Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TiuhtinWau
profiilit
TiuhtinWau
TiuhtinWau
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
955
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
🧡42
27.07.2020 11:54
💛43
19.07.2020 09:12
Hyvä+kun+tuli+korjattua,+onhan+asian+merkitys+ihan+eri.+Unipalsta+olis+hauska,+taitaa+vaan+olla+melko+henkilökohtaisia.+Välillä+näkee+niin+hauskoja,+että+nauraa+pitkin+päivää.
+Näin+viikko+sitten+(tosi+elämän+murheiden+keskellä)+unen+,+jossa+heräsin+siihen,+että+lauloin+ystävieni+ja+Matias+Nissisen+kanssa+Katri+Helenan+Lintu+ja+Lapsi+laulua,+jossain+isossa+tapahtumassa😀.+80-luvun+lapsena+hittibiisi+on+hyvinkin+tuttu,+mutta+unesta+herätessäni+kuuntelin+sanat+ensimmäistä+kertaa+kunnolla.+Uni+oli+samaan+aikaan+lohdullinen+ja+oli+hilpeä+mieli+herätä+yhteis+lauluun.
Toukokuun+lopulla,+kun+kirjoittelin+täällä+paljon,+näin+unta+sinusta+ja+EoEt;+stä.+Ette+olleet+siinä+paikalla,+mutta+olitte+pesseet+mun+hiukset+shampoolla😂.+Hiukset+oli+kamalan+karheat+ja+kuivat!+Mietin+siinä,+että+en+anna+teidän+enään+pestä+mun+hiuksia😅😄,+kun+ette+laita+edes+hoitoainetta.+Ne+tais+olla+niiden+kärryiltä+putoamis+ja+karhumetsäilyjen+jälkeisinä+viestiketjuja,+kun+näin+tän.+
Eiköhän+kaikki+unet+ole+ns.+Lesbo+unia,+jos+itsensä+lesboksi+mieltää.
13.07.2020 23:06
Luen+ja+seurailen+palstaa+välillä😊.+Unet+on+mielenkiintoisia,+paljastaa+alitajunnan+juttuja.+Jotkin+unet+on+teräviä+ja+selkeitä,+että+muistaa+vielä+pitkienkin+aikojen+päähän,+useimmat+ei.+
Kivoi+saunomisen+jatkoja👋
13.07.2020 22:04
Valkoiset+kyyhkyt+loistivat+valkeutta.+Tekstinsyöttö+muutti+sanan+toiseksi.+👍
13.07.2020 21:58
Moikka!+Teillä+näyttäisi+pitkiä+saunavuoroja+olleen😊.+Jaan+nyt+tänne+(vaikka+kuuluis+päiväkirjaan),+kun+sattui+sopimaan+aiheeseen+ja+lesbo+palstalle.+Mietin+kyl+hetken,+et+laittaisko+erikseen+uni+keskustelun,+mut+tulis+vaan+turhaa+narinaa.+
Eilen+ku+olin+nukahtamassa+näin+unta+valkoisesta+kyyhkyparvesta.+Se+lähti+lentämään+jokaisen+linnun+siipien+välit+avautuivat+ja+sulat+oli+sateenkaarenväriset.+Ne+linnut+loisti+vankeutta+ja+sitten+niitä+värejä+😅+oli+aika+Wau+uni.+Unessa+oli+myös+erään+henkilön+hahmo+ihan+lähellä,+niin+että+sen+pystyin+tuntemaan.+
Säpsähdin+hetkeksi+hereillä,+ihmettelin+ja+painoin+pään+takaisin+tyynylle😀+Yleensä+unen+muistaa,+kun+herää.+Nyt+näin+unta,+kun+olin+vasta+nukahtamassa.
13.07.2020 10:43
💚44
12.07.2020 10:50
Taidat+olla+ihan+oikeassa,+kyllä+tässä+syksy+menee.+Mulla+on+kova+tahti+kirjoissa,+mutta+Reenkola+osoittautui+sen+verran+pureskelua+vaativaksi,+etten+hänen+kohdalla+ihan+viikko+per+kirja+vauhdilla+etene.+Hyvin+on+avannut+Freudin+puutteita,++mitä+tulee+naisen+seksuaalisuuteen.+Kyllä+se+mun+psykiatri+tiesi+tarkkaan,+mitä+suositteli+minulle+tähän+elämän+tilanteeseen.+
Ystäväni+suositteli+Saisiolta+paria+kirjaa:+Pienin+yhteinen+jaettava+ja+punainen+erokirja.+En+tiedä+mitä+pitävät+sisällään,+taidankin+keventää+välillä+niillä.+Yleensä+mulla+on+menossa+pari+kirjaa+päällekkäin,+nyt+en+ole+vaan+millään+jaksanut.
07.07.2020 23:37
💙45
05.07.2020 15:56
Piti+vielä+kirjautua+ja+tulla+korjaamaan+kirjailijan+nimi+oikein.+ELINA+REENKOLA,+myös:+Mäenpää-Reenkola+on+suomalainen+filosofian+maisteri,+psykologi,+psykoanalyytikko,+psykoterapeutti+ja+kirjailija.+Koulutusanalyytikkona+hän+opettaa+psykoanalyysia+ja+psykoanalyyttista+psykoterapiaa+ja+antaa+niihin+työnohjausta
Sain+kirja+vinkin+psykiatriltani,+vaikuttaa+mielenkiintoisilta.+Näiden+kanssa+meneekin+kivasti+loppu+kesä+🙂
30.06.2020 21:43
😶?..kommentti+tuli+väärän+ketjuun.+Tänne+en+ollut+laittamassa+mitään.+Myötätuntoni+kuitenkin+kommenttiin👍vaikka+olikin+näppäily+virhe.
30.06.2020 19:55
Samaa+mieltä+👍
30.06.2020 19:49
Hei+susta+en+ole+luullu,+että+luulisit+mitään.+Muut+paukapäät+ne+on+täällä+kovasti+arvostelemassa,+vaikka+ei+tunne😅+...aina+kait+tälläisillä+palstoilla+saa+vääriä+kuvia+ihmisistä,+kun+täällä+näyttäytyy++vain+osa+ihmisen+puolista+ja+usein+sekin+vähän+estottomasti.
30.06.2020 13:08
*terapiaan+(ei+teoriaan)
30.06.2020 13:03
Kiitos+TuikiTuntematon!+
Sinun+tarinasi+alussa+kuulosti+ihanalta+ja+helpolta,+se+oli+kiva+lukea,+ettei+kaikkien+tarvitse+mennä+mutkien+kautta.+
Psykiatrini+vanha+kokenut,+kohta+eläkkeelle+jäävä+mies.+Hän+varmasti+osaa+ohjata+minut+sopivalle+Kelan++tukemalle+ammattilaiselle.+Hyvä+neuvo,+käärin+hihat+terapiassa+työstän+sen+2-3+vuotta+ja+jatkan+elämääni,+jäämättä+enempiä+teoriaan+roikkumaan.+(Eihän+sitäkään+määräänsä+enempää.)
30.06.2020 13:00
Kiitos+EoEt!+En+sitä+kuuden+kohdan+listaa+vain+teille+laittanut,+myös+itse+olen+live+elämässä+vienyt+asioita+aktiivisesti+eteenpäin+ja+selkeänä+(kuvana+silmien+edessä)++mielessä+mitä+asioita+tahdon+puolen+vuoden,+3v+ja+5v+kohdissa+ja+sitten+kohdat+mitä+teen+(askel+kerrallaan)+niiden+eteen,+aika+lopulta+kuljettaa+tavoitteita+kohti,+kunhan+on+omat+kädet+ohjaksissa.+
Teen+sen+mitä,+voin+ja+se+on+lopulta+aika+paljon.+Nähtäväksi+jää+tuoko+elämä+eteen+parempaa+kuin+lottovoiton,+siitä+ei+ole+takuita.+Ainakin+voin+olla+varma,+että+itse+tein+sen+eteen+kaiken+minkä+voin.+Ei+se+ole+osaamisesta+kiinni,+vaan+tahtomisesta.+Mitä+haluaa+ja+mitä+sen+eteen+tekee.+
Ps.+Älkää+luulko,+että+vaan+neuvon+muita+😅,jos+tuntisitte+niin+näkisitte,+että+elän+niin+kuin+sanon.+
Kiitos+tsempeistä👍!+Tsemppiä+myös+EoEt+sulle+oman+tahdon+löytymiselle!
30.06.2020 12:47
Hyvän+suhteen+löytämiseen+aikuisena+on+varmasti+parempi,+kuin+lottovoitto.+Siihen+luulisi+voivan+vaikuttaa+silläkin,+että+pyrkii+kasvuun+ja+työstää+ongelma+kohtia,+minulla+juurikin+tämä+uskonasioissa+tasapainon+löytäminen+ja+turhan+siihen+liittyvän+taikauskon/naivistisuuden+pois+kitkeminen.
30.06.2020 12:27
Kiitos+onnen+toivotuksista!
Mielummin+yksin+yksin,+kuin+suhteessa+yksin.+Toivottavasti+sopiva+kumppani+tulee+vastaan,+sopivaan+aikaan.
30.06.2020 12:08
Niin,+onhan+tämä+Suomi24+toiminut+vähän+sellaisena+estot+pois+paikkana,+kun+omassa+elämässä+vaikea+(ja+suurten+muutosten)+kohta.+Ei+kehumista,++yhdenlaisen+ihmisen+eteenpäin+rämpimistä+vaikeasta+elämäntilanteessa.
30.06.2020 11:49
Terveisin🙂:+TiuhtinWau
30.06.2020 11:09
5 / 48