Sunnuntain saunamökki

Kaikilla tykötarpeilla. Tervetuloa 😊

122

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Huomenta Mehtänainen 😊
        Kiitos biisistä, tällä viikko vauhtiin. Kyllä Bryan tietää, sun täytyy sanoa ne sanat ja kertoa totuus 🎶 👍

        On ollunna saunassa illalla hiljasta... Ite ainakin jutustelin erään Tyypin kanssa, en kerennyt saunomaan 😁
        Toivottavasti mieliala on jo kohentunut. Mitä mukavinta päivää sinne 🌻


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huomenta Mehtänainen 😊
        Kiitos biisistä, tällä viikko vauhtiin. Kyllä Bryan tietää, sun täytyy sanoa ne sanat ja kertoa totuus 🎶 👍

        On ollunna saunassa illalla hiljasta... Ite ainakin jutustelin erään Tyypin kanssa, en kerennyt saunomaan 😁
        Toivottavasti mieliala on jo kohentunut. Mitä mukavinta päivää sinne 🌻

        Huomenta-päivää Kukkis 😊
        No enpä se miekään tänne kerinny uutta mestaa juhlistammaan heti rakentamisen jälkeen 😁 Puoliltaöin kun vilkasin ja totesin jotta hiljasta on, niin laitoin tuon biisin soimaan hillityllä volyymillä. Vaikka ei tässä naapureita ole ihan vieressä ja ois voinu huuvattaa lujempaakin. Mä näin yöllä aika outoja unia. Niissä sattu ja tapahtu. Yhessä kohtaa soitettiin kasettimankkaa ja sitte toisessa kohassa mulla oli 39.7 astetta kuumetta, mutta en ollu silti kipee.
        Näitkö sä jottain unia?
        Kohta pitää laittaa kamat kasaan ja etelä kuttuu.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Huomenta Mehtänainen 😊
        Kiitos biisistä, tällä viikko vauhtiin. Kyllä Bryan tietää, sun täytyy sanoa ne sanat ja kertoa totuus 🎶 👍

        On ollunna saunassa illalla hiljasta... Ite ainakin jutustelin erään Tyypin kanssa, en kerennyt saunomaan 😁
        Toivottavasti mieliala on jo kohentunut. Mitä mukavinta päivää sinne 🌻

        Niin ja oonhan mä "ne yhet sanat" jo sanonu enkä viittis huutaa, vaikka sitäkin Bryan tuossa yhessä kohtaa kyselee. Ehkäpä ne tarttee toistaa tarpeeks monta kertaa tai sitten sanoa niin, että varmasti mennee perille.
        Ootko Kukkis huutanu mettään? Mie olen, monta kertaa, mutta en viime vuosina. Kaiulta voi saaha aika helposti mieleisensä vastauksen, vaikka ei se kyllä huuva että niin miekin sua 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Huomenta-päivää Kukkis 😊
        No enpä se miekään tänne kerinny uutta mestaa juhlistammaan heti rakentamisen jälkeen 😁 Puoliltaöin kun vilkasin ja totesin jotta hiljasta on, niin laitoin tuon biisin soimaan hillityllä volyymillä. Vaikka ei tässä naapureita ole ihan vieressä ja ois voinu huuvattaa lujempaakin. Mä näin yöllä aika outoja unia. Niissä sattu ja tapahtu. Yhessä kohtaa soitettiin kasettimankkaa ja sitte toisessa kohassa mulla oli 39.7 astetta kuumetta, mutta en ollu silti kipee.
        Näitkö sä jottain unia?
        Kohta pitää laittaa kamat kasaan ja etelä kuttuu.

        Vai sellaista kuumetta. Ehkä se merkitsi sitten jotain muuta kuumottelua 😅
        Näin kyllä, tapasin erään lapsuuden-/koulukaverin, jolla oli nuorena vähän rankkaa. Halattiin liikuttuneina ja hän kertoi elämästään. Sitä en enää muista mitä... Hyvin tyypillinen uni mulle 😊
        Työasioissa riittää mulla tänään ruodittavaa viime viikon jäljiltä, huoh...🙄

        Turvallista kotimatkaa 🚙 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Vai sellaista kuumetta. Ehkä se merkitsi sitten jotain muuta kuumottelua 😅
        Näin kyllä, tapasin erään lapsuuden-/koulukaverin, jolla oli nuorena vähän rankkaa. Halattiin liikuttuneina ja hän kertoi elämästään. Sitä en enää muista mitä... Hyvin tyypillinen uni mulle 😊
        Työasioissa riittää mulla tänään ruodittavaa viime viikon jäljiltä, huoh...🙄

        Turvallista kotimatkaa 🚙 😊

        Kiitti ja tsemppiä sulle niihin työhommiin! ⚒️🔧📝⌨️🖥️😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin ja oonhan mä "ne yhet sanat" jo sanonu enkä viittis huutaa, vaikka sitäkin Bryan tuossa yhessä kohtaa kyselee. Ehkäpä ne tarttee toistaa tarpeeks monta kertaa tai sitten sanoa niin, että varmasti mennee perille.
        Ootko Kukkis huutanu mettään? Mie olen, monta kertaa, mutta en viime vuosina. Kaiulta voi saaha aika helposti mieleisensä vastauksen, vaikka ei se kyllä huuva että niin miekin sua 😉

        Uskon ettei huua vaikken ite oo kokkeillu 😊 Joskus pitää toistaa useasti ja ehkä vähän eri sanamuodoinkin (tietty elein ja teoin höystettynä)
        jotta menee perille ja pysyy siellä myös 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin ja oonhan mä "ne yhet sanat" jo sanonu enkä viittis huutaa, vaikka sitäkin Bryan tuossa yhessä kohtaa kyselee. Ehkäpä ne tarttee toistaa tarpeeks monta kertaa tai sitten sanoa niin, että varmasti mennee perille.
        Ootko Kukkis huutanu mettään? Mie olen, monta kertaa, mutta en viime vuosina. Kaiulta voi saaha aika helposti mieleisensä vastauksen, vaikka ei se kyllä huuva että niin miekin sua 😉

        Uteliaana kiinnostaisi tietää, mitä sinulle on vastattu kun olet ne yhdet sanat sanonut ? Minä itse kun olen sanonut, niin minulle on vastattu esim. kiva ja välillä ei mitää. Ilmeisesti häntä ei kiinnosta 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uteliaana kiinnostaisi tietää, mitä sinulle on vastattu kun olet ne yhdet sanat sanonut ? Minä itse kun olen sanonut, niin minulle on vastattu esim. kiva ja välillä ei mitää. Ilmeisesti häntä ei kiinnosta 😀

        No tämä homma ei menny sillä tavalla perinteisesti ihastuen ja sitten tunteista kertoen vaan vähän eri tavalla enkä asiaa avvaile täällä enempää 😉 Oon ehtiny ihastua naiseen tätä ennen jo aika monta kertaa ja koskaan en oo tunteistani kertonu. Eli eipä oo tullu vastauksiakaan 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Uskon ettei huua vaikken ite oo kokkeillu 😊 Joskus pitää toistaa useasti ja ehkä vähän eri sanamuodoinkin (tietty elein ja teoin höystettynä)
        jotta menee perille ja pysyy siellä myös 😉

        Olipa aika rankka päivä reissuineen kaikkineen. Nyt olisin jo ihan valmis unten maille mutta täytyy vielä hommata muutama juttu ja niiden aikana ehtii varmaan taas uniportti kolahtaa kiinni 😅
        Miten sun päivä on menny? Selvisitkö työjutuista iliman isompia ongelmia tai kirosanalitania? 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipa aika rankka päivä reissuineen kaikkineen. Nyt olisin jo ihan valmis unten maille mutta täytyy vielä hommata muutama juttu ja niiden aikana ehtii varmaan taas uniportti kolahtaa kiinni 😅
        Miten sun päivä on menny? Selvisitkö työjutuista iliman isompia ongelmia tai kirosanalitania? 😁

        Reissaaminen on kivaa. On kiva lähteä matkaan, mutta myös kiva kotiin palata, useimmiten ainakin.
        Isompia sotkuja ei tarvinnut töissä setviä, hyvin on porukka hommansa hoitanut. Mutta kyllä muutama prkl karkasi suusta kun kävin läpi viikon tapahtumia 😡 Onneksi muuten lomakaudella ei lukuisat palaverit häirihe työntekoa.

        Ootko Mehtis kerinnyt vielä miettiä loman jatkosuunnitelmia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reissaaminen on kivaa. On kiva lähteä matkaan, mutta myös kiva kotiin palata, useimmiten ainakin.
        Isompia sotkuja ei tarvinnut töissä setviä, hyvin on porukka hommansa hoitanut. Mutta kyllä muutama prkl karkasi suusta kun kävin läpi viikon tapahtumia 😡 Onneksi muuten lomakaudella ei lukuisat palaverit häirihe työntekoa.

        Ootko Mehtis kerinnyt vielä miettiä loman jatkosuunnitelmia?

        Se on jollaki Kukkiksella jääny taas kirjautumatta 😅
        Hyvä ettei ollu isompia sotkuja. Saa sitä välillä ärräpäitä ladata. Ne vaan parantaa aivotoimintaa. Sitä paitsi sanovat että kiroileminen on yks älykkyyden merkki eli anna mennä vaan 😉
        Ei oo mittään erityisempiä loman jatkosuunnitelmia paitsi että se jatkuu jos eivät komenna työmaalle 😀


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on jollaki Kukkiksella jääny taas kirjautumatta 😅
        Hyvä ettei ollu isompia sotkuja. Saa sitä välillä ärräpäitä ladata. Ne vaan parantaa aivotoimintaa. Sitä paitsi sanovat että kiroileminen on yks älykkyyden merkki eli anna mennä vaan 😉
        Ei oo mittään erityisempiä loman jatkosuunnitelmia paitsi että se jatkuu jos eivät komenna työmaalle 😀

        Öh, näköjään 🙄 Sorgen Mehtänainen, on noloo... Paljonkohan näitä mulle tapahtuu muissa ketjuissa 🤭
        Tuota en ihan heti kyllä usko, että kiroileminen ja älykkyys välttämättä liittyvät toisiinsa 😅
        Toivotaan etteivät kutsu sua töihin. Loma pitäs olla alusta loppuun lomaa.
        Saitko kaikki illan hommat hanskaan?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Öh, näköjään 🙄 Sorgen Mehtänainen, on noloo... Paljonkohan näitä mulle tapahtuu muissa ketjuissa 🤭
        Tuota en ihan heti kyllä usko, että kiroileminen ja älykkyys välttämättä liittyvät toisiinsa 😅
        Toivotaan etteivät kutsu sua töihin. Loma pitäs olla alusta loppuun lomaa.
        Saitko kaikki illan hommat hanskaan?

        Jos et mua usko niin uskotkos Tieteen kuvalehteä ja tätä tutkimusta 😅 Kopsasin tekstin kun linkin takana alko koko ajan huutamaan kirjautumista

        "Kiroilu on älykkyyden merkki
        Uuden tutkimuksen mukaan paljon kiroilevilla ihmisillä on laaja sanavarasto ja suurempi älykkyys kuin ihmisillä, jotka eivät kiroile.
        Oletko kuin kapteeni Haddock, jonka suusta lentelee kirosana toisensa jälkeen? Jos olet, niin voit hykerrellä itseesi tyytyväisenä.
        Uuden yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan nimittäin värikäs kirosana-arsenaali viittaa siihen, että henkilö on älykäs ja hänellä on hyvä kielitaju ja hyvin kehittynyt sanavarasto. Hän on toisin sanoen kaikkea muuta kuin mitä äitisi luultavasti väitti kiroilevan ihmisen edustavan.
        Älykkyys näkyy kiroiluna
        Tutkimuksessa psykologit Kristin L. Jay, Marist Collegessta ja Timothy B. Jay Massachusetts College of Liberal Artsista perehtyivät 60 koehenkilöön, joilla oli erilaiset taustat. Heidän päätelmänsä oli selvä:
        Henkilöillä, joka käyttävät puheessaan runsaasti kirosanoja, on normaalia parempi sanavarasto, ja älykkyys ja sanavarasto taas liittyvät yhteen.
        Poikkeuksen muodostavat kuitenkin seksuaalisesti toisia ihmisiä – erityisesti naisia – halventava kielenkäyttö. Tutkijoiden mukaan se ei viitannut älykkyyteen vaan pikemminkin älykkyyden vastakohtaan."


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Öh, näköjään 🙄 Sorgen Mehtänainen, on noloo... Paljonkohan näitä mulle tapahtuu muissa ketjuissa 🤭
        Tuota en ihan heti kyllä usko, että kiroileminen ja älykkyys välttämättä liittyvät toisiinsa 😅
        Toivotaan etteivät kutsu sua töihin. Loma pitäs olla alusta loppuun lomaa.
        Saitko kaikki illan hommat hanskaan?

        No ei tuota häpeillä tai nolostella sentään tartte 😁 No jos kuttuvat, niin mie ehkä kiitän kutsusta ja sanon jotta nyt ei millään kerkiä 😅 Ei ne oikeesti oo tähän mennessä kuttuneet kertaakaan. Joskus on joku pyyvelly etäapuja mutta paikan päälle ei oo tarttenu lähteä.
        Hommat on hoijettu ja kohta alkaa vaaka-hommat.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ei tuota häpeillä tai nolostella sentään tartte 😁 No jos kuttuvat, niin mie ehkä kiitän kutsusta ja sanon jotta nyt ei millään kerkiä 😅 Ei ne oikeesti oo tähän mennessä kuttuneet kertaakaan. Joskus on joku pyyvelly etäapuja mutta paikan päälle ei oo tarttenu lähteä.
        Hommat on hoijettu ja kohta alkaa vaaka-hommat.

        Uni ja lepo varmasti ansaittua ja tarpeen, Mehtänainen. Haluatko unilaulun? Sopii meille kaipaaville...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Uni ja lepo varmasti ansaittua ja tarpeen, Mehtänainen. Haluatko unilaulun? Sopii meille kaipaaville...

        Joo kyllä tästä tarttee unille lähteä. Laita vaan jos jaksat 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo kyllä tästä tarttee unille lähteä. Laita vaan jos jaksat 😉

        ehditkö 23:46?
        https://youtu.be/MbnrdCS57d0




      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitti Kukkanen 🌷😊 Kauniita unia 💕

        Nuku hyvin 😊💕


    • Moikka! Teillä näyttäisi pitkiä saunavuoroja olleen😊. Jaan nyt tänne (vaikka kuuluis päiväkirjaan), kun sattui sopimaan aiheeseen ja lesbo palstalle. Mietin kyl hetken, et laittaisko erikseen uni keskustelun, mut tulis vaan turhaa narinaa.

      Eilen ku olin nukahtamassa näin unta valkoisesta kyyhkyparvesta. Se lähti lentämään jokaisen linnun siipien välit avautuivat ja sulat oli sateenkaarenväriset. Ne linnut loisti vankeutta ja sitten niitä värejä 😅 oli aika Wau uni. Unessa oli myös erään henkilön hahmo ihan lähellä, niin että sen pystyin tuntemaan.

      Säpsähdin hetkeksi hereillä, ihmettelin ja painoin pään takaisin tyynylle😀 Yleensä unen muistaa, kun herää. Nyt näin unta, kun olin vasta nukahtamassa.

      • Moi Tiuhti! Ja Wau, pystyn visioimaan unesi, ja olen myös aistinut jonkun ihmisen lähellä olon fyysisesti vaikkei olla unessa kosketettu. Se tuntuu pitkään herättyäkin.
        Mutta kuinka ne linnut loisti ”vankeutta”?


      • Moi Tiuhti 😊 Kiva kun käväsit! Onhan tässä saunottu ja höyrytty välillä myös pulahettu. Olipa sulla jännä (valve)uni. Aloin pohtimaan tuota tuntemusjuttua ja ihan kuin oisin itekin joskus kokenu jottain samanlaista. Muisti ei kyllä nyt riitä eli en oo ihan varma...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi Tiuhti! Ja Wau, pystyn visioimaan unesi, ja olen myös aistinut jonkun ihmisen lähellä olon fyysisesti vaikkei olla unessa kosketettu. Se tuntuu pitkään herättyäkin.
        Mutta kuinka ne linnut loisti ”vankeutta”?

        Valkoiset kyyhkyt loistivat valkeutta. Tekstinsyöttö muutti sanan toiseksi. 👍


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Tiuhti 😊 Kiva kun käväsit! Onhan tässä saunottu ja höyrytty välillä myös pulahettu. Olipa sulla jännä (valve)uni. Aloin pohtimaan tuota tuntemusjuttua ja ihan kuin oisin itekin joskus kokenu jottain samanlaista. Muisti ei kyllä nyt riitä eli en oo ihan varma...

        Luen ja seurailen palstaa välillä😊. Unet on mielenkiintoisia, paljastaa alitajunnan juttuja. Jotkin unet on teräviä ja selkeitä, että muistaa vielä pitkienkin aikojen päähän, useimmat ei.

        Kivoi saunomisen jatkoja👋


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Valkoiset kyyhkyt loistivat valkeutta. Tekstinsyöttö muutti sanan toiseksi. 👍

        No niin ajattelinkin, että saattoi olla kyse siitä mutten ollut varma mikä sana on oikea 😊 Kiitos, nyt visio syntyy mielessä kuin maalaus.
        Ois kiva jos porukka pitäis unipalstaa, mutta täällä siihen saisi laittaa vain lesbo-teemaisia unia. Ei sillä etteikö niitä olisi allekirjoittaneellakin tämän tästä 😁


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Luen ja seurailen palstaa välillä😊. Unet on mielenkiintoisia, paljastaa alitajunnan juttuja. Jotkin unet on teräviä ja selkeitä, että muistaa vielä pitkienkin aikojen päähän, useimmat ei.

        Kivoi saunomisen jatkoja👋

        👍 Jotkut unet muistan vuosienkin päästä. Ehkä synapsit säkenöivät jollain lailla samalla tavalla kuin unen näön aikaan 😊


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Luen ja seurailen palstaa välillä😊. Unet on mielenkiintoisia, paljastaa alitajunnan juttuja. Jotkin unet on teräviä ja selkeitä, että muistaa vielä pitkienkin aikojen päähän, useimmat ei.

        Kivoi saunomisen jatkoja👋

        Joo, joskus sieltä alitajunnasta kumpuaa vaan semmosta juttua, etten oo ihan varma oisinko tahtonu nähhä 😅 Mä muistan muutamia lapsena nähtyjä juttuja. Lähinnä semmosia jotka toistuivat monneen kertaan eli tuli se opintojen äiti.
        Tuuhan Tiuhti taas käväsemmään kun kerkiät. Täällä on vastatki oottamassa 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No niin ajattelinkin, että saattoi olla kyse siitä mutten ollut varma mikä sana on oikea 😊 Kiitos, nyt visio syntyy mielessä kuin maalaus.
        Ois kiva jos porukka pitäis unipalstaa, mutta täällä siihen saisi laittaa vain lesbo-teemaisia unia. Ei sillä etteikö niitä olisi allekirjoittaneellakin tämän tästä 😁

        Hyvä kun tuli korjattua, onhan asian merkitys ihan eri. Unipalsta olis hauska, taitaa vaan olla melko henkilökohtaisia. Välillä näkee niin hauskoja, että nauraa pitkin päivää.

        Näin viikko sitten (tosi elämän murheiden keskellä) unen , jossa heräsin siihen, että lauloin ystävieni ja Matias Nissisen kanssa Katri Helenan Lintu ja Lapsi laulua, jossain isossa tapahtumassa😀. 80-luvun lapsena hittibiisi on hyvinkin tuttu, mutta unesta herätessäni kuuntelin sanat ensimmäistä kertaa kunnolla. Uni oli samaan aikaan lohdullinen ja oli hilpeä mieli herätä yhteis lauluun.

        Toukokuun lopulla, kun kirjoittelin täällä paljon, näin unta sinusta ja EoEt; stä. Ette olleet siinä paikalla, mutta olitte pesseet mun hiukset shampoolla😂. Hiukset oli kamalan karheat ja kuivat! Mietin siinä, että en anna teidän enään pestä mun hiuksia😅😄, kun ette laita edes hoitoainetta. Ne tais olla niiden kärryiltä putoamis ja karhumetsäilyjen jälkeisinä viestiketjuja, kun näin tän.

        Eiköhän kaikki unet ole ns. Lesbo unia, jos itsensä lesboksi mieltää.


    • Anonyymi

      Täällä lauteilla lämpimässä on hyvä nököttää ja vettä kiukaalle heittää. Ulkona vettä vihmoo ja tuuli ujeltaa.

      • Joo, mikäs täällä lämpimässä. Ei haittaa ulkoilman ujellukset eikä kaatosatteet 😊 Oothan muistanu ottaa tuota juomapuolta? Meinaan vaan kun juomisen muistaminen on erityisen tärkiää sillon kun saunoo..


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mikäs täällä lämpimässä. Ei haittaa ulkoilman ujellukset eikä kaatosatteet 😊 Oothan muistanu ottaa tuota juomapuolta? Meinaan vaan kun juomisen muistaminen on erityisen tärkiää sillon kun saunoo..

        Juu juotu on teetä ja mehua sekä takkamakkaraa paistettu. Vastalla veret liikkeelle laitettu..


      • Aika haikea teksti 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika haikea teksti 🙄

        On. Mutta nyt mie kuulin biisissä onnellisen lopun 😌 Aina en...


    • Anonyymi

      Oon kyllä niin syvissä vesissä, et ei tästä tuu mittään.
      En oo koko kesänä pystyny oikeen mihinkään, kun ajatukset koko ajan hänessä.

      • Tuttu tunne eli tiiän tuon kun ajatus lipsahtelee vähän väliä ihastukseen 🙄


      • Et ole ainoa 😔 Tunteiden jatkuva vyöry voi olla niin musertavan voimakasta että toimintakyky katoaa kokonaan.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Et ole ainoa 😔 Tunteiden jatkuva vyöry voi olla niin musertavan voimakasta että toimintakyky katoaa kokonaan.

        Joo toi musertava kuvastaa tilannetta aika hyvin...
        Ajatukset kuin sumussa. Suoritan vaan asioita, unohtelen ja olen hyvin etäinen.
        😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo toi musertava kuvastaa tilannetta aika hyvin...
        Ajatukset kuin sumussa. Suoritan vaan asioita, unohtelen ja olen hyvin etäinen.
        😔

        Koettaisit löytää jonkun jutun joka veisi ajatukset muualle edes välillä. Itellä kaikenlainen tekeminen johon pitää vähän keskittyä, puuhastelu, likunta auttaa. Joskus lukeminen. Aktiivinen läsnäolo muiden ihmisten kanssa.


      • Anonyymi

        No etkö voi olla yhteydessä häneen ja paljastaa tunteesi? Mikä estää toimimasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etkö voi olla yhteydessä häneen ja paljastaa tunteesi? Mikä estää toimimasta?

        Jos oisin paremman näköinen niin lähestyisin häntä.
        Nyt kehtaan vaan etäällä ihastella, ja oon ihan palavasti ihastunut häneen. 💔💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oisin paremman näköinen niin lähestyisin häntä.
        Nyt kehtaan vaan etäällä ihastella, ja oon ihan palavasti ihastunut häneen. 💔💖

        En tiedä mitä tarkoitat ”paremman näköinen”, mutta vanha klisee ”kauneus on katsojan silmissä” pitää yhä paikkansa. En minäkään ihmisen ulkonäköön varsinaisesti ihastu vaan kokonaisuuteen, jossa on moooonta osatekijää. Ei se toinen niistä sinussa tiedä mitään jos et lähesty.
        Sitten on käynyt niinkin että kun on vähän tutustunut ihastukseen, tunteet alkaakin hiipua kun hän ei ollutkaan kuvitelmieni mukainen.


      • Anonyymi

        Kiitos samoin ☺


      • Kiitos samoin Kukkis 😊
        Tässä saunamökkiin biisi josta tykkään ja erityisesti tämän artistin versiosta.
        https://youtu.be/T2bcUxUOUQg


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos samoin Kukkis 😊
        Tässä saunamökkiin biisi josta tykkään ja erityisesti tämän artistin versiosta.
        https://youtu.be/T2bcUxUOUQg

        Ooo.. hieno ❣️Ja uusi tuttavuus, kiitos 😊 Joko sulla Mehtis on tämän päivän askelkuviot selevät?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ooo.. hieno ❣️Ja uusi tuttavuus, kiitos 😊 Joko sulla Mehtis on tämän päivän askelkuviot selevät?

        Tällä tyypillä on muitakin kivoja biisejä. Kannattaa tutustua 😉 Askelkuviot on osittain selvät. Loppuosa sitten improvisoimalla ja fiiliksen mukkaan tai jotenkin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tällä tyypillä on muitakin kivoja biisejä. Kannattaa tutustua 😉 Askelkuviot on osittain selvät. Loppuosa sitten improvisoimalla ja fiiliksen mukkaan tai jotenkin.

        Kiva kuulla 👍 Eihän kaikkea voikaan etukäteen millimetripaperille piirtää 📏 🗒✏️ 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kiva kuulla 👍 Eihän kaikkea voikaan etukäteen millimetripaperille piirtää 📏 🗒✏️ 😅

        Totta, ei se niin millin tai edes sentin tarkkaa ole 😁 Oliko teilläpäin Kukkis ukkosta yöllä? Täällä alko yhessä vaiheessa satamaan tosissaan vettä ja sitte alko salamoimaan. Kerran jyrähti niin voimallisesti ihan päällä, jotta hyvä etten tippunu sohvalta 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Totta, ei se niin millin tai edes sentin tarkkaa ole 😁 Oliko teilläpäin Kukkis ukkosta yöllä? Täällä alko yhessä vaiheessa satamaan tosissaan vettä ja sitte alko salamoimaan. Kerran jyrähti niin voimallisesti ihan päällä, jotta hyvä etten tippunu sohvalta 😅

        En ole kuullut ukkosta enkä sadetta. 💤 kuin tukki.
        Olen muuten keräillyt palsta-biisejä omalle Spotify-listalle. On kuules aikamoinen ja monipuolinen kokoelma jo. Vielä riittää kerättävää vanhoista palatseista ja teltoista 😁 Siitähän tulee varsinainen Eepos 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        En ole kuullut ukkosta enkä sadetta. 💤 kuin tukki.
        Olen muuten keräillyt palsta-biisejä omalle Spotify-listalle. On kuules aikamoinen ja monipuolinen kokoelma jo. Vielä riittää kerättävää vanhoista palatseista ja teltoista 😁 Siitähän tulee varsinainen Eepos 😅

        Hitsi tuohan oli hyvä idea. Onhan tässä taidettu jakaa aika monta tuubilinkkiä. Nyt kun viä löytäs ne biisit 😅


    • Anonyymi

      Naiset ❤ biiseistä tykkäätte, minulta apulannan ,hei hei mitä kuuluu 😀😘


      • Anonyymi

      • Moi Kukkis 🌷 😊
        Sitä on näköjään vedelty täällä punkin tahtiin 😁
        Miten sun päiväsi on menny?
        Ootkos tämmöstä versiota kuullu Venus biisistä?
        https://youtu.be/8LhkyyCvUHk


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkis 🌷 😊
        Sitä on näköjään vedelty täällä punkin tahtiin 😁
        Miten sun päiväsi on menny?
        Ootkos tämmöstä versiota kuullu Venus biisistä?
        https://youtu.be/8LhkyyCvUHk

        Moro Mehtis! Juu, on pidetty elämätä saunassa ettei tyystin hiljenis 😁
        Oli hyvä versio 👍
        Kävinpä vähän zoppailemassa ja zoomailemassa zstadissa, mutta tulokset olivat kaikin puolin laihat. Käteen jäi vain prkl kallis pysäköintilappu 🤣
        Mutta kuinkas sinun eilinen ja tämä päivä sujuivat ❣️ ?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moro Mehtis! Juu, on pidetty elämätä saunassa ettei tyystin hiljenis 😁
        Oli hyvä versio 👍
        Kävinpä vähän zoppailemassa ja zoomailemassa zstadissa, mutta tulokset olivat kaikin puolin laihat. Käteen jäi vain prkl kallis pysäköintilappu 🤣
        Mutta kuinkas sinun eilinen ja tämä päivä sujuivat ❣️ ?

        Joo, stadista saa heleposti vähän tyyriimmän lappusen 😅 Onko sulla muuten parkkisovellusta kännyssä? Mä oon todennut semmoswn hyvin toimivaksi vaihtoehdoksi enkä ennää lappujen kanssa pellaa.
        Eilinen ja tämä päivä meni hyvin ja mukavissa merkeissä. Tällä hetkellä vähän väsymys vaivaa mutta eipä tuo niin kauheesti haittaa 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, stadista saa heleposti vähän tyyriimmän lappusen 😅 Onko sulla muuten parkkisovellusta kännyssä? Mä oon todennut semmoswn hyvin toimivaksi vaihtoehdoksi enkä ennää lappujen kanssa pellaa.
        Eilinen ja tämä päivä meni hyvin ja mukavissa merkeissä. Tällä hetkellä vähän väsymys vaivaa mutta eipä tuo niin kauheesti haittaa 😉

        Mukava kuulla että sulla on ollut mieluisat ja antoisat lomapäivät 😊👍
        Lepoa kaaliin sitten vaan. Mulla jo näkyy kaikki kahtena, sen verran raskasta on vanhalle landepaukulle Kaupungissa käynti 😅
        Nuku hyvin 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mukava kuulla että sulla on ollut mieluisat ja antoisat lomapäivät 😊👍
        Lepoa kaaliin sitten vaan. Mulla jo näkyy kaikki kahtena, sen verran raskasta on vanhalle landepaukulle Kaupungissa käynti 😅
        Nuku hyvin 😊

        Moi Kukkis 🌷
        Mulla tais näkyä jo kolmena kun oli aikamoinen väsymys 😁 Nukuinki sitten yön yhellä herätyksellä. Täällä on nyt käty taas useemman päivän ja kun loma jatkuu vielä, niin saa nukkua just sillon kun tahtoo ja niin pitkään kuin mieli tekkee. Toivottavasti sieki nukuit hyvin ja levollisesti.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkis 🌷
        Mulla tais näkyä jo kolmena kun oli aikamoinen väsymys 😁 Nukuinki sitten yön yhellä herätyksellä. Täällä on nyt käty taas useemman päivän ja kun loma jatkuu vielä, niin saa nukkua just sillon kun tahtoo ja niin pitkään kuin mieli tekkee. Toivottavasti sieki nukuit hyvin ja levollisesti.

        Moi Mehtänainen! Vihdoinkin saa istahtaa 😌 Oli pitkä työpäivä, palaveria pukkasi kun kaikkialla maailmalla ei lomailla kuten meillä. Ja ilta oli kanssa puuhaa täynnä.
        Kuinkas meinaat kätyillä jatkossa, yksin vai laatuseurassa 😉?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi Mehtänainen! Vihdoinkin saa istahtaa 😌 Oli pitkä työpäivä, palaveria pukkasi kun kaikkialla maailmalla ei lomailla kuten meillä. Ja ilta oli kanssa puuhaa täynnä.
        Kuinkas meinaat kätyillä jatkossa, yksin vai laatuseurassa 😉?

        Mä olin nyt illalla metässä 🍒hommissa. Sitä kaikkein parasta laatuseuraa ei nyt tässä kätyn aikana taija liioin olla. Koitan nähä yhtä kamua ja muu aika meneekin sitten omassa seurassa, mikä kyllä tylsistyttää välillä, eikä oo kovin laadukastakaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä olin nyt illalla metässä 🍒hommissa. Sitä kaikkein parasta laatuseuraa ei nyt tässä kätyn aikana taija liioin olla. Koitan nähä yhtä kamua ja muu aika meneekin sitten omassa seurassa, mikä kyllä tylsistyttää välillä, eikä oo kovin laadukastakaan.

        Jaa, harmi. En kyllä ymmärrä miksei paras A-sarja käy päinsä jos halua on olla yhdessä ja edellytykset olemassa 😌 Mutta siepä tiät itse paremmin. Ite kyllä viihtyisin itseäni paremmassa seurassa mm. tänä iltana 😅 Enkä tarkoita ettet siekin olis hyvää seuraa, Mehtis.
        Löytykö jo kypsää sinistä 🍒?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa, harmi. En kyllä ymmärrä miksei paras A-sarja käy päinsä jos halua on olla yhdessä ja edellytykset olemassa 😌 Mutta siepä tiät itse paremmin. Ite kyllä viihtyisin itseäni paremmassa seurassa mm. tänä iltana 😅 Enkä tarkoita ettet siekin olis hyvää seuraa, Mehtis.
        Löytykö jo kypsää sinistä 🍒?

        Mullahan nyt olis haluja (nähhä) vaikka kuinka ussein, mutta se ei riitä että ite tahtoo. Ja toisaalta ymmärrän, jotta työssäkäyvän tarttee saaha kunnon unetki, varsinkin kun työt on epäsäännöllisesti millon mitenkin.
        Marjat oli kypsiä ja niitä oli paljon 👍Kun vaan jaksas kerätä kauemmin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mullahan nyt olis haluja (nähhä) vaikka kuinka ussein, mutta se ei riitä että ite tahtoo. Ja toisaalta ymmärrän, jotta työssäkäyvän tarttee saaha kunnon unetki, varsinkin kun työt on epäsäännöllisesti millon mitenkin.
        Marjat oli kypsiä ja niitä oli paljon 👍Kun vaan jaksas kerätä kauemmin.

        Ok 😌 Pääasia että pääsette asioista yhteisymmärrykseen 💕
        Nukkumatti kutsuu jo vastustamattomasti, levollisia unia Mehtis 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok 😌 Pääasia että pääsette asioista yhteisymmärrykseen 💕
        Nukkumatti kutsuu jo vastustamattomasti, levollisia unia Mehtis 😊

        Ei tässä aivan yhteisymmärryksessä kaikilta osin mennä, mutta jotenkuten. Kauniita unikuvia Kukkanen 🌷 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei tässä aivan yhteisymmärryksessä kaikilta osin mennä, mutta jotenkuten. Kauniita unikuvia Kukkanen 🌷 😊

        Iltaa Mustikkanainen! Jokos sulla on pakkaset täynnä kotimaisia supermarjoja?
        YLE:llä on meneillään Afrikka-teema, ja minähän tykkään 👍 Siitä inspiroituneena, tässä vähän etno-rytmiä iltapuhteiden oheen ja ratoksi.
        Ja taas alkaa tanssittaa 😁 💃🏻
        https://youtu.be/BLEtN2VloOE


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Iltaa Mustikkanainen! Jokos sulla on pakkaset täynnä kotimaisia supermarjoja?
        YLE:llä on meneillään Afrikka-teema, ja minähän tykkään 👍 Siitä inspiroituneena, tässä vähän etno-rytmiä iltapuhteiden oheen ja ratoksi.
        Ja taas alkaa tanssittaa 😁 💃🏻
        https://youtu.be/BLEtN2VloOE

        Moikka Kympin ikkunat 😊
        Ei oo pakkanen täynnä vielä lähellekään. Kun vaan jaksas enemmän kerätä, mutta ei näillä ilmoilla tee mieli kyykkiä puskassa. Ootkos sä kotosalla vai mökkimaisemissa? Mä aloin tänään arpomaan, jotta pysyskö kotona vai lähtiskö mökille. Alko jo vähän ketuttamaan tää kotona olo ja muutenkin...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kympin ikkunat 😊
        Ei oo pakkanen täynnä vielä lähellekään. Kun vaan jaksas enemmän kerätä, mutta ei näillä ilmoilla tee mieli kyykkiä puskassa. Ootkos sä kotosalla vai mökkimaisemissa? Mä aloin tänään arpomaan, jotta pysyskö kotona vai lähtiskö mökille. Alko jo vähän ketuttamaan tää kotona olo ja muutenkin...

        No joo, ei mehtäkään aina suo viilennystä helteillä 🙄 Mutta jos sattuu osumaan lähteiselle rehevälle paikalle tai puron varteen, tuntuu se viileys ja raikkaus taivaalliselta painostavan kuumuuden jälkeen.
        Kotosalla olen, meinasin huomenna lähteä minilomalle monipuolisen ulkoilun merkeissä vähän toisiin maisemiin. Reissunainen kaipaa aina reissuun, vaikka vähän lyhyemmällekin 😅
        Ymmärrän jos mökki sinua kuhtuu. Luuletko että lähet?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No joo, ei mehtäkään aina suo viilennystä helteillä 🙄 Mutta jos sattuu osumaan lähteiselle rehevälle paikalle tai puron varteen, tuntuu se viileys ja raikkaus taivaalliselta painostavan kuumuuden jälkeen.
        Kotosalla olen, meinasin huomenna lähteä minilomalle monipuolisen ulkoilun merkeissä vähän toisiin maisemiin. Reissunainen kaipaa aina reissuun, vaikka vähän lyhyemmällekin 😅
        Ymmärrän jos mökki sinua kuhtuu. Luuletko että lähet?

        Kuulostaa hyvältä Kukkis 😊 Lyhytkin maisemanvaihos toimii yleensä hyvin ja ulkoilu on eritoten hyvästä. Ootko aikasiin lähössä ja menossa hyvissä ajoin uniportista vai kerkiäisitkö teelle?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä Kukkis 😊 Lyhytkin maisemanvaihos toimii yleensä hyvin ja ulkoilu on eritoten hyvästä. Ootko aikasiin lähössä ja menossa hyvissä ajoin uniportista vai kerkiäisitkö teelle?

        Mulla on käty just nyt OFF Mehtis, enkä tiä kauanko seurustelussa tännään mennee. Haluaisin kyllä jutustella, käviskö sulle huomenillalla?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mulla on käty just nyt OFF Mehtis, enkä tiä kauanko seurustelussa tännään mennee. Haluaisin kyllä jutustella, käviskö sulle huomenillalla?

        Käy huomenillalla tai muullonkin. Nyt on toistaseks läppärikin käytössä 😊 Mukavaa seurustelua. Mie alan tai oikeestaan jatkan leffan kattomista...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käy huomenillalla tai muullonkin. Nyt on toistaseks läppärikin käytössä 😊 Mukavaa seurustelua. Mie alan tai oikeestaan jatkan leffan kattomista...

        👍 💕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Käy huomenillalla tai muullonkin. Nyt on toistaseks läppärikin käytössä 😊 Mukavaa seurustelua. Mie alan tai oikeestaan jatkan leffan kattomista...

        Iltaa Mehtänainen. Nyt oon polkassut 🚴🏼‍♂️ ihteni läkähdyksiin 😅 Helle ja hullun mäkinen maasto, huh. Taisi käydä sykkeet lähellä maksimia. Olo on väsynyt mutta onnellinen. Vähän vielä murua (ruokaa) rinnan alle niin loppuilta menee lepoasennossa.
        Kuinka sinun päivä on soljunut?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Iltaa Mehtänainen. Nyt oon polkassut 🚴🏼‍♂️ ihteni läkähdyksiin 😅 Helle ja hullun mäkinen maasto, huh. Taisi käydä sykkeet lähellä maksimia. Olo on väsynyt mutta onnellinen. Vähän vielä murua (ruokaa) rinnan alle niin loppuilta menee lepoasennossa.
        Kuinka sinun päivä on soljunut?

        Moi Kukkis 😊
        Se on hyvä että sykkeet käy välillä vähän korkeemmalla 😉
        Mä en oo tännään jaksanu muuten käyvä ulkona ku kauppareissun. Hetki sitten tulin saunasta. Mun pittää kans kattoa josko kaapissa ois jotain syötävää ja sitten meinasin istua sohvalla loppuillan. Tässä sulle yks biisi iltaan. Tää saa mun sykkeet joka kerta nousuun 😀
        https://youtu.be/mZZp76M4NGc


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moi Kukkis 😊
        Se on hyvä että sykkeet käy välillä vähän korkeemmalla 😉
        Mä en oo tännään jaksanu muuten käyvä ulkona ku kauppareissun. Hetki sitten tulin saunasta. Mun pittää kans kattoa josko kaapissa ois jotain syötävää ja sitten meinasin istua sohvalla loppuillan. Tässä sulle yks biisi iltaan. Tää saa mun sykkeet joka kerta nousuun 😀
        https://youtu.be/mZZp76M4NGc

        Ymmärrän miksi 😁 Autossa on tää CD ja tänään hain bändin Spotifyiin seurattavaksi, joten taas oltiin samoissa ajatuksissa ja ajoituksissa 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ymmärrän miksi 😁 Autossa on tää CD ja tänään hain bändin Spotifyiin seurattavaksi, joten taas oltiin samoissa ajatuksissa ja ajoituksissa 😊

        No kiva että kolahti ja hyvällä tavalla 😉 Heitäppäs sie Kukkis joku biisi tännepäin jos kerkiät, niin mie pääsen arvostelemaan 😀


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kiva että kolahti ja hyvällä tavalla 😉 Heitäppäs sie Kukkis joku biisi tännepäin jos kerkiät, niin mie pääsen arvostelemaan 😀

        Jaha Mehtis, vanha kunnon Levyraati 😀 (muistatko Pirkko Liinamaan ihanan kampauksen 💕 ? ) Meinasin jo heittää "Ei itketä lauantaina" (A.Hirvonen tietty), mutta nyt lähtee kuitenkin vähän moternimpaa virttä ilmoille 😊. Mitäs tykkäät?
        https://youtu.be/B9v8jLBrvug


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaha Mehtis, vanha kunnon Levyraati 😀 (muistatko Pirkko Liinamaan ihanan kampauksen 💕 ? ) Meinasin jo heittää "Ei itketä lauantaina" (A.Hirvonen tietty), mutta nyt lähtee kuitenkin vähän moternimpaa virttä ilmoille 😊. Mitäs tykkäät?
        https://youtu.be/B9v8jLBrvug

        Tykkäsin Kukkis 😊
        https://youtu.be/xntxoEFsqfU


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tykkäsin Kukkis 😊
        https://youtu.be/xntxoEFsqfU

        On se hyvä 😊
        Oisko Mehtis nyt hyvä aika kupposelle teetä? Ennen kuin kuukahdan unten maille. Ois kiva kuulla miten alkuviikolla jutut sujuivat.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        On se hyvä 😊
        Oisko Mehtis nyt hyvä aika kupposelle teetä? Ennen kuin kuukahdan unten maille. Ois kiva kuulla miten alkuviikolla jutut sujuivat.

        Mennään vaan jos meinaat kuukahtaa 😄
        Laitappa tämä taustalle soimaan jos onnistuu...
        https://youtu.be/9u7hGkL57N8


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mennään vaan jos meinaat kuukahtaa 😄
        Laitappa tämä taustalle soimaan jos onnistuu...
        https://youtu.be/9u7hGkL57N8

        Onnistuu kyllä, tyylikäs biisi 👍
        Olen kahvilassa, teetä sulle, decaf mulle 😊 Nyt Edgellä jos ois vähemmän katkoja...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Onnistuu kyllä, tyylikäs biisi 👍
        Olen kahvilassa, teetä sulle, decaf mulle 😊 Nyt Edgellä jos ois vähemmän katkoja...

        Kukkis, meni selain solmuun 🤨 Kerkiitkö vielä?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kukkis, meni selain solmuun 🤨 Kerkiitkö vielä?

        Juu, nou hätä :)


    • Anonyymi

      Pakko avautua...
      Oon niin ihastunut, en kestä ollenkaan näitä hetkiä kun en näe häntä. Ihan sama mitä teen, oon sitten lenkillä, töissä, ihmisten ja eläinten seurassa, kokoajan ajatukset hänessä.
      Sekin vielä, että en edes tiedä milloin näkisin hänet seuraavan kerran.
      💔

      • Anonyymi

        Sun 'mietteitä' vielä jaksaa lukasta helposti, mut noi helevetin vääntäjät ja kääntäjät suoraan sanottuna ärsyttää. Älykkyyttäkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun 'mietteitä' vielä jaksaa lukasta helposti, mut noi helevetin vääntäjät ja kääntäjät suoraan sanottuna ärsyttää. Älykkyyttäkö?

        Nämä höpöttelyketjut voi jättää lukematta ja mielellään myös kommentoimatta jos ei ole mitään muuta kuin negatiivista sanottavaa, (vaikka olihan tossa puolikas melekeen positiivista) 😉
        Mitäpä sää ajattelit tuon oman kommenttisi kertovan kirjoittajasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun 'mietteitä' vielä jaksaa lukasta helposti, mut noi helevetin vääntäjät ja kääntäjät suoraan sanottuna ärsyttää. Älykkyyttäkö?

        Täysin eri mieltä


      • Anonyymi

        ☺, kyllä pelle miljoonan alkuperäinen vie voiton 👍😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        ☺, kyllä pelle miljoonan alkuperäinen vie voiton 👍😀

        Vie vie, mutta tässä versiossa nuo hieman erilaiset sanat kolahti 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vie vie, mutta tässä versiossa nuo hieman erilaiset sanat kolahti 😅

        👍😀


      • Moikka Kukkis 😊
        Olipa niin nasta biisi jotta kuuntelin tuplana 👍😁
        Oon tän kyllä joskus kuullut, mutta en muista millon viimeks.
        Tässä sulle biisiä päivään 💐 joka toivottavasti on reissatessa mukava 😉
        https://youtu.be/wl3TEkQkokw


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis 😊
        Olipa niin nasta biisi jotta kuuntelin tuplana 👍😁
        Oon tän kyllä joskus kuullut, mutta en muista millon viimeks.
        Tässä sulle biisiä päivään 💐 joka toivottavasti on reissatessa mukava 😉
        https://youtu.be/wl3TEkQkokw

        Oli mukava, 🚙:ssa kuuntelin 🎶 👍 Olen monasti aatellut tota ryhmää soittaa. Kiitos Mehtis 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis 😊
        Olipa niin nasta biisi jotta kuuntelin tuplana 👍😁
        Oon tän kyllä joskus kuullut, mutta en muista millon viimeks.
        Tässä sulle biisiä päivään 💐 joka toivottavasti on reissatessa mukava 😉
        https://youtu.be/wl3TEkQkokw

        Moi Mehtis! Terveisiä reissusta 🚴🏼‍♂️🏃🏻‍♀️🚙☀️😓 Pitikin taas osua helteet ulkoiluretkille 😅 No, jaksoin minkä jaksoin ja taas kannatti kuitenkin lähteä. Mitä sinun rauhaasi kuuluu?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi Mehtis! Terveisiä reissusta 🚴🏼‍♂️🏃🏻‍♀️🚙☀️😓 Pitikin taas osua helteet ulkoiluretkille 😅 No, jaksoin minkä jaksoin ja taas kannatti kuitenkin lähteä. Mitä sinun rauhaasi kuuluu?

        Moi Kukkis 🌺
        Hyvä että oot pysyny liikkeessä 😊 Mä oon ollu tännään taas niin paikoillaan, jotta jos oisin ollu laiskiaisten kanssa samalla oksalla, niin olisivatpa nuokin ihmetelleet että kuinka tuo yksilö on nuin vetelä 😅
        Töllöä kattoessa ja rauhallisesti on siis menny. Kohtahan nämä helteet vissiin loppuu ja tilalle tullee sadetta.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi Mehtis! Terveisiä reissusta 🚴🏼‍♂️🏃🏻‍♀️🚙☀️😓 Pitikin taas osua helteet ulkoiluretkille 😅 No, jaksoin minkä jaksoin ja taas kannatti kuitenkin lähteä. Mitä sinun rauhaasi kuuluu?

        Pittää tähän Kukkis vielä jatkaa, että mulla on ollu tänään aika paljolti myös semmonen ajattelupäivä. Hyvähän se kai joskus on ajatella, ainaki ennenku tekee ja niin mie en tee läheskään aina😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Pittää tähän Kukkis vielä jatkaa, että mulla on ollu tänään aika paljolti myös semmonen ajattelupäivä. Hyvähän se kai joskus on ajatella, ainaki ennenku tekee ja niin mie en tee läheskään aina😅

        No tuskin kovin pahaa vahinkoa silti on päässyt tapahtumaan 😁 On se hyvä, siis pysähtyä välillä ja funtsailla asioita. Mullakin tuo jää nykyään turhan vähälle. Ja joskus voi olla hissukseen funtsailematta yhtään mitään. Sellaisten hetkien jälkeen on muuten kevyt ja vapautunut olo, ei edes muista mitä on aatellut ja kuitenkin ollut ihan valveilla. Niitä ei vain tapahdu kovin usein... 🙄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No tuskin kovin pahaa vahinkoa silti on päässyt tapahtumaan 😁 On se hyvä, siis pysähtyä välillä ja funtsailla asioita. Mullakin tuo jää nykyään turhan vähälle. Ja joskus voi olla hissukseen funtsailematta yhtään mitään. Sellaisten hetkien jälkeen on muuten kevyt ja vapautunut olo, ei edes muista mitä on aatellut ja kuitenkin ollut ihan valveilla. Niitä ei vain tapahdu kovin usein... 🙄

        Mie oon semmonen että kun mennee ajattelumoodi päälle niin sitä sitten kestää ja kääntelen kaikki ylösalasin ja välillä myös takasi.
        Tänään kolahti aivan hiton kovaa tämä Maijan uudehko biisi ja pohdinta vaan lisäänty 🙄
        https://youtu.be/7HG9jJkAAUs


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie oon semmonen että kun mennee ajattelumoodi päälle niin sitä sitten kestää ja kääntelen kaikki ylösalasin ja välillä myös takasi.
        Tänään kolahti aivan hiton kovaa tämä Maijan uudehko biisi ja pohdinta vaan lisäänty 🙄
        https://youtu.be/7HG9jJkAAUs

        Olipa tosiaan puhutteleva kipale 😌
        Mutta eihän biisi tai pohdinta asioita toiseksi muuta, vaikka ajattelisi päänsä puhki. Ei parempaan eikä pahempaan, Mehtis 😊 Tilanne on mikä on, ja vain teot ratkaisee, eikö vain.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Olipa tosiaan puhutteleva kipale 😌
        Mutta eihän biisi tai pohdinta asioita toiseksi muuta, vaikka ajattelisi päänsä puhki. Ei parempaan eikä pahempaan, Mehtis 😊 Tilanne on mikä on, ja vain teot ratkaisee, eikö vain.

        Oikeessa oot. Ei ne asiat ajattelemalla muutu, ei vaikka pää höyryis kuinka. Aina ei tuu tehtyä niitä oikeita tekojakaan vaan aivan jottain muuta kun on niin hölömö 🙄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oikeessa oot. Ei ne asiat ajattelemalla muutu, ei vaikka pää höyryis kuinka. Aina ei tuu tehtyä niitä oikeita tekojakaan vaan aivan jottain muuta kun on niin hölömö 🙄

        Niinhän me kaikki, ystäväni 😊
        Unimaailma kuhtuu jo... Tässä vielä tyylikäs biisi tyylikkäältä lyyliltä 💕
        https://youtu.be/THuCk6LmjH4
        Levollisia unia 😌


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Niinhän me kaikki, ystäväni 😊
        Unimaailma kuhtuu jo... Tässä vielä tyylikäs biisi tyylikkäältä lyyliltä 💕
        https://youtu.be/THuCk6LmjH4
        Levollisia unia 😌

        Kiitti Kukkis, laitoin soimaan tähän taustalle ja hyvältä kuulostaa 😊
        Kauniita unikuvia 🌺


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oikeessa oot. Ei ne asiat ajattelemalla muutu, ei vaikka pää höyryis kuinka. Aina ei tuu tehtyä niitä oikeita tekojakaan vaan aivan jottain muuta kun on niin hölömö 🙄

        Kyllähän ajattelu välillä kannattaakin, voi avautua itselle tai itsestä uusia näkökulmia ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ajattelu välillä kannattaakin, voi avautua itselle tai itsestä uusia näkökulmia ☺

        No totta, kyllä se välillä passaa ajatella 😅 ja mielummin etu- ku jälkikätteen. Mä oon tehny molempia aika tasaseen tässä elämän varrella.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitti Kukkis, laitoin soimaan tähän taustalle ja hyvältä kuulostaa 😊
        Kauniita unikuvia 🌺

        Moi Mehtis! Kuinkas siellä kesäloma jatkuu ☀️?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi Mehtis! Kuinkas siellä kesäloma jatkuu ☀️?

        Moi Kukkis! Loma on jatkunu ihan hyvin. Oon koittanu hommata nyt kaikenlaista ettei olis liikaa aikaa ajatella. Tännään oon enimmäkseen hyötyliikkunu jopa siinä määrin, jotta hiki valu ku ois maratonilla ollu. Tai no en tiiä kun en oo ollu, enkä myöskään meinannu 😅 Mites sun päivä on menny? Onko ollu solmuja tai mäkistä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Moi Mehtis! Kuinkas siellä kesäloma jatkuu ☀️?

        Ps. Mä laitoin tänään majan pystyyn, siis tänne palstoille. Se tulikin sitten triplana, mutta tervetuloa jos löyvä oikian😄



      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        Ihana biisi ❤️, laitan sulle vaihtarin.

        https://youtu.be/WdYaGt_sm3Q

        Kiitos biisistä 😊 Mitäpä Rinkelin iltaan kuuluu?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos biisistä 😊 Mitäpä Rinkelin iltaan kuuluu?

        Rinkeli väsynyt, yläkerran naapuri juhlinut koko vkl ja yritä siinä sitten nukkua.
        Eiköhän tämä kuitenkin jo ala olla voiton puolella 😀


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        Rinkeli väsynyt, yläkerran naapuri juhlinut koko vkl ja yritä siinä sitten nukkua.
        Eiköhän tämä kuitenkin jo ala olla voiton puolella 😀

        No voihan perhana 🙄 Ei oo kiva kun toiset kukkuvat kovaäänisesti sillon kun ite tahtos nukkua. Mutta semmostahan se on jotta ääntä on yleensä ympärillä ellei nyt satu asumaan jossaki mettän keskellä. Sillonki saattaa kyllä joku aikanen lintu pittää meteliä, nimittäin kokemusta on 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No voihan perhana 🙄 Ei oo kiva kun toiset kukkuvat kovaäänisesti sillon kun ite tahtos nukkua. Mutta semmostahan se on jotta ääntä on yleensä ympärillä ellei nyt satu asumaan jossaki mettän keskellä. Sillonki saattaa kyllä joku aikanen lintu pittää meteliä, nimittäin kokemusta on 😅

        Oliko se ilolintu? 🤔Vai ehkä sitten kuukkeli? 🤣Aikain lintu madon nappaa 😉


      • PikkuRinkeli kirjoitti:

        Oliko se ilolintu? 🤔Vai ehkä sitten kuukkeli? 🤣Aikain lintu madon nappaa 😉

        Tämä oli semmonen, joka oli madon sijasta napannu luultavasti liikaa käyneitä pihlajanmarjoja ja huus mennessään tai oksalta, jotta "kraak kraak" 😅


    • Kiitos 😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      138
      2803
    2. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      462
      1974
    3. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      118
      1813
    4. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      133
      1701
    5. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      21
      914
    6. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      56
      913
    7. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      78
      898
    8. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      83
      833
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      158
      785
    10. Yhden asian voin kertoa

      Sinulle nainen. En usko että olit tosissasi ja siitä syystä itse en aijo tehdä enää mitään "juttumme" eteen ellet itse o
      Ikävä
      45
      779
    Aihe