Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maissiii
profiilit
maissiii
maissiii
Vapaa kuvaus
uusi vuosi ja uudet kujeet
Aloituksia
58
Kommenttia
2332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entinen+kiva+on+muuttunut+ilottomaksi
laulut+kieroutuneet+merkityksettömiksi.
Turhaa+on+kommentteja+heitellä
säätä+voi+pikkasen+hämmästellä.
Hetki+vain+ja++kylmä+käy+käden+lämpöiseksi.
Toisin+tuo+tunteet:+Kuumasta+kuumemmaksi.
https://youtu.be/qdP5Ff9uEiI
24.02.2021 10:15
Jos+se+ei+olekaan+aavistus
vaan+pölyjen+huima+huiskaus
tai+vaarallinen+aivastus.
https://youtu.be/vSpFloT-41o
23.02.2021 19:05
Sahara+lähettää+hiekkaa+tuulen+teiltä
suvinen+henkäys+lämmittää+taas+meitä.
Lomille+joutuvat+skaniat+ja+kuskit
huoju+ei+horju+mimmit+ei+maskit.
Hentoinen+saadaan+aavistus+
miten+euroopan+valtaa+kamelin+aivastus.
https://youtu.be/FhUnXioN5CU
23.02.2021 18:00
Juhlamokasta+keitän+kahvit,+
+yleensä++pannujauhatuksesta+kahvinkeittimessä.
22.02.2021 23:54
Kauniita+unia
oman+kullan+kuvia.
https://youtu.be/uaUS3CvDavQ
22.02.2021 23:49
Totta+puhut+palstan+tilasta,
mutta+onneksi+voi+loikkia+yli,+tänne+asti+tämän+piipahdukseni+loikka+toi.
Vilkaisin+tuon+ketjun+mutta+on+niin+kaukaa+kuin+12+vuoden+taka
olin+silloin+palstalla,
joka+oli+itselleni+paljon+sopivampi+kuin+tämä+nykyinen+70+.
Mutta+aika+aikaa+kutakin,+ainahan+täältä+voi+loikkia+pihalle+jos+ei+mielytä+niihän+sitä+sanotaan.
Kiitos+vaan+kahvista,+olen+kova+juomaan+kahvia,+aikaisemmin+tosin+kovempi,+nyt+kohtuullinen,+mutta+kyllä+toinen+kupillinen+maistuu+vielä++mainiosti.
22.02.2021 13:25
Niinhän+se+on,++harmillista,++sitten+on+vain+tyydyttävä+tilanteeseen.
Ei+täällä+muutamaan+riviin+pysty+tai+halua+kertoa+kaikkea,+sehän+on+ihan+selvä,+
halusin+vain+osallistua+murheeseesi+ja+innokkaana+neuvonanatajana+en+muuta+osannut+kirjoittaa,+suo+nyt+anteeksi,+kun+metsään+meni.
On+tosi+hankalaa+jos+ei+vuoteen+ole+löytynyt+ratkaisua,+miten+kaksi+riskiryhmäläistä+voisi+joskus+tavata.
22.02.2021 13:14
Kenkiin+vain+piikit+jos+meinaa+pysyä+pystyssä.
Eilen+kuulin+uutisen+jossa+kerrottiin,+että+eräässä+kaupungissa+oli+bussiliikenne+pysäytetty+kokonaan+kun+satoi+alijäähtynyttä+vettä.+Näin+säästyttiin+bussihaavereilta.
Suomi+on+pitkä+maa+ja+meillä+satoi+taas+yöllä+lunta+oikein+kunnolla...
pitää+taas+lähteä+lumitöihin....
auttaisikohan+jos+hankkisi+liekinheittäjän...sellaisella+jos+noita+penkkoja+pienentäisi...
22.02.2021 11:55
Se+on+totta,+että+kun+väsyneenä+menee+nukkumaan+,+niin+on+kyllä+autuas+olo+ja+unentuloa+ei+ehdi+edes+miettimään.
Unirytmiä+on+joskus+vaikeaa+pitää,+tulee+valvottua+ja+tietysti+se+aamulla+nukuttaa+pitkään.
Kahvilla+on+itselleni+iso+merkitys,+kuuden+jälkeen+ei+oikein+passaisi+enää+kahviä+juoda+muuten+se+valvottaa+kahteen+kolmeen.
Samoin+kun+liian+pitkät+päivänokoset+kostautuu+ihan+varmasti+illanvikkuna.
Uneen+vaikuttaa+myös+monet+rituaalit,+missä+järjestyksessä+aloitan+iltatoimeni,
vähän+huono+on+toi+ääreisverenkierto+jaloissa+ja+käsissä,+niin+villasukat+pitää+olla+jalassa+ja+kerran+kokeilin,kun+käsiä+vallan+paleli+nukkumaan+mennessäni,+niin+pistin+huovuslapaset+käteen,+se+vasta+tuntui+hyvältä.+Nyt+nukunkin+lapaset+kädessä,+(älä+vaan+kerro+kenellekkään)+olen+kuin+karhu,+joka+käpertyy+pehmeisiin+villatumppuihinsa+ja+uni+tulee+heti.
22.02.2021 10:53
Kissanpäivistä+ja+koiran+ilmoista+puhutaan.+
Etanapostia+tulee+joskus,
kärpässarjassa+kisataan+nyrkkeillessä.
Täi+tervassa,+sellaisenkin+olen+kuullut.
Kuormasta+syömisen+voi+liittää+maataöouteen
Oma+lehmä+ojassa
Kasveissa+on+paljon+kielikuvia,
tuli+mieleen+kissankäpälä,+tkellokasveissa+kin+löytyy+monta+tuttua
22.02.2021 10:34
Mitäs,+jos+menisitte+lenkille,+yhdessä+ulos+kävelemään.+Yhdessä+kävelessä+tulee+puhuttua+ja+kuunneltua+molempien+murheet.+Puhuminen+auttaa+aina+ja+varsinkin+ystävälle.
Mikä+mahtaa+estää+sen+kuuposen+ääressä+rupettelun,+kunhan+pitää+riittävän+välimatkan.
22.02.2021 10:14
Suomessakin+liki+kymmenen+henkeä+sairastuu+päivittäin+masennukseen.
Usein+kuulee+puhuttavan+masennuksesta+vaikka+kyse+saattaa+olla+satunnaisesta+ja+luonnollisestakin+masennusreaktiosta.+Ei+ihmisen+elämä+aina+mene+niin+kuin+on+suunniteltu+ja+tulee+pettymyksiä+ja+takapakkia,+jo+se+saatetaan+tulkita+masennukseksi.
Voisiko+olla+osin+sukupolvikysymyskin,+me+iäkkäät+ollaan+ehditty+jo+tottua+vastoinkäymisiin+näinkin+pitkän+elämän+aikana+paremmin+kuin+nuoret,+joille+kaikki+on+tullut+ehkä+helpommin+ja+heti+valmiina.+Menetysten+japettymysten+jälkeen+on+usein+ollut+vain+pakko+jatkaa+elämää+ja+etsiä+uusia+polkuja+ja+ehkä+ajatella,+että+tämä+on+nyt+minun++uusi+normaali.+Siihen+kuuluu+tämä+menetys+tai+murhe,+sen+kanssa+nyt+vain+on+elettävä,+tekeekö+se+minut+vahvemmaksi+vai+heikommaksi,+sitä+ei+voi+koskaa+etukäteen+tietää.
Omat+murheeni+ja+menetykseni+ovat+tehneet+vahvemmaksi+(tosin+senkin+huomasi+vasta+paljon+myöhemmin),+ainakin+Vvastaanottamaan+seuraavan+murheen+ja+niitä+odotellessa+korostamaan++ja+etsimään+elämän+hyviä+ja+valoisia+puolia,+niitä+aina+on,+vaikkei+se+joskus+siltä+tunnu.
22.02.2021 10:09
Jos+koet,+että+kyseinen+mainos+on+epäasiallinen+tai+muuta+mikä+loukkaa+käsityksiäsi+sopivasta+mainonnasta,+voit+ihan+itse+tehdä+valituksen
kuluttaja-asiamiehelle.
Miksi+siihen+muita+kauppiaita+tarvitaan,+koska+mainonta+kuuluu+kaikkien+kauppaketjujen+tapaan+toimia+ja+vielä+käyttäen+ylisanoja+yms.
Mainokset++ja+mainonta+on+niin+tarkkaan+tutkittua+hommaa,+että+ei+me+aina+edes+hoksata+miten+kuluttajia+viedään+kuin+pässiä+narussa.
Mainosten+tulkitsemiseen+tarvitaan+juuri+sitä+medialukutaitoa.
Tärkeintä+on+itselleen+selvittää+hankkiiko+tarvittavat+tuotteet+tai+ruokansa+omien+tarpeiden+mukaan+vai+antaako+kauppiaiden+luoda+niitä+tarpeita.
Käytän+Lidliä+joskus+ja+huomannut+sen+hinta-laatusuhteen+olevan+kohillaan+ainakin+niiden+tuotteiden+kohdalla,+joita+itse+käytän.
Hyvää+on+se,+että+sinne+on+tullut+yhä+enemmän+kotimaisia+tuotteita.
22.02.2021 09:41
Kommentoija+nimitti+aloittajaa+"Halla-ahon+vihapuhe-megafoniksi"
ja+tekee+sen++taatusti+samankaltaisilla+valtuuksilla+
kuin+itse+arvostelin+Marinia+samaisilla+sanoilla.
Eli+ilman+minkäänlaisia+valtuuksia.
Bumerangina+sanat+lentävät+Ei+siinä+sen+suuremmasta+ole+kyse.
21.02.2021 20:52
Ilmeisesti+jotain+pelätään,+
ainakin+tällä+palstalla++on+aloitus+aloituksen+perään+kirjoituksia,
jotka+jo+otsikkojen+perusteella+tunnistaa+mikä+on+tarkoitus+ja+päämäärä.
21.02.2021 19:30
Eihän+tässä+tarvitse+mitään+puolustella,
tämä+on+ihan+eri+tason+kommentointia,+
Tässä+vastaan+vain+ihmettelyysi,+
miksi+siis+pitäisi+jotain+puolustaa,
et+sä+hyökkää+kommentissasi+ketään+vastaan,
21.02.2021 19:12
"hanko+tosissasi+kirjoitat+pääministerimme+olevan+agitaattori+jonka+agitoimat+"vihapuhe-megafonit"+yllyttävät+vihapuheeseen+perussuomalaisia+vastaan?!"
Ihan+kuule+yhtä+tosissani+kirjoitan+noin,+kuin+hekin+jotka+tällä+palstalla+viljelevät+täysin+väärää+informaatiota+siitä,+että+joku+Halla-Aho+käskee+kirjoittamaan+sitä+ja+tätä,+
koska+se+ei+pidä+paikkaansa.+Eli+se+on+yhtä+suurta+mielikuvitusta+kuin+se+mitä+tuossa+edellä+kirjoitin+ja+jota+ihmettelit.
Toki+voit+ihmetellä+mielikuvitustani.+Yleensä+kun+vastaan+käytän+kirjoittajan+sanoja,eli+olen+puolustaja+hyökkäuyksiä+vastaan.
21.02.2021 17:49
Lumesta+meinasin+pallon+tehdä,
rännältä+sitä+ei+saata+nähdä.
Hauskaa+on+leikkiä+sanoilla
joutavasti+varkain+runoilla.
”Kunnon+talvi+
Vesisateessa+raapivat
Tästä+tulee+kiva
Hyvä+Me!!
Kyllähän+minä
Ihanko+totta
Vettä+sataa”
https://youtu.be/pM5LASoFb1w
21.02.2021 16:33
Aikamoisen+sesonkihommaa+on+lumenaurauskin,+
nyt+saa+aurata+yötä+päivää+ja+moitteet+päälle.
Harvoin+olen+kuullut,+etteä+lumenaurauksesta+tekijöitä+kehuttaisiin,
ei+ole+aurattu+ajoissa+tai+ainakin+on+aurattu+väärin.
On+liian+isoja+penkkoja+ja+nekin+väärissä+paikoissa.
Meidän+tiellä+oli+kerran+auraaja,+joka+ei+raapinut+vain+asfalttia+
vaan+vei+likakaivonkannenmennessään.+Lumipenkasta+sitten+sitten+kun+lumi+alkoi+sulaa,+etsittiin+sitä+rautaista+kantta.
21.02.2021 14:34
Joo,+mä+kerron+heti,+
että+sain+sulta+muka+vitsikkään+mutta+typerän+kommentin.
21.02.2021 14:16
107 / 117