Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yleisesti+on+hienoa+sanoa,+että+ei+kadu+mitään,+tai+tekisi+toisin.+Kyllä+minä+kadun,+menisin+ja+montakin+asiaa+tekisin+toisin.+Moniin+omiin+virheisiin+liittyy+tänä+päivänä+kipua+ja+se+on+opettanut,+etten+toimi+enään+niin.+En+halua+satuttaa+ympärillä+olevia+ihmisiä+(aina+siltä+ei+voi+välttyä,+mutta+pitkälti+voi).+Toisaalta+omat+mokat+on+opettanut,+että+mielummin+kävelen+suoraan+kivun+läpi+kohtaamalla+asiat,+kuin+kierrän+tai+pakenen,+vaikeaa+se+on,+mutta+palkitsevaa!+Riski+tulla+satutetuksi+tai+naurunalaiseksi+on+aina+olemassa,+se+tekee+siitä+vaikeaa.+En+ole+maailman+rohkein+ihminen,+eikä+minun+itseluottamukseni+ole+titaania,+silti+mielummin+otan+riskejä+ja+murrun+kuin+jään+epätietoisuuden+tuomaan++suruun+kiinni.+Mitä+jos+olisinkin+tehnyt+toisin,+Sittenpä+ei+tarvitse+enään+miettiä+ja+pääsee+eteenpäin,+kävi+miten+kävi.+
Kun+olin+ihastunut+ensimmäisen+kerran+naiseen+näin+unen,+jossa+en+piiloutunut+laiturin+alle,+en+juossut+enään+kohtitulevaa+luotisadetta+päin,+en+juossut+läpikään,+mutta+annoin+sen+mennä+päältäni,+jos+olisin+juossut+karkuun,+olisin+saanut+enemmän+kipua+tuottavia+osumia.+Vähän+samalla+tavalla+kun+lapsena+leikki+nurmikonkatselijan+kanssa.+Saatko+kiinni+ajatuksesta?+Mitä+itse+mietit+tilanteestasi?
02.06.2020 17:14
Meinasin+laittaa+piristystä+päivään+ketjun,+mut+tämähän+sopii+tänne😂:+
https://youtu.be/8mqlIHlULpU
02.06.2020 16:18
Nyt+laittoi+Kanarianlintu+kauniisti+soimaan!+💫🎵🎶🎼+Täältä+🏆Kultaa😊tälle!+🙌
Ihan+poikki+arjen+jutuista,+mutta+silti+tuntuu+luissa+ja+ytimissä++😄.
Wau,+mikä+biisi!+
Ps.+En+ollut+edes+kuullut+ennen.
02.06.2020 15:59
Te+olette+niin+tiivispari,+että+laitan+nyt+molemmille,+mut+tietty+Mehtäläistä+haluaisin+piristää,+jos+hän+yksikseen+polkuilee.+On+varmaan+nätimmät+linnunlaulut+teidän+metsissä,+upeaa+että+Haahkat+munii,+ihan+turhaa+niiden+huono+maine,+ihania+lintuja.+Joutsenten+äänessä+ja+muussakin+niiden+kasvussa+on+paljon+rumuutta,+mut+on+ne+lopulta+kauniita.+
https://youtu.be/5ODQ9CberR0
02.06.2020 15:38
Kiitoskukka+🙂ei+ole+asiaton+kommentti.+Korot+molemmille+ja+molemmilla,+tai+hei+ei+sittenkään,+vaikken+mikään+pitkä+olekaan,+matalapohjaiset+kengät+tuntuu+jaloissa+paremmilta.
02.06.2020 15:06
Kyllä+se+Gebardi+(lue:luontainen+minuus)+on+tytöstä+keski-ikään+asti+ollut+minussa+sisällä,+älä+vain+luule,+että+sellaisen+piirteen+voi+omantunnontuskien+takia+itseensä+vain+päättämällä+laittaa.+Olen+taipuvainen+ajattelemaan,+että+seksuaalisuus+on+sisäsyntyistä.++Monilapsiset+perheen+toisena+vanhempana+on+todella+paljon+velvollisuuksia,+vastuuta+ja+työtä,+että+Gebardi+on+ollut+pakko+teljetä+häkkiin+odottamaan+sen+elämälle+suotuisampaa+aikaa+olla+vapaa.+Sen+työni,+olen+tehnyt+todella+hyvin+ja+itseni+kustannuksella,+ehkä+tein+liikaa,+kun+laitoin+itseni+sivuun.+
Hyvä,+että+sinä+tunnet+itsesi+paremmin,+etkä+nuorena+tehnyt+vääriä+valintoja+tai+ollut+niin+hukassa+elämässäsi+kuin+minä+olin+ja+sinulla+olisi+jopa+ollut+oiva+keino+omaan+elämäntilanteen+B+vaihtoehdoksi.
02.06.2020 15:02
🎵ASKEL+ASKELEELTA+-+Paula+Koivuniemi+ja+Lauri+Tähkä
02.06.2020 14:40
Voih😔kurja+kuulla,+peittelisin+tyynyihin+ja+paksun+peitonalle+ja+silittäisin,+että+voisit+nukkua+levollisesti,+niin+ystävät+tekevät.+Antaisin+jonkun+nätin+biisin,+mutta+en+tunne+sinua+niin+hyvin,+että+tietäisin+mikä+sinua+lohduttaa.+
Löysin+aijemmin+parjaamaltani+Tähkältä+nätin...+ehkä+toi+Paula+teki+sen.+En+tiedä+miten+sun+ajatukset+on+levällään...+ainakin+osaat+kävellä,+mitä+sitten,+jos+oletkin+kävellyt+ehkä+onnesi+ohi+ehkä+jopa+monta+kertaa,+sinä+kävelet+ja+mikä+estää+kävelemästä+takaisin.+Kovin+jos+jalat+vie+voi+olla+tarpeen+opetella+seisahtumaan+ja+katsomaan.+Minä+olen+ollut+seisahtuneena+enkelipatsaana+lähes+koko+ikäni+ja+nyt+kalalta+haisevan+pyrstöni+(omien+himojen)+pysäyttämä.+My+self+opettelen+paljain+jaloin+ottamaan+maata+jalkojen+alle.+
Laitan+biisin+tähän+kohta..
02.06.2020 14:37
Sisäänpäin+kääntyneisyys/+etäisyys+on+se+piirre+joka+vetoaa,+koska+on+erilaisuutta,+mutta+tosiaan+ei+olisi+pahitteeksi+minullekaan+oppia+enempi+pitämään+asiat+ominani,+liika+avoimuus+ei+viehätä+ainakaan+minua.+
Tekstini+on+jäsentymätöntä+identiteetti+kriiseilyä🙂.+En+paljastanut+siinä+paljoakaan+niistä+piirteistä+mitä+itselleni+haluaisin+tai+mistä+muista+piirteistä+pidän.+Keskustelun+avaus.
02.06.2020 07:39
Tunnetko+yhtään+tyttöä,+joka+on+mennyt+juuri+ja+juuri+täysi-ikäisenä+neitsyenä+naimisiin?+Minä+tunnen!
01.06.2020 22:37
Anonyymi+nyt+tulit+minun+henkilökohtaiselle+itsemääräämisoikeuden+rajalle😤TÄSSÄ+MENEE+RAJA!
Eiköhän+seksuaalisen+suuntautumisen+määrittely+ole+ihan+minun+henkilökohtainen+asia!+Siihen+ei+ole+kenelläkään+ulkopuolisella+mitään+sanomista!+Minun+seksuaalinen+suuntautuminen+on+minun+henkilökohtainen+itsemäärittely/+itsrmääräämis+oikeuteni!
Nyt+tiedän+joltain+osin+miltä+homoseksuaaleista+on+kautta+historian+tuntunut,+kun+heidän+seksuaalisuuttaan+parjataan,+sörkitään+ja+arvostellaan+yksityisesti+ja+mediassa!+Voi+vittu!🤯
Luulin+ettei+minua+saa+sateenkaari+asioista+barrikaadeille,+että+osaan+olla+maltillisempi,+olin+väärässä!+Otin+ensin+huumorilla,+kun+luulin+että+joku+hyvin+nuori+lesbo+kommentoi...Helvetti+mitä+paskaa!+
Mikäli+itse+olet+Bi,+et+ehkä+voi+käsittää+asiaa,+mutta+sinulla+ei+ole+oikeutta+ylittää+minun+itsemääräämis+oikeutta+omasta+seksiaalisuidestani!+
Luulis,+että+tälläisellä+vähemmistöille+tarkoitetulla+palstalla+ei+joutuisi+kohtaamaan+tälläistä+toimintaa!+Ihan+helvetin+paskaa!
01.06.2020 22:29
Eipäs+nuolaista+ennenkö+tipahtaa😅,+tuollaisen+VIKURIN+kun+pääsisin+käsittelemään.+Älä+houkuttele!+...nyt+joudun+pidättelemään+pusu+ja+kuola+emojien+laittamista😂.+Tiukkaa+tekee,+huh+huh!
01.06.2020 21:43
...tässä+ne+sanat.
01.06.2020 20:42
Suora,+selkeä,+kohtelias+avaus+paras,+jos+ympäripyöreä,+voi+jäädä+vähän+puolitiehen.+
Oman+ihastuksen+tunteen+voi+sanoittaa,+ei+ehkä+siihen+samaan+syssyyn+enempää,+että+saa+toinen+tilaa+vastata.+Itse+kerroin+vähän+enemmänkin,+mutta+hän+osasi+heti+vastata+siihen+kohteliaasti,+koska+tiesi+jo+aijemmista+jutuista+mun+tunteet.+Aijemmin+mun+”aloitteet”+oli+just+jääneet+puolitiehen+😅+(tulkinnan+varaisiksi).+Ei+jäänyt+kiusaantumisen+tunteita,+vaikka+ja+ehkä+just+sen+takia,+kun+sain+selkeät+pakit.+😊
Onnea+ja+tsemppiä,+hyvin+se+menee!+👍
01.06.2020 20:34
Kiitoskukka,+Wau+💫+tähän+tahtiin+rivitanssiin,+vastaukseksi+👯♀️😉
🎼🎶+🎵
https://youtu.be/MW6sp_AXPI0
01.06.2020 20:25
Ei+minkäänlaisia+romanttisia+suunnitelmia,+ensi+kesänä+ehkä+korkojen+kanssa.
01.06.2020 17:44
Bi-seksuaalisuudesta+ja+kaapissa+olosta+ei+mitään+omakohtaista+kokemusta,+niissä+pohdinnoissa+en+voi+auttaa.+Hyvä,+että+sulla+on+ystäviä+joiden+kanssa+voit+puhua.+Mielummin+yksi+tai+kaksi+aitoa+ja+luotettavaa,+kuin+monta+hyvänpäivän+tuttua.+👍
01.06.2020 17:38
Silloin+kun+on+tunteita+voi+helposti+lipsahtaa+hätävalhe,+jos+ei+ole+valmistautunut,+että+toinen+saattaa+kysyä+jotain+ja+reagoi+siihen+liian+nopeasti...mulle+kävi+näin😅,+mutta+korjasin+asian+samana+iltana+kertomalla+mitä+kävi.+Hän+ymmärsi,+että+hämmennyin+ja+vastasin+ajattelemattomasti,+ei+se+ole+niin+vakavaa,+aina+voi+avata+ja+korjata,+mitä+nopeammin+sen+parempi.
+
Äh,+unohtui+kirjautua...
01.06.2020 16:35
”Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Mutta+jos+me+rakastamme+toisiamme,+Jumala+pysyy+meissä+ja+hänen+rakkautensa+on+saavuttanut+meissä+päämääränsä.”
Älä+pelkää😌,+tutki+Raamattuasi+levollisin+mielin.
31.05.2020 21:54
Simmut+kiinni+😌+älä+pelkää.+
...täällä+tapahtuu+kauhistuttavia+juttuja:+välittämistä,+kasvamista+ja+rakkautta.
31.05.2020 21:23
24 / 48