liekko

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.
Aloituksia
47
Kommenttia
3028
Outoja kokemuksia
Kävin kolmen viikon lomalla Brasilissa muutama vuosi sitten. Rannalla kulki kainalosauvojen kanssa yksijalkainen mies. H542666Carmen lämpörullat
Muistaako vielä joku? Vaikka hävettää tunnustaa niin minulla on mökillä ja kylillä Carmenit. Johtuu siitä että itsepäi92359Närästystä
Minulla on ollut viime aikoina närästystä melkein koko ajan. Olen kuullut että voi olla sydänperäistäkin. En oikein usko621490Laila Kinnunen
Tämä Lailan Eesitys koskettaa minua, uskon että monia muitakin. Lahjakkuus, joka oli ehkä liikaa meille. https://www.yo391407Minne kirjat joista haluaa eroon
Voiko kirjat joita ei enää halua pitää tilaa viemässä laittaa paperinkeräykseen? Minulla on paljon kirjoja, jopa tietosa571344Monikulttuurisuus
En nyt kirjoita siitä onko meille monikulttuurisuus kuinka tärkeä asia. Vastasin jo yhteen viestiin aiheesta 70+ palsta1531340Oletko introvertti vai ekstrovertti
Tätä aihetta on varmaan käsitelty monesti. Laitan se silti uudelleen. Kun luin ominaisuuksista niin olen lähes 100% int2291124Olenko yliherkkä
Tänään näin tiellä ajaessani mökiltä keskustaan Kissan tai jäniksen raadon, auto oli ajanut päälle. Menin pois tolatani,821078Heinäsirkat ym. kadonneet.
Ikäpalstalla oli ketju luontokadosta. Se on täyttä totta. Tiedän että en enää kuule sirkkojen siritystä, mutta en ole my561056Olemme onnekkaita
Jos 70 ikäisenä on terveys vielä osapuilleen kohdallan niin pitäisi olla tyytyväinen. Kun olen katsellut ikäryhmiä 60-7931041Mauno Koiviston muistomerkki
https://www.is.fi/ En ole varmaan oikea ihminen arvostelemaan taiteilijoiden teoksia. Mutta mieleeni tuli romukasan kesk86899Vanhenemisen hyvät puolet
On tässä joitakin hyviä puolia kun mietin oikein tarkkaan. Ei välitä enää jonniijoutavuuksista, nauttin estoitta laiskot56878Miksi en minä
En ole missään nimessä huomionkipeä, päinvastoin. Ihmettelen sitä kun en saa juuri koskaan vastauksia kommentteihini. E95778Vieläkö siivoatte yhtä paljon
Minä olen alkanut viihtyä kissani ja sänkyni alla olevien villakoirien kanssa kohtalaisen hyvin. Olen aika allerginen j61747Miksi hän läksi pois liian varhain
Hän on ollun niin pitkään kun muistan suosikkini. https://www.youtube.com/shorts/ty33m0-9Hv816693Nyt vain mietin
Elokuussa tulee 80v täyteen. Voin sanoa että en osaa kertoa oikeasti miltä tuntuu olla tämän ikäinen. Minulla ei ole ik36623Miten aikanne kuluu
Miten olette kuluttanut aikaanne? Olen tehnyt käsitöitä joita en ole harrastanut pitkään aikaan. Hyvää ajankulua kun as70588Asun Outokummussa
Palsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi. Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäile2566Vaalikoneen mielipide
Minun suosikkini vaalikoneen mukaan on Sari Essayah. Olen aina tykännyt hänestä. Suorapuheinen teeskentelemätön nainen.44514Aika kuluu
Huomenna aamulla viideltä tulee 80v siitä kun synnyin. 6.8.1944 oli vielä sotaa. Enimmäkseen muistan hyvällä lapsuuttani36490