Vapaa kuvaus

Aloituksia

24

Kommenttia

955

1. Sinulla+on+terve+tarve+vastavuoroisuuteen.+Epävarmuus+syö+sinua+ja+lopulta+teidän+suhdetta.+Tässä+olisi+kumppanisi+peiliin+katsomisen+paikka,+lähtikö+suhteeseen+liian+aikaisin,+pitääkö+sinua+laastariksi+vai+antaako+oikeasti+itsensä+suhteeseen.+Riitely+on+vain+merkki+siitä,+että+suhde+hakee+oikeita+tasapuolisia+ja+yhdenvertaisia+uomiaan,+jos+ei+sitä+olisi+toinen+alistuu+liikaa.
  2. Ok😊
  3. 🤔joskus+elämä+jättää+jäljet+kehoon,+väsymys+uupumus+jne.+Voisiko+koettu+rumuus+olla+enemmänkin+taakkojen+alle+painunutta+kehollista+ilmentymää.+Kun+elämä+ja+sen+taakat+on+painaneet+ihmisen+alas,+ei+vaan+jaksa+muuta+kuin+tehdä+välttämättömimmät+ja+levätä.+Sitten+alkaa+tuntea+siitä+kaikesta+huonoa+omaatuntoa.+Siinähän+on+noidankehä+valmis.+En+muista+olisinko+koskaan+nähnyt+rumaa+suomalaista+naista.+Olen+kyllä+nähnyt+monia+ylipainon+ja+muut+itsensä+välinpitämättömyyden+alle+jääneitä+naisia.+Kauneuden+ja+piirteet+voi+nähdä+kaiken+takana.+Usein+silmät+paljastavat,+vaikka+väsyneenäkin.+Itse+olen+geeneiltäni+saanut+hyvän+arvan.+Nuorena+olin+alapainon+rajoilla,+mutta+en+kokenut+itseäni+kauniiksi,+vaikka+sitä+silloin+olin.+Elämä+painoi+taakoillaan+ja+se+näkyy+kehossa+mm.ylipainona,+vatsanahan+roikkumisena+raskauksien+jälkeen.+Rajojani+on+lapsena+rikottu+monella+tavalla.+Koen,+että+tarvitsin+ylipainoa+suojaksi,+piilopaikkaksi,+ettei+kukaan+enään+kajoaisi+kehooni.+Defensiivinen+käyttäytymismalli.+Tukahdutin+itseäni+myös+näillä+ylikorostuneilla+seurakunta+jutuilla,+sekin+sellaista+defenssiä.+Juuri+nyt+olen+mielestäni+kaunis,+kyllä+vatsanahka+edelleen+roikkuu+(Harkitsen+leikkausta+🙂)++ja+painoakin+on.+En+tiedä+miksi,+mutta+Lesboksi+heräämiseni+ja+seksuaalisen+vapatumiseni+myötä+viihdyn+kehossasi,+en+ajattele+sitä+negatiivisesti.+Ajattelen+vain,+että+takana+on+raskaat+vuodet+edessä+helpotus+ja+vapaus+siitä+kuka+todella+olen.+Enään+minun+ei+tarvitse+piiloutua+ylipainon+tai+seurakunta+identiteetin+taakse.+Minä+olen+minä+ja+voin+tulla+esiin+itsenäni.+Tätä+hyvää+toivon+myös+kaikille+kanssa+ihmisille+ympärilläni.+Jos+joku+uskaltaa+vaikka+pukeutua+oman+persoonansa+mukaan+tms.+Se+saa+ihailuni,+tyylistä+viis.+Kun+heräsin+seksuaalisesti+ja+ihastuin+naiseen+tajusin,+etten+ollut+kelvannut+itselleni,+olin+vaatinut+just+sitä+ulkoista+kroppaa+ym.+Se,+että+joku+on+”hylännyt+itsensä”+näkyy+varmasti+myös+kehonkuvassa,+eikä+ole+puoleensa+vetävää.+Näin+näissä+taakkojen+alla+olevien+ehkä+ylipainoisten+ihmisten+kauneuden+ja+että+he+ovat+vain+piilossa.+En+kuitenkaan+ihastuisi+henkilöön+joka+olisi+toisen+kannustusten++ja+näkemisen+varassa,+se+olisi+liian+työläs+suhde,+eikä+houkuttelisi.+Riittää+kun+itse+kantaa+itsensä+ja+jos+löytää+kaltaisensa+on+siinä+jotakin+aikas+puoleensa+vetävää+oli+sitten+kiloja+tai+muuta+persoonallista+piirrettä.
  4. En+valehtele+😔
  5. Tai+vaikka+kahdestaankin
  6. 🤔+no+ehkä+sitten+tein+liian+nopean+yleistyksen.+Minä+en+ainakaan+itse+enään+elättele+harhakuvia,+että+täällä+olisi+joku+oma+muuten+tavoittamaton+ihastus.+Uskon+ja+olen+huomannut,+että+täälläkin+muutama+ihan+mukava+ja+tutustumisen+arvoinen+persoona,+enkä+tarkoita+nyt+mitään+ihastumis+juttuja.