Vapaa kuvaus

Aloituksia

369

Kommenttia

1280

1. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000462717.htmlKorkein+hallinto-oikeus+kumosi+12/2012++hallinto-oikeuden+2007+päätöksen,+jonka+mukaan+isässä+ei+ollut+mitään+vikaa,+mutta+huostaanottoa+jatkettiin,+koska+huostaanotto+oli+kestänyt+niin+kauan.+Syyt+huostaanottoon+olivat+väärin.+kHO:n+kanta+oli,+että+"huostaanotto+on+aina+väliaikainen,+eikä+sen+lopettaminen+vahingoita+lasta".
  2. Lastensuojelun+suhtautuminen+vanhemman+itkuun+on+arvatenkin+käyttää+sitä+hyväkseen+vanhempaa+vastaan.+Suru+lapsen+riistosta+on+vain+tunnereaktio.+Näin+sossu+päättää.+Sitten+kun+vanhempi+itkee,+sitä+ei+sosiaalityöntekijä+suostu+näkemään+merkkinä+väärinkohtelusta+vaan+ylläpitää+aiemmin+päätettyä+tunnereaktiota.+Lapsensa+menettämistä+itkevän+isän+ja+äidin+itku+on+epäansaittua,+teennäistä+ja+vääristynyttä.+Itku+on+merkki+mielenterveysongelmista,+jotka+heijastuvat+lapseen,+ja+siksi+itkun+vuoksi+lapsi+pitää+ottaa+huostaan,+vaikka+suru+aiheutui+alunperinkin+huostaanotosta.+Sosiaalilautakunnan+hallinto+käyttäytyy+kyvyttömästi+tuntemaan+surua+toisen+puolesta+eli+kuin+täysi+psykopaatti.+Sain+reaktion+avopuolen+sossussa,+kun+suutelin+sijoitetun+poikani+kuvaa+hänen+pöytänsä+edessä.+Hän+katsoi+sivuun,+nyrpisti+silmäkulmia+ja+lipsautti,+tsk!Toisen+reaktion+sossussa+sain+aikaan+videolla,+joka+oli+tarkoitettu+näyttämään,+kuinka+lapseni+kertoo+ensimmäisen+sijoitusperheen+sedän+olevan+epämukava.+Sossu+reagoi+siihen,+että+puhuin+videolla+syystä+lastensuojeluun,+että+täti+luulee+minun+olevan+huono+isä.+Meillä+on+tasa-arvoista+keskustelua+3-vuotiaan+kanssa.+avohuollon+sossu+ärähti,+kun+kuulu+minun+käyttävän+sanaa+"pakkokoti"+kiireellisen+sijoituksen+laitoksesta.+He+älähtävät,+kuulevat+minun+kertovan,+että+täti+luulee+isän+olevan+huono+isä.+Ja+täti+ei+osaa.+tapaamispaikan+valvojan+mielestä+jos+en+lopeta,+viime+kädessä+oikeus+päättää,+voinko+sanoa+niin+lapselle.+Mutta+meidän+ei+pitäisi+olla+lastensuojelussa+alun+perinkään.+Minä+en+lopeta,+koska+sossu+telkesi+minut+14-vuotiaana+Kellokosken+suljetulle.+Vihaan+epäoikeudenmukaista+sossua+ja+siksi+pistän+nyt+hanttiin.+Lapsellani+ja+minulla+oli+kotona+kaikkea+tekemistä+ja+valmistin+ja+varoitin+häntä+sossun+sekoilua+varten.+Me+emme+puhu+ikävistä+asioista+koko+ajan+ja+siksi+sossun+älähtely+on+mielivaltaa.+He+vain+tulevat+paikalle+ja+olettavat,+että+en+osaa+olla+POSITIIVINEN.+Haluan+toivottaa+lastensuojelulle+matkan+helvettiin.https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794Huostaanotto+on+kiellettävä
  3. A.Ulkomaille+muuton+vaihtoehtona+harkitsen+B.poistamista+sossun+numeroblokit+ja+menemistä+lapseni+tapaamisiin.+Tai+käräjäoikeuden+perumista+hyväksymällä+edunvalvoja+lapselleni,+vaikka+minä+olen+oikea+edunvalvoja+ja+vanhempi+sekä+hallinto-oikeuden+peruminen,+koska+heidän+maineensa+perusteella+he+ovat+vain+lastensuojelutoimiston+jatke.+Samoja+tätejä.A.Ryhtyisin+taas+potilaaksi+27+vuoden+tauon+jälkeen.+Annan+sossun+perua+tapaamiset+tai+estää+vanhemmuuteni+millä+hyvänså+syyllä,+jota+heitä+huvittaa+keksiä.+Sijoitan+vuosia+suhteen+rakentamiseen+sossuun,+jotta+saan+vähitellen+lisää+oikkareita.+Niin+pääsin+ulos+suljetulta+psykiatriselta+osastoltakin+1996.+Minut+teljettiin+sinne+sossun+tekaiseman+valheen+perusteella.+Siellä+ei+ollut+lääkäriä,+mitään+varsinaista+hoidon+kohdetta+tai+toimenpiteitä.+Minä+olin+vain+onneton.+Haluan+tehdä+lapsia+ja+elää+terveellisesti+niin+kuin+tein+27+vuotta.+Haluan+kotirauhan,+itsemääräämisoikeuden+päätöksentekoon+omani+ja+lasteni+elämästä+ja+olla+vapaa.+Olen+42+ja+en+voi+odottaa+treffeille+menemistä.+Mitä+sanotte?