onko naisten vaatimukset älyttömiä parinvalinnassa? Toki kaikki näkökulmat, niin naisten kuin miestenkin ovat hy
    Sinkut
    649
    3892
  5. Liian kiltti.. ?

Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
    Sinkut
    373
    3571
  6. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
    Sinkut
    142
    3395
  7. Joko kyllästyttää ?

Tämä nillitys siitä mitä palstalla saa ja ei saa tehdä? On jo niin vanha juttu rekatut vastaan anot. Aivan turhaa sha
    Sinkut
    397
    3087
  8. Pelkäätkö pimeää?

Luin artikkelin pimeän pelosta ja siinä mainittiin, että kaikki pelkäävät pimeää joskus. Evoluution aikaansaama tunne.
    Sinkut
    207
    2495
  9. Hellyydestä ja hellimisestä..

haluaisin kysäistä, sillä minua henkilökohtaisesti mietityttää aihe. Ymmärrän että se on merkittävä osa parisuhdetta ja
    Sinkut
    168
    2436
  10. Singles day

Niin.. sain ystavältäni myöhastyneet onnittelut sinkkuudestani perjantaina. Mikähän siinä on, että lähes kaikki pitävä
    Sinkut
    249
    2371
  11. Utelen, koska kiinnostaa

Niin, harvemmin olen kenestäkään tai mistään niin kiinnostunut, että alkaisin utelemaan. Mutta tämä kiinnostaa minua.
    Sinkut
    197
    2271
  12. Soft spot naisilla..

on ehdottomasti kuhertelu. Tuli tuosta renttu aloituksesta mieleen.. Mies joka osaa kuherrella naisen kanssa, on varm
    Sinkut
    280
    2184
  13. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se
    Sinkut
    251
    2015
  14. Voiko rakastua ihmiseen jonka kanssa ei halua parisuhdetta?

Niin.. epäilen rakastuneeni. En ole asiasta ihan varma, sillä en ole koskaan tietääkseni ollut rakastunut. Tuo Haaveil
    Sinkut
    196
    1923
  15. Tirkisteleminen..

harrastatko sitä? Tuli mieleen tuosta prinsessan ja pupusen ketjusta... Selvästi on kyseessä ketju, joka on tarkoitett
    Sinkut
    276
    1786
  16. Vanhassa vara parempi.. pussauskoppi.

Tässä tulee perinteinen pussauskoppi-aloitus. Uusia palstalaisia on paljon.. ketkä laitetaan pussauskoppiin ja uskaltav
    Sinkut
    138
    1728
  17. Miten suhtautuisit ..

siihen, että tapaamasi kumppaniehdokas olisi erittäin hyvissä väleissä exänsä kanssa. En nyt tarkoita seksuaalista k
    Sinkut
    278
    1679
  18. Hyvän mielen ketju

Palstalla taas kähinöidään sanasta jos toisesta. Muistuttaisin kaikkia että joka päivä tapahtuu jotakin hyvää. Tähän k
    Sinkut
    259
    1675
  19. Jännä juttu..

kuinka palsta on kuivahtanut viimeisen vuoden aikana. Kommentteja aiheesta lukenut enemmän ja vähemmän, plus ihmettelyä
    Sinkut
    223
    1665
  20. Kuinka moni vielä käy täällä?

Vakkarit laittakaa hep jos käytte vielä vilkuilemassa palstaa.
    Sinkut
    170
    1536