Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
369
Kommenttia
1280
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyse+on+sinun+omasta+näkökulmastasi,+jota+perustelet+sosiaalisesti.+Taustaolettamuksesi+on,+ettei+psykopaatilla+ole+mitään+poliittisen+toiminnan+kykyä.
31.05.2022 00:20
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000462717.html
Korkein+hallinto-oikeus+kumosi+12/2012++hallinto-oikeuden+2007+päätöksen,+jonka+mukaan+isässä+ei+ollut+mitään+vikaa,+mutta+huostaanottoa+jatkettiin,+koska+huostaanotto+oli+kestänyt+niin+kauan.+Syyt+huostaanottoon+olivat+väärin.+kHO:n+kanta+oli,+että+"huostaanotto+on+aina+väliaikainen,+eikä+sen+lopettaminen+vahingoita+lasta".
30.05.2022 15:48
Kansalaisaloitteessa+ehdotan+huostaanoton+korvaamista+perhelaitoksella.+Sellaisia+on+avohuollossa,+mutta+nyt+lastensuojelu+käyttää+niitä+ongelmien+tekaisemiseksi+vanhempia+vastaan.+Kun+lastensuojelu+haluaa,+se+voi+pakottaa+lapsen+pois+kotoa+ja+perhelaitokseen.+Vanhemmilla+on+oikeus+muuttaa+lapsen+mukana.+Kuntoutuksesta+kieltäytyminen+ei+poista+oikeutta+yhteisasumiseen+valvotusti.+Näin+estetään+lastensuojelua+tekemästä+vanhemmille+väkivaltaa+pelkofantasioiden+turvin,+todellinen+lapsen+pahoinpitely,+varat+laitetaan+perheiden+eikä+sijaishuoltobisneksen+tukemiseen+ja+lasta+ei+eroteta+vanhemmistaan.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9794
Huostaanotto+on+kiellettävä
30.05.2022 11:22
Minä+sanoin++perhelaitos,+en+oikeus.+Sellaisia+on+avohuollossa,+mutta+niitä+käytetään+nyt+väärin+tekosyiden+tekaisemiseen+vanhempia+vastaan.+Lapsesi+viedään+sinne+kotoasi+pakolla,+mutta+sinulla+on+oikeus+muuttaa+sinne.+Tavoittelen+sellaista+lakimuutosta+huostaanoton+korvaamiseksi.+
Ja+koska+olet+pahoinpitelijä,+se+saadaan+loppumaan+heti+paikalla,+ettet+sinä+sairas+hullu+enää+koske+lapsiparkaasi.+Se+on+oikeus
30.05.2022 10:33
Kyse+on+sinun+omasta+näkökulmastasi,+jota+perustelet+sosiaalisesti.
30.05.2022 10:27
Miksi+mikään+lakiryhmä,+oikeuskansleri,+lakifirma,+yhteiskunnallinen+lainvalvoja+ei+haasta+lastensuojelua+oikeuteen?+Kuvitteleeko+koko+Suomen+virallinen+järjestelmä,+että+huostaanottovanhemmissa+on+oikeasti+jotain+vikaa?
Lastensuojelua+voisi+syyttää+ainakin+kahdesta+asiasta
1.+Hätävarjelun+liioittelu,+joka+koskee+1.8+%+koko+Suomeb+alaikäisistä+ja+jossa+väkivalta+on+lapsen+ja+vanhempien+erottaminen+toisistaan+tekaistun+vastakkainasettelun+nojalla
2.+Lastensuojelu+toimittaa+lapsia+sijaishoitoteollisuudelle+keksimällä+ja+liioittelemalla+huolia.+Koko+hallinto-oikeus,+lastenhoito,+psykiatria+ja++lääkärikunta+on++osa+rakenteellista+korruptiota,+jossa+viranomainen+asettuu+tukemaan+vanhempien+ja+viranomaisen+ristiriitatilanteessa+ennaltamäärättyä+osapuolta.+Lastensuojelu+saa+tästä+verorahoja,+joita+se+lahjoittaa+yksityiselle+sektorille+palkkioiksi+ideologisesta+tuesta.
30.05.2022 10:12
Pahoinpitelijänä+sinua+hoidetaan+laittamalla+sinut+ja+nuoresi+valvottuun+perhekotiin,+jossa+elämäsi+oikaistaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17289434/huostaanotto-on-kiellettava
25.05.2022 14:47
Lastensuojelun+suhtautuminen+vanhemman+itkuun+on+arvatenkin+käyttää+sitä+hyväkseen+vanhempaa+vastaan.+Suru+lapsen+riistosta+on+vain+tunnereaktio.+Näin+sossu+päättää.+Sitten+kun+vanhempi+itkee,+sitä+ei+sosiaalityöntekijä+suostu+näkemään+merkkinä+väärinkohtelusta+vaan+ylläpitää+aiemmin+päätettyä+tunnereaktiota.+Lapsensa+menettämistä+itkevän+isän+ja+äidin+itku+on+epäansaittua,+teennäistä+ja+vääristynyttä.+Itku+on+merkki+mielenterveysongelmista,+jotka+heijastuvat+lapseen,+ja+siksi+itkun+vuoksi+lapsi+pitää+ottaa+huostaan,+vaikka+suru+aiheutui+alunperinkin+huostaanotosta.+Sosiaalilautakunnan+hallinto+käyttäytyy+kyvyttömästi+tuntemaan+surua+toisen+puolesta+eli+kuin+täysi+psykopaatti.+Sain+reaktion+avopuolen+sossussa,+kun+suutelin+sijoitetun+poikani+kuvaa+hänen+pöytänsä+edessä.+Hän+katsoi+sivuun,+nyrpisti+silmäkulmia+ja+lipsautti,+tsk!
Toisen+reaktion+sossussa+sain+aikaan+videolla,+joka+oli+tarkoitettu+näyttämään,+kuinka+lapseni+kertoo+ensimmäisen+sijoitusperheen+sedän+olevan+epämukava.+Sossu+reagoi+siihen,+että+puhuin+videolla+syystä+lastensuojeluun,+että+täti+luulee+minun+olevan+huono+isä.+Meillä+on+tasa-arvoista+keskustelua+3-vuotiaan+kanssa.+avohuollon+sossu+ärähti,+kun+kuulu+minun+käyttävän+sanaa+"pakkokoti"+kiireellisen+sijoituksen+laitoksesta.+He+älähtävät,+kuulevat+minun+kertovan,+että+täti+luulee+isän+olevan+huono+isä.+Ja+täti+ei+osaa.+tapaamispaikan+valvojan+mielestä+jos+en+lopeta,+viime+kädessä+oikeus+päättää,+voinko+sanoa+niin+lapselle.+Mutta+meidän+ei+pitäisi+olla+lastensuojelussa+alun+perinkään.+Minä+en+lopeta,+koska+sossu+telkesi+minut+14-vuotiaana+Kellokosken+suljetulle.+Vihaan+epäoikeudenmukaista+sossua+ja+siksi+pistän+nyt+hanttiin.+Lapsellani+ja+minulla+oli+kotona+kaikkea+tekemistä+ja+valmistin+ja+varoitin+häntä+sossun+sekoilua+varten.+Me+emme+puhu+ikävistä+asioista+koko+ajan+ja+siksi+sossun+älähtely+on+mielivaltaa.+He+vain+tulevat+paikalle+ja+olettavat,+että+en+osaa+olla+POSITIIVINEN.+Haluan+toivottaa+lastensuojelulle+matkan+helvettiin.
25.05.2022 12:47
eiku+YTM+sosiaalityön+laitokselta
24.05.2022 19:58
Anonyymi+on+valmistunut+ytk:ksi,+joten+hän+tietää+vallan+hyvin,+että+pari+riviä+sontaa+vaikuttaa.+riittää+että+se+näkyy+netissä.+käyn+nollaamassa+sen+vaikutuksen.+narsisti
24.05.2022 19:47
Muotoilen+uudelleen:+Rasistit+kuten+sinä+ja+sosiaalilautakunta+väitätte,+että+pärjäsin+huonosti+siksi,+että+oletatte+minun+pärjäävän+huonosti+huonoissa+olosuhteissa.
24.05.2022 19:34
Mutta+minulta+vietiin+lapsi+siksi,+että+sossu+keksi+valheen+huolesta,+että+minulla+ja+lapsellani+on+ilmeisesti+sairauksia+siksi,+että+sossusta+näyttää+jokin+pahalta+ja+minä+kieltäydyin+siitä.+Miten+lapsi+voi?+Normaalisti,+mutta+sossu+on+päättänyt,+että+lauleskelu+on+ahdistuneisuutta
24.05.2022 19:33
Eli+yhteensä+huumeiden+käyttäjiä+on+6+M+ihmisen+maassa+enemmän+kuin+satoja+tuhansia.
24.05.2022 19:16
Pärjäsin+hyvin+muidenki+sekoilun+alaisena,+koska+olen+viisas+ja+rohkea+aikuinen.+olen+nähnyt+kaiken+jo+ennen+tätä.+lapseni+näkökulmasta+kaikki+on+hyvin.+rasistin+näkökulmasta+minä+pärjäsin+huonosti,+koska+olosuhteet+olivat+huonoja.
24.05.2022 19:13
Mutta+minä+olen+normaali+vanhempi.+Meidät+pakotettiin+arviointiin,+jossa+tehtiin+alusta+asti+narratiivia+epäonnistumisesta+eikä+onnistumisesta.+Huolia+ja+arvailuja.+Vaimoni+ja+sossu+teki+tyhmiä+asioita+ja+minä+hoidin+lapseni+aina+ja+kaikkialla+hyvin.+ei+yhtään+virhettä+koskaan+missään.+Kieltäydyin+sossusta+ja+lapseni+vietiin+pois+valheiden+perusteella,+joista+en+tunnista+itseäni.+eikä+kukaan+muukaan.+Niistä+keskusteleminen+estetään+ja+poikani+ja+minä+ja+äiti+elämme+Helvettiä.
24.05.2022 19:11
Huostaanotot+tehdään+valheiden+avulla,+koska+mikään+ei+estä+huostaanoton+tekemistä+ja+valheistä+ei+rankaista+tai+edes+pysty+todistamaan+niitä+valheiksi.+Suomen+lastensuojelu+on+tosiasiassa+sadistinen+ja+mielivaltainen+mielivalta..+Ne+syyt+ovat+tahallaan+keksittyjä+ja+niistä+keskusteleminen+tervejärkisesti+estetään+saman+sössötyöntekijän+toimesta,+joka+ne+on+keksinyt.+Huostaanotot+ovat+vakavaa+väkivaltaa+ja+niiden+syyt+ovat+tahallista+herjausta+ja+alistamista,+ja+niiden+tavoite+on+komentaa+vanhempaa+tai+mustamaalata+vanhempaa,+aina+lapsesta+eristämiseksi,+eikä+koskaan+lapsi+ja+vanhemmat+yhdessä.
Minä+aina+hukkaan+puheenvuoron+antamatta+yhtään+käytännön+esimerkkiä.+Mutta+niin+hukkaa+tämä+anonyymikin.+Sama+paskakasa,+joka+heittää+perusteettomia+viestejä+lastensuojelun+uhreja+vastaan.++Oikeus+voittaa+ja+hänet+kaadetaan.
24.05.2022 19:07
Tajusin+juuri,+että+minä+en+totellut+päiväkotia+sylissä+istumisen+lopettamisessa+tuulikaapissa.+
Enkä+lastensuojelua+autossa+istumisen+lopettamisessa.
Enkä+lastensuojelusta+puhumisen+lopettamisessa.+
Koska+mitään+pahaa+ei+ole+tapahtunut.
23.05.2022 10:13
Juuri+niin.+Lastensuojelu+keksii+tuulesta+temmatun+vastakkainasettelun+lapsen+ja+vanhempien+välillä+eikä+tue+perhettä+selviämään+ongelmista.+Siksi+lastensuojelun+nimi+pitää+muuttaa+perhetyöksi.+
Huostaanotto+on+kiellettävä+
23.05.2022 10:08
A.Ulkomaille+muuton+vaihtoehtona+harkitsen+
B.poistamista+sossun+numeroblokit+ja+menemistä+lapseni+tapaamisiin.+
Tai+käräjäoikeuden+perumista+hyväksymällä+edunvalvoja+lapselleni,+vaikka+minä+olen+oikea+edunvalvoja+ja+vanhempi+sekä+hallinto-oikeuden+peruminen,+koska+heidän+maineensa+perusteella+he+ovat+vain+lastensuojelutoimiston+jatke.+Samoja+tätejä.
A.Ryhtyisin+taas+potilaaksi+27+vuoden+tauon+jälkeen.+Annan+sossun+perua+tapaamiset+tai+estää+vanhemmuuteni+millä+hyvänså+syyllä,+jota+heitä+huvittaa+keksiä.+Sijoitan+vuosia+suhteen+rakentamiseen+sossuun,+jotta+saan+vähitellen+lisää+oikkareita.+Niin+pääsin+ulos+suljetulta+psykiatriselta+osastoltakin+1996.+Minut+teljettiin+sinne+sossun+tekaiseman+valheen+perusteella.+Siellä+ei+ollut+lääkäriä,+mitään+varsinaista+hoidon+kohdetta+tai+toimenpiteitä.+Minä+olin+vain+onneton.+
Haluan+tehdä+lapsia+ja+elää+terveellisesti+niin+kuin+tein+27+vuotta.+Haluan+kotirauhan,+itsemääräämisoikeuden+päätöksentekoon+omani+ja+lasteni+elämästä+ja+olla+vapaa.+Olen+42+ja+en+voi+odottaa+treffeille+menemistä.+
Mitä+sanotte?
20.05.2022 17:06
Esimerkki+sosiaalilautakunnan+valehtelusta:
1.+Valhe:+Isä+muuttelee+paljon+ja+asuinjärjestelyt+ovat+turvattomia
Totuus:+Muutin+eroavan+äidin+perässä,+jotta+voisin+olla+yhdesså+perheeni+kanssa+ja+lapsellani+olisi+molemmat+normaalisti.+En+halunnut+olla+yksin+omistusasuntoni+taloyhtiössä,+jossa+asuu+autoni+polttanut+nisti.+Otin+vuokra-asunnon+lapselleni+tutun+leikkipaikan+vierestå+äidin+viereisestå+talosta.+Asuin+sitä+ennen++vähän+aikaa+hostellissa+rahan+vastuunkannon+takia.+varustin+huoneeni+samalla+tavalla+lapseni+asumista+varten+kokoaikaisesti+kuin+omistusasuntoni.+Jätin+perheeni+entisen+kodin+koskemattomaksi+ja+siivosin+päivittäin+airbnb-vieraille+1.5+vuotta.+Samalla+kävin+töissä+ja+huolehdin+lapsestani+täysipäiväisesti.+
Taustaoletus:+Isä+ei+osaa+järjestää+asuinolosuhteita+pysyviksi
20.05.2022 11:34
50 / 64