Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

524

1. Höpsistä,..Suomessahan++ollaan+ja+muistellaan+nyt+vaikka+Sandelsia+aikanaan+😀+))+🍀+Niin,+ja+määritetään+vielä+mitä+kunnon+palstalaisuuskin+on+😊))+"Äl´yli+päästä+perhanaa+niin+vielä+hetkinen,+vaikk+älyä+ei+riittämiinon+sydän+paikallaan!"+Ja+se+onkin++se+kaikkein+tärkein!On+niin+hyvä+mieli+kun+eilen+löysin+sopivan+lahjan+hääparille+😊))+Minä+kun+en+osaa+tyhjin+käsin+olla+todistajana+omalle+tytölleni.+Heillä++alkaa+loma+heti+perjantaina+ja+suunnistavat+saaristoon,+joten+olin+käytännöllinen,+ja+ostin+komean+laukun+täynnä+monipuolisia+grillausvälineitä+lokeroissaan.+Siihen+on+hyvä+puhdistettuna+ne+laittaa+kesän+jälkeen,+niin+pysyvät+kirkkaina+ja+puhtaina+seuraavaan+käyttöön.Hieman+se++sulhaselle+on+enemmän+osoitettu,+tytär+kun+sai+jo+kaulakorun+😊))+Nyt+pitänee+alkaa+siskonmakkarakeittoa+valmistamaan,+eilen+meni+päiväruoka+myöhään+ravatessa+eri+liikkeissä.+Hyvä+on+nyt+kuoria+muutama+peruna,+kun+pakasteessa+on+nupullaan+olevat+vihannekset+keittoon!+Heippa+ja+kevennetään+viikkoa++ilolla+❤️
  2. Voi+miten+ihannoivasti+kirjoitat+Makriina+hyvä!+Itse+en++kaipaa+mitään++ihannevaltiota,+en+Kreikan+Afrodite+marmoripatsaita,+nähdäkseni+kauneudenkaan+😊))+Suomessa+onkin+ihan+hyvä+normaali+elämä.+Taidatkin+Makriina+kohdistaa+sanomasi+edeltäjälle,+joka+ei+nähnyt+mitään+hyvää+kiinalaisessa+ihmisessä+edes.+Valtivaltahab++sanelee+ja+kansa+tottelee,+mutta++en+yleensä+ole+kirjoituksissani++politiikan+asialla,+vaan+maailmantalouden+uudet+suunnat+vain+kiinnostaisi+🤣Kiinan+talousmahti+kun+on+tämän+päivän++tosiasia,,..