Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Käytöskukka
profiilit
Käytöskukka
Käytöskukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
1186
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+jopas...+Poistettu+kaksi+postia,+varmaan+koska+oli+artistin+nimi+mainittu.
Tässäpä+sulle+se+toivebiisi+Anonyymi,+emojiesi+kera++❤❤❤❤😉😊
Hyvä+veto+tältä+tyypiltä,+coverit+ei+aina+onnistu+näin+mallikaasti
https://youtu.be/ntWIIEPOcQA
31.07.2020 11:33
Moro+Metsän+Kuningatar+😊
Kiitos+viimeisestä.+Teehetki+venähti+tovia+pidemmäksi,+mutta+niin+käy+aina+kun+on+mukavaa+😁+
Hyvää+viikon+viimeistä+työpäivää+☀️+
Aiotkos+muuten+mökkeillä+vielä+tänä+kesänä?
31.07.2020 10:31
Tykästynyt+tähän+artistiin+😌+
https://youtu.be/lQPjIQKrdW0
31.07.2020 10:23
Okei...+Mutta+kun+mistään+ei+haluaisi+kuitenkaan+luopua+🙄+Kuinka+psyykata+itsensä+pääsemään+alkuun,+mihin+tarttua+ensimmäisenä?
31.07.2020 09:59
Tilattu+on,+siellä+sinua+jo+ootellaan+😊
30.07.2020 21:40
Hyvä,+lahetäänkö+sitte+kupposelle+😊
30.07.2020 21:35
Ollaan+vähän+samanlaisessa+tilanteessa+sitte.+Kuinka+noin+niin+kuin+käytännön+tasolla+aiot+tämän+toteuttaa?+Kysyn+koska+itelläni+on+hankaluuksia+päästä+tuumasta+toimeen.
30.07.2020 21:33
Jokos+työ+Mehtis+ootta+iltapalat+syöneet+ja+hampaat+pesseet?
30.07.2020 21:29
No+et+tietenkään,+kuinka+ihmeessä+se+ois+edes+tsätissä+mahdollista+🙄
On+se+pimpula+jonniimmoisen+vaikutuksen+sinnuun+tehnyt+kun+piät+jo+tukkimiehen+kirjanpitoa+törmäämisistä+😅
30.07.2020 21:10
Jassåå+Tulisielu+😁+Onkohan+se+sitte+hyvä+idea+sätätäkkään...+😉+Nooo+ei+vaines.+Käyn+ulkoilun+ja+hommailun+päälle+saunassa+niin+täällä+päässä+ei+sitten+ennää+jaksa+tulistella.+Kait...+😅
30.07.2020 18:12
Tere!+True+Detective+oli+todella+hyvä+😱+1.+kausi+paras+minusta.+Brittisarjat+sekä+nordic-noir+iskee+koviten.+Mutta+tulee+niitä+hyviä+muualtakin.+
Oisko+siinä+ysin+ja+kympin+puolvälin+paikkeilla?+Ei+oo+niin+väliä,+miten+teillä+iltapuhteet+mennee,+sen+mukaan.
30.07.2020 13:40
Moikka+Mehtis+🌲🌻😊+Nuo+leffat+ei+ole+ollenkaan+tuttuja.+Mulla+on+iltaisin+ruudussa+yleensä+rikossarjoja+joihin+jään+helposti+koukkuun.+
Jep,+kävin+testaamassa+tsätin+ja+totesin+toimivaksi+👍
Tälle+illalle+ei+ole+vielä+ilmaantunut+ohjelmaa,+joten+kenties+nautitaan+kupposet+ja+päivitetään+kuulumisia+tänään+😊?
30.07.2020 10:40
Hyvillä+viboilla+tähänkin+päivään+👍
https://youtu.be/OhuXw-g3M8g
30.07.2020 09:07
Et+sie,+Mehtikseni,+vaan+sinun+valtakuntasi+😁+Se+on+täynnä+sellasia+anteja+ja+houkutuksia+että+niitä+nautittuaan+on+kaikki+mehut+ja+voimat+pian+loppuun+heruneet+😅
Mutta+jatkappa+sie+leffan+parissa+ja+nuku+sitten+kun+nukuttaa.+Mie+nukun+just+kohta....+😴
29.07.2020 23:39
Saanko+kysyä+oliko+tämä+posti+mulle+tarkoitettu+vaikka+Anonyymin+kommenttiin+vastattu?+Mikäli+ei,+mulla+täytyy+olla+puutteita+hahmotus-+ja+ymmärryskyvyssä,+mitä+olen+jo+pitkään+epäillytkin,+eli+ei+ois+yllätys+eikä+järkytys+😁
29.07.2020 23:26
Vieraat+tuli,+oli,+ja+meni.+Hyvä+niin.+Omat+vierailuni+sinun+valtakunnassasi+alkavat+aina+niin+mukavasti+ramasta.+Ei+tartte+arpoa+myöhäisillan+ohjelmaa+☺️
Toivon+että+tässä(kin)+arvonnassa+sulla+käy+hyvä+tuuri,+Mehtis+😀+Ootas...+katotko+Bondia+vai+Slyta+vai+jottain+ihan+muuta?
29.07.2020 22:39
Höpöttele+pois+😊+Kaikenlaisia+kukkia+tässä+erityisesti+vaalitaan+😁+Minä+en+osaa+yleistää,+riippuu+seurasta+ja+tilanteesta.+Höpötellään+pois+jos+puhekumppani+on+sen+sorttinen+tai+sillä+tuulella,+ja+jutut+natsaa+yhteen.+Monologeja+ei+kai+kukaan+jaksa,+oli+siinä+sitten+järkeä+tahi+ei.+Jos+on+toisentyyppistä+asiaa+niin+höpsöttelyt+ei+kuulu+siihen+hetkeen.+
Mutta+monasti+näennäisesti+höpöttelyltä+vaikuttava+sisältää+ja+käsittelee+isoja+ja+tärkeitä+asioita+🙂
29.07.2020 22:23
Niin+olen+kuullut+sanottavan+👍+Mutta+entäs+jos+on+ite+sellanen+etelän+vares+😅
29.07.2020 20:08
Ou+nou+🙄+Sille+vattutakulle+ja+polkukarkureille+😊++Ei+ollu+vatut+vielä+enemmästi+kypsiä,+muutamia+sain+aamujugurttiin.+Sen+sijaan+kanttispaikka+oli+antoisammalla+tuulella,+raaski+jopa+jättää+pienimmät+kasvamaan+kokoa.+Nyt+sitte+metsiemme+kultaa+putsaamaan+kiireen+vilkkaa+ennen+kuin+tulee+iltakyläilijöitä.
29.07.2020 20:06
Moro+Mehtis+😁+Sullahan+alkaa+sitte+työt+rullata+🛹++taas+rutiinilla.+En+vielä+kerenny+mättääseen.+Oli+pistettävä+huushålli+taas+järjestykseen,+niin+kämpässä+kuin+pakastimessa+kuin+pihallakin.+Sitte+oli+yks+työpuhelukin.+Nyt+olen+lähdössä+kattomaan+jos+kävis+flaksi+yhen+vattupusikon+kanssa,+viime+kesänä+se+ei+antanut+yhtään+eikä+mittään+😅+Kelikin+on+nyt+sopiva+niin+vattuiluun+kun+polkuiluunkin+👟🧢🍒⛅️👍
29.07.2020 16:54
6 / 60