Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomi+on+suuri+maa,+me+kolme+nimimerkillistä+emme+reaalimaailmassa+tunne+toisiamme+millään+tavalla.+
Minä+hölmö+haaveilija+luulin+ensin+sitä+ja+sitten+tätä!+Omasta+puolesta+olen+oikeasti+pahoillani,+että+juttu+meni+jäätävän+paskan+puolelle+ja+kunnolla+menikin.+Kävi+vahinko.+Korjaan.
25.05.2020 15:47
Niin+ja+sitten+luulin+häntä+runoilijaksi,+jolle+lupasin...
25.05.2020 15:37
Luulin,+että+Käytöskukka+on+mun+reaalimaailman+ihastus.+Otin+reaalimaailmassa+realiihastukseen+yhteyden,+ei+ollut!+Siitä+seurasi+kyllä+paljon+muuta+hyvää+mm+ajatus+selkeytyi+ja+pääsin+eteenpäin.
25.05.2020 15:35
Näyttää+tehoja+löytyvän!
25.05.2020 15:02
Millaisia+kenkiä+käytät?+🙂
25.05.2020 14:39
Hei+joo+😀+niin+onkin.+Viestin+koruillani,+hyvä+kun+sanoi!+Edellä+kuvattu+on+silti+myös+oikeaa+realielämääni.+Mulla+on+jo+ne+mitä+kuvasin,+vaikka+niissä+voi+hyvin+nähdä+myös+symbolista+arvoa.+
Vaikka+se+äidiltä+saamani+koru:+arvon+anto,+hyväksyntä
Sirot+saappaat:+toimelias,+saapasjalkakissa😅
Jne.
Ja+noi+toiveet+korujen+lisäämisellä/kartoittamisella+on+toki+enemmän+viestimistä+ja+toivomista,+kun+vielä+realisoitunutta.+Toiveiden+toteuduttua+ne+voisi+helposti+realisoida.+Sinäpä+sen+sanoi.
25.05.2020 13:45
Saat+minut+pelkillä+sanoillasi+sidottua.+En+tiedä+kuka+olet,+tiedän+vain+miten+vaikutat+minuun.
+Ihan+hullua,+huumaavaa!
25.05.2020 13:09
Ohikulkemista+ja+sivullisuutta,+
...onko+tässä+jotain+tuttua+ja+uutta.
25.05.2020 12:51
(+sivusta:+Oih+miten+ihanat+☺️sanat!+Joku+osaa,+viedä+sivullisiltakin+jalat+alta.)
25.05.2020 12:44
No+mitä?+😀
Millaisia+koruja+käytöt?
25.05.2020 12:36
Yritän+myös+pysyä+jatkossa+aiheessa,+jos+kirjoitan+muiden+ketjuihin.+Paitsi+just+nämä+höpö+ketjut,+missä+otsikkokin+kertoo,+et+saa+ajatus+lentää.+
Mun+kaikkiin+ketjuihin+saa+tulla+kaikki+ja+kirjoittaa++ihan+mitä+haluaa,+eikä+edes+tarvitse+pysyä+aiheessa.+Otan+vastaan+Anonyymien+harmituksen,+jos+olen+jonkun+silmissä+sellaisen+arvon+saanut,+että+tekee+mieli+purkaa.+Minua+saa+Mielihyvin+testata+ja+haastaa+johonkin+rajaan+asti,+(kerron+kyllä+missä+menee+raja).+Siitä+on+vaan+itselle+pitkällä+juoksulla+hyötyä,+pystyn+katsomaan+omaa+toimintaani+muiden+silmin+ja+muuttamaan+käytöstäni,+siihen+on+syytä+ollutkin+ja+kiitos+siitä+Anonyymin.+😌
25.05.2020 12:30
*+Korut+ovat,+kuin+jotain+kalastus+vieheitä,+muita+varten+laitettuja.+Ei+ole+mulle+ainakaan+😊
25.05.2020 11:00
En+nyt+tajunnut+(ei+uutta😅)+...siis+mä+luulin,+että+tarkoitat+tai+joku+tarkoitti,+että+koruton+kuin+jotain+kalastus+vieheitä+😅,+että+ihan+omaksi+iloksi+tykkään+pitää+koruja+joilla+merkitystä+tai+symboliikkaa+tai+joskus+vaan+ihan+muuten+nättejä+ja+kivoja.
25.05.2020 10:59
En+osaa+laittaa+linkkiä+(+olen+niin+käsi..),+tässä+pikku+vinkkiä👍
25.05.2020 10:44
Tai,+mitä+kertoisit+hänelle?+Että+pysytään+aiheessa.
25.05.2020 10:31
Älä+lähde+vielä🙂,+kerro+jotain+itsestäsi?
25.05.2020 10:29
Se+sun+kuolema+uni+oli+muuten+hyvä+kuvaus+siitä+miltä+tuntuu,+kun+joku+ennen+riipaiseva+ihastus+realisoituu+ja+muuttuu+tavalliseksi+Ok+fiilikseksi.+
Tällä+saan+varmaan+anonyymit+kimppuun,+kun+meini+taas+ohi+aiheen+😁+soriii!
25.05.2020 10:18
Mitä+kauheeta+siinä+olisi+jos+vahingossa+painaisit+tykkää+nappia?+Suurin+osa+ihmisistä+fiksuja+ja+ymmärtää+jos+yksipuolisia+ihastumisia.+
Oman+kokemukseni+vuoksi+olisin+iloinen,+jos+joku+yksipuolisesti+minuun+ihastunut+ottaisi+yhteyttä+ja+saisi+niin+purettua+rakentamansa+haavekuvat,+tiedä+vaikka+meistä+tulisi+jollain+tasolla+kaverit,+kun+mitään+jännitteitä+ei+enään+olisi.+Olisin+suora+ja+rehellinen,+mutta+myös+otettu.+Tälläiset+yksipuoliset+kannattaa+purkaa+pois,+pääsee+elämässä+eteenpäin+ja+saa+asian+selvittelystä+itselleen+itsevarmuutta+seuraaviin+juttuihin.
25.05.2020 10:14
Kengistä+sen+verran,+että+nekin+ovat+kuin+koru.+Minulla+on+vain+vähän+kenkiä+ja+yhdet+oikein+lempparit.+Matalapohjaiset,+kapeat,+pitkävartiset+tummanruskean+nahkasaappaat,+sirolla+lestillä+ja+ohuilla+nyörityksillä,+menee+hyvin+niiden+puisten+sydän+korvakorujen+kanssa,+kuin+ovat+tuollaista+romanttista+maanläheisiä+tyyliä.+Pelkistetty+linjakas+tyyli+myös+kiva,+riippuu+mielentilasta,+aina+ei+tarvii+pitsipaitoja,+voin+vaikka+olla+pitkässä++villakangastakissa+ja+farkuissa+tai+valkoisessa+suoralinjaisessa+pellavapaidassa.+
Jos+joku+on+vaikka+sporttinen+luonne+ja+se+näkyy+hänen+tyylissä,+vaikka+ripauksen+verran++tykkään,+vaikka+itsellä+eri+tyyli.+Tärkeintä,+että+sisäinen+ja+ulkoinen+olemus+linjassa,+sillon+ihminen+on+kaunis,+omana+aitona+itsenään+omassa+kehossaan.+
Miten+AP+tai+muut,+teidän+persoona+näkyy+tai+tulee+esille+ulkoisessa+olemuksessa?
25.05.2020 09:50
Koruissa+ei+olekaan+mitään+persoonaa,+ei+minullakaan+ole+mitään+urheilukalastajan+roolia++niitä+käyttäessäni.+
Koruissa+voi+olla+kyllä+symboliikkaa,+joka+kertoo+käyttäjästään.+Käytän+usein+puisia+sydänkorvakoruja+joissa+runollinen+kaiverrus+ja+pitkää+kultaketjua,+jossa+yksi+tarkoin+valittu+helmi+(+saanut+äidiltäni+).+
Haluaisin+kartuttaa+korujani+meripihkaisella+vyönsoljella+ja+sirolla+kaulaketjulla,+jossa+roikkuisi+kultainen+kuu.+
+
Omat+koruni+taitavat+viestiä,+että+olen+syvimmiltäni+aikas+romanttinen+ihminen.
25.05.2020 09:23
29 / 48