Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sosiaalityöntekijä+ei+pysty+yksin+saavuttamaan+tieteellisten+tosiasioiden+tasoa+huostaanottopäätöksissä.+Te+ette+tajua+lastensuojelun+ongelmaa.+Kyse+ei+ole+riittämättömästä+rahoituksesta+vaan+organisaatiosta.
02.01.2022 08:33
Sinä+haluat+siis+kostaa+koko+yhteiskunnalle+omat+vanhempasi?
01.01.2022 21:07
Kun+olin+lapsi,+toivoin+ja+odotin,+että+joku+olisi+tullut+ja+pelastanut+minut+huostaanottoperheestä,+jossa+sosiaalityöntekijä+pakotti+minut+elämään+poissa+aidoilta+vanhemmiltani.+Kun+kuulin,+että+hänen+ainoa+syynsä+oli+mahdollisuus+menettää+yhteiskunnassa+toimimisen+ja+sosiaaliset+taidot,+niin+koin+etten+enää+voi+luottaa+sosiaalityöntekijöihin.+Hän+oli+pitänyt+isääni+luotettavana+ja+ymmärrettävänä+ja+kun+isäni+ei+enää+halunnut+lastensuojelun+avohuoltoa,+sosiaalityöntekijä+vei+minut+salaa+kesken+päiväkotipäivän+ja+käänsi+omat+sanansa+kielteisiksi.+Isäni+on+hyvä+vanhempi+ja+opin+häneltä+oikeudenmukaisuutta,+turvaa+ja+säännöllisyyttä.+Sitten+sosiaalityöntekijä+kieltäytyi+puhumasta+siitä.+Sanoin,+tämä+ei+ole+minun+kotini+ja+isäni+yritti+yksin+vuosia+pyytää+keskustelua.+Sosiaalityöntekijä+väitti,+että+olin+jo+tottunut+uusiin+vanhempiini.+Karkasin+13-vuotiaana+pakkokodista,+jolloin+hän+väitti,+että+minulla+on+mielenterveyshuolia+ja+pakotti+minut+nuorisopsykiatrialle+1.5+vuodeksi.+Minua+ei+uskonut+kukaan+kuten+ei+isäänikään.+Missä+on+totuus+ja+oikeus?
01.01.2022 20:56
Subjektiivista+ja+keskittyä.+Hallinto-oikeuden+jamuiden+valituskanavien+mielestä+taas+se+on+lainmukaista.+Ja+sosiaalityöntekijät+hymyilevät+aina+ja+tyynnyttelevät,+kun+asiakas+kärsii+yksin+vääryydestä+ikuisesti.+Vain+sosiaalityöntekijän+tahdolla+on+arvoa!
01.01.2022 14:21
Kaksi+tavoitetta
1.+Huostaanottolain+kumoaminen+kokonaan
2.+Lapseni+huostaanoton+lopettaminen
31.12.2021 09:24
Laki+huostaanotosta+pitää+kumota+kokonaan.+Se+on+henkistä+väkivaltaa+ja+on+täysin+keskiaikainen+käsite.+Se+asettaa+sosiaalityöntekijän+rajattomaan+valta-asemaan+ja+tekee+vanhemmista+oikeudettomia.
30.12.2021 22:29
Yskä+ja+nenän+vuotaminen+eivät+ole+syy+sille,+miksi+meille+annettiin+maskit+vaan+alahengitysteiden+tappava+keuhkokuume,+jota+sinulla+ei+ole.
29.12.2021 22:05
Okei,+se+on+näin.+Koska+rokotuksia+perustellaan+kapasiteetilla+eli+tilastoilla+siitä,+että+kun+kaikki+saavat+sen+yhtä+aikaa,+niin+pahimmat+tapaukset+eivät+mahdu+teholle,+niin+meillä+ei+ole+syytä+ottaa+rokotetta.+Kyse+ei+ole+siitä,+että+"minä"+saan+vakavan+taudin+vaan+siitä,+että+"minä"+en+saa+levittää+tautia.+Lisäksi+"he"+väittävät,+että+tauti+on+tappava+"minulle".+Vastapuolella+on+idea+oman+vartalon+koskemattomuudesta+ja+kyvykkyydestä+huolehtia+itse+omasta+hygieniastaan.+Ja+se,+ettei+koskaan+aiemmin+ole+pyritty+tukahduttamaan+jotain+virusta+ihmisten+vapauden+kustannuksella.+Rokotuksen+ottamiselle+on+liikaa+jos-väitteittä,+ja+Australian+protokollassa+pyritään+poistamaan+rajoitteet+heti+kun+virus+mutatoituu+harmittomaksi,+lopettaa+testaaminen+karanteenit+tartunnan+saaneilta,+paitsi+jos+heillä+on+vakava+tauti.
29.12.2021 22:03
Sosiaalityöntekijä+käyttää+huostaanottolakia+omaksi+hyväkseen.
28.12.2021 21:36
Vain+Modernan+proteiinirokote+tehoaa+Omikroniin.
28.12.2021 21:30
Johtuupas.+Rokotteet+on+suunniteltu+S-geenin+vaikuttavaksi+ja+Omikronilla+ei+ole+sitä.
Youtube:
Omicron+:+S-Gene+Dropout+I+PCR+Test+for+Omicron
Omicron+And+The+Missing+'S'+Gene
28.12.2021 21:29
Meilläkin+on+käsittämätön+hätä+ja+sossun+väitteet+ovat+todenvastaisia+eikä+niitä+pysty+kyseenalaistamaan.+Olimme+terveitä,+säännöllisiä+ja+iloisia.+Auttakaa+joku+meitä+tätä+viranomaista+vastaan!
28.12.2021 15:34
Hallitus+haluaa+estää+ison+potilasmäärän+syntyä,+koska+petipaikat+eivät+riitä+kaikkein+sairaimmille.+Tilastollisesti+isossa+määrässä+tapauksia+on+monta+vakavaa+tapausta+suhteessa+petipaikkojen+määrään.+Vaikka+tauti+olisi+lievempi,+meille+kerrotaan,+että+"taivas+putoaa+niskaan".
28.12.2021 10:46
Ja+kokonaismäärä+sairaalaan+joutuneista+on+20+%+verrattuna+deltaan+rokottamattomien+joukossa.+Lisäksi+oireet+painottuvat+bronkukseen+eivätkä+keuhkoihin+ja+ne+eivät+johda+kuolemaan+perusterveillä.
28.12.2021 10:41
Etelä-Afrikassa.
28.12.2021 09:41
Kahden+rokoteannoksen+teho+Omikroniin+on+enää+15+%.+Boosteri+tarvittaisiin,+mutta+Omikron+ei+ole+enää+raju.
https://www.youtube.com/watch?v=ghOw-aQKmyI+CBCnews+2-dose+protection+drops+below+15+per+cent+against+Omicron,+underscores+need+for+booster
28.12.2021 09:26
Lisäksi+kun+tuomitut+vanhemmat+saavat+uusia+lapsia,+sosiaalityöntekijä+hakee+heidät+synnytysosastolta+huostaan,+koska+hän+olettaa,+että+kun+on+tehty+tällainen+päätös,+niin+vanhemmat+voivat+vain+vahingoittaa+uutta+lastaan.
28.12.2021 08:34
Pysäyttäminen+tarkoittaa+sitä,+että+vanhemmat+eivät+asu+lapsen+kanssa.+Jos+ei+asu+lapsen+kanssa,+kokee+henkistä+väkivaltaa+ja+menettää+yhteyden+ja+mahdollisuuden+kasvattaa.+Huostaanotto+tarkoittaa+sitä,+että+ei+ole+mahdollisuutta+kasvattaa+vaan+vain+vahingoittaa.+Sosiaalityöntekijä+saa+yksin+päättää+ilman+valvontaa,+kumpi+se+on,+ja+käytännössä+he+tekevät+niin+siksi,+koska+he+haluavat.+He+tekaisevat+epätodet+perusteet+ja+tuhoavat+isän,+äidin+ja+lapsen.+Lapsen+kasvattaa+tuntemattomat+ja+vanhemmille+annetaan+tukea,+joka+perustuu+valheellisiin+huostaanottosyihin.+Lisäksi+kun+on+kulunut+vuosia+ja+lapsi+menee+kouluun,+sosiaalityöntekijä+väittää,+että+vanhemmille+palauttaminen+vahingoittaa+lasta,+vaikka+vanhemmat+itse+eivät+vahingoita.
28.12.2021 08:32
Joo,+ja+sosiaalityöntekijä+saa+päättää+ilman+totuutta+vanhemmista,+että+nyt+on+se+aika.+Laki+sanoo,+että+lapsella+on+oikeus+huolenpitoon,+eikä+kiellä+sosiaalityöntekijää+tekemästä+huostaanottoa.+Mutta+kun+sosiaalityöntekijän+perusteltuja+ei+tarkisteta+ja+lapsi+voidaan+ottaa+pois+mistä+syystä+hyvänsä.+Pois+ottaminen+sinänsä+on+laillista.+Vanhemmat+tuhotaan+ja+sillä+ei+ole+mitään+lainturvaa,+kunhan+lapsi+on+turvassa.+Ja+kun+sosiaalityöntekijä+yksin+päättää+vanhemmista+mitä+haluaa,+niin+hän+voi+sanoa+ilman+todisteita,+että+se+on+aiheellista.+Kaikki+on+laillista,+kunhan+perustelut+kirjoitetaan+muodolliseen+päätökseen.+Niistä+ei+saa+keskustella+eikä+kyseenalaistaa.+Samaan+aikaan+isä,+äiti+ja+lapsi+kokevat+henkistä+väkivaltaa+puoli+vuotta,+toiset+puoli+vuotta,+kolme+vuotta,+yhdeksän+vuotta.
28.12.2021 08:25
Kolmiteräinen+miekka.+Sosiaalityöntekijän+suljettu+lähipiiri+oikeuttaa+huostaanottoja+kaikissa+tilanteissa,+koska+sosiaalityöllä+on+yksinvalta.
1.+Mielisairaat+lapset+otetaan+huostaan+psykiatrian+sijaan.
2.+Sosiaalityöntekijä+ei+puutu+ongelmiin+ja+lapsi+kuolee
3.+Sosiaalityöntekijä+keksii+tekosyyt+huostaanotolle+ongelmien+puuttuessa+lapsen+ollessa+terve+ja+iloinen
27.12.2021 10:55
49 / 54