Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Ei+haittaa+kahdella+lauseella+pärjää+hyvin😊,+kun+niitä+käyttää+oikeassa+paikassa+oikeaan+aikaan.+👍Mun+sydän+on+ottanut+mun+päästä+kiinni,+nyt+on+musiikkia,+enkä+edes+ihan+ymmärrä+soi+vaan+ihan+helvetisti:https://youtu.be/RsgbRuGZe64Meniskö+sulta+enkku,+multa+ei.+Laitoin+tämän+nyt+jo+tänne+ennenkö+edes+käänsin,+koska+olen+niin+energiaa+täynnä.+Yritin+käydä+lenkillä+purkaskseni+tätä+tunnetta,+molemmat+kantapäät+rakoilla,+vaikka+matka+lyhyt+ennenkö+rupes+sattumaan,+en+edes+yhtään+juoksuaskelta+ehtinyt+ottaa.+Ehkäpä+se+johtuu+näistä+vanhoista+harmaista+riepuisista+lenkkareista.+Otan+kaapistasi+olleet+uudet+Pinkit+😊pian+käyttöön.+En+tiedä+elänkö+sadussa,+vai+todessa,+vai+olisiko+se+sittenkin+filosofinen+realismi+lähinnä+omaa+maailmankuvaa🤔...sen+tiedän+että+tässä+maassa+haluan+olla.+Kuvassa+näen+sateenkaarren+ihan+sama+mihin+suuntaan+katson!+Sateenkaaria+joka+puolella.+(Yksisarvinen+jos+tulee+vastaan,+sit+lyön+kyllä+jarrut+pohjaan.)+Saduissa+luvataan,+että+sateenkaaren+päässä+on+jotain,+mutta+en+millään+muista+mitä🤔,ehkä+se+palautuu,+kun+saan+sykkeen+laskemaan,+ehkä,+tuskin+vielä+vähään+aikaan.
  2. *+voittehan