Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Mikä tuo sinulle hyvän mielen?

    Siis tähän kysymykseen ei ole oikeaa tai väärää vastausta olemassakaan. Jokaisella on omat jutut, jotka antavat hyvää m
    Sinkut
    47
    248
  2. No voi sun perk...

    Palsta tosiaankin on korjaantumaan päin.. ainakin osittain. Siis mulla ollut vellikellossa kaksi viestiä ikuisuuden ro
    Sinkut
    13
    130
  3. Mitähän sitä kuuntelisi?

    Laitoin pihan valmiiksi itseni grillaamista varten, taivas tosin on vielä pilvessä, niin mietinkin, mitähän sitä kuuntel
    Sinkut
    30
    178
  4. Maskaatko?

    Niih.. tässä naurin kivasta ja aurinkoisesta kesäpäivästä pihalla ja kuuntelen Ellinooraa.. aikasta paljon hänen tuotann
    Sinkut
    93
    686
  5. Eriparisuudet

    Tuumailin tässä noita eripareja. Jännä, kuinka kaksinaismoralistiseksi huomasin omankin ajattelutapani. Esmes pitkä mie
    Sinkut
    67
    490
  6. Palstaparit

    Tämähän nyt on täysin fiktiivinen ajatus .. mutta kenet palstalaisista parittaisit keskenään..? Minä aloitan.. Paritt
    Sinkut
    147
    1328
  7. Miten vietit ystävänpäivää eilen?

    Minä nukuin lähes koko päivän. Pujikselle toki toivotin hyvää ystävänpäivää, ehkäpä siksi, kun niin kuuluu tehdä. Muut
    Sinkut
    88
    760
  8. Rakkaat palstasisaret ja -veljet

    Meillä on oikein kiva pienehkö yhteisö täällä sinkkulassa. Emme ole velkaa mitään toisillemme, siis jos emme halua .. mu
    Sinkut
    57
    634
  9. Tarinaniskijä hakusessaan

    Täällä oli jokunen aika sitten hyviä tarinoitsijoita kuten Harmis ja Disse. Molemmat olivat lahjakkaita tarinoitsijoita
    Sinkut
    52
    688
  10. Liian helppo Aku-testi

    Tästä pitää kaikkien saada täydet pojot. Niin helppo. Testaa, miten hyvin tunnet Aku Ankan! Kovimmat ankallistietäjät s
    Sinkut
    81
    601
  11. Juomisesta..

    Luin tuossa jutun alkon myynnin laskusta ja siitä mitkä olivat myydyimpiä tuotteita. Kysmys tai minimuotoinen galluppi
    Sinkut
    125
    999
  12. Nopea galluppi..

    Paljonko pakkasta teillä? Täällä -17° ja kiristymään päin.
    Sinkut
    58
    490
  13. Onko palsta ollut rikki.. taas?

    Yhdellä vilkaisulla siltä vaikuttaisi.
    Sinkut
    53
    378
  14. Joko joulu olisi paketissa?

    Tässä kuuntelen musaa ja ryyppään itekseni. Naapurit on ruokittu ja juotettu.. ei mitään vastuita .. eikä mitään tekemis
    Sinkut
    64
    496
  15. Olen tässä miettinyt..

    ihmisten erilaisuutta ja siihen suhtautumista. Pohdiskelin sitä jo aiemmin ja tuo Palstiksen kanssa käymäni yöllinen jut
    Sinkut
    51
    613
  16. Joululahjatoiveesi?

    Joulu on taas, joulu on taas ja lahjoja ostetaan ja tehdään kohta niin maan perkelee... Mutta mitä toivoisit joululahja
    Sinkut
    59
    548
  17. Musiikin kuuntelu

    Niih, itse olen aika nuubi mitä musiikkiin tulee. Useimmilla on jo musiikki kulkenut mukana varhaisesta lapsuudesta tai
    Sinkut
    157
    1398
  18. Kuvitelmieni rikkomiseksi

    Noh niin. Aika moni kuvittelee itsestään hieman enemmän kuin on. Minä myös. Se on eräänlainen itsesuojelukeino. Tunnis
    Sinkut
    80
    745
  19. Mukava. Siis mukava?!?

    Ja mitä hittoa se oikeastaan tarkoittaa. Siis oikeasti ..? Oltiin työporukalla liikenteessä ja sain kuulla olevani mukav
    Sinkut
    91
    785
  20. Nyt kiinnostaa murkut

    sillä täällä sokerimuurahaiset ovat saaneet siivet.. Pitääkö paikkansa minun uskomukseni siitä, että kaikki lentomurkut
    Sinkut
    26
    344