Vapaa kuvaus

Opin kuusikulmiot isoäidin neliöiden sukulaiset. Tällainen villatakki tuli. On jämälangoista joten värikkyyttä piisaa.

Aloituksia

48

Kommenttia

3203

1. Meidän kulmilla ei asunnot tee kauppaansa, hyvä jos ilmaiseksi huolisivat.
    Asun liian isossa asunnossani sen aikaa kun pystyn siinä olemaan.
    Nyt pääsin mökille, saatan olla täällä pitkälle syksyyn.
    Käyn keskustassa pyykillä ja muutenkin katsomassa Tytär tykkää käydessään olla siellä kun on mukavuudet. silloin menen minäkin.
    Mökille tulee kylmä vesi ja on ulkosauna, kemiallinen wc. Nämäkin ovat ylellisyyttä kun vertaa lapsuuteen, vesi kannettiin kaivosta ja kannettiin likavesi ulos. Myöhemmin saatiin vesijohdot jopa wc sisälle.
    Tytär ja vävy ovat vieläkin Espanjassa, ostivat vain menolipun, aikoivat tulle pääsiäiseksi kotiin Etelä- Suomeen mutta siirsivät paluuta.
    Viihdyn mökissäni, on niin rauhallinen ja hyvä olo.
    Huomenna pitää alkaa siivoamaan, vähän kerrallaan, mikä kiiren minulla on. Pihamaatakin pitäisi haravoida, haravoin ainakin mökin edestä näkyvimmät paikat.
    Kyllä se nurmikko nousee lehtien altakin, olen huomannut.
    Asuin akoinaan rivitalossa, en juuri haravoinut takapihaani, naapuri syöksyin jokaisen pudonneen lehden perään.
    Kesällä minun takapihallani nurmikko viheriöi, naapurilla oli nurmikossa pläntteja joissa ei kasvanut mitään.
    Kyllä luonto hoitaa jos itse on laiska tai ei jaksa kaikkea.
    Hyvää Pääsiäistä Nojatuoliin.
  2. Margaret Atwood
    Reijo Mäki
    Seppo Jokinen
    Anne ja Serge Golon
    Väinö Linna
    Stephen King
    Miia Siistonen
    Angelika sarja oli nuorena ihan mukavaa luettavaa, nyt yritin kuunnella äänikirjana niin en jaksanut kymmentä minuuttia.
    Dekkarit laitan kuulumaan nukkumaan mennessä ajastimella, ovat hyvää unilääkettä.
    Viimeksi kuuntelinMiia Siistosen kirjoittaman värikkään ja persoonallisen papin Harri Henttisen elämänkerran. Kuunneltuani muutin hänestä mieltäni, paitsi kulmakarvat, niihin hän tarvitsisi apua stylistilta. On muuten kuulemma oikeinmukava persoona.