Vapaa kuvaus

Kaveri toi nätin kukan. Toivottavasti kestää kaua nmaljakossa.

Aloituksia

47

Kommenttia

3028

1. Outoja kokemuksia

Kävin kolmen viikon lomalla Brasilissa muutama vuosi sitten. Rannalla kulki kainalosauvojen kanssa yksijalkainen mies. H
    70 plus
    54
    2666
  2. Carmen lämpörullat

Muistaako vielä joku? Vaikka hävettää tunnustaa niin minulla on mökillä ja kylillä Carmenit. Johtuu siitä että itsepäi
    70 plus
    9
    2359
  3. Närästystä

Minulla on ollut viime aikoina närästystä melkein koko ajan. Olen kuullut että voi olla sydänperäistäkin. En oikein usko
    70 plus
    62
    1490
  4. Laila Kinnunen

Tämä Lailan Eesitys koskettaa minua, uskon että monia muitakin. Lahjakkuus, joka oli ehkä liikaa meille. https://www.yo
    80 plus
    39
    1407
  5. Minne kirjat joista haluaa eroon

Voiko kirjat joita ei enää halua pitää tilaa viemässä laittaa paperinkeräykseen? Minulla on paljon kirjoja, jopa tietosa
    70 plus
    57
    1344
  6. Monikulttuurisuus

En nyt kirjoita siitä onko meille monikulttuurisuus kuinka tärkeä asia. Vastasin jo yhteen viestiin aiheesta 70+ palsta
    80 plus
    153
    1340
  7. Oletko introvertti vai ekstrovertti

Tätä aihetta on varmaan käsitelty monesti. Laitan se silti uudelleen. Kun luin ominaisuuksista niin olen lähes 100% int
    70 plus
    229
    1124
  8. Olenko yliherkkä

Tänään näin tiellä ajaessani mökiltä keskustaan Kissan tai jäniksen raadon, auto oli ajanut päälle. Menin pois tolatani,
    Ikäryhmät
    82
    1078
  9. Heinäsirkat ym. kadonneet.

Ikäpalstalla oli ketju luontokadosta. Se on täyttä totta. Tiedän että en enää kuule sirkkojen siritystä, mutta en ole my
    70 plus
    56
    1056
  10. Olemme onnekkaita

Jos 70 ikäisenä on terveys vielä osapuilleen kohdallan niin pitäisi olla tyytyväinen. Kun olen katsellut ikäryhmiä 60-7
    70 plus
    93
    1041
  11. Mauno Koiviston muistomerkki

https://www.is.fi/ En ole varmaan oikea ihminen arvostelemaan taiteilijoiden teoksia. Mutta mieleeni tuli romukasan kesk
    80 plus
    86
    899
  12. Vanhenemisen hyvät puolet

On tässä joitakin hyviä puolia kun mietin oikein tarkkaan. Ei välitä enää jonniijoutavuuksista, nauttin estoitta laiskot
    80 plus
    56
    878
  13. Miksi en minä

En ole missään nimessä huomionkipeä, päinvastoin. Ihmettelen sitä kun en saa juuri koskaan vastauksia kommentteihini. E
    70 plus
    95
    778
  14. Vieläkö siivoatte yhtä paljon

Minä olen alkanut viihtyä kissani ja sänkyni alla olevien villakoirien kanssa kohtalaisen hyvin. Olen aika allerginen j
    70 plus
    61
    747
  15. Miksi hän läksi pois liian varhain

Hän on ollun niin pitkään kun muistan suosikkini. https://www.youtube.com/shorts/ty33m0-9Hv8
    70 plus
    16
    693
  16. Nyt vain mietin

Elokuussa tulee 80v täyteen. Voin sanoa että en osaa kertoa oikeasti miltä tuntuu olla tämän ikäinen. Minulla ei ole ik
    80 plus
    36
    623
  17. Miten aikanne kuluu

Miten olette kuluttanut aikaanne? Olen tehnyt käsitöitä joita en ole harrastanut pitkään aikaan. Hyvää ajankulua kun as
    Ikäryhmät
    70
    588
  18. Asun Outokummussa

Palsta on muuttunut Outokummun ja jonkun sen edesmenneen asukkaan mollaamiseksi. Eikö nämä kirjoittajat, joiden epäile
    Outokumpu
    2
    566
  19. Vaalikoneen mielipide

Minun suosikkini vaalikoneen mukaan on Sari Essayah. Olen aina tykännyt hänestä. Suorapuheinen teeskentelemätön nainen.
    80 plus
    44
    514
  20. Aika kuluu

Huomenna aamulla viideltä tulee 80v siitä kun synnyin. 6.8.1944 oli vielä sotaa. Enimmäkseen muistan hyvällä lapsuuttani
    80 plus
    36
    490