Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Yleisesti+on+hienoa+sanoa,+että+ei+kadu+mitään,+tai+tekisi+toisin.+Kyllä+minä+kadun,+menisin+ja+montakin+asiaa+tekisin+toisin.+Moniin+omiin+virheisiin+liittyy+tänä+päivänä+kipua+ja+se+on+opettanut,+etten+toimi+enään+niin.+En+halua+satuttaa+ympärillä+olevia+ihmisiä+(aina+siltä+ei+voi+välttyä,+mutta+pitkälti+voi).+Toisaalta+omat+mokat+on+opettanut,+että+mielummin+kävelen+suoraan+kivun+läpi+kohtaamalla+asiat,+kuin+kierrän+tai+pakenen,+vaikeaa+se+on,+mutta+palkitsevaa!+Riski+tulla+satutetuksi+tai+naurunalaiseksi+on+aina+olemassa,+se+tekee+siitä+vaikeaa.+En+ole+maailman+rohkein+ihminen,+eikä+minun+itseluottamukseni+ole+titaania,+silti+mielummin+otan+riskejä+ja+murrun+kuin+jään+epätietoisuuden+tuomaan++suruun+kiinni.+Mitä+jos+olisinkin+tehnyt+toisin,+Sittenpä+ei+tarvitse+enään+miettiä+ja+pääsee+eteenpäin,+kävi+miten+kävi.+Kun+olin+ihastunut+ensimmäisen+kerran+naiseen+näin+unen,+jossa+en+piiloutunut+laiturin+alle,+en+juossut+enään+kohtitulevaa+luotisadetta+päin,+en+juossut+läpikään,+mutta+annoin+sen+mennä+päältäni,+jos+olisin+juossut+karkuun,+olisin+saanut+enemmän+kipua+tuottavia+osumia.+Vähän+samalla+tavalla+kun+lapsena+leikki+nurmikonkatselijan+kanssa.+Saatko+kiinni+ajatuksesta?+Mitä+itse+mietit+tilanteestasi?
  2. ...tässä+ne+sanat.