Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulla+on+terve+tarve+vastavuoroisuuteen.+Epävarmuus+syö+sinua+ja+lopulta+teidän+suhdetta.+Tässä+olisi+kumppanisi+peiliin+katsomisen+paikka,+lähtikö+suhteeseen+liian+aikaisin,+pitääkö+sinua+laastariksi+vai+antaako+oikeasti+itsensä+suhteeseen.+Riitely+on+vain+merkki+siitä,+että+suhde+hakee+oikeita+tasapuolisia+ja+yhdenvertaisia+uomiaan,+jos+ei+sitä+olisi+toinen+alistuu+liikaa.
24.05.2020 10:02
Ok😊
24.05.2020 09:31
Aikaa+on+koska+olen+työtön+ja+Lesbo+aihe+ajankohtainen+ja+tärkeä.+En+kirjoita+koskaan+anonyyminä+tai+muilla+nimillä.+🙂
24.05.2020 09:28
Heittäytyminen+pelko,+kuulostaa+mun+korvaan+järkevältä+tunteelta.+Itse+näkisin+sen+niin,+että+mitä+enemmän+menetettävää+(Oma+sydän)+sitä+enemmän+pelottaa+heittäytyä+suhteeseen.+Moneen+muuhun+asiaan+vaikka+sulkapallon+pelaamiseen+voi+hyvin+heittäytyä,+siinähän+ei+riskeeraa+mitään.+Suhteet+eri+juttu,+miksi+ihmeessä+pitäisikään+heittäytyä+niihin,+voisiko+edetä+rauhassa?
24.05.2020 09:14
Eilen+oli+hyvä+päivä🙂.+Millainen+päivä+sulla+oli?
24.05.2020 09:05
Näin+voi+olla,+kiitos+fiksusta+kommentista.+Minulla+ei+ole+sellaista+ystäväpiiriäni/lähipiiriä,+jossa+olisin+voinut+tulla+hyväksytyksi+tälläisenä,+siksi+hain+täältä+vertaistukea.+En+tiedä+näistä+asioista+paljoakaan...🤔miten+niistä+muuten+oppisi,+kun+kommentoimalla+ja+saamalla+palautetta?+Voisiko+minun+kasvukivuista+olla+hyötyä+myös+niille+ujoille+anonyymeille,+jotka+tätä+palstaa+lukevat.
24.05.2020 09:03
Tuli+selväksi,+ajatus+alkaa+kirkastua+😊👍hyvä+kun+sanoit!
24.05.2020 08:55
Ystävyyskin+kallisarvoista,+vaikka+riipaisevaa.+Minua+helpotti+kun+kerroin+ihastukselleni+suoraan+tunteeni.+Hän+vastasi+todella+kivasti,+mutta+selkeän+torjuvasti.+Ihme+että+tulikin+helpotus,+eikä+suru.+Surua+oli+niin+paljon+epätoivoisessa+ihastumisessa+ja+riipaisevaa+haaveilua,+nyt+on+vain+helpotus.+En+pidä+itseäni+enään+”haaveenivankina”.
24.05.2020 08:49
Ps.+En+jaksa+enään+ajatella+painoa+tuontaivaallista,+ja+se+putoaa+nyt+itsestään,+en+edes+käy+vaa’alla.+Tykkään+nykyään+pukea+ja+laittautua.+Olen+tullut+pois+kaapujeni+(Defenssien)+alta.+Haluan+olla+pystyvä+ja+pärjäävä+40v+nainen+ja+käyttää+kaiken+aikani+ihan+muihin+juttuihin.+Täällä+on+niin+paljon+nähtävää,elettävää+ja+koettavaa!
23.05.2020 20:02
🤔joskus+elämä+jättää+jäljet+kehoon,+väsymys+uupumus+jne.+Voisiko+koettu+rumuus+olla+enemmänkin+taakkojen+alle+painunutta+kehollista+ilmentymää.+Kun+elämä+ja+sen+taakat+on+painaneet+ihmisen+alas,+ei+vaan+jaksa+muuta+kuin+tehdä+välttämättömimmät+ja+levätä.+Sitten+alkaa+tuntea+siitä+kaikesta+huonoa+omaatuntoa.+Siinähän+on+noidankehä+valmis.+En+muista+olisinko+koskaan+nähnyt+rumaa+suomalaista+naista.+Olen+kyllä+nähnyt+monia+ylipainon+ja+muut+itsensä+välinpitämättömyyden+alle+jääneitä+naisia.+Kauneuden+ja+piirteet+voi+nähdä+kaiken+takana.+Usein+silmät+paljastavat,+vaikka+väsyneenäkin.+
Itse+olen+geeneiltäni+saanut+hyvän+arvan.+Nuorena+olin+alapainon+rajoilla,+mutta+en+kokenut+itseäni+kauniiksi,+vaikka+sitä+silloin+olin.+Elämä+painoi+taakoillaan+ja+se+näkyy+kehossa+mm.ylipainona,+vatsanahan+roikkumisena+raskauksien+jälkeen.+Rajojani+on+lapsena+rikottu+monella+tavalla.+Koen,+että+tarvitsin+ylipainoa+suojaksi,+piilopaikkaksi,+ettei+kukaan+enään+kajoaisi+kehooni.+Defensiivinen+käyttäytymismalli.+Tukahdutin+itseäni+myös+näillä+ylikorostuneilla+seurakunta+jutuilla,+sekin+sellaista+defenssiä.+
Juuri+nyt+olen+mielestäni+kaunis,+kyllä+vatsanahka+edelleen+roikkuu+(Harkitsen+leikkausta+🙂)++ja+painoakin+on.+En+tiedä+miksi,+mutta+Lesboksi+heräämiseni+ja+seksuaalisen+vapatumiseni+myötä+viihdyn+kehossasi,+en+ajattele+sitä+negatiivisesti.+Ajattelen+vain,+että+takana+on+raskaat+vuodet+edessä+helpotus+ja+vapaus+siitä+kuka+todella+olen.+Enään+minun+ei+tarvitse+piiloutua+ylipainon+tai+seurakunta+identiteetin+taakse.+Minä+olen+minä+ja+voin+tulla+esiin+itsenäni.+Tätä+hyvää+toivon+myös+kaikille+kanssa+ihmisille+ympärilläni.+Jos+joku+uskaltaa+vaikka+pukeutua+oman+persoonansa+mukaan+tms.+Se+saa+ihailuni,+tyylistä+viis.+
Kun+heräsin+seksuaalisesti+ja+ihastuin+naiseen+tajusin,+etten+ollut+kelvannut+itselleni,+olin+vaatinut+just+sitä+ulkoista+kroppaa+ym.+Se,+että+joku+on+”hylännyt+itsensä”+näkyy+varmasti+myös+kehonkuvassa,+eikä+ole+puoleensa+vetävää.+Näin+näissä+taakkojen+alla+olevien+ehkä+ylipainoisten+ihmisten+kauneuden+ja+että+he+ovat+vain+piilossa.+En+kuitenkaan+ihastuisi+henkilöön+joka+olisi+toisen+kannustusten++ja+näkemisen+varassa,+se+olisi+liian+työläs+suhde,+eikä+houkuttelisi.+Riittää+kun+itse+kantaa+itsensä+ja+jos+löytää+kaltaisensa+on+siinä+jotakin+aikas+puoleensa+vetävää+oli+sitten+kiloja+tai+muuta+persoonallista+piirrettä.
23.05.2020 19:57
Miten+pääsit+surusta+eteenpäin?
23.05.2020 19:15
Mullakin+ne+on+usein+mahassa,+tämä+selän+polttaminen+oli+ihan+uusi+juttu.+Tosin+mulla+tulee+tälläisiä+tunteita+nykyään+vaikkei+ne+kohdistuisi++suoraan+kehenkään+ihmiseen,+esim+livemusiikkia+kuunnellessa+tai+kun+joku+laulaa,+luonnosta+tai+runosta.+(Myös+kirkossa+koen+näitä+tuntemuksia.)+Sitten+saattaa+tuntua+päässä+”kylmiä+väreitä”,+jos+kuulee+vaikka+hienoa+akustista+musiikkia.+Näitä+tuntemuksia+on+ollut+harvakseltaan+läpi+elämän,+itse+miellän+sen+jonkinlaisena+synestesiana+aivoissa.+Nyt+40-kriisin+lähestyessä+ja+vapautumiseni+johdusta+olen+entistä+herkempi+kokemaan+näitä+tuntemuksia,+liekö+sitten+ikä,+kasvu+ja+kypsyminen+osatekijänä.
23.05.2020 19:14
Totta,+anteeksi+toi+mun+kommentti+oli+vähän+tönkkö,+olin+liikenteessä+just+silloin.+Jotain+ihmeellistä+siinä+tapahtuu+kun+ihminen+antaa+itselleen+luvan+ihastua+johonkin.+Se+on+aika+erikoinen+mielentila🤔tavallaan+nauttii+ja+kärsii+yhtäaikaa.+Siinä+on+silloin+niin+paljon+tunteita+ihmisessä,+että+hormoni+toiminta+Laittaa+kehonkin+sekaisin.
23.05.2020 18:08
En+valehtele+😔
23.05.2020 18:02
🥺anteeksi!+Otetaanko+ihan+hitaasti,+haluan+ymmärtää+sinua?+Mitä+tein+väärin?
23.05.2020 18:01
Hei+toi+ei+ollut+kivasti+sanottu.+Minusta+on+näkynyt+se+vastuuttomampi+puoli+täällä+mielikuvitusmaailmassa.+En+ole+kertonut/+näyttänyt+täällä+koko+minuuttani,+niin+kuin+ei+kukaan+muukaan.+Koska+olen+aika+herkkä+haaveiluun+tms+minulle+ei+sovi+hakea+neulaa+heinäsuovasta,+etsiä+sitä+ainakaan+anonyymien+kirjoitusten+takaa+viikko+kausia.+Ihastuin+täällä+☺️erään+kirjoituksiin,+ne+oli+tosi+ihania+ja+puoleensa+vetäviä,+mutta+olen+oppinut+etten+voi+laittaa+elämääni+vain+haaveunien+varaan.+Uskon,+että+niiden+ihanien+kirjoitusten+takana+on+joku+erittäin+älykäs+ja+intuitiivinen+tyyppi,+hänen+kaltaiseen+haluaisin+tutustua,+mutta+en+haavemaailmassa+liian+pitkiä+aikoja,+vaan+reaalimaailmassa.+Täällä+ei+näe+ihmisistä+kuin+osan,+vaikka+minusta+tuntuu,+että+se+osa+on+sitä+sisintä+persoona+pelkoineen+ja+kaikkine+sielunmaisemineen.
23.05.2020 17:56
Tai+vaikka+kahdestaankin
23.05.2020 17:43
Eräällä+täällä+on+aikaa😅+(minä)
En+halua+viedä+tilaa+muilta+kirjoittelijoilta,+jos+kirjoitat+nimellä,+mielelläni+opettelen+olemaan+vastavuoroisempi+ja+lyhyt+sanaisempi.+Joskus+vaan+tuntuu+että+mielummin+avaan+asioita+laajemmin,+kuin+yrittäisin+vääntää+jotakin+rautalangasta+muutamalla+lyhyellä+lauseella,+väärinkäsitysten+välttämiseksi.+En+halua+loukata+ketään.
23.05.2020 17:36
En+ole+häiriköinyt+ketään,+siitä+voit+olla+varma!+Koska+minussa+ihmisenä+on+ristiriitaisuuksia+lähinnä+omien+haaveiden+ja+toiveiden+suhteen,+olen+tahtomatta+ja+tietämättäni+voinut+loukata+tai+satuttaa,+jos+näin+on+pyydän+anteeksi+ihan+tosissani.+Omat+motiivit+ovat+olleet+puhtaasti+omissa+haaveiluissa,+joista+nyt+onneksi+olen+mennyt+rutkasti+eteenpäin.+Kuka+ikimaailmassa+jaksaisi+kirjoitella+tänne+lähestulkoon+kuukaiden+päivät+vain+kiusatakseen.+Luulen,+että+moni+ilkeilyksi+luultu+anonyymina+tai+ilman+kirjoitettu+teksti+on+väärin+käsitys.+Kaikessa+on+logiikkaa,+tarvitsee+vain+tuntea+toisen+logiikka,+että+voi+ymmärtää,+kaikki+eivät+toimi+samalla+tavalla.
23.05.2020 17:29
🤔+no+ehkä+sitten+tein+liian+nopean+yleistyksen.+Minä+en+ainakaan+itse+enään+elättele+harhakuvia,+että+täällä+olisi+joku+oma+muuten+tavoittamaton+ihastus.+
Uskon+ja+olen+huomannut,+että+täälläkin+muutama+ihan+mukava+ja+tutustumisen+arvoinen+persoona,+enkä+tarkoita+nyt+mitään+ihastumis+juttuja.
23.05.2020 17:23
31 / 48