Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

524

1. Höpsistä,..Suomessahan++ollaan+ja+muistellaan+nyt+vaikka+Sandelsia+aikanaan+😀+))+🍀+Niin,+ja+määritetään+vielä+mitä+kunnon+palstalaisuuskin+on+😊))+"Äl´yli+päästä+perhanaa+niin+vielä+hetkinen,+vaikk+älyä+ei+riittämiinon+sydän+paikallaan!"+Ja+se+onkin++se+kaikkein+tärkein!On+niin+hyvä+mieli+kun+eilen+löysin+sopivan+lahjan+hääparille+😊))+Minä+kun+en+osaa+tyhjin+käsin+olla+todistajana+omalle+tytölleni.+Heillä++alkaa+loma+heti+perjantaina+ja+suunnistavat+saaristoon,+joten+olin+käytännöllinen,+ja+ostin+komean+laukun+täynnä+monipuolisia+grillausvälineitä+lokeroissaan.+Siihen+on+hyvä+puhdistettuna+ne+laittaa+kesän+jälkeen,+niin+pysyvät+kirkkaina+ja+puhtaina+seuraavaan+käyttöön.Hieman+se++sulhaselle+on+enemmän+osoitettu,+tytär+kun+sai+jo+kaulakorun+😊))+Nyt+pitänee+alkaa+siskonmakkarakeittoa+valmistamaan,+eilen+meni+päiväruoka+myöhään+ravatessa+eri+liikkeissä.+Hyvä+on+nyt+kuoria+muutama+peruna,+kun+pakasteessa+on+nupullaan+olevat+vihannekset+keittoon!+Heippa+ja+kevennetään+viikkoa++ilolla+❤️
  2. Ihmettelin+City-Marketin+inten.+lajikevalinnassa+eilen,+ettei+tuoreita+mansikoita+mainosteta+ollenkaan?+Pakasteetko+haluavat+ensin+tyhjentää,+koska+vihannes+ja+hedelmätiskeillä+kyllä+mansikkaa+on+myynnissä.Eipä+silti,+että+pakastaisin+nyt+yksin++elellessäni,+kun+kaupoista+voi+valita+muitakin+marjoja+mieliteon+ja+tarpeen+mukaan.+Talvella+olin+mieltynyt+lakkamarjoihin,+ja+mustikkaan.+Puutarha-aikoina+tuli++niin+runsaasti+vadelmaa,+että+pitihän+ne++säilöä+pakkaseen.+Kanttarellejä+ja+kasvihuoneen+tuotteita+tuli+kyllä+kokeiltua,+lähinnä+kuitenkin+lihatuotteet+teurasaikana.Niin+hieno+ja+kuulas+päivä+hyväili+++viileydellään,+käväistessäni+ulkona,+pienet+poutapilvet+harvakseen+ajelehtivät+hiljaa+taivaan+sinessä.Jaa'a+lounasaika+muistuttaa+nyt+vatsakin+tyhjyyttään,+joten+siitä+sitten+keittiöpuuhiin+😋)+heippa+vaan