Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
EoEt+olet+onnekas,+kun+olet+elänyt!😊👍
18.06.2020 19:11
Piispoilla+mm.+Irja+Askolalla+hyviä+juttuja.+(Luen+aina+kaikki+piispojen+kirjat+🙂)
18.06.2020 19:07
Mitä+uskossa+oleminen+on?
18.06.2020 19:05
Taikahuilu+oli+😂
18.06.2020 19:04
Autossa+radiossa+joku+puhui+hyvin:+”...luonne+on+kohtalo.”++
(Raamattu+varoitus😅:+Heprealaiskirje+11+Mutta+usko+on+luja+luottamus+siihen,+mitä+toivotaan,+ojentautuminen+sen+mukaan,+mikä+ei+näy.)
Kiitoskukka,+niin+paljon+kun+me+ollaan+melkein+aina+koettu+ja+tulkittu+laulut+vastakohtaisesti+ja+eritavoin...+niin+nyt+😳oli+kaunis!
18.06.2020 19:01
Kokemukseni+on+toinen.+Olen+pidättäytynyt+jopa+kipinöivistä+katseista,+koska+tuntuu+ihan+vatsan+pohjasssa,+toisen+sielun+syvyys+silmistä.+Siinä+olisi+himoa,+mutta+myös+tällä+hetkellä+inhimillistä+toisen+ihmisen+kaipuuta+ja+100vuotta+olleita+tyydyttymättömiä+tarpeita.+
Eilen+katsoin+ruokakaupassa+kukonpoikaista+Naista,+hän+ei+minua,+tuli+hyllyjen+välistä+kumppani.+Olin+helpottunut,+ettei+hän+katsonut+takaisin.+Ja+samalla+tajusin,+että+tämä+ei+voi+mennä+näin,+kauhee+syyllisyys+tuli,+tajuan+järjellä,+että+olen+liian+mustavalkoinen+ja+aivopesty+lapsena,+”kuka+katsoo+naista+himoiten”+mantroilla.+Sit+mä+tulen+tänne+palstalle+ja+sama+laulu+😕,+onneksi+on+annettu+muitakin+lauluja😌👍
18.06.2020 18:43
Ei,+ei+näin.+Ihan+oma+yliminä,+joka+ottanut+nuorena+liikaa+alaa+aivoissa++ja+kyllä+mustavalkoisesta+saarna+opetuksesta+epäterveessä+yhteisössä+alaikäisenä😣.
Jälkikorjaus+talkoot+parhaillaan+menossa+😅🧠.+...puhetta+mistä+puutetta+myös.
18.06.2020 18:29
Mulla+on,+saa+auttaa,+siis+ratkaisemaan+tän+ajatus+rakenteellisen+ongelman.++Ei+ole+meikäläisen+elämä+mennyt+ihan+putkeen+ja+himot+pinnassa+varmasti+senkin+takia,+että+ei+ole+vielä+sopiva+aika+sitoutua,+eikä+ketään+mihin+kohdistaisi.+
Hyvä+kysymys+ja+olen+pulassa!
18.06.2020 18:22
(Sorry,+liian+nopea+vastaus...+ajatukset+oli+enempi+siinä,+että+onko+itselleen+rehellinen/+uskollinen+akselilla,+ei+siitä+enempää)
18.06.2020 18:17
Anteeksi+taaaas+🙈,olen+onnellinen+kun+täällä+tämmöist+kummajaista+sääntökirjaa+jaksetaan.+Ei+tarvii+sääliä😅,+ehkä+vähän😅Ja+saa+käyttää+vitsaa🌿.+Olen+tämmöinen,+haluan+muuttua!+Siinä+tämä+seura+on+parasta,+he+jaksaa+vaikka+näkee+☢️🎼Virhe+ohjelmoinnissa.
18.06.2020 18:14
Puutarhuri?+Nyt+on+mennyt+ohi,+mikä+juttu?
18.06.2020 13:19
Sitähän+se+on,+uskottomuutta.
18.06.2020 13:17
Tässä+oli+pari+kohtaa:+
1)+Haavat,+ne+kohdat+jotka+alitajuisesti+vetoaa/kemiaa.+Rakastavassa+suhteessa,+näitä+kohtia+voi+tietoisesti+työstää.+Vaatii+vastavuoroista+tahtoa+ja+on+varmasti+kipeää,+mutta+sitäkin+palkitsevampaa,+näin+uskoisin.+Varmaan+tosi+pelottavaa+antautua+tälläiseen+kemiallisen+suhteeseen,+jos+tulistaan+kumpikin+kantaa+vastuuta,+pitää+huolta+ei+hätää.+Paljon+kuulee+ahneudesta,+kuin+kaksi+porkkanaa+raastaisi+toisiaan+tuliseen+rautaan,+hautaan.+
2)+Alussa+kannattaa+(anteeksi+kun+toistan+itseäni)+”seisahtua+ja+katsoa”.+Miten+toinen+rakastaa,+se+pystyykö+hän+laittamaan+omat+tarpeensa+ja+himonsa+sivuun+yhteiseksi+parhaaksi+(tai+toisen+parhaaksi)+tai+olemaan+rehellinen+toista+satuttavissa+jutuissa,+ei+vain+saadakseen+sen+toisen+itselleen+keinolla+millä+hyvänsä.+
❤️
18.06.2020 13:12
🤔Eiks+sitä+kannata+aina+olla+näiden+asioiden+kanssa+tosissaan?+Mielummin+hallitsen+viettienergiani+hyvin+ja+kohdistan+ne+vasta+sitten+siihen+ihmiseen,+jonka+persoonaan+rakastun.+
Kukin+tavallaan,+mut+en+lähtis+törsäilemään+seksuaali+energiolla,+vaikka+taitaa+olla+jossain+määrin+uusiutuva+luonnonvara😅...itse+sellaisessa+huolimattomuudessa+menettää.+Voi+ne+tosi+rakkaudet+kävellä+oman+tienviitan+ohi.
18.06.2020 12:47
Inhimillistä,+aika+varoivainen+ja+tiedostava+pitää+olla,+oli+kummalla+puolella+tahansa+tarinaa.++Helpommin+sanottu.+Varattu+on+varattu,+ennenkö+toisin+on,+muuten+voi+tulla+pahaa+jälkeä.+Sinkkuna+varattuun+ihastuminen+luulis+tuntuvan+itsensä+kidutukselta,+jos+ottaa+hapuilussa+varaslähtöjä.
18.06.2020 12:34
Miki+Liukkonen+on+kirjailija,+parempi+puhumaan+kuin+kirjoittamaan,+mutta+huono+kirjoittamaankin😅+Silti+taitelija+ja+nero,+joka+jäänyt+mun+mieleen,+kuin+myös+Ville+Valo.+Heissä+on+jotain+mustaa,+sielun+heviä.+
Liukosella+on+herkkyyttä,+älyä,+sanoja,+mutta+ehkä+kaikkea+tätä+liikaa+tai+jotain+🤔+jäsentymätöntä+settiä.+Tai+sitten+olen+taas+väärässä,+kun+en+ole+vain+päässyt+vielä+sisälle+tämän+herran+ajatuksen+juoksuun,+sen+puoleen+Saisio+vetelee+tutuissa+svääreissä😉
18.06.2020 12:11
Kaikki+ei+ole+sitä+miltä+näyttää.+Viskoin+sanoja+väsyneenä+huolettomasti/+huolimattomasti,+mutta+en+niissä+mielissä+(vesi+kielessä)+missä+aikaisemmin+olen+viskonut.+Ei+mitään+herttailua,+vaikka+EoEt+herttainen+oletkin👍
18.06.2020 11:58
Eipä+pitänyt+tässä+kämpässä+riehua.+Käytöskukka+itselläs+oli+🔥heitin+sisällä,+kun+rupesit+niistä+virikkeistä+puhumaan.+😅Taidankin+laittaa+vastaisuuden+varalle+teltan+pihaan,+niin+voin+pikaisesti+poistua+paikalta,+jos+sisällä+aletaan+riehumaan😉
Sulla+on+ihanat++suunnitelmat+retkeilyyn,+toivon+sydämestäni,+että+pääset+kultasi+kanssa+noihin+maisemiin!
18.06.2020 11:54
Biisi+kommentointia:+
Voi+pettää+oikein+tehdessään.+Sanakin+on+teko,+jos+sen+teon+jättää+tekemättä,+ennenkö+tekee+oikein,+niin+pettää+muita.+
Ollin,+Erinin+ja+Laurin+sanoituksissa+on+paljon+annettu+arvoa+itsepetokselle.+Vähän+niinkuin+nurjia+silmukoita+oikeaan+pintaan😉...ne+on+aina+vähän+tökkinyt,+mutta+riippuu+tietenkin+mitä+taustaa+vasten+sanat+elää+itse+kullekkin.
18.06.2020 11:47
Väsymys
18.06.2020 10:35
13 / 48