Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3134

1. Nyt täällä kirjoittelee tyytyväinen mummeli. Saan ajaa autoa!
    Kunhan pakkanen vähän hellittää niin lähdemme kissan kans mökille.
    Eikä tarvitse pyytää kuskia kauppareissuille.
  2. Minulle on ollut vaikeaa myöntää että tarvitsen apua.
    Tuli niin äkkiä kun Akillesjänne katkesi.
    Ensin olin pyörätuolissa muutaman viikon kun oli kipsi ja ei saanut varata yhtään jalalla. Sitten iso kovasta muovista tehty saapas monta viikkoa.
    Nyt on oltava koroke kantapään alla mutta voin kävellä "normaalisti". ¨Kävelisin ihan normaalisti mutta tulee kovat kivut.
    Eilen kävin terkkarilla muun asian takia, kysyin jalastakin, sanoivat että hyvä jos vuodessa paranee.
    Kun saan ajaa autolla niin paljon helpottaa. Ei minulta korttia viety, mutta sanoivat että ei pitäisi ajaa.
    En ole ajanut kun en halua aloittaa uudelleen tätä vastoinkäymistä.
    Olen ollut liiankin itsenäinen, siksi on vaikeaa sopeutua.
    Mutta onhan nyt jo paljon helpottanut ei pyörätuolia, eikä saapasta. Mutta kovat kivut tulee jos kävelen vähänkään enemmän.
    Kaveri pääsee taas viikonloppuisin, ajattelin lähteä kissan kanssa mökille, hän veisi ja ensi viikonloppuna pääsisin kauppaan hänen kanssaan .
    Saan kyllä kyydin jos ruoka loppuu ennemmin, ei minusta ole niin väliä, mutta jos kissalta loppuu ruoka niin on etsittävä kyyti.
    Katti on hemmoteltu, mutta paras kaverini. Ymmärtää puhettanikin paremmin kuin mikään aikaisempi lemmikkini.
    Toisaalta, ei pitäisi valittaa, tänäänkin tapasin kaupassa käydessämme nuoremman tuttavan joka joutuu käyttämään pyörätuolia loppuelämänsä.
    Ei sitä osaa ajatella kunnolla asiaa kunnes tulee omalle kohdalle. Eikä ollut kuin tilapäinen vaihe, oven pielet ym... ovat aika pahassa kunnossa kun opettelin pyörätuolilla pärjäämistä.
  3. Vastasin ylempänä Eliaanalle, mutta en huomioinut aloitusta joka kertoin vanhusten yksinäisyydestä.
    Minun luonteellani ei juuri koskaan tule yksinäisyyden tunnetta.
    Mutta jos on sosiaalinen niin varmaan kärsii jos joutuu olemaan yksin.
    Nyt jalan takia olen ollut sidottuna asunnon sisälle, ei elämäni ole paljon muuttunut normaalista mutta eniten rasittaatunne siitä että ei pääse lähtemään mihinkään jos mieli tekee.
    Olin oikeasti aika alamaissa, tuntui että ajatuskaan ei juossut, ihan kuin olisi jotain tahmeaa ainetta pään sisällä mitä ei saa pois.
    Onneksi ei ollut pysyvää, kun nyt selviäisi jalan kanssa että ei tule takapakkia.