Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eli materialismia? vai syntyykö sosiaaliluokka mieltymyksistä?
07.11.2022 19:06
Sen ei täydy olla tarkkaa. Se kumoaa väitteen "huostaanotot tehdään vain hyvistä syistä" ja se korreloi oman traagisen kohtaloni kanssa. Sitten muut kertovar samanlaisesta sorrosta lastensuojelun uhreina eivätkä esitä todisteita. Sinun pitää hyväksyä se, että ihmiset sanovat näin
07.11.2022 19:00
ei, en tarvitse todisteita, koska en kerro henkilötietoja. Kerron teemoja huostaanoton syiden tekaisusta ja esitän kysymyksiä. vastaa niihin äläkä vetoa tekosyihin.
07.11.2022 18:54
Älä pilkkaa kirjoitustaitoa
07.11.2022 18:44
Kassaneidin mottaus 15 vuotta sitten ei tee väitteistäni lastensuojelun valehtelusta epäuskottavia. Sen esittäminen taas on rikos minua vastaan
07.11.2022 18:30
Sinähän kirjoitit jo 2003 taas ja taas ja taas nimimerkillä ja vannot muille, että kun kerran olen aktiivinen, annat sinä palaa. Turpa kiinni, turpa kiinni toistelet välillä. Lopeta seuraamiseni. Kärsit omista tunneongelmista, enkä minä ole suunnannut arvostelutekstejäni sinulle. Elä rauhassa omaa elämääsi. minua pelottaa sinä turvallisuuteni kannalta ja teen rikosilmoituksen.
07.11.2022 18:28
Aivan, sinulla on jokin syy, miksi luulet minun salaavan asioita, valehtelevat ja uskot saavasi minut häpeämään jotakin. Kaivat asioita vuosikymmenten takaa, joilla yrität estää minua olemasta vakuuttava ja saadaksesi kieltää auktoriteettikulttuurin arvostelun.
Väitit seuranneesi minua puoli vuotta. Nyt se on jo 10. Lopeta kommentoimasta ja seuraamasta minua, koska minua pelottaa turvallisuuteni takia. Teen muuten sinusta rikosilmoituksen.
07.11.2022 18:22
Itse asiassa olet itse väittänyt minulla olevan sairauksia, joille ei ole näyttöä ja yrittänyt saada muut epäilemään minua. Minä puhun lastensuojelun valehtelusta ja yritän saada sinut lopettamaan samanlaisen valehtelun. Valehtelet minua vastaan, koska sinusta minun pitäisi totella lastensuojelua, joka estää kaikki ratkaisut valheilla
07.11.2022 18:17
Vastaan asiallisille ihmisille. Nuo häiriköt sotkevat tätä
07.11.2022 18:14
Todisteiden puuttuminen ei estä valehtelusta kertomista eikä todista sitä, että valehtelen. Haluat todisteet siksi, että siten voit kieltää keskustelun, jota ei saa käydä ilman todisteita. Se on vanha taktiikka politiikassa
07.11.2022 18:13
Itse asiassa teoria liikkuu nyt symbolisessa ja sosiaalisessa pääomassa ja niiden vapauttamisessa esim bourdieu
07.11.2022 17:58
Miksi et itse lopeta vanhempien vainoamista valheillaai sen sijaan, että syytät minua vihaamisesta?
07.11.2022 16:51
Luuletteko, että jos tarpeeksi moni valehtelee yhtä aikaa, niin se hyväksytään totuutena? Hauska seikka tässä auktoriteetin vastustamiskamppailussa on se, ettei suomalaisia sosiaalityöntekijöitä ja kiusaajia ärsytä valehtelijaksi kutsuminen. Kyse on politiikasta ja silloin homma jatkuu, uusi mahdollisuus kääntää asia toisia vastaan ja muut häntä vastaan. Ulkomailla saisit ihmiset suuttumaan.
07.11.2022 16:39
Äidin mielestä olen huippuisä ja hän sanoi sossulle, että minun pitäisi vain olla töissä lasten kasvattajana. Muut pitäisivät minua outona. Hän ei pidä itkemistäni ongelmana. Koska lapseni oli isän seurassa, hän ei jäänyt yksin. Sosiaalityöntekijä käytti sitä minua vastaan.
Kun toruin valvojia, tein sen lapsen lähdettyä, en lapsen seurassa. Tämä on sinun ennakkoluuloisuuttasi.
Minulla ja lapsellani ei ole mitään ongelmia. Hän on iloinen ja terve.
Sosiaalityöntekijän kirjoitustyyli muodostuu useista vanhempaa vastaan suunnattuista vääristelmistä yhdessä virkkeessä. Niiden purkaminen on työlästä ja oikeuslaitos uskoo ne automaattisesti virkamiehen kynästä.
Lastensuojelu yrittää syrjiä vanhempia, koska heillä on poliittinen motiivi etsiä vikoja. Sosiaalityöntekijät olettavat, että lapsi tarvitsee suojelua omia vanhempiaan vastaan, joka oikeuttaa Suomen viranomaisen kohtelemaan vanhempia aina ja oikeutuksetta uhkana, joka pitää eristää valheilla
07.11.2022 16:25
Minä en hae neuvoja. Minä neuvon muita sosiaalitoimen uhreja kieltämään huostaanoton ja valehtelun. Miksi oletat, että huostaanotosta valittava on autettava
07.11.2022 16:18
Sanot olevasi samassa tilanteessa saadaksesi kielteisen vertailukohdan. Se on valhe. Viestisi jälkiosa taas on samaa psykologista herjaa kuin sellainen, joka kannattaa huostaanottoja ja jolla on ennakkoluulo, että jotkut ihmiset eivät vain sovellu kasvattajiksi.
Kun olin tapaamisissa, ylläpidin poikani perhettä oikein, hänellä oli pikku koti kaksi tuntia, jossa hänellä oli turva, kuuntelu ja hellyys ja rentous.
Sosiaalityöntekijä valehtelee näin
turva ja hellyys - lapseen takertuminen.
Olet törkeä valehtelija
07.11.2022 16:17
Umm, olen hädissäni siitä, että lastensuojelun virkamiehet käyttävät poliittisia valheita minua vastaan, estävät vanhemmuuteni ja keskustelupyrkimykset
07.11.2022 16:12
ja tällä yrität manipuloida minut epämukavaksi/toiset minua vastaan, kun reagoin siihen, että minua kohtelee alentuvasti nuorempana joku vanhempi. Nyyh, nyyh, leikkasi luuhun asti
07.11.2022 16:08
ja tekosyillä oli syvällinen merkitys, jota et kuvaillut, mutta joka on todenvastainen
07.11.2022 16:05
Huostaanottoa ei tarvita. Se väännetään tekosyillä, jos sosiaalityöntekijä tarvitsee sitä määräysvaltansa toteutumiseen
07.11.2022 16:03
20 / 54