Vapaa kuvaus

Tuli joskus käytyä Brasiliassakin. Oli liian kuuma, paikka oli vähän päiväntasajan alapuolella.

Aloituksia

48

Kommenttia

3177

1. Yritin lukea ketjua mutta en jaksanut kokonaan.
    Olen tarkka taloudenpitäjä, mutta en pihi.
    Annan lapsenlapsille rahaa syntymäpäivinä ja ja jouluksi, yleensa 100€ kerralla.
    Tytär miehineen ei tarvitse, heillä on rahaa omasta takaa. Mieluiten menisin jonnekin reissuun jos joku tuon summan antaisi.
    Nyt en kyllä lähtisi mihinkään omillakaan rahoillani, kissa on tärkeämpi, se ei pärjää vieraiden kanssa.
    Olen tyytyväinen vaatimattomaan elämääni, en tarvitse mitään joka tuntuisi tällä hetkellä tärkeältä.
  2. Kuolema tuli luonnolliseksi osaksi elämää kun menetin poikamme syövälle.
    En pelkää kuolemaa, mutta silti on vielä elämänhalua.
    Kipuja ja vaivoja on päivä päivältä enemmän, mutta särkylääkkeiden ja särkyvoiteiden avulla saan nukuttua.
    Silti tuntuu että elämä on huijannut minua, mennyt niin nopeasti pitkälle vanhuuteen että en ole pysynyt perässä.
    Hyväksyn että olen vanha, pakkohan se on, mutta toivoisin vielä muutaman kevään mökilläni.
    En kadu juuri mitään, kaikki mitä on elämän varrella tullut tehtyä on tehty sen aikaisen tarpeen mukaan. virheitä olen tehnyt, mutta eipä niille enää mitään voi.
    Joskus nauran itselleni kun en tajua korkeaa ikääni, teen hommia niin että nivelet ja selkä ovat ihan lopussa.
    Akillesjänteen katkeaminen sai rauhoittumaan, se ei taida koskaan parantua ennalleen.
    Jaksamista kaikille teille. <