Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

524

1. PS+En+ole+kirjoittanut+muita+kommentteja,+mutta++vain+ymmärtänyt++maaseudun+suurten+lapsilukujen+vuoksi.+osan+oli+lähdettävä+++hankkimaan+elantonsa+muualta.Rengeiksi+ja+piioiksi+ensin+vauraampiin+karatanoihin+ja+taloihin,+mutta+sitten+kehittyi+kaupunkilaisyhteisöt+vähin+erin+käsityö+ja+myymälä+työpaikkoineenkin.
  2. Saitkos+tietää+?
  3. Iltapäivän+sininen+hetki,..kaunis+hämy+verhoo+tienoon.Pakkanenkin+pyllähtänyt+taas,+eipä+siellä+kylmältäkään+tuntunut+päivemmällä.+Hieman+liukkautta+varon+hiekoittamattomilla+paikoilla,+pihapiiri+on+kiitettävästi+ollut+näinä+vuosina+hoidettu.+Viides+vuosi+tosiaa+menossa+jo,+aika+on+mennyt+kuin+siivillä,+eikä+viihtyvyydessä+ole+ollut+vikaa.Niin+tuli+nälkä,+että+piti+kiirehtiä+lohilaatikko+mikroon,..ja+avasin+vielä+lisukkeeksi+sardiinipurkin+ja+tiristin++sitrunasta+mehua+raikastamaan.+Mmm,..Kahvit+vielä+päälle+parin+pipparskakun+kanssa,+niin+a'+vot+😋))+elämä+maistuu.Niin+kauniita+tervehdyksiä+olen+saanut+Facessa,+että+kyyneliä+ihan+nielin.+Muutamat+lasten+serkut,+jotka+oli+pieninä+hoidossa+minulla+joskus,+äitinsä+sairastaessa,+muistavat+pitää+yhteyttä+vanhaan+fasteriin.Olihan+viikonlopputapaamisia+muutenkin+ja+kesämökeillähän++serkukset+leikkivät+yhdessä,+++tankkasivat+voileivillä+ja+korvapuusteilla+rantalaiturilla+maaten.Helsinkisarjassa+laitan+joskus+omia+valokuviani+uintiretkiltä+Pihlajasaaressa,+koulukadusta+Kruunuhaasta,+paikka+on+kovin+mieleinen+nähdä+vanhoja+autoja+ja+ihmisiä+tutuilla+kaduilla.Jaa,+kohta+saadaan+sentään+klo+17.00+uutiset+kuulla,+vaikka+olisi+päätetty+jotakin+aina+vaan+yhtä+uhmakkaan+näköisen+Trumpin+eroittamisesta.+Jo+tulevaisuudessa+esimerkin+vuoksi+olen+sillä+kannalla,++lasketutti+käsin+viikkotolkulla+vaalituloksia+ja+sai+osan+kansasta+ihan+sekaisin!Joskin+hän++kehoitti+kannattajiaan+vain+*esiintymään+villisti*+ei+mitään+valtaamaan,+saattaa+olla+ratkaisevaa!Saadan+nähdä+miten+käy,++sinisiru+moi!
  4. Huomenta+tupaan,+jossa+nojatuolet+kutsuvat+rentoutumaan+☺️+Joskaan+en+minä+ainakaan+löhöilyä+kaipaa,+päinvastoin+Esa+Pakarista+kuuntelin+nauraen,..on+se+sellainen+veijari+että!Tyttölöistä+äitinsä+kun+varoitteli,+heh!+Sinharmaan+raskas+taivasnäkymä+ja++-5°+pakkasta,+taitaa+lunta+sisältää+nuo+matalalla+kulkevat+pilvet.Ajatella,+kolmasosa+tammikuuta+on+jo+eletty,+helmikussa+jo+valkenee+huomattavasti,+hah+haa,+Pianhan++meillä+on+kevät+keikkumassa+ennenkuin+huomataankaan!Nyt+hakemaan+'påtoorini'+hyvää+kahvia!PS.+Nyt+jo+valkeni+tällä+aikaa+aamu+,+vaikka+nopsaan+kirjoitin+😃))+heippa!