Ensin kiinnostuin hänestä. Vaihdoimme katseita ja hänen katse ja hymy sulatti sydämeni. Tutustuin häneen hieman, sitten vähän enemmän. Ja kiinnostukseni vain kasvoi ja sitten se oli jo ihastusta. Sitten se vain eteni ja eteni kunnes olin jo umpirakastunut häneen.
Mitä enemmän tutustumme sitä vaikeampi on edes ajatella paljastavansa tunteita. Se tuntuisi ikään kuin "pettämiseltä", paljastuisin että itseasiassa olenkin kokoajan ollut hänestä romanttisessa mielessä kiinnostunut kun hän on lähentynyt minua ehkä vilpittömästi ihmisenä.
Ja mitä paremmin meidän kemiat toimii, niin sitä vaikeammalta tuntuu paljastaa omat tunteeni, koska silloin on niin paljon pilattavaa...kun on ehtinyt jo rakentua jotain sellaista mitä ei tahtoisi pilata ja menettää.
Tää on yhtä uhkapeliä.. Laitettava ne panokset pöytään, mitä on varaa menettää. Vai laittaako kaikki likoon? Rakkaus tai "kuolema". Tämän asian kanssa kamppailen.
Ihastustumisen dilemma
85
827
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kertoisin tunteistani...
Ite oon niiin ihastunut et kaikki paikat tuntuu heikoilta ja tavarat tippuilee käsistä, unohtelen asioita, olen kuin toisessa maailmassa. Muut kysyy et onk joku hätänä.
Mut turha toivo tää on 😔- Anonyymi
Olet siis itse kertonut tunteistasi? Miten kävi?
- Anonyymi
Ota riski. Ei tarvitse jäädä miettimään, että ”mitä jos...”. Ymmärrän kyllä, että pelkäät menettäväsi jotakin erityistä. Mutta on kuluttavaa esittää ystävää, jos kaipaat jotakin toisenlaista. Jos ihastuksesi on todella rakastumisesi arvoinen, hän osaa suhtautua asiaan hyvin huolimatta siitä, haluaako hän olla ystäväsi vai onko hänelläkin kenties kiinnostusta muuhun.
Joku viisas (kirjailija ehkä, en muista kuka!) sanoi: kahdessakymmenessä vuodessa tulet todennäköisemmin katumaan enemmän sitä, mitä jätit tekemättä, kuin jotain, mitä teit. Tämä on minusta hyvin rohkaiseva ajatus :)- Anonyymi
Tiedostan tämän. Tilanteeseen vain liittyy muutakin mikä tekee asiasta hyvin epäsovinnaisen. Työkuviot ym. Silti ymmärrän että tulen katumaan jos en tee mitään. Samalla tiedostan/pelkään että on mahdollisuus että teen elämästäni helvettiä jos kerron tunteistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedostan tämän. Tilanteeseen vain liittyy muutakin mikä tekee asiasta hyvin epäsovinnaisen. Työkuviot ym. Silti ymmärrän että tulen katumaan jos en tee mitään. Samalla tiedostan/pelkään että on mahdollisuus että teen elämästäni helvettiä jos kerron tunteistani.
Työkuviot kieltämättä on aika ongelma näissä tilanteissa :/ toivottavasti löytyisi joku sopiva tapa ja tilanne kertoa tunteistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkuviot kieltämättä on aika ongelma näissä tilanteissa :/ toivottavasti löytyisi joku sopiva tapa ja tilanne kertoa tunteistasi.
Noin voi olla ja riippuu paljon siitä miten toinen sen ottaa. Oon ollut joskus siinä tilanteessa, että työkaveri paljasti tunteensa. Tunteet ei kohdannut, mutta tunnelma vapautui. Tullaan hyvin juttuun edelleen. Tiedostan kyllä, että kaikkien kanssa ei mene näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voi olla ja riippuu paljon siitä miten toinen sen ottaa. Oon ollut joskus siinä tilanteessa, että työkaveri paljasti tunteensa. Tunteet ei kohdannut, mutta tunnelma vapautui. Tullaan hyvin juttuun edelleen. Tiedostan kyllä, että kaikkien kanssa ei mene näin.
Siis nainen paljasti ?
Minulla on myös ollut sutinaa töissä. Ei siitä kukaan ole pahoittanut mieltään.
Yksi nainen myös kertonut tunteista, itse en tuntenut samoin. Asia oli täysin ok, mutta myöhemmin välit meni hänen kanssaan kiusallisiksi, en osaa sanoa miksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis nainen paljasti ?
Minulla on myös ollut sutinaa töissä. Ei siitä kukaan ole pahoittanut mieltään.
Yksi nainen myös kertonut tunteista, itse en tuntenut samoin. Asia oli täysin ok, mutta myöhemmin välit meni hänen kanssaan kiusallisiksi, en osaa sanoa miksi.Kyllä nainen paljasti, lesbo juttuja kai tällä palstalla jutellaan, pidin itsestään selvänä.
- Anonyymi
Naisilla on tunteikas fantasia maailma.😀
Mä koin aikoinaan just tuommosia samanlaisia tunteita. Kiinnostuin, sitten vähän tykästyin ja kohta olin lätkässä pahemman kerran. Oltiin lähityökamuja ja arkisin siis paljon tekemisissä, monesti hyvin lähekkäin ja välillä aivan "iholla" (onneks kuitenkin vaatteet välissä) 😅 Tultiin tosi hyvin toimeen eli luonteet kohtas ja juttu lens. Olin parisuhteessa ja kohde sinkku, erittäin varma hetero. Näistä syistä en koskaan kertonut tunteistani. Podin siitä huonoa omaatuntoa, juuri tuosta mainitsemastasi syystä. Vaikka oon normaalistikin perusystävällinen ja avulias, niin ihastukseni kohdalla nämä piirteet oli ihan tapissa. Totta kai autoin töissä, vaikka ei olis ees apua pyydetty, kun sillä tavalla pääsin lähelle ja viereen 😊
Hän oli toki myös mua kohtaan tosi ystävällinen ja se sitten vahvisti entisestään mun tunteita 🙄
Jos sulla ei ole mitään (konkreettista) estettä tunteiden kertomiselle, niin ehkä sinuna niistä kertoisin. Tunteiden sisällä pitäminenkin on raskasta. Tsemppiä sulle! 😊- Anonyymi
Mikä on mielestäsi konkreettinen este?
Mun mielestä ainoa sellainen on jos menettää puhekyvyn tms. Anonyymi kirjoitti:
Mikä on mielestäsi konkreettinen este?
Mun mielestä ainoa sellainen on jos menettää puhekyvyn tms.😄 Voihan sillonkin ottaa paperin kätteen ja kirjottaa vaikka vanhanaikasesti kirjeen, niinku mun nuoruussa oli tapana, tai sitte laittaa viestiä jotain muuta kautta nykyaikaisin menetelmin. No joo, tarkotin elämäntilannetta (jommankumman) 😉
- Anonyymi
Onko kukaan tai onko kenenkään ihastuminen ollut molemminpuoleista? Jos joku kertonut tunteistaan teille ja ei ole kohdannut jtai päinvastoin. Käykö koskaan ikinä niin hyvää mäihää että molemmilla olisi samoja ajatuksia? Alkaa epäilyttää kun näitä juttuja lukee.. ja tiedoksi ei ole kokemusta asiasta.
- Anonyymi
Kiinnostaisi myös.
Suurin osa vaan ei taida tehdä mitään asian eteen, kertoa tunteistaan jne. - Anonyymi
Tietysti, monenkin, ei kai muuten olisi pareja.
- Anonyymi
Kyllä kuulkaa aloite tulee suusta itsestään, kun on tarpeeksi ihana nainen ja on hulluna rakastunut, uskokaa mua:D
- Anonyymi
Ahdistelu on epämiellyttävää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdistelu on epämiellyttävää!
Ahdistelu ja aloitteen teko/tunteista kertominen on kaks aivan eri asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä samaa mieltä. Itsehän en olisi ikipäivänä päätynyt parisuhteeseen, ellei toinen osapuoli olisi tehnyt aloitetta. Jostain itseänikin hämmästyttävästä syystä, olen silti onnistunut pariutumaan jo kolmannen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä samaa mieltä. Itsehän en olisi ikipäivänä päätynyt parisuhteeseen, ellei toinen osapuoli olisi tehnyt aloitetta. Jostain itseänikin hämmästyttävästä syystä, olen silti onnistunut pariutumaan jo kolmannen kerran.
Itsellä on kaikki tähän astiset parisuhteet saanut jollain tapaa alkunsa baari olosuhteissa. Siellä kun on ollut jo sutinaa pikku huppelissa niin yhteydenpito romanttisissa merkeissä on aika helppoa ja luontevaa sen jälkeen jos vaan kiinnostusta on.
Jotenkin noloa etten osaa lähestyä ihmistä jos tutustuminen on tapahtunut ihan toisenlaisessa ympäristössä. Kaiken maailman vihjailu onnistuu ja kaikki muu, mutta ei sen ratkaisevan askeleen otto.
No, tilanteetkin tai tämän hetkinen tilanne on täysin harmaan alueen rajoilla, että lähestyminen ois sopivaa että toki sekin jarruttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on kaikki tähän astiset parisuhteet saanut jollain tapaa alkunsa baari olosuhteissa. Siellä kun on ollut jo sutinaa pikku huppelissa niin yhteydenpito romanttisissa merkeissä on aika helppoa ja luontevaa sen jälkeen jos vaan kiinnostusta on.
Jotenkin noloa etten osaa lähestyä ihmistä jos tutustuminen on tapahtunut ihan toisenlaisessa ympäristössä. Kaiken maailman vihjailu onnistuu ja kaikki muu, mutta ei sen ratkaisevan askeleen otto.
No, tilanteetkin tai tämän hetkinen tilanne on täysin harmaan alueen rajoilla, että lähestyminen ois sopivaa että toki sekin jarruttaa.Itselläni taas on aina hidastanut, etten ole kovin helposti innostuva tunneasioissa enkä eroottisestikaan. Lisäksi pidän suuresti vapaudestani ja tarvitsen tilaa. Ehtii sitä hitaammallakin tahdilla ja harkinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla 😊 minulla taas niin, että olen kertonut tunteistani ja tehnyt "aloitteita", mutta pakit on tullu joka kerta 😔 Ja olen tavallaan lopettanut avautumisen tunteistani kenellekään.. saatan kyllä sanoa jotain kaunista ihastukselleni mutta en niin, että siitä olisi tulkittavissa mitään muuta kuin ystävällisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hulluna rakastunut,"
Ahdistelijat ovatkin mielestäni hulluja!
- Anonyymi
Samanlainen tilanne täälläkin, olen päättänyt kuitenkin kertoa tunteistani silläkin uhalla, että ilmapiiri töissä menee kiusalliseksi. Tänään tulin jälleen huomanneeksi kuinka välittävä, huomioonottava ja mahtava hän onkaan. *syvä huokaus*
- Anonyymi
Hän varmaan nolostuu kovasti, kun uskot häntä lesboksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän varmaan nolostuu kovasti, kun uskot häntä lesboksi.
Eihän se sitä automaattisesti tarkoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sitä automaattisesti tarkoita.
Kuka niin on väittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin on väittänyt?
Tuo ylläoleva joka niin kirjoitti.
- Anonyymi
Tsemppiä! Kerro miten kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ylläoleva joka niin kirjoitti.
Tutustutaan varma sanaan.
"Mikään ei ole yhtä varmaa kuin epävarma."
Se ei automaattisesti sulje pois mahdollisuutta, mutta pitää todennäköisenä omaa vaihtoehtoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustutaan varma sanaan.
"Mikään ei ole yhtä varmaa kuin epävarma."
Se ei automaattisesti sulje pois mahdollisuutta, mutta pitää todennäköisenä omaa vaihtoehtoa.Tutustu rauhassa. Tässä ei kukaan käyttänyt varma sanaa.
- Anonyymi
Mä oon myös ihastunut työkaveriin. Heti kättelyssä oli jännä kemia, mutta sitten menin valehtelemaan hänelle päin naamaa asiasta josta hän kyseli. Tajusi myös heti itse, että en puhunut kuten asia oli. Loppuikin siihen koko juttu ja nyt se ei enään edes katso mun suuntaan. Ei ollut kyseessä paha vale. Tajusin tämän tilanteen jälkeen sanoneeni mitä sanoin, koska en ollut valmis puhumaan koko asiasta joka liittyi menneeseen. Ainakaan noin heti samantien! Eli toisinsanoen ymmärrän miten hankalaa työpaikalla on viritellä mitään, mutta ei se voi mahdotonta olla.
- Anonyymi
Silloin kun on tunteita voi helposti lipsahtaa hätävalhe, jos ei ole valmistautunut, että toinen saattaa kysyä jotain ja reagoi siihen liian nopeasti...mulle kävi näin😅, mutta korjasin asian samana iltana kertomalla mitä kävi. Hän ymmärsi, että hämmennyin ja vastasin ajattelemattomasti, ei se ole niin vakavaa, aina voi avata ja korjata, mitä nopeammin sen parempi.
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun on tunteita voi helposti lipsahtaa hätävalhe, jos ei ole valmistautunut, että toinen saattaa kysyä jotain ja reagoi siihen liian nopeasti...mulle kävi näin😅, mutta korjasin asian samana iltana kertomalla mitä kävi. Hän ymmärsi, että hämmennyin ja vastasin ajattelemattomasti, ei se ole niin vakavaa, aina voi avata ja korjata, mitä nopeammin sen parempi.
Äh, unohtui kirjautua...- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Äh, unohtui kirjautua...Katsotaan nyt mitä tapahtuu. En halua ahdistella / tungeksia hänen lähelleen. Me tehdään töitä eri ryhmissä työpaikalla, joten en halua vain kävellä hänen luokseen ja sanoa mitään minkä vuoksi menee enemmän oudoksi. Nimitttäin samana yövuorona kun tämä tapahtui, niin oikaisin kyllä asian. Kukapa tietää mikäli hänellä on ehkä joku mielessä? Joten nyt on parasta rauhoittua :D
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt mitä tapahtuu. En halua ahdistella / tungeksia hänen lähelleen. Me tehdään töitä eri ryhmissä työpaikalla, joten en halua vain kävellä hänen luokseen ja sanoa mitään minkä vuoksi menee enemmän oudoksi. Nimitttäin samana yövuorona kun tämä tapahtui, niin oikaisin kyllä asian. Kukapa tietää mikäli hänellä on ehkä joku mielessä? Joten nyt on parasta rauhoittua :D
Suora, selkeä, kohtelias avaus paras, jos ympäripyöreä, voi jäädä vähän puolitiehen.
Oman ihastuksen tunteen voi sanoittaa, ei ehkä siihen samaan syssyyn enempää, että saa toinen tilaa vastata. Itse kerroin vähän enemmänkin, mutta hän osasi heti vastata siihen kohteliaasti, koska tiesi jo aijemmista jutuista mun tunteet. Aijemmin mun ”aloitteet” oli just jääneet puolitiehen 😅 (tulkinnan varaisiksi). Ei jäänyt kiusaantumisen tunteita, vaikka ja ehkä just sen takia, kun sain selkeät pakit. 😊
Onnea ja tsemppiä, hyvin se menee! 👍- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt mitä tapahtuu. En halua ahdistella / tungeksia hänen lähelleen. Me tehdään töitä eri ryhmissä työpaikalla, joten en halua vain kävellä hänen luokseen ja sanoa mitään minkä vuoksi menee enemmän oudoksi. Nimitttäin samana yövuorona kun tämä tapahtui, niin oikaisin kyllä asian. Kukapa tietää mikäli hänellä on ehkä joku mielessä? Joten nyt on parasta rauhoittua :D
Anna selvempi vihje.
- Anonyymi
Olisit vain myöntänyt, että olet lesbo, naiset vaistoavat herkästi nämä asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna selvempi vihje.
Etelä-Pohjanmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Pohjanmaa
Molemmat Etelä-Pohjanmaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat Etelä-Pohjanmaalla?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Pahinta mahdollista seutua Suomessa, queer väestön kannalta.
Otan osaa.
- Anonyymi
Mikä siinä on kun hän tulee samaan huoneeseen, menee vierestä niin meen jotenkin sekaisin? Haluan paeta paikalta tai esittää viileää vaikka vilkuilenkin salaa :D
En oo pitkään aikaan tuntenut näin ketään kohtaan. Suunnittelen aina et meen puhumaan sille, mut sit jätän aikeeni ja yritän jatkaa olemistani ns. normaalisti.- Anonyymi
Siis niin tämä! Meen totaaliseen lukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis niin tämä! Meen totaaliseen lukkoon.
Missä tilanteissa näet tätä ihastustasi? Työssä? Kavereiden kautta? Muuten?
- Anonyymi
Oon niin ihastunut että sattuu enkä saa nukutuksi. Joka hetki mietin tätä ihmistä.
Äää, puristaa rintakehältä kokoajan.
Enkä itse oikein voi vaikuttaa mahdollisiin kohtaamisiin, niitä tulee jos on tullakseen. 😔- Anonyymi
Lääkäriltä saa diapam reseptin oireisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa mitään aikaiseksi. Mun päässä ei pyöri kuin tää yks ihanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä että löytyy näitä positiivisia kommenttaja välissä xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa mitään aikaiseksi. Mun päässä ei pyöri kuin tää yks ihanin.
Missä päin tää tilanne mahtaa olla?
- Anonyymi
Miksei niitä tuu? Yhdistääkö teitä jokin paikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin tää tilanne mahtaa olla?
Anteeks et oon sekasin. En oo ikin ihastunu näin et oon hänet nähnyt vaan pari kertaa kaupungilla.
Sanokaa ny jotai järkeä mulle?
Siis lähinnähän tässä on kyse nyt siitä et miten pääsisin eroon tästä tunteesta...
😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks et oon sekasin. En oo ikin ihastunu näin et oon hänet nähnyt vaan pari kertaa kaupungilla.
Siis lähinnähän tässä on kyse nyt siitä et miten pääsisin eroon tästä tunteesta...
😔Tätä on muutenkin vaikee selittää tähän...
Kyl tää tästä.. Heheh.. Yritän niin uskotella itelleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔Voi mikä häpeä näistä mun viesteistä tulee jälkeenpäin 🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔Voimia sinulle! 🌞 kaikki järjestyy hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔Siis sinäkin pääkaupungin seudulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinäkin pääkaupungin seudulta?
Ei oo Helsingistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sinulle! 🌞 kaikki järjestyy hyvin.
Voi kiitos ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo Helsingistä..
Ollaanpas sitä salaperäisiä. Pelkäätkö että paljastut :’D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaanpas sitä salaperäisiä. Pelkäätkö että paljastut :’D
Eihän sitä ny voi paljastuu mut silti siit tulis sellainen olo et nyt paljastuin. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä ny voi paljastuu mut silti siit tulis sellainen olo et nyt paljastuin. 🤭
Eikö tälle palstalle juuri siksi kirjoiteta, että ihastuksen kohde näkisi viestin eli pakko paljastaa itsensä tavalla tai toisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tälle palstalle juuri siksi kirjoiteta, että ihastuksen kohde näkisi viestin eli pakko paljastaa itsensä tavalla tai toisella.
Kyllä mä ainakin toivon tai ns. kuvittelen näin, mutta tiedän että se on melko epätodennäköistä. Onhan tää viihdyttävää kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain varmasti tuosta syystä, mutta on varmasti niitäkin jotka hakevat vain vertaistukea tai ylipäätään voivat asiasta jonnekin avautua jos ei ole ketään kenen kanssa tilanteesta keskustella.
Sinänsä tietysti ideaalia, että antaa sellaisen tunnisteen jonka vain se oikea henkilö voi tunnistaa. Ja sitten toivoa että hän on täällä samasta syystä. Sehän ois true match! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain varmasti tuosta syystä, mutta on varmasti niitäkin jotka hakevat vain vertaistukea tai ylipäätään voivat asiasta jonnekin avautua jos ei ole ketään kenen kanssa tilanteesta keskustella.
Sinänsä tietysti ideaalia, että antaa sellaisen tunnisteen jonka vain se oikea henkilö voi tunnistaa. Ja sitten toivoa että hän on täällä samasta syystä. Sehän ois true match!Näin on ja tapahtunut täällä monta kertaa vuosikymmenien varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinänsä tietysti ideaalia, että antaa sellaisen tunnisteen jonka vain se oikea henkilö voi tunnistaa. Ja sitten toivoa että hän on täällä samasta syystä. Sehän ois true match!Jos tähän hiukankin enemmän avaisin asiaa ja paikkakunnan ja tämä nainen sattuisi täällä käymään ja lukemaan niin kyllähän siitä tunnistaisi. Mut en usko et käy täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo Helsingistä..
No mutta mistä tää muija sit on? Kun on nyt täällä jo karannut käsistä tää aihe :D
- Anonyymi
Jaa ja tarttis yrittää taas nukahtaa mut ei pysty.
Aamul sit tosi virkeenä taas töihin- Anonyymi
Älä muuta sano. Herätys 4:35.... 🥶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano. Herätys 4:35.... 🥶
Toisaalta mulle energiaa tuo sen naisen näkeminen. se odotus ja into jota olen täynnä, kun voin salaa katsella häntä liikkuessaan työpaikalla työpisteeltä toiselle 😅😆 onneks hän ei huomaa, koska rennoin askelin taivaltaa menemään. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta mulle energiaa tuo sen naisen näkeminen. se odotus ja into jota olen täynnä, kun voin salaa katsella häntä liikkuessaan työpaikalla työpisteeltä toiselle 😅😆 onneks hän ei huomaa, koska rennoin askelin taivaltaa menemään. 😘
No hei kiva 🤩
Ite en mitä todennäköisimmin näe huomenna tätä ihaninta... Se tässä just eniten musertaaa. 😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sivullinen on jo huomannut asian.
Et vain sitä tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sivullinen on jo huomannut asian.
Et vain sitä tiedä.Ei haittaa vaikka huomasit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei kiva 🤩
Ite en mitä todennäköisimmin näe huomenna tätä ihaninta... Se tässä just eniten musertaaa. 😔En nähnyt minäkään tänään muuta kuin työvuorolistasta, että hänellä olikin vapaapäivä 😆 Siinähän se päivä sit meni hitaammin kuin koskaan 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt minäkään tänään muuta kuin työvuorolistasta, että hänellä olikin vapaapäivä 😆 Siinähän se päivä sit meni hitaammin kuin koskaan 🤪
Ihmisillä on kaikenlaisia pakkomielteiksi puhkeavia ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sitä tunteilleen voi jos toinen on niin ihana... 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku tosikko niityillä.... mistä näitä tulee xD
- Anonyymi
Tää on ihan hirveen raastava ja muserta tunne.
Pelkään etten näe häntä enää. Tai uskon ja tiedän et näen mutta milloin ja sekin vain satunnaisesti jossain. 😭💔
En oo ikinä nähnyt mitään niin pysäyttävää. Hänen katseensa jo kertoo kuinka älyttömän lempeä, lämmin ja kiehtova hän on. Hän on niin äärettömän herttainen. Tunnen ja aistin sen. - Anonyymi
Tää on ihan kauheen puristava ja musertava tunne. En voi kestää ajatusta etten enää näkisi häntä. 😭💔
Uskon ja tiedän että näen hänet vielä mutta milloin ja sekin vain satunnaisesti jossain.
En ole ikinä ennen kohdannut mitään niin pysäyttävää. Hänen katseesta jo näkee kuinka älyttömän lempeä, lämmin ja kiehtova hän on. Hän on niin herttainen...
Voisiko joku auttaa mua... Vaikka luulen että kukaan muu ei voi mua auttaa. Vaan jälleen kerran jäädä yksin ja miettiä saanko koskaan mahdollisuutta olla hänen lähellään ja olla vaikka hiljaa ja tuntea sen lämmön. En pääse häntä lähelle. Varmaan ikinä. 😭💔- Anonyymi
Oho tuli sama viesti jo toiseen kertaan.. Tai siis luulin et en lähettänyt sitä ja kirjoitin uudestaan...
Äääää, en oikeasti kestä tätä tunnetta. Musertaa myös se etten ole tarpeeksi mitään. Ei mul olis mahdollisuuksiakaan niin ihanalle ja lumoavalle. - Anonyymi
Oletteks te siis tutustuneet vai onko hän joku ohikulkija nyt vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho tuli sama viesti jo toiseen kertaan.. Tai siis luulin et en lähettänyt sitä ja kirjoitin uudestaan...
Äääää, en oikeasti kestä tätä tunnetta. Musertaa myös se etten ole tarpeeksi mitään. Ei mul olis mahdollisuuksiakaan niin ihanalle ja lumoavalle.En siis halua vähätellä sinun tunteitasi, mutta kannattaisi yrittää rauhoittaa sitä omaa mieltä. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis halua vähätellä sinun tunteitasi, mutta kannattaisi yrittää rauhoittaa sitä omaa mieltä. 😘
Niin...
Mut oon sanaton enkä pysty kun rinnasta puristaa ja ajatukset on vain hänessä.
Kiitos kuitenkin 😘🤗
- Anonyymi
Tuntuu et millään ei oo enää mitää merkityst.
😔
Kaverit kyselee ja voisin vaan jääd makaa kotiin. Ei mul oo mitää ajatusta enää mistään muusta. Kaikki ajatukseni pyörii hänessä.- Anonyymi
Kyllä sun kannattais liittyä kavereiden seuraan nyt vaan. Onpa sydäntä särkevää luettevaa :’D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sun kannattais liittyä kavereiden seuraan nyt vaan. Onpa sydäntä särkevää luettevaa :’D
Hyvä, jos hän löytäisi kaverin, joka pudottaisi hänet pilvilinnoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187