Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3174
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+jaksanut+lukea+Päätalon+Iijoki-sarjaa.+Viimeinen+savotta++oli+ihan+hyvä,+nämä+muut+ovat+raskasta+itsensä+toistamista.+
Kyllä+Kalle+Päätalo+itsekin+kertoi+avoimesti+naisjutuistaan,+sen+verran+noita+kirjoa+olen+lukenut.
Tämä+on+vain+minun+mielipiteeni,+joku+voi+olla+eri+mieltä.
27.04.2020 19:24
Nuoren+tykkäsin+lukea+varsinkin+Paloheimon+runoja.+Ikinä+en+ole+lukenut+Esim.+Netta+Muskettia+tai+vastaavia,+olen+kyllä+kokeillut+mutta+kyllästynyt.+Ei+niissä+mitään+vikaa+ole,+eivät+vain+sopineet+omaan+ajatusmaailmaani+edes+nuorempana.
Olen+aina+tykännyt+avaruutta+käsitteleivistä+kirjoista,+niissä+on+ollut+paljon+mielikuvituksen+tuottamiakin.+Olen+ollut+kiinnostunut+maailmankaikkeudesta+siitä+lähtien+kun+opin+lukemaan+5-6-+vuotiaasta.+Piirtelin+rakettien+kuvia+joa+ala-asteikäisenä.+
Oli+yhteen+aikaan+Angelika+vaihekin.
Nykyisin+tykkään+eniten+rikosromaaniesta,+varsinkin+ruotsalaisissa+ja+norjalaisessa+on+oikein+hyviä.+
Jos+haluan+nukahtaa+kaikessa+rauhassa+niin+laitan+kuulumaan+Reijo+Mäkeä.+
Luen+vähän,+mutta+joka+päivä+kuuntelen+äänikirjaa.+
Luen+kyllä+jos+ei+jotain+kiinnostavaa+ole+saatavana+äänikirjana.
26.04.2020 17:44
Nuoren+tykkäsin+lukea+varsinkin+Paloheimon+runoja.+Ikinä+en+ole+lukenut+Esim.+Netta+Muskettia+tai+vastaavia,+olen+kyllä+kokeillut+mutta+kyllästynyt.+Ei+niissä+mitään+vikaa+ole,+eivät+vain+sopineet+omaan+ajatusmaailmaani+edes+nuorempana.
Olen+aina+tykännyt+avaruutta+käsitteleivistä+kirjoista,+niissä+on+ollut+paljon+mielikuvituksen+tuottamiakin.+Olen+ollut+kiinnostunut+maailmankaikkeudesta+siitä+lähtien+kun+opin+lukemaan+5-6-+vuotiaasta.+Piirtelin+rakettien+kuvia+joa+ala-asteikäisenä.+
Oli+yhteen+aikaan+Angelika+vaihekin.
Nykyisin+tykkään+eniten+rikosromaaniesta,+varsinkin+ruotsalaisissa+ja+norjalaisessa+on+oikein+hyviä.+
Jos+haluan+nukahtaa+kaikessa+rauhassa+niin+laitan+kuulumaan+Reijo+Mäkeä.+
Luen+vähän,+mutta+joka+päivä+kuuntelen+äänikirjaa.+
Luen+kyllä+jos+ei+jotain+kiinnostavaa+ole+saatavana+äänikirjana.
26.04.2020 17:44
Olen+edennyt+hitaasti+kirja+kanssa++kun+se+on+pöydällä+siksi+etä+luen+aina+välillä+sitä.+Tämä+on+Kurt+Vallanderin+tyttärestä+Lindasta+enimmäkseen+kertova,+on+siinä+myös+Kurt+mukana.
Palavia+joutsenia+on+joku+nähnyt+Marebojärven+yllä.+Tämä+kirja+on+ihan+hyvä,+pitänee+syventyä+siihen+kunnolla.
21.04.2020 16:05
On,+sen+verran+kun+itse+tarvitsen.
Aina+olen+itse+maksanut+elantoni.++
Voihan+rahaa+painaa+vaikka+kuinka+paljon++:)+
Käteinen+ei+ole+enää+muodissa+joten+tilillä+on+oltava+katetta.+
Olen+ollut+työelämässä,+paljon+pienemmätkin+virheet+otettiin+todella+vakavasti.+Nämä+nykyiset+virheet+peittyvät+toisten+syyttelyyn.+Kukaan+ei+ota+kunnolla+vastuuta.
18.04.2020 19:48
Aina+vain+uusia+laiminlyöntejä.+
Ei+taida+ministerien+avustajalaumastakaan+olla+apua,+he+ovatkin+vaaleissa+rannalle+jääneitä+kavereita.+Vaikka+tilanne+onkin+uusi+ja+erilainen,+silti+odottaisi+edes+perusasioihin+perehtymistä,+rahaa+palaa+tolkuttomasti,+miljoona+sinne+ja+tänne,+rahaa+riittää,+niin+kauan+kuin+riittää.
18.04.2020 18:43
Kun+ei+pääse+kirjastoon+ja+äänikirjat+on+kuunneltu,+odotan+postista+uutta+äänikirjaa+joten+on+ollut+pakko+turvautua+lukemiseen.
Olen+ostellut+kirjastoista+poistokirjoja.+Niitä+on+iso+määrä+hyllyssä+lukematta.
Nyt+on+peräti+kolme+kirjaa+yhtä+aikaa+menossa.+
Henning+Mankelin+"+Ennen+routaa"+on+pöydällä+jota+luen+aamukahvin+kanssa+jos+en+avaa+tablettia.+
Illalla+luen+Kate+Greenin+"Yön+Enkeli",+se+on+heti+luettu+kokonaan.+Ihan+hyvä+kirja++60-luvun+kukkaislapsista.+
Välipalana+Ella+Erosen+runomaailma+"Palava+pensas."++Sekin+on+ollut+hyllyssä+avaamatta+vuosia,+nyt+olen+aikani+kuluksi+lueskellut+vaikka+en+mikään+innokas+runojen+ystävä+ole.+
Kyllä+karanteeni+vaikuttaa+ajanviettämiseen.+Käyn+päivittäin+lenkillä+ja+pyöräilemässä+jos+kelit+vähänkin+sallii.
18.04.2020 18:24
Kun+ei+pääse+kirjastoon+ja+äänikirjat+on+kuunneltu,+odotan+postista+uutta+äänikirjaa+joten+on+ollut+pakko+turvautua+lukemiseen.
Olen+ostellut+kirjastoista+poistokirjoja.+Niitä+on+iso+määrä+hyllyssä+lukematta.
Nyt+on+peräti+kolme+kirjaa+yhtä+aikaa+menossa.+
Henning+Mankelin+"+Ennen+routaa"+on+pöydällä+jota+luen+aamukahvin+kanssa+jos+en+avaa+tablettia.+
Illalla+luen+Kate+Greenin+"Yön+Enkeli",+se+on+heti+luettu+kokonaan.+Ihan+hyvä+kirja++60-luvun+kukkaislapsista.+
Välipalana+Ella+Erosen+runomaailma+"Palava+pensas."++Sekin+on+ollut+hyllyssä+avaamatta+vuosia,+nyt+olen+aikani+kuluksi+lueskellut+vaikka+en+mikään+innokas+runojen+ystävä+ole.+
Kyllä+karanteeni+vaikuttaa+ajanviettämiseen.+Käyn+päivittäin+lenkillä+ja+pyöräilemässä+jos+kelit+vähänkin+sallii.
18.04.2020 18:24
Minunkin+mielestäni+tämä+korona+on+kuin+pahaa+unta.+On+niin+vaikea+uskoa+todeksi.+Muuten+ei+karanteeni+haittaa,+olen+käynyt+kissan+kans+metsälenkillä+ja+toimitellut+asiani+kaupassa.
Kaupasta+tultua+sterilisoin+kaikki+mihin+siellä+olin+koskenut,+lompakko,+käsilaukku+ja+kaikki+muut.++
Olen+mietinyt+hengityssuojainten+tekoa,+voishan+sitä+yrittää.
17.04.2020 14:38
Minunkin+mielestäni+tämä+korona+on+kuin+pahaa+unta.+On+niin+vaikea+uskoa+todeksi.+Muuten+ei+karanteeni+haittaa,+olen+käynyt+kissan+kans+metsälenkillä+ja+toimitellut+asiani+kaupassa.
Kaupasta+tultua+sterilisoin+kaikki+mihin+siellä+olin+koskenut,+lompakko,+käsilaukku+ja+kaikki+muut.++
Olen+mietinyt+hengityssuojainten+tekoa,+voishan+sitä+yrittää.
17.04.2020 14:38
Olen+yrittänyt+kuunnella+Pirkko+Saision+Punaista+erokirjaa.+En+tykännyt.+Ei+lesbouden+takia,+vaan+mielestäni+se+on+liian+erikoinen+minun+makuuni.+
Vaikka+todella+yritin+kuunnella+niin+pitkästyin+vain.+
Agathan+jutut+ovat+kaikki+sellaisia+että+niitä+kuuntelee+jos+ei+muuta+satu+olemaan.+
En+saa+unta+jos+minulla+ei+ole+äänikrja+kuulumassa,+lukijan+äänikin+on+unikrjana+tärkeä.
Äänikirjaa+on+mukava+kuunnella+ja+samalla+vaikka+virkata+isoäidin+neliöitä.+Nytkin++kaupungilla+ollessani+istun+parvekkella,+avaan+lasit+ja+annan+auringon+paistaa,+(jos+sattuu+paistamaan).+Kuuntelen+äänikirjaa+ja+virkkaan,+kissa+usein+sylissä,+naama+vähän+punoitti,++aurinko+paistoi+aika+kauan.+
Luin+jostain+että+otsoonikerroksessa+on+aukkoja+suomen+kohdalla+jonkinlaisen+pyörteen+takia,+varoittivat+että+kannattaa+suojautua+auringolta.
Minullekin+on+tehty+kaihileikkaus,+se+onnistui+hyvin+joten+voisin+hyvin+lukea+vaikka+ilman+laseja.+Äänikirjat+ovat+vieneet+voiton.
16.04.2020 22:34
Olen+yrittänyt+kuunnella+Pirkko+Saision+Punaista+erokirjaa.+En+tykännyt.+Ei+lesbouden+takia,+vaan+mielestäni+se+on+liian+erikoinen+minun+makuuni.+
Vaikka+todella+yritin+kuunnella+niin+pitkästyin+vain.+
Agathan+jutut+ovat+kaikki+sellaisia+että+niitä+kuuntelee+jos+ei+muuta+satu+olemaan.+
En+saa+unta+jos+minulla+ei+ole+äänikrja+kuulumassa,+lukijan+äänikin+on+unikrjana+tärkeä.
Äänikirjaa+on+mukava+kuunnella+ja+samalla+vaikka+virkata+isoäidin+neliöitä.+Nytkin++kaupungilla+ollessani+istun+parvekkella,+avaan+lasit+ja+annan+auringon+paistaa,+(jos+sattuu+paistamaan).+Kuuntelen+äänikirjaa+ja+virkkaan,+kissa+usein+sylissä,+naama+vähän+punoitti,++aurinko+paistoi+aika+kauan.+
Luin+jostain+että+otsoonikerroksessa+on+aukkoja+suomen+kohdalla+jonkinlaisen+pyörteen+takia,+varoittivat+että+kannattaa+suojautua+auringolta.
Minullekin+on+tehty+kaihileikkaus,+se+onnistui+hyvin+joten+voisin+hyvin+lukea+vaikka+ilman+laseja.+Äänikirjat+ovat+vieneet+voiton.
16.04.2020 22:34
En+juuri+lue,+kuuntelen+äänikirjoja.+Nyt+on+kirjasto+kiinni+niin+pitää+osta+netin+kautta+äänikirjat.+
Juuri+tuon+Bollan+tiasin+viimeksi,+ei+ole+vielä+tullut.+
Viimeksi+kuuntelin+Håkan+Nesserin+Cafe´+Intrigo.+Olen+kuunnellut+sen+kahteen+kertaan,+halusin+päästä+kunnolla+asioiden+sisään.+Aika+erikoinen+juoni,+mutta+sellainen+että+on+haluan+paneutua+kuuntelemaan+kunnolla.+
Leena+Lehtolaista+olen+myös+kuunnellut+vaikka+en+hänen+ihailijansa+olekaan.+Kirjastossamme+on+aika+huonot+valikoimat.+
David+Lagercrantz+kirjoittaa+jännittävästi+Lisbeth+Salanderista.
16.04.2020 12:00
Minusta+on+hyvä+että+palstalla+käy+kirjoittamassa+myös+ulkosuomalisia.+Ruotsissa+asuu+paljon+sukulaisia+kun+pohjanmaalta+menivät+töihin+sinne,+suurin+osa+on+jäänyt+pysyvästi,+heidän+jälkikasvunsa+on+ruotsalaistunut,+osa+puhuu+suomea+melko+ymmärrettävästi.
On+myös+amerikassa+sukulaisia,+harmittelevat+kun+eivät+voi+tulla+käymään+kotimaassa+koronn+takia.+
Minullakin+on+ollut+vuosien+tauko+käsitöissä,+mutta+virkkaaminen+on+oikeasti+kivaa,+aika+kuluu+mukavasti+ja+ei+tule+syötyä+niin+paljon.+Minulla+on+taipumusta+availla+jääkaapin+ovea+melko+tiheään+jos+pitkästyn.+
Onneksi+lumisade+lakkasi,+lähdemme+kissan+kans+metsälenkille.
Mökillä+olisi+hommia,+ensi+viikolla+menen+sinne+pihahommiin+jos+ei+lunta+sada.
13.04.2020 12:33
Vaikka+en+ole+minkään+puolueen+jäsen,niin+en+ole+samaa+mieltä+aloittajan+kanssa+.
Minä+olen+sitä+mieltä+että+kaikkia+puolueita+tarvitaan.++Myös+valtavirrasta+eriytyviä.
Jos+haukkuu+noin+ihmisiä+kuin+aloittaja,+olisi+peiliin+katsomisen+paikka.
12.04.2020 21:46
Minua+alka+pyörrytämään+jo+lukiessani+ahkerointiasi.+Ajelin+mökille+lisäämään+linnuille+ruokaa,+olisi+niin+paljon+tekemistä+että+suljin+silmäni+ja+laitoin+siemenet+syöttöpaikalle+ja+läksin++ajelemaan+kylille.+
Viime+syksyn+laiminlyönnit+olivat+näkyvissä.+Puolustus,+että+olin+sairaana++ennen+lumen+tuloa.+
Mutta+kai+ruoho+kasva+kaikesta+huolimatta.
12.04.2020 21:42
"Siis+mitä+sinä+oikein+teet?+"käsitöitä"+"kun+asiaan+pääsee+sisälle"
Johtuu+siitä+että+virkkaushommat+ovat+olleet+unholassa+sitten+kansakoulun+ikävän+käsityönopettajan+ansiosta.++
Välillä+vähän+yrittelin+parikymppisenä+virkkailla+mutta+en+sen+enempää.+
Mutta+tämä+on+kuin+pyörällä+ajoa,+minkä+kerran+oppii,+sen+aina+osaa,+ainakin+harjoiteltuaan.
12.04.2020 21:34
Kun+joutuu+olemaan+yksin?+
En+viitsi+alkaa+juomankaan.+
Olen+virkannut+iso-äidin+neliöitä,+en+olisi+ikinä+uskonut+että+ryhdyn+sellaiseen.
Kun+olen+päässyt+alkuun+niin+neliöitä+tulee+niin+paljon+että+mitä+niille+kaikille+edes+teen?
12.04.2020 20:30
https://www.youtube.com/watch?v=28PPqlc39Qw&list=RD28PPqlc39Qw&start_radio=1
Näinkö+menee.
04.04.2020 21:21
"Aiot+kutsua+kylään+ison+revohkan+ja+juottaa+porukat+känniin."
Eikö+leski+vieläkään+tajua+että+viinaa+voi+juoda+myös+sivistyneesti.+
En+asunut+saman+katon+alla+mieheni+kanssa+ennen+hänen+sairastumistaan,+elin+täysin+erillistä+elämää,+lapsetkin+olivat+omillaan.+
Minä+inhoan+juoppoja,+he+syyttelevät+muita+omasta+heikkoudestaan,+ovat+mahdottomia+elämänkumppanina.
31.03.2020 15:16
131 / 159