Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
375
Kommenttia
1317
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Menin ja sanottiin, että tää on tyttöjen ilta. Yksinäisiä tyttöjä ei käy ulkona. Suomessa on ongelma, ei minussa. Tuo on vähän niin kuin Kokoomuksen lause "köyhyys on omaa syytä"
14.02.2024 12:08
Minulla taas kestää, ennen kuin opin luottamaan toiseen niin, että osaan käyttäytyä normaalisti. Luottamus tuottaa normaaliutta. Normaaliuden puute laukaisee rasistin.
14.02.2024 11:58
Ai virkamies saa valehdella siksi, että valittaja vahingoittaa itseään?
14.02.2024 11:55
Tämä on lastensuojelutyöntekijän valehtelun arvostelua eikä sukupuolten välisen eriarvoisuuden arvostelua
14.02.2024 11:53
Älä stigmatisoi äitejä ja isäpuolia. Juuri se ennakkoluulo oikeuttaa virkavallan
14.02.2024 11:52
Arvaus ei ole tiedon väärti. Äläkä vihjaa, että kysyjä on lapsellinen
14.02.2024 11:50
Ja se tavisporukka istuu piirissä ja pelkää näyttämästä persoonaansa ja luulee, että tämä on ihan hyvä juttu ja nuo ulkopuoliset raadot eivät haittaa
13.02.2024 22:16
Sit paitsi se koskee myös naisia. Naiset estetään hakemasta seuraa. Miehet estetään hakemasta seuraa. Suomalaiset ovat onnettomia ja yksin. Minulla on tähän ratkaisuja
13.02.2024 22:15
Ei katsos kun minä en ansaitse lähteä. Se häpeä yksin olosta on suomalainen vika, jota ei kukaan ansaitse. En ole vääränlainen siksi, että olen yksin. Älä ole niin ennakkoluuloinen, ettet voi tutustua yksin ulos tulevaan.
13.02.2024 22:12
Putin on kansallismielinen presidentti eikä porvari. Porvari on varattu taloudelliselle omistajalle
13.02.2024 22:10
Kommunistien pitäisi puhua systeemisestä eriarvoisuudesta eli luokkayhteiskunnasta. Sodan kieltäminen ei ratkaise asiaa ja edustaa uudenlaista luokkaa.
Meksikon raja-aita ei ole porvareita vastaan.
Ukrainan sota on teennäisten ja ylimielisten ihmisten asia. Toisia ihmisiä ei saa valloittaa, mutta Putinin ehdotuksia ei kuunneltu, koska EU halusi laajentua.
13.02.2024 22:09
Neuvostoliitto oli symbolista kapitalismia.
Työväenliike, joka ei tavoittele luokatonta yhteiskuntaa on tyhjän puolesta.
Persut edustavat nationalismia uusliberalistisen globaalin kapitalismin vastavoimana. Se on poliittisessa keskustassa.
Porvaristo siis oikeistolaistuu, turvallisuutta ja vapautta tasa-arvon kustannuksella ja syntipukkien hakemista. Fasismi nousee ja sen oikeutetut sodat.
13.02.2024 22:06
Kyllä, kyse on kylläkin kulttuurista, joka ei ole immuuni kapitalismille. Vasemmistojohtajien pitäisi olla sivistyneitä luokan kumoamiseksi.
Lännen kapitalismi ei toimi. Se on symbolisesti alistava. Kulutustuotteet ja "valitut" edustajat estävät ihmisiä toteuttamasta todellista luonnettaan.
Uusliberalismi on varsinainen käänne, se Marxin mainitsema romahdusta edeltävä ääripää kierteessä, joka aina palaa samaan kapitalismiin.
13.02.2024 22:03
Kyllä, mutta työväenluokka putosi kapitalismin ansaan.
13.02.2024 22:01
No, minua ei haittaa erottuna naisen etsiminen vaan se, ettei mitään paikkoja sille ole.
13.02.2024 21:57
Niin. Kyse ei ole korkeasta tapakulttuurista, jossa arvostetaan persoonaa ja rakastutaan. Kyse on matalasta tapakulttuurista, jossa ihmisille ei anneta asemaa
13.02.2024 21:55
Naiset harrastavat yksilökuntosalia, jossa he näyttävät niin vihaiselta kuin osaavat
13.02.2024 21:54
Kun suomalaiset naiset näkevät minut poikani kanssa, he haluavat saada vauvojani
13.02.2024 21:53
Nainen ei voi (Suomessa) mennä ulos etsimään seuraa. Siitä tulisi kaaos.
13.02.2024 21:52
Juice Leskinen oli osa sisäryhmää. Niin minäkin. Suomi oli kiva Juice Leskisen aikana ja me tykkäsimme musasta
13.02.2024 21:50
12 / 66