Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
371
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen+vanhempi+voitti+hallinto-oikeuden+jutun,+joka+totesi,+ettei+huostaanottoa+ole+tarvetta+haastaa.+Sen+jälkeen+sosiaalityöntekijä+päätti+rajoittaa+hänen+kontaktiaan+lapseen.+Nyt+hän+haluaa+perustaa+Lastensuojelun+rikkomat+-yhdistyksen.
18.01.2022 08:13
Tuo+ei+riitä+kun+lastensuojelu+pitää+pysäyttää.+Menetin+oikeuteni+olla+lähimmäiseni+kanssa.+Joudun+vastaamaan+äärimmäisiin+mielenterveyssyytöksiin+samalla+kun+menetän+oman+lapseni.+Menetän+lapseni+kasvatuksen+ja+kehityksen+sekä+oman+tulevaisuuteni+14+vuodeksi.+Menetin+oikeuteni+saada+lisää+lapsia+Suomessa,+koska+sosiaalityöntekijä+hakee+heidät+synnytysosastolta+huostaan.+Sosiaalityöntekijä+keksii+tahallaan+vahingollisia+narratiiveja+saadakseen+jatkaa+minun+estämistä+koko+elämäni.+Hän+kieltäytyy+keskustelemasta.+Minua+kohdellaan+vaarallisena+ja+syyt+ovat+valhetta.+Sosiaalityöntekijä+keksii+aina+lisää+valheita+ja+kukaan+ei+auta+lastani+ja+minua.
18.01.2022 08:10
Voisitko+järjestää+Google-mainoksen+ja+addressin,+jossa+kerätään+nimiä+huostaanottolain+kumoamiseksi+ja+korvaamiseksi+avohuollolla?
Tule+mukaan!+Kerrotaan+kuntapäättäjille,+että+huostaanottolain+ei+saa+antaa+olla+voimassa.+Perusteettomia+huostaanottoja+ei+saa+tehdä!+Jos+olet+samaa+mieltä,+allekirjoita+vetoomus.
https://www.pelastakaalapset.fi/lastensuojelu/vetoomus
Tule+mukaan!+Kerrotaan+kuntapäättäjille,+että+lastensuojelusta+ei+saa+säästää.+Lastensuojelusta+ei+saa+säästää!+Jos+olet+samaa+mieltä,+allekirjoita+vetoomus.
17.01.2022 22:05
Pelastakaa+lapset+Ry:n+vetoomus+luulee+eikä+ymmärrä,+että+lastensuojelu+ei+tarvitse+lisää+varoja+ja+vapauksia+vaan+huostaanottolain+kieltämisen+ja+korvaamista+avohuollolla.+Organisaatio+nostaa+yhden+parikymppisen+lapsettoman+tytön+hierarkian+huipulle,+jossa+hän+päättää+yksin+huostaanotosta.+Lastensuojelu+on+sairas+ja+tuhoava+viattomille+ihmisille+ja+täynnä+valheita+ja+ylimielisyyttä.+
https://www.pelastakaalapset.fi/lastensuojelu/vetoomus
Tule+mukaan!+Kerrotaan+kuntapäättäjille,+että+lastensuojelusta+ei+saa+säästää.+Lastensuojelusta+ei+saa+säästää!+Jos+olet+samaa+mieltä,+allekirjoita+vetoomus.
17.01.2022 22:01
Sen+nimen+pitää+olla+sanoman+merkitys,+ei+lyhenne.+
YHDISTYKSEN+NIMI:+
Huostaanoton+kieltäjät+Ry
2.+Tavoite+Sosiaalityöntekijä+ei+voi+enää+vedota+tietosuojaan+ja+kieltää+yksittäisiin+tapauksiin+kommentoimasta.+Jokainen+suomalainen+vanhempi+saa+tuoda+konkreettiset+valheet+julkisuuteen.+Tavoite+paljastaa+valehtelu,+vääristely+ja+epäpätevyys+levittämällä+nimettömänä+konkreettiset+esimerkit+ja+käynnistää+yhteiskunnallinen+murros+huostaanottolain+kumoamiseksi+ja+korvaamiseksi+turvallisella+avohuollolla.
17.01.2022 21:23
Yhdistyksellä+täytyy+olla+selvästi+rajatut+kolme+asiaa.+Muuten+se+epäonnistuu.+(Luin+tämän+sosiologian+perusopintojen+kurssikirjasta).+
1.+Sanoma:+EHDOTUS:+Sosiaalityöntekijän+työssä+on+järkyttäviä+ongelmia,+joita+ei+tunnusteta+.+"Lastensuojelutoimisto+tekaisee+tahallaan+vahingollisen+narratiivin+saadakseen+tehtyä+huostaanoton".+"Sosiaalilautakunnan+väitteet+ovat+todenvastaisia,+eikä+niistä+pysty+kyseenalaistamaan".+"Sosiaalityöntekijä+ei+tiedä+mikä+vanhemmilla+on+hätänä,+mutta+hän+määrää+suuntaamattomia+tukitoimia,+jotka+eivät+todistettavasti+vaikuta+mihinkään+ongelmaan".+"Sosiaalityöntekijä+päättää+yksin+kuuntelematta+vanhempia+ja+hierarkian+huipulla,+jonne+muut+kantelevat+selän+takana".+Kaikkia+meitä+yhdistää+jokin+yksinkertainen+ja+lyhyt+alistamista+ja+vääristelyä+koskeva+kokemus+lastensuojelussa+ja+toimimalla+yhdessä+meitä+ei+voi+kiistää,+kutsua+katkeraksi,+tilanteeseensa+sokeutuneeksi+tai+mielenterveysongelmaiseksi.+
2.+Tavoite+auttaa+ja+tukea+lastensuojelu+viranomaisten+toimesta+hankalaan+asemaan+joutuneita+ihmisiä,+valvoa+heidän+etuja,+edistää+jäsentensä+välistä+yhteistoimintaa,+yrittää+korjata+lainsäädännössä+olevia+epäkohtia,+sekä+lisätä+yleistä+tietoisuutta+aiheesta.+EHDOTUS:+Tavoite.+Sosiaalityöntekijä+ei+voi+enää+vedota+tietosuojaan+ja+kieltää+yksittäisiin+tapauksiin+kommentoimasta.+Jokainen+suomalainen+vanhempi+saa+tuoda+konkreettiset+valheet+julkisuuteen.+Tavoite+paljastaa+valehtelu,+vääristely+ja+epäpätevyys+levittämällä+nimettömänä+konkreettiset+esimerkit+ja+käynnistää+yhteiskunnallinen+murros+lastensuojelun+mielivaltaa+vastaan.+
3.+Toimintatapa+seuraa+alan+kehitystä+ja+lainsäädäntöä+sekä+tekee+näihin+liittyviä+aloitteita,+esityksiä+ja+antaa+lausuntoja.+Yhdistys+ohjaa,+neuvoo+ja+auttaa+asiaan+jäseniään+liittyvissä+asioissa+järjestämällä+kokouksia,+neuvontatilaisuuksia,+mielenosoituksia+ja+koulutusta+sekä+laatimalla+tarvittavia+asiaa+koskevia+selvityksiä+ja+muuta+materiaalia.++voi+ottaa+vastaan+lahjoituksia+ja+testamentteja,+omistaa+toimintaansa+varten+tarpeellista+kiinteää+omaisuutta+sekä+toimeenpanna+asianomaisen+luvan+saatuaan+arpajaisia+ja+rahankeruuta
Lokakuun+liike+on+tarkasti+rajattu+tutkivaan+journalismiin+ideologiaa,+puhetapaa,+viranomaista,+rakennetta+ja+lastensuojelua+kritisoiden.+
1.+Sanoma+Perhepolitiikkaan+erikoistunutta+tutkivaa+kansalaisjournalismia+jo+vuodesta+2014.+Vallan+vahtikoirien+puolesta+lumeobjektiivisuutta+vastaan.+
2.+Tavoite+Se+oli+alun+perin+kansalaisliike+kaltoin+kohdeltujen+lastensuojeluperheiden+auttamiseksi+(vrt+1960-luvulla+perustettu+Marraskuun+liike).+Ääntä+äänettömille.+Kansalaiset+voivat+osallistua+tutkivan+journalismin+tekoon
3.+Toimintatapa+.Lokakuun+liike+on+ihmisoikeusliike,+joka+tekee+rakenteellista+sosiaalityötä+ja+tutkivaa+journalismia.+Lokakuun+liike+on+ihmisoikeusliike:+rakenteellista+sosiaalityötä,+tutkivaa+journalismia,+valtakunnansovittelua,+kansansivistystä+ja+viranomaistarkastustoimintaa+tukevaa+kolmannen+sektorin+työtä.
17.01.2022 21:19
Silti+lapsen+kuolema+kirjataan+koronakuolemaksi+PERUSTERVEIDEN+KANSSA+samaan+tilastoon.
17.01.2022 13:58
Miten+niin?+Tarjoatko+minulle+sitä?
17.01.2022 13:54
Hello+my+friend!+This+is+Vladimir.+Number+one+Russian+hacker.+You+tried+to+scare+my+mother.+Now+you+will+pay,+okay?
17.01.2022 12:31
Tarinamme
Minä+ja+lapseni+olemme+oireettomia+avioerotilanteessa,+jossa+sosiaalityöntekijä+tunnusti+olevani+okei+ja+kieltäydyin+avohuollosta.+Silloin+hänen+esimiehensä+ja+hän+loivat+tahallisesti+vahingollisen+narratiivin,+koska+he+olivat+päättäneet+tehdä+huostaanoton.+Olimme+asiakkaita+parisuhdeongelman+takia+ja+se+on+päättynyt.+Meillä+oli+avohuollon+tukitoimia,+jotka+oli+suunnattu+lapsenhoitoon,+vaikka+pyysin+tukea+parisuhteeseen.+Minä+olin+hyvä+vanhempi,+äiti+ei.+Äiti+teki+kreisejä+muutoksia+avioerossa+ja+minä+pidin+kynsin+hampain+kiinni+lapseni+perusturvallisuuden+tunteesta.+Minimoin+haitat+ja+huolehdin+hänestä+hyvin+olosuhteista+riippumatta.+Niskuroin+sosiaalityöntekijää+ja+päiväkotia+vastaan.+Kaikki+valheet+kohdistettiin+minuun+rangaistuksena+kieltäytymisestä.+Lapseni+on+pysyvästi+poissa.
17.01.2022 09:57
Oikeistolaisen+elämän+korkein+päätös:+
On+oikein,+että+kaikki+niskuroijien+lapset+otetaan+huostaan.
17.01.2022 09:49
Niin+paitsi+että+sinä+et+tiedä+mitä+on+tapahtunut.+Olet+ennakkoluuloinen.
17.01.2022 09:37
Sinulla+on+ihailtavasti+tahtoa+ja+energiaa,+kun+olet+oireeton+ja+olet+vasta+tavannut+pikkulapsesi,+ja+silti+taistelet+lastensuojelun+perusteetonta+eristämistä+vastaan.
Minä+ja+lapseni+olemme+oireettomia+avioerotilanteessa,+jossa+sosiaalityöntekijä+tunnusti+olevani+okei+ja+kieltäydyin+avohuollosta.+Silloin+hänen+esimiehensä+ja+hän+loivat+tahallisesti+vahingollisen+narratiivin,+koska+he+olivat+päättäneet+tehdä+huostaanoton.+Olimme+asiakkaita+parisuhdeongelman+takia+ja+se+on+päättynyt.+Minä+olin+hyvä+vanhempi,+äiti+ei.+Äiti+teki+kreisejä+muutoksia+avioerossa+ja+minä+pidin+kynsin+hampain+kiinni+lapseni+perusturvallisuuden+tunteesta.+Minimoin+haitat.+Niskuroin+sosiaalityöntekijää+ja+päiväkotia+vastaan.+Kaikki+valheet+kohdistettiin+minuun+rangaistuksena+kieltäytymisestä.+Lapseni+on+pysyvästi+poissa.
17.01.2022 09:25
Kiitos+järkkäämisestä.+Miten+rajaat+yhdistyksen+sanoman?+
"Lastensuojelutoimisto+tekaisee+tahallaan+vahingollisen+narratiivin+saadakseen+tehtyä+huostaanoton"
"Sosiaalilautakunnan+väitteet+ovat+todenvastaisia,+eikä+niistä+pysty+kyseenalaistamaan"
"Sosiaalityöntekijä+ei+tiedä+mikä+vanhemmilla+on+hätänä,+mutta+hän+määrää+suuntaamattomia+tukitoimia,+jotka+eivät+todistettavasti+vaikuta+mihinkään+ongelmaan"
"Sosiaalityöntekijä+päättää+yksin+kuuntelematta+vanhempia+ja+hierarkian+huipulla,+jonne+muut+kantelevat+selän+takana"
Kaikkia+meitä+yhdistää+jokin+yksinkertainen+ja+lyhyt+alistamista+ja+vääristelyä+koskeva+kokemus+lastensuojelussa.+Hyvä+yhdistyksen+nimi+tiivistää+sen,+ei+lasuri.+
Huostaanoton+kieltäjät
Lastensuojelun+arvostelijat
17.01.2022 08:53
Ei+mihinkään.+Hän+sanoi,+ettei+minusta+täydy+olla++huolissaan.+Sitten+kun+kieltäydyin,+hän+vaati+psykologin+tutkimuksia.+Esitin+jo,+että+lapsi+voi+hyvin+ja+minä+en+höykytä+koskaan.+Hän+ei+uskonut+vaan+vetosi+toisen+tahallaan+vahingollisiin+merkintöihin.+Pyysin+keskustelua,+mutta+hän+kieltäytyi,+koska+hän+väitti,+että+manipuloin+häntä.+Lapseni+vietiin+tahallaan+luodun+vahingollisen+narratiivin+perusteella+ja+puolen+vuoden+päästä+hän+voi+halutessaan+luoda+sitä+lisää,+tai+uskoo+byrokraattista+merkintähistoriaa.+On+selvä,+että+he+eivät+halua+lopettaa+huostaanottoa+ja+hallinto-oikeuden+9+kk+jono+on+myös+mahdoton+henkisen+väkivallan+ja+lapsen+menettämisen+aikana.+Oikeus+ei+myöskään+usko+tarinaa+"tahallisesti+luodusta+vahingollisesta+narratiivista"+ja+pitää+sosiaalilautakuntaa+uskottavana+viranomaistahona.+Sosiaalityöntekijällä+on+laillinen+vapaus+haluta+tai+olla+haluamatta,+vääristellä+tai+olla+vääristelemättä,+ottaa+huostaan+tai+ei+ottaa.+Minun+on+pakko+hylätä+lapsiparkani+ja+lähteä,+tai+muuten+en+jaksa+elää.
16.01.2022 12:46
Laitan+paremmaksi:++Lastensuojelu+vääristää+psykiatriset+lapset+vaarallisiin+vanhempiin+voidakseen+oikeuttaa+sosiaalilautakunnan+tekemän+huostaanoton.+Sinä+vääristät+viitteeni+artikkeliin+psykiatrisista+lapsista+voidaksesi+sanoa,+että+lapsellani+on+psykiatrisia+oireita+ja+olen+ansainnut+huostaanoton.+Tahallinen+vahingollisen+narratiivin+luominen,+jotta+sosiaalilautakunta+voi+toteuttaa+huostaanoton.
16.01.2022 08:45
Sosiaalityöntekijä+ei+lain+mukaan+saa+sanoa+sinulle+"hanki+harrastus"+vaan+tarjota+"vanhemman+tukitoimia",+järjestää+"uudelleenarviointi+ja+vanhemman+tuen+neuvottelu"+ja+lopettaa+huostaanotto+heti+kun+sille+"ei+ole+enää+tarvetta".+Noin+sanominen+sotii+lakia+vastaan+ja+asettaa+sinut+hyödyttömään,+nujerrettuun+asemaan.+Silti+sosiaalityöntekijä+tekee+niin.
15.01.2022 23:15
Chatin+lukijalle:+Noin+sosiaalityöntekijä+tekee+perustelut.+Ne+vain+tuetaan+kuvitteellisella+potilaan+teon+tulkinnalla,+kuulostavat+tekniseltä+asiantuntijuudelta+ja+seisovat+asiakirjassa
15.01.2022 23:07
Ai+siis+kirjoittelu+todistaa+sen,+että+minä+en+välitä+lapsestani?
15.01.2022 23:02
Koetko+häiritsevänä+viranomaisen+kyseenalaistamisen+niin+kuin+keskustapapparainen?
15.01.2022 23:01
59 / 65