Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
maissiii
profiilit
maissiii
maissiii
Vapaa kuvaus
uusi vuosi ja uudet kujeet
Aloituksia
58
Kommenttia
2332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entinen+kiva+on+muuttunut+ilottomaksi
laulut+kieroutuneet+merkityksettömiksi.
Turhaa+on+kommentteja+heitellä
säätä+voi+pikkasen+hämmästellä.
Hetki+vain+ja++kylmä+käy+käden+lämpöiseksi.
Toisin+tuo+tunteet:+Kuumasta+kuumemmaksi.
https://youtu.be/qdP5Ff9uEiI
24.02.2021 10:15
Jos+se+ei+olekaan+aavistus
vaan+pölyjen+huima+huiskaus
tai+vaarallinen+aivastus.
https://youtu.be/vSpFloT-41o
23.02.2021 19:05
Sahara+lähettää+hiekkaa+tuulen+teiltä
suvinen+henkäys+lämmittää+taas+meitä.
Lomille+joutuvat+skaniat+ja+kuskit
huoju+ei+horju+mimmit+ei+maskit.
Hentoinen+saadaan+aavistus+
miten+euroopan+valtaa+kamelin+aivastus.
https://youtu.be/FhUnXioN5CU
23.02.2021 18:00
Juhlamokasta+keitän+kahvit,+
+yleensä++pannujauhatuksesta+kahvinkeittimessä.
22.02.2021 23:54
Kauniita+unia
oman+kullan+kuvia.
https://youtu.be/uaUS3CvDavQ
22.02.2021 23:49
Totta+puhut+palstan+tilasta,
mutta+onneksi+voi+loikkia+yli,+tänne+asti+tämän+piipahdukseni+loikka+toi.
Vilkaisin+tuon+ketjun+mutta+on+niin+kaukaa+kuin+12+vuoden+taka
olin+silloin+palstalla,
joka+oli+itselleni+paljon+sopivampi+kuin+tämä+nykyinen+70+.
Mutta+aika+aikaa+kutakin,+ainahan+täältä+voi+loikkia+pihalle+jos+ei+mielytä+niihän+sitä+sanotaan.
Kiitos+vaan+kahvista,+olen+kova+juomaan+kahvia,+aikaisemmin+tosin+kovempi,+nyt+kohtuullinen,+mutta+kyllä+toinen+kupillinen+maistuu+vielä++mainiosti.
22.02.2021 13:25
Niinhän+se+on,++harmillista,++sitten+on+vain+tyydyttävä+tilanteeseen.
Ei+täällä+muutamaan+riviin+pysty+tai+halua+kertoa+kaikkea,+sehän+on+ihan+selvä,+
halusin+vain+osallistua+murheeseesi+ja+innokkaana+neuvonanatajana+en+muuta+osannut+kirjoittaa,+suo+nyt+anteeksi,+kun+metsään+meni.
On+tosi+hankalaa+jos+ei+vuoteen+ole+löytynyt+ratkaisua,+miten+kaksi+riskiryhmäläistä+voisi+joskus+tavata.
22.02.2021 13:14
Kenkiin+vain+piikit+jos+meinaa+pysyä+pystyssä.
Eilen+kuulin+uutisen+jossa+kerrottiin,+että+eräässä+kaupungissa+oli+bussiliikenne+pysäytetty+kokonaan+kun+satoi+alijäähtynyttä+vettä.+Näin+säästyttiin+bussihaavereilta.
Suomi+on+pitkä+maa+ja+meillä+satoi+taas+yöllä+lunta+oikein+kunnolla...
pitää+taas+lähteä+lumitöihin....
auttaisikohan+jos+hankkisi+liekinheittäjän...sellaisella+jos+noita+penkkoja+pienentäisi...
22.02.2021 11:55
Se+on+totta,+että+kun+väsyneenä+menee+nukkumaan+,+niin+on+kyllä+autuas+olo+ja+unentuloa+ei+ehdi+edes+miettimään.
Unirytmiä+on+joskus+vaikeaa+pitää,+tulee+valvottua+ja+tietysti+se+aamulla+nukuttaa+pitkään.
Kahvilla+on+itselleni+iso+merkitys,+kuuden+jälkeen+ei+oikein+passaisi+enää+kahviä+juoda+muuten+se+valvottaa+kahteen+kolmeen.
Samoin+kun+liian+pitkät+päivänokoset+kostautuu+ihan+varmasti+illanvikkuna.
Uneen+vaikuttaa+myös+monet+rituaalit,+missä+järjestyksessä+aloitan+iltatoimeni,
vähän+huono+on+toi+ääreisverenkierto+jaloissa+ja+käsissä,+niin+villasukat+pitää+olla+jalassa+ja+kerran+kokeilin,kun+käsiä+vallan+paleli+nukkumaan+mennessäni,+niin+pistin+huovuslapaset+käteen,+se+vasta+tuntui+hyvältä.+Nyt+nukunkin+lapaset+kädessä,+(älä+vaan+kerro+kenellekkään)+olen+kuin+karhu,+joka+käpertyy+pehmeisiin+villatumppuihinsa+ja+uni+tulee+heti.
22.02.2021 10:53
Kissanpäivistä+ja+koiran+ilmoista+puhutaan.+
Etanapostia+tulee+joskus,
kärpässarjassa+kisataan+nyrkkeillessä.
Täi+tervassa,+sellaisenkin+olen+kuullut.
Kuormasta+syömisen+voi+liittää+maataöouteen
Oma+lehmä+ojassa
Kasveissa+on+paljon+kielikuvia,
tuli+mieleen+kissankäpälä,+tkellokasveissa+kin+löytyy+monta+tuttua
22.02.2021 10:34
Mitäs,+jos+menisitte+lenkille,+yhdessä+ulos+kävelemään.+Yhdessä+kävelessä+tulee+puhuttua+ja+kuunneltua+molempien+murheet.+Puhuminen+auttaa+aina+ja+varsinkin+ystävälle.
Mikä+mahtaa+estää+sen+kuuposen+ääressä+rupettelun,+kunhan+pitää+riittävän+välimatkan.
22.02.2021 10:14
Suomessakin+liki+kymmenen+henkeä+sairastuu+päivittäin+masennukseen.
Usein+kuulee+puhuttavan+masennuksesta+vaikka+kyse+saattaa+olla+satunnaisesta+ja+luonnollisestakin+masennusreaktiosta.+Ei+ihmisen+elämä+aina+mene+niin+kuin+on+suunniteltu+ja+tulee+pettymyksiä+ja+takapakkia,+jo+se+saatetaan+tulkita+masennukseksi.
Voisiko+olla+osin+sukupolvikysymyskin,+me+iäkkäät+ollaan+ehditty+jo+tottua+vastoinkäymisiin+näinkin+pitkän+elämän+aikana+paremmin+kuin+nuoret,+joille+kaikki+on+tullut+ehkä+helpommin+ja+heti+valmiina.+Menetysten+japettymysten+jälkeen+on+usein+ollut+vain+pakko+jatkaa+elämää+ja+etsiä+uusia+polkuja+ja+ehkä+ajatella,+että+tämä+on+nyt+minun++uusi+normaali.+Siihen+kuuluu+tämä+menetys+tai+murhe,+sen+kanssa+nyt+vain+on+elettävä,+tekeekö+se+minut+vahvemmaksi+vai+heikommaksi,+sitä+ei+voi+koskaa+etukäteen+tietää.
Omat+murheeni+ja+menetykseni+ovat+tehneet+vahvemmaksi+(tosin+senkin+huomasi+vasta+paljon+myöhemmin),+ainakin+Vvastaanottamaan+seuraavan+murheen+ja+niitä+odotellessa+korostamaan++ja+etsimään+elämän+hyviä+ja+valoisia+puolia,+niitä+aina+on,+vaikkei+se+joskus+siltä+tunnu.
22.02.2021 10:09
Jos+koet,+että+kyseinen+mainos+on+epäasiallinen+tai+muuta+mikä+loukkaa+käsityksiäsi+sopivasta+mainonnasta,+voit+ihan+itse+tehdä+valituksen
kuluttaja-asiamiehelle.
Miksi+siihen+muita+kauppiaita+tarvitaan,+koska+mainonta+kuuluu+kaikkien+kauppaketjujen+tapaan+toimia+ja+vielä+käyttäen+ylisanoja+yms.
Mainokset++ja+mainonta+on+niin+tarkkaan+tutkittua+hommaa,+että+ei+me+aina+edes+hoksata+miten+kuluttajia+viedään+kuin+pässiä+narussa.
Mainosten+tulkitsemiseen+tarvitaan+juuri+sitä+medialukutaitoa.
Tärkeintä+on+itselleen+selvittää+hankkiiko+tarvittavat+tuotteet+tai+ruokansa+omien+tarpeiden+mukaan+vai+antaako+kauppiaiden+luoda+niitä+tarpeita.
Käytän+Lidliä+joskus+ja+huomannut+sen+hinta-laatusuhteen+olevan+kohillaan+ainakin+niiden+tuotteiden+kohdalla,+joita+itse+käytän.
Hyvää+on+se,+että+sinne+on+tullut+yhä+enemmän+kotimaisia+tuotteita.
22.02.2021 09:41
Kommentoija+nimitti+aloittajaa+"Halla-ahon+vihapuhe-megafoniksi"
ja+tekee+sen++taatusti+samankaltaisilla+valtuuksilla+
kuin+itse+arvostelin+Marinia+samaisilla+sanoilla.
Eli+ilman+minkäänlaisia+valtuuksia.
Bumerangina+sanat+lentävät+Ei+siinä+sen+suuremmasta+ole+kyse.
21.02.2021 20:52
Ilmeisesti+jotain+pelätään,+
ainakin+tällä+palstalla++on+aloitus+aloituksen+perään+kirjoituksia,
jotka+jo+otsikkojen+perusteella+tunnistaa+mikä+on+tarkoitus+ja+päämäärä.
21.02.2021 19:30
Eihän+tässä+tarvitse+mitään+puolustella,
tämä+on+ihan+eri+tason+kommentointia,+
Tässä+vastaan+vain+ihmettelyysi,+
miksi+siis+pitäisi+jotain+puolustaa,
et+sä+hyökkää+kommentissasi+ketään+vastaan,
21.02.2021 19:12
"hanko+tosissasi+kirjoitat+pääministerimme+olevan+agitaattori+jonka+agitoimat+"vihapuhe-megafonit"+yllyttävät+vihapuheeseen+perussuomalaisia+vastaan?!"
Ihan+kuule+yhtä+tosissani+kirjoitan+noin,+kuin+hekin+jotka+tällä+palstalla+viljelevät+täysin+väärää+informaatiota+siitä,+että+joku+Halla-Aho+käskee+kirjoittamaan+sitä+ja+tätä,+
koska+se+ei+pidä+paikkaansa.+Eli+se+on+yhtä+suurta+mielikuvitusta+kuin+se+mitä+tuossa+edellä+kirjoitin+ja+jota+ihmettelit.
Toki+voit+ihmetellä+mielikuvitustani.+Yleensä+kun+vastaan+käytän+kirjoittajan+sanoja,eli+olen+puolustaja+hyökkäuyksiä+vastaan.
21.02.2021 17:49
Lumesta+meinasin+pallon+tehdä,
rännältä+sitä+ei+saata+nähdä.
Hauskaa+on+leikkiä+sanoilla
joutavasti+varkain+runoilla.
”Kunnon+talvi+
Vesisateessa+raapivat
Tästä+tulee+kiva
Hyvä+Me!!
Kyllähän+minä
Ihanko+totta
Vettä+sataa”
https://youtu.be/pM5LASoFb1w
21.02.2021 16:33
Aikamoisen+sesonkihommaa+on+lumenaurauskin,+
nyt+saa+aurata+yötä+päivää+ja+moitteet+päälle.
Harvoin+olen+kuullut,+etteä+lumenaurauksesta+tekijöitä+kehuttaisiin,
ei+ole+aurattu+ajoissa+tai+ainakin+on+aurattu+väärin.
On+liian+isoja+penkkoja+ja+nekin+väärissä+paikoissa.
Meidän+tiellä+oli+kerran+auraaja,+joka+ei+raapinut+vain+asfalttia+
vaan+vei+likakaivonkannenmennessään.+Lumipenkasta+sitten+sitten+kun+lumi+alkoi+sulaa,+etsittiin+sitä+rautaista+kantta.
21.02.2021 14:34
Joo,+mä+kerron+heti,+
että+sain+sulta+muka+vitsikkään+mutta+typerän+kommentin.
21.02.2021 14:16
107 / 117