Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jenna1991
profiilit
jenna1991
jenna1991
Vapaa kuvaus
Poliittisesti työtön. Rakastaa köyhyyttä.
Aloituksia
3
Kommenttia
128
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moni+ukkohan+juoksee+emännälleen+rahaa.+Itse+en+emäntänä+kehtaisi+moiseen.
Kyllä+minulla+omat+tulot+on,+haen+joka+kuukausi+sosiaalitukia+ja+elän+hyvää+elämää.
05.02.2021 07:49
Minä+kun+kesällä+otan+polkupyörän+varastosta,+kyllä+on+pitkin+Suomea+poljettu.
Harmittaako,+kun+sinä+joudut+kulkemaan+työpaikkasi+käytävillä+vuodesta+toiseen?
05.02.2021 07:43
Jenna+kiittää+valinnastasi.
On+tämä+tosiaan+herkkua,+tänäänkin+nukuin+hyvin+ja+aamu+alkaa+varhain+ja+jo+noin+kahdeksasta+lähden+kiireettömälle+lenkille+lähiluontoon,+palattuani+juon+kiireettömän+kahvin+ja+kroissantin+otan+voileipineen.+Elämä+on+ihanaa+eikä+töitäkään+ole+tiedossa.
Perjantaina+nautitaan+kevyesti+ja+katsellaan+leffaa+illalla.
05.02.2021 07:42
Nimenomaan,+ei+sitä+voi+kauhalla+ottaa,+jos+on+lusikalla+annettu.
Mwlko+tyhmää+elää+omakotitaloille,+autoille+ja+perheille.+Käydä+ravintoloissa+ja+ulkomaanmatkoilla+heti+kun+saa+sen+hikisen+viikon+tai+kaksi+lomaa.+Neljä+lomaviikkoa+lienee+se+vuosiloma+nykyäänkin.+Ei+ole+elämää+sellainen.+Tuilla+ei+matkusta+Brysseliin,+mutta+eipä+toisaalta+ole+tarvettakaan,+kun+ei+ole+tarvetta+päästä+hienoa+elämää+pakoon!
04.02.2021 22:53
Töitä+voi+hakea+joutumatta+töihin.+Yksinkertaista!
Tekee+vain+huonon+pikaisia+hakemuksia,+ja+jos+pääsee+haastatteluun,+tulee+vähän+myöhässä.+Voi+sitten+vielä+vaikka+valittaa+pääkipua+ja+aloittaa+heti+palkasta.+Ei+ole+työstä+kieltäytymistä,+mutta+eipä+kukaan+töihin+otakaan.+Jos+pakko,+käy+TE-toimiston+kurssilla+viikon+aikana+ja+saa+9e+verottomana.+En+näe+parempaa+elämää+kuin+tätä,+kuolinvuoteella+muistelee+elämää.
Ei+sitä,+että+ei+ole+elänyt+tarpeeksi,+vaan+eli+konttorilla..
04.02.2021 22:49
Jos+osaisit+kirjoittaa+Jenna-niminen+oikein,+voisin+ottaa+sinut+vakavasti.
04.02.2021 22:19
Otatko+minut+töihin?
04.02.2021 21:43
Mutta+kuitenkin+aikaa+edellä.
04.02.2021 21:41
Just+noin,+isäni+oli+elämäni+aikana+vain+vuoden+työtön+ja++nyt+laskee+11+vuotta+eläkkeeseen+hunossa+työssä.+Rasittava,+huono+esimies,+huono+palkka...+mutta+kun+ennen+sitä+oli+alle+vuoden+työtön+oli+kyllä+kovilla.+Ei+keksinyt+tekemistä.+Itsellä+ei+tekemistä+puutu+työttömänä.
Ei+ole+huonoja+esimiehiä,+ei+huonoa+palkkaa+ja+stressi+poissa.
04.02.2021 21:41
Ja+se+pitää+ihmiset+hyvin+töissä,+ettei+meidän+tarvitse+tukien+maksuviiveitä+pelätä.
04.02.2021 21:40
Muuten+hyvä,+mutta+edustan+nukkuvien+puoluetta.
04.02.2021 21:38
Jenna+kiittää.
Tarinani+on+tosi,+ei+ole+pakko+uskoa,+jos+on+unissaan+vielä.
Työttömyys+on+ihanaa.
04.02.2021 21:37
Noinhan+siinä+käy+ja+nekin+säästöt+uppoaa+omakotitaloon.
04.02.2021 21:28
Hyvä+että+sinun+ei+tarvitse+tukia+hakea.+Koitahan+pärjätä.
Kai+sinulla+herätyskello+soi+huomenna?+Itsehän+herään+ilman+sitä.
04.02.2021 21:21
Koita+pärjätä,+hae+vaikka+kierrätyskeskuksesta+jotain+edullista+tavaraa+jos+et+uutena+voi.
Voit+myös+ottaa+ilmaiseksi+tavaraa+mitä+ihmiset+lahjoittaa+ja+myydä+se+voitolla.
04.02.2021 21:20
Juuri+noin,+työtä+tekevät+äänestävät+puolestani!
Harmi+kun+moni+työtä+tekevä+ei+näe+siinäkään+ongelmaa,+äänestetään+aina+uudelleen+ja+uudelleen,+vaikka+tulee+huonojakin+päätöksiä+liukuhihnalta.
Itse+olen+äänestänyt+ensimmäisen+ja+viimeisen+kerran+yli+10+vuotta+sitten.
04.02.2021 21:18
Eikö+firma+maksa+sinulle+tarpeeksi+vai+miksi+haluat+vielä+tukiaisia?
04.02.2021 21:16
Jees,+hienoa+nähdä+jyväskyläläsiä+tapatyöttömiä.+Sinullahan+kävi+tuuri+kun+vielä+rahapeleistä+voitit.+Itsekään+en+baareissa+pyöri,+enkä+juuri+kauppakeskuksessa.+Meillä+täällä+Jyväskylässä+on+aika+iso+kaupunki+ja+kyllä+aina+ihmettelen+kun+kävelen+vapaasti+ja+vaivattomasti+kello+16+illalla,+kun+työtä+tekevät+autoilijat+seisovat+ruuhkissa...+ja+sitten+vielä+aamuisin.
Mahtaa+olla+nautinnollista+elämää...
Onneksi+löysit+itsesi+oikeasta+elämästä.+Siitä+voi+tosiaan+nauttiakin.
Jokainen+päivä+on+erilainen.
04.02.2021 20:32
Eli+otetaanko+tukia+pois+vai+ei?
04.02.2021 20:29
Tiedän+tunteesi,+joku+tässä+sanoikin+että+olen+aikaa+edellä.+Voin+sanoa,+että+sinäkin.+Olen+pitkään+puhunut+mm.+kateellisille+vanhemmilleni,+että+"ette+te+kuitenkaan+työtänne+lopeta,+teillä+on+yli+130+000+euron+velat+ja+kaikki".+Valittavat+vain+kuinka+työ+sairastuttaa+ja+kuinka+kävivät+taas+työterveydessä.+Itse+nautin+ikilomasta.+Velka+on+pirullinen+keksintö,+koska+kerran+kun+sellaisen+otat,+sinun+tulee+se+maksaa.+Työttömänähän+ei+velka-asunnossa+asuta,+eli+kuten+tiedät+niin+orjan+on+pakko+raataa,+huonollakin+palkalla.+Onneksi+tajusit+sen+oravanpyörän+kanssani+ja+elät+elämääsi.+Elämä+on+aika+lyhyt+ja+pitäisi+olla+täynnä+elämyksiä.
Et+voi+sanoa+tosissaan+omaavasi+elämää,+jos+vietät+40-50+tuntia+viikossa+konttorilla.
Vain+harvat+ja+valitut+pääsevät+Suomessa+elämästä+nauttimaan+ja+silloin+ei+aika+riitä+työntekoon.+Jos+tiedät+miten+perjantain+tulet+viettämään,+olet+orja,+koska+se+meni+jo.+Ja+orjallahan+perjantai+tuskin+eroa+oli+se+tänään,+viime+viikolla+tai+ensi+viikolla.+Kaikki+samanlaisia+konttoriin,+kotiin,+kauppaan,+tv:lle,+sängylle+-päiviä.+Minun+perjantait+ovat+aina+erilaisia.
04.02.2021 20:28
2 / 7