Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
102
Kommenttia
14176
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Linkki+ei+valitettavasti+auennut.+
Mies+ei+voi+kantaa+lasta,+tietääkseni.+Vain+nainen+siihen+pystyy.
Nainen+ei+voi+tulla+kantavaksi+ilman+miehen+siementä.
Kumpaakin+tarvitaan.
10.10.2020 18:01
Ehkä+mä+kallistun+tuohon+mielipiteeseen+että+jokaisessa+feministissä+on+pieni+sovinisti+ja+toistepäin.
On+fakta+että+miehet+alistaneet+naisia+kautta+historian,+nyt+eletään+kuitenkin+tätä+päivää+ja+osat+ovat+päälaellaan+siihen+nähden+mitä+ne+on+ollut+aikanaan.+Näin+ainakin+Suomessa.+
Naisena+olemisen+itseisarvo+on+muuttunut+ja+siinäkin+näkyy+nopeat+syö+hitaat+menttaliteetti+kaikessa+raadollisuudessaan.+Nainen+on+naisen+pahin+kilpakumppani+monessa+asiassa,+ei+vain+työelämässä.+
Miehet+on+"+vain"+miehiä+ja+heistä+ajatellaan+usein+toisarvoisina.+
Ennen+mies+oli+naiselle+statussymboli+-+ei+enää.+Nainen+ei+tarvitse+miestä,+vain+kuin+jos+sellaisen+haluaa.+Mies+on+tässä+yhteiskunnassa+täysin+korvattavissa,+paitsi+siemeneltään.+
Tälläisessä+ideologiassa+ei+toteudu+aito+tasa-arvo.+Miestä+syrjitään.
10.10.2020 17:45
Ihan+vaikka+niin.+Jos+sulle+tuleepi+parempi+mieli+siitä...
10.10.2020 17:28
Jaa,+tulkinnassani+tuosta+ei+ole+päätä+eikä+häntää.+En+saa+tosta+mitään+irti.+
Rattaat+pyörii+ihan+tyhjää+..+raks,raks+yks+kaks+irtosi+yks+ratas...
Mikäpä+siis+on+sinun+tulkintasi+tuosta+lainauksesta+kun+se+on+niin+hyvä?
10.10.2020 17:03
Rakkauslaulu+minun+makuuni.
https://youtu.be/8IJzYAda1wA
++
Jotain+mitä+Jonnet+ei+ymmärrä.
10.10.2020 16:53
Tämä+kuulostaa+jo+tutummalle.+
Ai+se+on+se+olevainen+ja+ei+olevainen..joka+on+se+kantava+voima.+Eli+se+kolikon+kolmas+puoli.
Paremmalta+se+kuulostaa+kuin+tuo+aikaisempi+mielipide++seksi/rakkaus/tarve.+Sitä+mitenkään+väheksymättä+kuitenkaan.
10.10.2020 16:16
Jaha,+silläkö+se+rupesi+minua+rölliksi+kutsumaan.+Ihan+hyviä+ajatuksiahan+hänellä+on.+Ja+monipuolisia.+
Ei+kuitenkaan+mielipiteiden+kertomisessa+mitään+pahaa+ole..
10.10.2020 16:08
Jos+haluat+pitää+minua+trollina,+se+kertoo+sen+ettet+minun+mielipiteestäni+välitä.+
Selvä.+Minä+olenkin+aika+omintakeinen+makeinen.
10.10.2020 15:52
Kiitos+valistuksestasi.
10.10.2020 15:43
Itse+koen+että+tämä+kaksijakoisuus+on+meissä+kaikissa+itsessämme.+
Jokainen+meistä+olisi+samanaikaisesti+sekä+että.+
Ja+tästä+jakautuneisuudesta+syntyy+itsellinen+yksilö.+Osakokonaisuuksien+summa.+Ei+hyvä+tai+paha+-kumpaakin+samanaikaisesti.+
Minä+olen+sovinisti+ja+nk.+pillun+ja+piian+roolissa+ihan+tyytyväinen.++Mahdoton+yhtälö,+mutta+tosi.
Ja+samalla+olen+aina+saanut+vapauden+olla+oma+itseni,+kouluttautunut+ja+työskennellyt+miesvaltaisella+alalla.++Ukkoni+ei+pane+pahakseen+jos+olen+yötä+pois.+
Enkä+huutele+ukkoni+perään+jos+hän+on+poissa.
Eli+olen+ilmeisesti+sitten+maskuliininen+nainen.+
Ei+voi+yleistää..
Ja+pakko+lisätä+etten+ole+mikään+rekkalesbo,+koska+kohta+sellaiseksi+nimitellään...
10.10.2020 15:31
Nyt+menee+pikkasen+ohi+hilseen.
Miten+tämä+hyveen+määrittely+liittyy+dualismiin+taolaisuudessa?+
Aiheesta+mitään+juurikaan+tietämättä+..
en+ymmärrä.
Jos+se+on+jotain+opinkappaleita+niin+en+ole+itse+perehtynyt+aiheeseen.+
Minulle+lähinnä+tuttua+tyhjän+ja+täyden,+plussan+ja+miinuksen,+miehen+ja+naisen+kahtiajakoisuus.+Eli+ne+kolikon+kaksi+puolta.
10.10.2020 15:05
On+todennäköistä+että+on+miesten+aivoista+lähtöisin.+Sen+verran+vanhaa+kamaa..+
En+ota+kantaa+kumpi+puoli+on+huonompi+taihi+parempi+tai+kumpaan+yhdistetään+pahuus+ja+huonommuus,+sillä+en+tiedä.
Kaksijakoisesti+ajatellen+toisen+pitää+olla+huonompi+jotta+toinen+voisi+olla+parempi.+
Pointti+tässä+on+yhtenäisyys.+Kun+puoliskot+kohtaa+harmoniassa+syntyy+yhtenäisyys.
Kun+yhdistää+plussan+ja+miinuksen+syntyy+nolla.
10.10.2020 14:49
Eli+tyhjä+ja+täysi.+
Tyhjää+ei+tyhjänä+ole+olemassakaan,+ja+siksi+se+on+täysi.
Täyttä+ei+täytenä+tunnusteta+joten+se+on+perimmiltään+tyhjä.
Noin+minun+tulkintani...
10.10.2020 14:33
Kyllä+ainakin+ymmärtääkseni+taolaisuudessa+tunnustetaan+kaksijakoisuuden+kolmas+puoli.+Kun+jin+ja+jang+yhdistyy+syntyy+chi.+Elämänvoima...+
Voin+olla+väärässä,+saa+korjata..
10.10.2020 14:13
Kyllähän+noi+alueet+on+yksilöllisiä.+Mikä+toimii+yhdellä+ei+toimi+toisella.++Aika+kattavasti+kyllä+esittelit+karttaasi...
10.10.2020 14:08
Dualismi+kunniaan.+Ying+ja+yang.+Mies+ja+nainen.+Maskuliinisuus+ja+feministisyys.+
Ei+toi+mun+kuvake+ihan+turhaan+ole+tollanen.
Mun+tippaleivässä+on+suorat+putket.
10.10.2020 13:53
En+minä+vihaa+ketään+vaikka+olenkin+sovinisti.
10.10.2020 13:45
Sori,+olen+sovinisti+-+sen+myönnän+reilusti.+
Moni+tuntemani+nainen+asettaa+miehet+alempiarvoiseen+asemaan+kuin+itselliseksi+kokonaisuudeksi.
Miehen+pitää+tehdä+aloite+ajattelu+esim.++asettaa+miehen+perinteiseen+rooliin+ja+tämä+iskostunut+syvälle.+Naisen+tekemä+aloite+jakaa+mielipiteitä+yhä+edelleen,+siinäkin+jotkut+ajattelevat+että+nainen+on+vahva+osapuoli+jos+tekee+miehelle+aloitteen.+Mies+saamaton+tai+vässykkä+kun++ei+saa+aloitetta+aikaiseksi.+Joka+tapauksessa+kuitenkin+on+kyse+taas+siitä+itsellisestä+naisesta+joka+tekee,+taikka+jolle+tehdään+se+aloite.+Mies+tuntuu+olevan+asiassa+sivuseikka...+
Eri+asiat+ovat+maskuliinisia+ja+toiset+taas+feminiivisiä.
+Naiset+ovat+mielestäni+enemmän+minä,+minä+ja+minä+ihmisiä+ja+se+näkyy+ylenkatseena+myös+miehiä+kohtaan.
10.10.2020 13:35
Tarkoitan+että+nainen+korostaa+naiseutta+inhimillisempänä+olevaisuutena+kuin+miehekkyyttä.+
Ylemmyydentuntoa+toista+kohtaan,+koska+mies+ei+ole+nainen.
Juur+ajattelutapa+miehet+ja+hymähdys+päälle.+Miehet+mahdutetaan+yhteen+muottiin+ja+yksilöllistä+ja+itsellistä+arvoa+ei+anneta.
Ei+kaikki+näin+ajattele+tietenkään,+yleistän.+Ei+pitäisi,+teinpä+kummiski++niin.
Kyllähän+miehetkin+hymähtelee+naisten+typeryydelle...
10.10.2020 13:07
Voipi+kestää+ennenkuin+löydät+juuri+sen+oikean+elämäsi+prinssin.+Sinuna+pitäisin+molemmat...
10.10.2020 12:26
692 / 709