Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhetessaan+sitä+katsoo+luontoakin+vähän+laajemman+spektrin+kautta.+Linnut,+metsän+ihmeet,+puut,+sääilmiöt,+vuodenajan+vaihtelut+ja+myös+musiikki,+kaikki+ihanaa+ja+kaunista.+
Miksei+mustikat+ja+puolukatkin,+pitääkin+lukea+niistä+vielä+lisää.+Taitaa+olla+loppukesän+marjoja.+🙂
25.05.2020 09:02
Älä+huoli,+kemiat+tuli+testattua+paperilla+Herttarouvan+kanssa+,+roihahtihan+sekin,+mutta+ei+jäänyt+palamaan.+Karhumetsäilyt+on+jo+historiaa+herttarouvan+kanssa🙂.
25.05.2020 08:57
👍just+näin!+Herääminen+on+paljon+energiaa+ja+iloa+tuovaa+aikaa.+Vapautuminen+seksuaaliselta+puolella+vaikuttaa+muutenkin+muillakin+elämänosa-alueilla+avautumiseen+ja+vapautumiseen.
24.05.2020 21:55
Se+on+just+hauska,+jos+on+kevyttä+juttelua,+ei+aina+jaksa+syvistellä.+Onhan+noita+ketjuja+joissa+pysytään+just+eikä+melkein+asioissa.+
Anonyymi,+olis+kiva+jos+hyppäät+meidän+muiden+höpsöjen+seuraan.+🙂+Niin+ei+tarvii+harmistua+kevyemmästä+tasosta+tai+korkealennosta.
24.05.2020 21:30
No+mulla+ratkes+se+asia+aika+helposti.+Kysyin+suoraan+ja+sain+selvän+vastauksen.+Olen+tältä+palstalta+saanut+kannustusta+ja+rohkaisua+lähestyä+ihastustani+ja+niin+tein.+Vaikka+tuli+pakit+olen+todella+tyytyväinen,+että+uskalsin.++Tämä+kokemus+antoi+minulle+sen,+että+uskallan+jatkossa+olla+aloitteellisempi.+Opin+tästä+myös+sen,+että+ihastuksen+tunne+antaa+varsinkin+alussa+iloa+ja+energiaa+elämään,+mutta+pitkittyessään++epätoivoisena+tai+tavoittamattomana+alkaa+muuttua+riipaisevaksi+suruksi,+joka+vie+enemmän+kuin+antaa.+Rakensin+päänisisällä+ihan+hassuja+kuvitelmia+ja+ruokin+niitä+”merkeillä”+😅,+joillain+mitä+ihastus+teki+tai+sanoi,+tulkitsin+joksikin+muuksi+mitä+oikeasti+tarkoitti.+
Oli+yllättävää+huomata,+että+keskustelu+ihastuksen+tunteesta+hänen+kanssa+ja+ystävällisten+pakkien+saaminen+toi+rauhallisen+ja+helpottuneen+olon,+vaikka+aijemmin+olin+surrut+kaihoisasti.+Ehkäpä+olinkin+surrut+enemmän+unelmaa+hänestä,+kuin+häntä+itseään,+vaikka+kaunis+hän+on+mielestäni+edelleen,+mutta+vetovoima+lähti,+jopa+se+pieni+kiusaantuneisuus,+jota+oli+ennen+keskustelua+ei+ollut+enään.+En+tiedä,+mutta+ehkäpä+asian+läpikäyminen+oli+hänellekin+helpotus.+Oli+varmasti+huomannut+ihastukseni+tunteet+ja+en+tiedä,+mutta+saattoi+olla+kiusaantunut.+Nyt+on+helppo+ja+luonnollinen+tunnelma+ja+pääsin+haaveistani+kerralla+irti.+
Kannustan+kaikkia+avoimeen+keskusteluun+ihastuksensa+kanssa,+aikuisia+kun+ollaan+niin+asiat+voi+hoitaa+suoraan+puhumalla.
24.05.2020 21:15
Jos+on+lapsena+valinnut+miehen,+eikö+mieltä+saa+enään+muuttaa?+Mitä+lapsi+voi+tietää+mistään?
24.05.2020 20:50
Prinssi+Hei,+
Kerro,+kerro+kuvastin,+ken+on+maassa+kaunehin?
On+päälläni+kaapuja+monia,
ei+ollenkaan+somia.+Ei.
Vanhassa+ajassa+1700+luvulla.+
Sulivat+vatsassa+jo+metsän+herkkupalat,
Teeret,+pyyt,+kanat.+
Järkiruuaksiko+nyt,+myrkkykoiso+omena,+
metsästäjäkin+jo+ovella.
Ahneella+tytöllä+onko+paskainen+loppu,+
anteeksi+pyytämään+sinulta+hoppu!
Pahoillani+ja+anteeksi+pyydän+Prinssi+Sydämeni+pohjasta+sinulta!
Onko+peili+vielä+oleva?
”+Elle+brille+à+la+lumière”+
Hän+loistaako+enään+valossa?
En+unohda+lupausta+💙51
Ystävällisin+terveisin:+vielä+Prinsessa+kaavussa
24.05.2020 19:00
Subjektiivista+sekin,+jos+ei+ole+ennen+paljon+jaksanut+itsestään+huolehtia+ja+nyt+ihan+silkasta+hyvästä+olosta+käyttää+sellaisia+vaatteita+ja+joskus+koruja+mitkä+omaa+persoonaa+ja+itse+viihtyy,+niin+ei+ole+kaapu+tai+naamio.+Ihan+yhtä+hyvin+voin+lähteä+ilman+meikkiä+hiukset+auki+ihmisten+ilmoille+kuin+ennenkin,+mutta+yleensä+tulee+edes+vedettyä+lempi+kengät+jalkaan.+Kevyestä+luonnollisesta+tyylistä+tykkään+itsekkin.😊
24.05.2020 16:36
Oli+hyvä+päivä😊kiitos+kysymästä.
24.05.2020 16:30
Tä+on+just+tätä+suomi24,+kun+ei+voi+kertoa+ihan+kaikke+mitä+omassa+reaalimaailmassa+tapahtuu😏+
Mun+pahoillaan+olo+ja+anteeksipyyntö+on+totta.+Se+on+sitten+eri+asia+pystyykö+anonyymi+sitä+vastaanottamaan,+tosin+ymmärrän+hyvin+jos+ei+pysty+kirjoitellaan+Suomi24+jossa+vain+osan+kokonaisuudesta+voi+paljastaa.+Harmi.
24.05.2020 14:00
Entäs+ne+jotka+haluavat+vain+naisen,+saavatko+kommentoida?
24.05.2020 13:04
Anonyymi+hei,+nyt+kannattaa+olla+tarkkana!+
Tietenkin+minä+avaan+omaa+ajatusmaailmaani,+jos+joku+syyttää+minua+ajattelemattomuudesta.+Voin+hyvin+myöntää+että+en+osannut+ajatella+kovin+hyvin+ja+olen+ollut+lyhyt+näköinen.+Samalla+myös+avaan+oman+puoleni+ja+sen+miksi+olen+tehnyt+vääriä+johtopäätöksiä,+en+loukatakseni+ketään!!
24.05.2020 13:02
*+passiivisagressiivinen
24.05.2020 12:53
Lisään+vielä,+puoli+prinssille+ensimmäinen+kommenttini+oli+jotain+tälläistä:
+”aika+passiivinen+kirjoitus”
Koska+minua+häiritsi+tämä+sana+PUOLI,+koska+itse+näen+jokaisen+ihmisen+KONAISENA.+
.,,siitä+minulle+tuli+oma+pelko,+että+jos+poikatyttöillä+on+enemmän+tunnejumeja.+
Toivottavasti+tämä+auttaa+avaamaan+mun+logiikkaa+😔+en+todellakaan+ole+koskaan+halunnut+loukata+ketään!
24.05.2020 12:48
Olen+ollut+niin+itseäni+täynnä+ja+todella+umpimielinen+ja+typerä,+ANTEEKSI🥺!+Olen+ihan+sokkona+kirjoitellut+vain+itseäni+ajatellen+ja+elänyt+täysin+jossain+haavemasilmoissa.+
Haluan+vähän+avata:+höpö+höpö+tekstit+johtui+siitä++että+haaveilin+täällä+kirjoittelevan+minun+reaalimaailman+ihastuksen+kanssa.+Otin+häneen+oikeasti+yhteyttä+ja+oma+päänsisäinen+utopiani+realisoitui.+Samalla+tajusin,+että+täällä+Suomi24+on+oikeasti+näiden+tekstien+takana+hyviä+tyyppejä,+oikeita+persoonia.+
Järjettömät+yleistykset:+kyllä+olen+kokematon+ja+Järjetön.+Olen+ollut+20vuotta+yhden+ihmisen+kanssa.+Oli+sitten+mies+tai+nainen+minulla+ei+ole+mitään+muuta+kokemusta+millaista+olisi+olla+jonkun+muun+kanssa.+Järjentasolla+ymmärrän+että+on+muutakin,+mutta+tunteentasolla+olen+”kokemukseni+vanki”+ja+teen+helposti+täysin+vääriä+olettamuksia.+Esim.+Kuvaamasi+poikatyttö+vertaus.+Minua+pelottaa+että+joutuisin+uudelleen+suhteeseen+tunnekylmän+tai+emotionaslisesti+sulkeutuneen+ihmisen+kanssa.+Minua+kiinnostaa+androgyynisen+ja+poikatyttömäiset+naiset.+
Satuin+kirjoittelemaan+erään+Puoli+Prinssiksi+itseään+kutsuvan+henkilön+kanssa+ja+ihastuin+hänen+kirjoitus+ja+ajattelu+tapaansa.+Alusta+asti+minua+häiritsi+hänen+itseään+puolikkaaksi+sanominen,+koska+minulle+tälläiset+poikamaiset+tytöt+ovat+kokonaisia,+heistä+ei+puutu+mitään.+Siksi+tein+typerän+yleistyksen,+koska+pelkäsin.
24.05.2020 12:42
(Sivusta:+Sarkasmi+on+kyllä+vihonviimeinen+ja+taitolaji.+Siksi+en+käytä+koskaan+sitä+varsinkaan+keskustelupalstoilla!+Myös+kuulijalla+vastuu+kysyä+ja+tarkentaa,+jos+epäilyttää+joku+kommentti+miten+oli+tarkoitettu.)
24.05.2020 12:21
🤔sen+myönnän+että+en+ole+ottanut+muiden+tunteita+riittävästi,+jos+yhtään+huomioon+ja+olen+siitä+pahoillani.+Ihan+sokkona+kirjoitellut+ja+täällä+ollut.+
Sitä+en+vieläkään+tiedä+missä+kohtaa+loukkasin+tai+vähättelin+🧐.
24.05.2020 11:34
🤔hyvin+kuvattu+tuo+naisten+ja+miesten+suhde+eroavaisuus.+👍
Kaapissa+olo+kuulostaa+raskaalta,+mutta+toisaalta+jossain+määrin+on+ymmärrettävää.
24.05.2020 11:22
Miten+suhteet+miesten+ja+naisten+välillä+eroavat?
24.05.2020 10:23
🤔...laittaa+ajattelemaan,+mietin+asiaa.+Monesti+olen+täällä+vouhottanut+ja+innoissani+kommentoisin+jokaista+ketjua.+Voi+olla,+että+minun+olisi+syytä+vähän😅+himmailla+ja+enemmän+kuunneella+muita+(lukea+tekstejä).+Kiitos,+kun+näit+vaivaa+ja+annoit+rehellistä+palautetta!
24.05.2020 10:21
30 / 48