Kelpaako sulle?

Anonyymi

Tukeva epämuotoinen tavallisen ruma kantasuomalainen lyhyt nainen?
Minkälainen itse olet?
Henkisyys on tärkeämpää kuin fyysinen vetovoima?

48

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Fyysinen vetovoima on mulle tärkeää. Toisaalta moni mielestäni ihana nainen on pitänyt itseään epäviehättävänä, joten tiedä häntä.

• Anonyymi

Kokonaisuus ratkaisee. Olen ollut ihastunut hieman pyöreähköön naiseen. Luonne, olemus jne.. oli tasapainossa.

• Anonyymi

Mihin se lopulta tyssäsi että ihastus lakkasi? Ulkonäköönkö kuitenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin se lopulta tyssäsi että ihastus lakkasi? Ulkonäköönkö kuitenkin?

Yksipuoliseen ihastukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksipuoliseen ihastukseen.

Heteroko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heteroko?

Hän ei ollut kiinnostunut.

• Anonyymi

En valinnut kumppania painon mukaan, enkä muunkaan ulkonäön. Myönnettäköön silti että fyysistäkin vetovoimaa on, osittain se perustuu henkiseen yhteyteen, mutta ei täysin.

• Anonyymi

Mitkä asiat tärkeitä ulkonäössä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä asiat tärkeitä ulkonäössä?

Varmaan johtuu isosta Egostani mutta tuppaan pitämään samantyypisistä mitä itse olen.

• Anonyymi

En osaa sanoa mitään tiettyä mikä tärkeää ulkonäössä.
      Koska ihastuminen vaan tapahtuu yleensä salamana kirkkaalta taivaalta.

• Anonyymi

Oletko sinut itsesi kanssa? Iloinen ja itsevarma ihminen huomataan kiloistaan huolimatta. Vaatteet joissa viihtyy ja hyvä hiusten malli tekevät paljon. Vartalolle sopivat vaatteet tuovat hyviä puolia esiin ja häivyttävät ei toivottuja. Kun pitää itsestään, niin löytyy heitä jotka myös pitävät sinusta.

• Anonyymi

Mutta sitten kun vaatteet riisutaan ja meikki poistetaan, jatkuuko ihastus vai kehittyykö pettymys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sitten kun vaatteet riisutaan ja meikki poistetaan, jatkuuko ihastus vai kehittyykö pettymys?

Kyllä jatkuu, kun tunteet on tarpeeksi vahvat ja mieltymys pyöreämpiin naisiin...

• Anonyymi

Kuka sun pään saa kääntymään? Millainen nainen vetoa? Tartutko mahdollisuuteen, jos joku kiinnostuu? Teetkö aloitteita?

• Anonyymi

Eikö yleensä hakeuduta itsensä kaltaisten seuraan. Jos molemmat on vähän pyöreitä, niin mitä jännittämistä siinä silloin on. Eiköhän molemmat kelpaa itsenään.

• Anonyymi

Mieluummin ei..

En pidä ketään rumana ja sinäkin olet varmasti kaunis, mutta kiinnostusta sillä tavalla herättää vaan treenatut/vähintään itsestään huolta pitävät

Olen itse urheilullinen ja ajattelen että henkinen vetovoima tärkeämpää. Kuitenkin kiinnostus herää yleensä ensin ulkoisesta vaikutelmasta joka luo Osaltaan sitä ensivaikutelmaa, joka herättää halun tutustu enemmän tai ei.

• 🤔joskus elämä jättää jäljet kehoon, väsymys uupumus jne. Voisiko koettu rumuus olla enemmänkin taakkojen alle painunutta kehollista ilmentymää. Kun elämä ja sen taakat on painaneet ihmisen alas, ei vaan jaksa muuta kuin tehdä välttämättömimmät ja levätä. Sitten alkaa tuntea siitä kaikesta huonoa omaatuntoa. Siinähän on noidankehä valmis. En muista olisinko koskaan nähnyt rumaa suomalaista naista. Olen kyllä nähnyt monia ylipainon ja muut itsensä välinpitämättömyyden alle jääneitä naisia. Kauneuden ja piirteet voi nähdä kaiken takana. Usein silmät paljastavat, vaikka väsyneenäkin.

Itse olen geeneiltäni saanut hyvän arvan. Nuorena olin alapainon rajoilla, mutta en kokenut itseäni kauniiksi, vaikka sitä silloin olin. Elämä painoi taakoillaan ja se näkyy kehossa mm.ylipainona, vatsanahan roikkumisena raskauksien jälkeen. Rajojani on lapsena rikottu monella tavalla. Koen, että tarvitsin ylipainoa suojaksi, piilopaikkaksi, ettei kukaan enään kajoaisi kehooni. Defensiivinen käyttäytymismalli. Tukahdutin itseäni myös näillä ylikorostuneilla seurakunta jutuilla, sekin sellaista defenssiä.

Juuri nyt olen mielestäni kaunis, kyllä vatsanahka edelleen roikkuu (Harkitsen leikkausta 🙂) ja painoakin on. En tiedä miksi, mutta Lesboksi heräämiseni ja seksuaalisen vapatumiseni myötä viihdyn kehossasi, en ajattele sitä negatiivisesti. Ajattelen vain, että takana on raskaat vuodet edessä helpotus ja vapaus siitä kuka todella olen. Enään minun ei tarvitse piiloutua ylipainon tai seurakunta identiteetin taakse. Minä olen minä ja voin tulla esiin itsenäni. Tätä hyvää toivon myös kaikille kanssa ihmisille ympärilläni. Jos joku uskaltaa vaikka pukeutua oman persoonansa mukaan tms. Se saa ihailuni, tyylistä viis.

Kun heräsin seksuaalisesti ja ihastuin naiseen tajusin, etten ollut kelvannut itselleni, olin vaatinut just sitä ulkoista kroppaa ym. Se, että joku on ”hylännyt itsensä” näkyy varmasti myös kehonkuvassa, eikä ole puoleensa vetävää. Näin näissä taakkojen alla olevien ehkä ylipainoisten ihmisten kauneuden ja että he ovat vain piilossa. En kuitenkaan ihastuisi henkilöön joka olisi toisen kannustusten ja näkemisen varassa, se olisi liian työläs suhde, eikä houkuttelisi. Riittää kun itse kantaa itsensä ja jos löytää kaltaisensa on siinä jotakin aikas puoleensa vetävää oli sitten kiloja tai muuta persoonallista piirrettä.

• Ps. En jaksa enään ajatella painoa tuontaivaallista, ja se putoaa nyt itsestään, en edes käy vaa’alla. Tykkään nykyään pukea ja laittautua. Olen tullut pois kaapujeni (Defenssien) alta. Haluan olla pystyvä ja pärjäävä 40v nainen ja käyttää kaiken aikani ihan muihin juttuihin. Täällä on niin paljon nähtävää,elettävää ja koettavaa!

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Ps. En jaksa enään ajatella painoa tuontaivaallista, ja se putoaa nyt itsestään, en edes käy vaa’alla. Tykkään nykyään pukea ja laittautua. Olen tullut pois kaapujeni (Defenssien) alta. Haluan olla pystyvä ja pärjäävä 40v nainen ja käyttää kaiken aikani ihan muihin juttuihin. Täällä on niin paljon nähtävää,elettävää ja koettavaa!

Pukeutuminen ja laittautuminen on eräänlaista kaapuun pukeutumista.
        Naturel on aito nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Pukeutuminen ja laittautuminen on eräänlaista kaapuun pukeutumista.
        Naturel on aito nainen.

Subjektiivista sekin, jos ei ole ennen paljon jaksanut itsestään huolehtia ja nyt ihan silkasta hyvästä olosta käyttää sellaisia vaatteita ja joskus koruja mitkä omaa persoonaa ja itse viihtyy, niin ei ole kaapu tai naamio. Ihan yhtä hyvin voin lähteä ilman meikkiä hiukset auki ihmisten ilmoille kuin ennenkin, mutta yleensä tulee edes vedettyä lempi kengät jalkaan. Kevyestä luonnollisesta tyylistä tykkään itsekkin.😊

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Subjektiivista sekin, jos ei ole ennen paljon jaksanut itsestään huolehtia ja nyt ihan silkasta hyvästä olosta käyttää sellaisia vaatteita ja joskus koruja mitkä omaa persoonaa ja itse viihtyy, niin ei ole kaapu tai naamio. Ihan yhtä hyvin voin lähteä ilman meikkiä hiukset auki ihmisten ilmoille kuin ennenkin, mutta yleensä tulee edes vedettyä lempi kengät jalkaan. Kevyestä luonnollisesta tyylistä tykkään itsekkin.😊

Koruissa ei ole mitään persoonaa.
        Vieheillä viehätetään katsojia ja omaa peilikuvana.

• Anonyymi kirjoitti:

Koruissa ei ole mitään persoonaa.
        Vieheillä viehätetään katsojia ja omaa peilikuvana.

Koruissa ei olekaan mitään persoonaa, ei minullakaan ole mitään urheilukalastajan roolia niitä käyttäessäni.

Koruissa voi olla kyllä symboliikkaa, joka kertoo käyttäjästään. Käytän usein puisia sydänkorvakoruja joissa runollinen kaiverrus ja pitkää kultaketjua, jossa yksi tarkoin valittu helmi ( saanut äidiltäni ).

Haluaisin kartuttaa korujani meripihkaisella vyönsoljella ja sirolla kaulaketjulla, jossa roikkuisi kultainen kuu.

Omat koruni taitavat viestiä, että olen syvimmiltäni aikas romanttinen ihminen.

• TiuhtinWau kirjoitti:

Kengistä sen verran, että nekin ovat kuin koru. Minulla on vain vähän kenkiä ja yhdet oikein lempparit. Matalapohjaiset, kapeat, pitkävartiset tummanruskean nahkasaappaat, sirolla lestillä ja ohuilla nyörityksillä, menee hyvin niiden puisten sydän korvakorujen kanssa, kuin ovat tuollaista romanttista maanläheisiä tyyliä. Pelkistetty linjakas tyyli myös kiva, riippuu mielentilasta, aina ei tarvii pitsipaitoja, voin vaikka olla pitkässä villakangastakissa ja farkuissa tai valkoisessa suoralinjaisessa pellavapaidassa.

Jos joku on vaikka sporttinen luonne ja se näkyy hänen tyylissä, vaikka ripauksen verran tykkään, vaikka itsellä eri tyyli. Tärkeintä, että sisäinen ja ulkoinen olemus linjassa, sillon ihminen on kaunis, omana aitona itsenään omassa kehossaan.

Miten AP tai muut, teidän persoona näkyy tai tulee esille ulkoisessa olemuksessa?

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Koruissa ei olekaan mitään persoonaa, ei minullakaan ole mitään urheilukalastajan roolia niitä käyttäessäni.

Koruissa voi olla kyllä symboliikkaa, joka kertoo käyttäjästään. Käytän usein puisia sydänkorvakoruja joissa runollinen kaiverrus ja pitkää kultaketjua, jossa yksi tarkoin valittu helmi ( saanut äidiltäni ).

Haluaisin kartuttaa korujani meripihkaisella vyönsoljella ja sirolla kaulaketjulla, jossa roikkuisi kultainen kuu.

Omat koruni taitavat viestiä, että olen syvimmiltäni aikas romanttinen ihminen.

Pakko korjata taas ulkopuolisena tarinaasi.
        Koruilla viestit, ei sillai että korut viestivät.

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt tajunnut (ei uutta😅) ...siis mä luulin, että tarkoitat tai joku tarkoitti, että koruton kuin jotain kalastus vieheitä 😅, että ihan omaksi iloksi tykkään pitää koruja joilla merkitystä tai symboliikkaa tai joskus vaan ihan muuten nättejä ja kivoja.

• TiuhtinWau kirjoitti:

En nyt tajunnut (ei uutta😅) ...siis mä luulin, että tarkoitat tai joku tarkoitti, että koruton kuin jotain kalastus vieheitä 😅, että ihan omaksi iloksi tykkään pitää koruja joilla merkitystä tai symboliikkaa tai joskus vaan ihan muuten nättejä ja kivoja.

* Korut ovat, kuin jotain kalastus vieheitä, muita varten laitettuja. Ei ole mulle ainakaan 😊

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

"Omat koruni taitavat viestiä, että olen syvimmiltäni aikas romanttinen ihminen."

Omilla koruillani taidan viestiä, että olen...

• Anonyymi kirjoitti:

"Omat koruni taitavat viestiä, että olen syvimmiltäni aikas romanttinen ihminen."

No mitä? 😀

Millaisia koruja käytöt?

• Anonyymi kirjoitti:

Hei joo 😀 niin onkin. Viestin koruillani, hyvä kun sanoi! Edellä kuvattu on silti myös oikeaa realielämääni. Mulla on jo ne mitä kuvasin, vaikka niissä voi hyvin nähdä myös symbolista arvoa.

Vaikka se äidiltä saamani koru: arvon anto, hyväksyntä
        Sirot saappaat: toimelias, saapasjalkakissa😅
        Jne.

Ja noi toiveet korujen lisäämisellä/kartoittamisella on toki enemmän viestimistä ja toivomista, kun vielä realisoitunutta. Toiveiden toteuduttua ne voisi helposti realisoida. Sinäpä sen sanoi.

• Anonyymi kirjoitti:

Millaisia kenkiä käytät? 🙂

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Hei joo 😀 niin onkin. Viestin koruillani, hyvä kun sanoi! Edellä kuvattu on silti myös oikeaa realielämääni. Mulla on jo ne mitä kuvasin, vaikka niissä voi hyvin nähdä myös symbolista arvoa.

Vaikka se äidiltä saamani koru: arvon anto, hyväksyntä
        Sirot saappaat: toimelias, saapasjalkakissa😅
        Jne.

Ja noi toiveet korujen lisäämisellä/kartoittamisella on toki enemmän viestimistä ja toivomista, kun vielä realisoitunutta. Toiveiden toteuduttua ne voisi helposti realisoida. Sinäpä sen sanoi.

Timantit, muut arvokivet ja metallit viestivät vaurautta ja hyvää asemaa suhteessa toisiinsa.
        Raadollista on, että se vetoaa moniin ihmisiin.
        Leikkimielisesti ilmaistuna, puupalikat ovat tosiaan yksilöllisempiä, mutta onko ne koruja?
        Olen vain erimieltä siinä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timantit, muut arvokivet ja metallit viestivät vaurautta ja hyvää asemaa suhteessa toisiinsa.
        Leikkimielisesti ilmaistuna, puupalikat ovat tosiaan yksilöllisempiä, mutta onko ne koruja?

Anteeksi.
        Timanteilla, muilla arvokivillä ja metalleilla viestitään...
        Vitsi osui omaan nilkkaan 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuvaus! Jos kokisin jonkun ihmisen kuvaamallasi tavalla haluaisin antaa hänelle ja vain hänelle timantteja ja muita arvometalleja, vaikka se vaatisi paljon vaivaa, koska minulla ei ole rahaa kuin roskaa. Jos joku silmissäni saisi sen arvoaseman olisin valmis raatamaan timanttien eteen, jotta voisin ne hänelle antaa osoitukseksi ja muistuttamaan arvosta minuun. Siinä ei olisi mitään raadollista, koska sellaista paikkaa ei minun sielussani ole kuin yhdelle kerrallaan.

Onko puu koru? Jollekin se on tyhmä, tyhjä, ontto ja arvoton pelkkä halpa materia.

Minulle PUU on ELÄMÄ, juuri nyt olen itse, kuin linnuton puu.

• Anonyymi
        TiuhtinWau kirjoitti:

Ihana kuvaus! Jos kokisin jonkun ihmisen kuvaamallasi tavalla haluaisin antaa hänelle ja vain hänelle timantteja ja muita arvometalleja, vaikka se vaatisi paljon vaivaa, koska minulla ei ole rahaa kuin roskaa. Jos joku silmissäni saisi sen arvoaseman olisin valmis raatamaan timanttien eteen, jotta voisin ne hänelle antaa osoitukseksi ja muistuttamaan arvosta minuun. Siinä ei olisi mitään raadollista, koska sellaista paikkaa ei minun sielussani ole kuin yhdelle kerrallaan.

Onko puu koru? Jollekin se on tyhmä, tyhjä, ontto ja arvoton pelkkä halpa materia.

Minulle PUU on ELÄMÄ, juuri nyt olen itse, kuin linnuton puu.

Tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi, eritoten jos rakkaani joutuisi raatamaan aineellisen hyvän haluamiseni eteen.
        Se ei olisi oikeaa rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntisin itseni hyväksikäyttäjäksi, eritoten jos rakkaani joutuisi raatamaan aineellisen hyvän haluamiseni eteen.
        Se ei olisi oikeaa rakkautta.

🤔Onko sun vaikea ottaa itsellesi mitään hyvää vastaan?

• En tiedä kuka on riisunut ja kenet on vähän kahtiajakautunut olo, on ANOnyymejä ja Sanonyymejä😉 tässä yksibiisi jakakaa sanat☺️

https://youtu.be/UfNoJ1MzixY

• Anonyymi

En ajattele ketään ihmistä rumana ja oon hyvilläni siitä.

Voin ihastua ihmiseen koosta riippumatta muuten kuin ehkä poikkeuksellisen ylilihaviin, jolloin myös hänen elämäntapansa pakostakin voisivat häiritä.

Tykkään tavallisista naisista, en ulkonäkökeskeisistä enkä mielellään myöskään yliliikunnallisista. Liikunnallisuus on muuten hyvä piirre. Yhdessä olisi kiva harrastaa erilaista liikuntaa tai edes jonkinlaista säännöllisesti, vaikka toinen ei harrastaisikaan erityisemmin liikuntaa.
      Kiinnitän enemmän huomiota ja pystyn ihastumaan helpommin ”tavallisen näköiseen” naiseen kuin erityisen näyttävään. Sellainen tuntuu ehkä helpommin omalta ihmiseltä. Koen olevani itsekin tavallinen. Voin kokea hyvinkin viehättävä naisen, jolla esim persoonalliset kasvonpiirteet, joiden vuoksi hän pitää itse itseään jotenkin epäviehättävänä. Toisen huono itsetuntokaan ulkonäöstä ei haittaa, kunhan siihen pystyy vaikuttamaan.

Henkisyys on tärkeämpää, yhteenkuuluvuuden tunne, vähän samansuuntaiset arvot.
      Ulkonäkökin vaikuttaa jotain tarvittavan kiinnostuksen syntymiseen, mutta ei ole ainakaan mulla tarkkaan määriteltävissä mitä ne ulkonäölliset asiat on, ne pienet jutut ja kokonaisuus..sen tietää, kun sellaiseen ihmiseen törmää. Toinen tuntuu omalta ihmiseltä. Eikä sen ihastumisen tarvi hetkessä syntyä.

Omasta ulkonäöstä sen verran, että olen normaalipainoinen ja keskipituinen.

• Anonyymi

Voih.. luit minun ajatukseni 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voih.. luit minun ajatukseni 😌

Siis kirjoitit!😉

• Anonyymi

Kokonaisuus todellakin se mikä iskee. Vaikka kauniskin, monet asiat voi tehdä ruman.
      Fyysinen vetovoima ratkaiseva tekijä, kuten myös sopiva persoona.
      Jos toisella bmi normaali , nätti naama, ei ole ihan umpitampio niin siitä on hyvä aloittaa.

• Anonyymi

Ei rumaa naista ole olemassa , kaikki kauniita kun kiimassa :)

• Anonyymi

On niitä toki. Muuttuvat sellaisiksi nopeasti jos suoltavat ihme peetä.

• Anonyymi

Fyysinen vetovoima tärkeää joten ei.

• Anonyymi

Mutta varmasti joku toinen nainen tykkäis susta :33

• Anonyymi

Minä en ajattele ihmisiä noin kelpaamisen kannalta. Vetovoima seuraa tunteista, eikä tunteita voi syntyä ilman jonkinasteista kohtaamista.

• Anonyymi

Sen tuntee vaan sisällä kun ihastuu... Ei siinä katsota toisen ulkonäköä tai tyyliä...
      Se vaan tapahtuu... 💘

• Anonyymi

itse olen tavallinen pulliainen sen kummempaa esittelyä..toiset tykkää toiset ei..
      olen avarakatseinen enkä lokeroi ketään mihinkään kastiin enkä myöskään tuomitse ketään. jokainen on erilainen ja arvostakaamme erilaisuutta, on siinä kyse sitten mistä tahansa. se on näkemykseni. en voi myöskään lokeroida henkinen vs fyysinen..kaikki tapahtuu itsestään kuin luonnostaan.

• Anonyymi

Kelpaa jos on kunnon peffa ja antaa hyvät kyydit :-*

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10500
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3615
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3381
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2895
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      221
      2281
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2223
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2053
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1658
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1486
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe