Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Vanhetessaan+sitä+katsoo+luontoakin+vähän+laajemman+spektrin+kautta.+Linnut,+metsän+ihmeet,+puut,+sääilmiöt,+vuodenajan+vaihtelut+ja+myös+musiikki,+kaikki+ihanaa+ja+kaunista.+Miksei+mustikat+ja+puolukatkin,+pitääkin+lukea+niistä+vielä+lisää.+Taitaa+olla+loppukesän+marjoja.+🙂
  2. No+mulla+ratkes+se+asia+aika+helposti.+Kysyin+suoraan+ja+sain+selvän+vastauksen.+Olen+tältä+palstalta+saanut+kannustusta+ja+rohkaisua+lähestyä+ihastustani+ja+niin+tein.+Vaikka+tuli+pakit+olen+todella+tyytyväinen,+että+uskalsin.++Tämä+kokemus+antoi+minulle+sen,+että+uskallan+jatkossa+olla+aloitteellisempi.+Opin+tästä+myös+sen,+että+ihastuksen+tunne+antaa+varsinkin+alussa+iloa+ja+energiaa+elämään,+mutta+pitkittyessään++epätoivoisena+tai+tavoittamattomana+alkaa+muuttua+riipaisevaksi+suruksi,+joka+vie+enemmän+kuin+antaa.+Rakensin+päänisisällä+ihan+hassuja+kuvitelmia+ja+ruokin+niitä+”merkeillä”+😅,+joillain+mitä+ihastus+teki+tai+sanoi,+tulkitsin+joksikin+muuksi+mitä+oikeasti+tarkoitti.+Oli+yllättävää+huomata,+että+keskustelu+ihastuksen+tunteesta+hänen+kanssa+ja+ystävällisten+pakkien+saaminen+toi+rauhallisen+ja+helpottuneen+olon,+vaikka+aijemmin+olin+surrut+kaihoisasti.+Ehkäpä+olinkin+surrut+enemmän+unelmaa+hänestä,+kuin+häntä+itseään,+vaikka+kaunis+hän+on+mielestäni+edelleen,+mutta+vetovoima+lähti,+jopa+se+pieni+kiusaantuneisuus,+jota+oli+ennen+keskustelua+ei+ollut+enään.+En+tiedä,+mutta+ehkäpä+asian+läpikäyminen+oli+hänellekin+helpotus.+Oli+varmasti+huomannut+ihastukseni+tunteet+ja+en+tiedä,+mutta+saattoi+olla+kiusaantunut.+Nyt+on+helppo+ja+luonnollinen+tunnelma+ja+pääsin+haaveistani+kerralla+irti.+Kannustan+kaikkia+avoimeen+keskusteluun+ihastuksensa+kanssa,+aikuisia+kun+ollaan+niin+asiat+voi+hoitaa+suoraan+puhumalla.
  3. *+passiivisagressiivinen