liekko

Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3147
- Outoja kokemuksiaKävin kolmen viikon lomalla Brasilissa muutama vuosi sitten. Rannalla kulki kainalosauvojen kanssa yksijalkainen mies. H542773
- Carmen lämpörullatMuistaako vielä joku? Vaikka hävettää tunnustaa niin minulla on mökillä ja kylillä Carmenit. Johtuu siitä että itsepäi92507
- NärästystäMinulla on ollut viime aikoina närästystä melkein koko ajan. Olen kuullut että voi olla sydänperäistäkin. En oikein usko621540
- Laila KinnunenTämä Lailan Eesitys koskettaa minua, uskon että monia muitakin. Lahjakkuus, joka oli ehkä liikaa meille. https://www.yo391485
- Minne kirjat joista haluaa eroonVoiko kirjat joita ei enää halua pitää tilaa viemässä laittaa paperinkeräykseen? Minulla on paljon kirjoja, jopa tietosa571415
- MonikulttuurisuusEn nyt kirjoita siitä onko meille monikulttuurisuus kuinka tärkeä asia. Vastasin jo yhteen viestiin aiheesta 70+ palsta1531390
- Heinäsirkat ym. kadonneet.Ikäpalstalla oli ketju luontokadosta. Se on täyttä totta. Tiedän että en enää kuule sirkkojen siritystä, mutta en ole my561221
- Oletko introvertti vai ekstroverttiTätä aihetta on varmaan käsitelty monesti. Laitan se silti uudelleen. Kun luin ominaisuuksista niin olen lähes 100% int2291144
- Olenko yliherkkäTänään näin tiellä ajaessani mökiltä keskustaan Kissan tai jäniksen raadon, auto oli ajanut päälle. Menin pois tolatani,821098
- Olemme onnekkaitaJos 70 ikäisenä on terveys vielä osapuilleen kohdallan niin pitäisi olla tyytyväinen. Kun olen katsellut ikäryhmiä 60-7931050
- Vanhenemisen hyvät puoletOn tässä joitakin hyviä puolia kun mietin oikein tarkkaan. Ei välitä enää jonniijoutavuuksista, nauttin estoitta laiskot56957
- Mauno Koiviston muistomerkkihttps://www.is.fi/ En ole varmaan oikea ihminen arvostelemaan taiteilijoiden teoksia. Mutta mieleeni tuli romukasan kesk86945
- Miksi hän läksi pois liian varhainHän on ollun niin pitkään kun muistan suosikkini. https://www.youtube.com/shorts/ty33m0-9Hv816873
- Kaivelen vanhojaHarvoin teen aloitusta, mutta tämä 60-luvun aloitukseni melkein itketti jos ei olisi naurattanut niin kovasti. Sain siel70869
- Miksi en minäEn ole missään nimessä huomionkipeä, päinvastoin. Ihmettelen sitä kun en saa juuri koskaan vastauksia kommentteihini. E95791
- Vieläkö siivoatte yhtä paljonMinä olen alkanut viihtyä kissani ja sänkyni alla olevien villakoirien kanssa kohtalaisen hyvin. Olen aika allerginen j61766
- Nyt vain mietinElokuussa tulee 80v täyteen. Voin sanoa että en osaa kertoa oikeasti miltä tuntuu olla tämän ikäinen. Minulla ei ole ik36687
- Miten aikanne kuluuMiten olette kuluttanut aikaanne? Olen tehnyt käsitöitä joita en ole harrastanut pitkään aikaan. Hyvää ajankulua kun as70632
- Asun OutokummussaPalsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi. Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäile2630
- Vaalikoneen mielipideMinun suosikkini vaalikoneen mukaan on Sari Essayah. Olen aina tykännyt hänestä. Suorapuheinen teeskentelemätön nainen.44554