Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3147

1. Minulla on lehtipuhallin, en tykkää. Vaivalloisempi kun haravointi.
    Olen ollut jonkin aikaa koneella ja kirjoitellut viestejä moneen ketjuun.
    Minulla on kirjoittelu vähän tuurista kiinni. Useimmiten ei huvita.
    Muistan kun aikoinaan sain tietokoneen ja netin niin olisin viettänyt koneella vaikka päivät pitkät.
    Katselen tärkeimmät puhelimella, en tykkää sillä kirjoittaa kömpelöillä sormillani.
    Mukavaa että Hilla tekee aloituksia taas.
  2. Minusta on tullut äreä mummo. Kaverin kanssa tulee sananharkkaa ihan tyhjästä.
    Hän on aika temperamenttinen myös. Saatetaan huutaa aika kovasti kun kumpikaan ei tunnu saavan ääntään kuuluviin kun toinen huutaa kovemmin.
    Sitten alkaa molempia naurattamaan, kaveri ottaa halaukseen ja sanoo: "anteeksi."
    Viiden minuutin kuluttua asia on unohdettu.
    Samanlainen huumorintaju meitä yhdistää. Sivullinen saattaisi luulla meitä kuunnellessaan että onko nuo ihan ok.
    Toisessa ketjussa puhuttiin omaisuudesta ja asumisesta.
    Minäkin saisin tilanteeni näyttämään oikein hyvältä jos kerron totuuden, mutta totuuden takana on muutakin.
    Asun velattomassa saunallisessa kolmiossa, on mökki ja auto..Eläkekin on kohtalainen.
    Nyt kerron totuuden toisen puolen, Kolmio on velattomassa taloyhtiössä ja ihan siisti, mutta kukaan ei täällä osta asuntoa, hyvä jos ilmaiseksi huolisivat.
    Mökki on vaatimaton mummonmökki, oli tässä uudempikin mökki joka myytiin.
    Autokin on yli kymmen vuotta vanha Pösö.
    En enää säästä, eläke riittää jos ei isompia osta.
    Aikoinaan sain vähän säästettyä, on hyvä olla jonkilainen puskuri jos tulee isompia hankintoja.
    Siitä olen vähän ylpeä että sain 80-vuotta täytettyäni vielä ajaoikeuden viideksi vuodeksi. Ja autokin tuli katsastettua.
    Pitää lopettaa tämä ripittäytyminen. Mistä ihmeestä nyt tuulee?
    Luulisin että johtuu siitä kun lueskelin noita ketjuja, mietin minäkin että mitähän kehumista minulla olisi, monen mielestä ei mitään, joidenkin mielestä on.
    Siksi kerroin riitelystä kun ihmettelen eikä kukaan muu 80+ koskaan riitele muualla kuin näillä palstoilla.
    Pitää lähettää äkkiä että en tule katumapäälle.
  3. Hienoa että Hilla jaksaa tehdä aloituksia, kun luin ketjua niin tulin siihen tulokseen että itse en haluaisi montakaan aloitusta tehdä.
    Jossain mainittiin että voisi käydä vanhusten luona heitä piristämässä kun ovat yksinäisiä.
    Uskon todella että yksinäisyyttäkin on, jos se ei ole vapaaehtoista niin varmasti raskasta.
    Itse en haluaisi mistään hinnasta ketään vapaaehtoista kyläilemään luonani.
    Enkä myöskään halua sitoutua mihinkään vapaaehtoistyöhön ym..
    On elämän aikana ollut niin paljon velvoitteita että riittää minun osaltani.
    En tarkoita ettenkö arvostaisi heitä jotka jaksavat.
    Mökillä vieläkin aikaa vietämme kissani kanssa, on suunnitelmissa muuttaa keskustaan, mutta lupailivat vielä leudompia ilmoja joten taidan vielä katsella mökin ikkunasta.
    En juuri käy netissä, nyt avasin netin kun tuttavan mökki oli pantu myyntiin ja tietokoneelta näkee kuvat paremmin. Uteliasko?
    Kyllä sen huomaa että ikää on tullut taas vuosi lisää, väsyn helpommin. Akillesjänteen katkeaminen vaikutti tosi paljon henkisesti ja ruumiillisesti. Ei toivu kuten nuorempana.
    Mukavia syyspäiviä kaikille.