Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
liekko
profiilit
liekko
liekko
Vapaa kuvaus
Tämän kesän kukkasia.
Aloituksia
48
Kommenttia
3172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+samaa+mieltä+kuin+entienmiäs.+Hyvä+että+voi+edes+täällä+purkaa+tuntojaan,+onhan+tämäkin+jotain+jos+ei+mitään+muuta+ole.+
En+osaa+neuvoa+aloittajaa,+toivon+että+hänen+elämänsä+kohenee.+Auttavista+puhelimista+olen+kuullut,+ne+taitaa+olla+ilmaisia.+Myös+netistä+voi+etsimällä+löytyä+vertaistukea.
24.01.2020 14:50
Meillä+on+paljon+samaa+Rituliini.+Kirjoittelin+myös+omaishoitajiin+siihen+aikaan+kun+mieheni+pystyi+vielä+olemaan+kotihoidossa.+Maaliskuussa+tulee+kolme+vuotta+kuolemasta.+Olen+myös+haudannut+poikani+joka+menehtyi+syöpään.+
Minä+en+piittaa+vaikka+lokaa+tulee+välillä+niskaan+että+ropina+kuuluu,+olen+oppinut+nauramaan+yrityksille+satuttaa+minua.+
Kun+elämässä+on+ollut+oikeita+murheita,+ei+pikkuasiat+hetkauta.
24.01.2020 14:46
Kiitos.+Leski+omistaa+60++sivut+joten+huonon+moraalin+omaavat+ulos+:D
Olen+varmaan+kirjoittanut+jotain+negatiivista+alkoholisteista,+otit+siitä+itseesi.+
Minä+ja+perheemme+on+joutunut+kärsimään+tuosta+sairaudesta+joten+en+kovin+paljon+pysty+myötätuntoon.+
Olet+jo+aikaisemmin+leimannut+minut+juopoksi+ja+valehtelijaksi,+nyt+olen+moraaliltani+kyseenalainen+:D+
Molemmat+ovat+sinun+mielipiteitäsi,+kukaan+minut+tunteva+ei+niitä+allekirjoita.+
Hoidin+mieheni+moitteettomasti,+en+koskaan,+väsyneenäkään+näyttänyt+turhautumistani+sairaalle+ihmiselle.+Siinä+suhteessa+on+hyvä+olla,+tein+homman+kunnialla+loppuun+asti,+kävin+päivittäin+syöttämäsä+vuodeosastolla+kun+hän+joutui+sinne.+
Kai+tämä+mökkielämä+alkaa+pitkästyttämään+kun+viitsin+noinkin+kauan+kiusata+sinua.+Kuten+tapaat+sanoa:+Se+on+moro++:)
Heräsin+aikaisin,+yöllä+on+satanut+lunta+ja+pitää+ajella+vielä+kylille+kampaajalle+heti+aamusta.
24.01.2020 06:31
Minua+jäi+mietityttämään+mikä+tekee+minut+silmissäsi+epäuskottavaksi?+Sekö+että+olen+erilaista+ihmistyyppiä+kuin+sinä.+Komennat+kuin+jokin+vääpeli+missä+minun+kuuluu+olla.+
En+tunne+ylemmyyttä+missään+enkä+kenekään+edessä,+jo+siinä+olet+erehtynyt.+
Olen+käynyt+läpi+tavallista+rankemman+elämän,+siksi+en+viitsi+ottaa+kantaa+pikkuasioihin,+kuten+paljonko+kenelläkin+on+vuosia+takana.
Et+sinä+pysty+minua+hätistelemään+täältä,+voit+yrittää+tehdä+valituksen+ylläpidolle.+
En+minä+livenäkään+seurustele+ainoastaan+saman+ikäisten+kanssa,+siksi+haluan+nähdä+mielipiteitä+täälläkin+kaikenikäisiltä+ja+muissakin+kuin+ikäryhmä+ketjuissa.
23.01.2020 15:25
Kaikki+poistuneet+ovat+siis++ihan+tylsiä+ja+ikäloppuja.+Itse+olet+mielestäsi+ainaisen+muiden+viinanjuonnin+tai+koiran+kusetuksen+parissa+kirjoitteleva+oikein+piristävää+seuraa.+Varsinkin+kun+siinä+sivussa+haukut+muut+kirjoittajat+leveileviksi+vanhoiksi+juopoiksi+ja+ikävystyttäviksi.
Ei+sinun+piskisi+ole+yhtään+kiinnostavampi+kuin+minun+kattini.
23.01.2020 12:17
Kirjoittelen+ikäryhmissä+50-80+väliltä.
Ei+tarvita+lupaa+sinulta,+edes+omaan+ketjuusi.++:D+
Mikä+sinulla+on,+olet+aina+piikit+pystyssä??
23.01.2020 10:46
Viime+viikonloppuna+tissuttelin+vähän+yli+puoli+pulloa+viiniä,+oli+mukava+kuunnella+musiikkia+samalla.+Olisin+juonut+enemmänkin+mutta+ei+maistunut,+mikä+lie+kun+alkaa+etomaan+jossain+vaiheessa.+
Kaveri+läksi+töihin+maanantaina,+ollaan+taas+oltu+kissan+kans+kahden+erakkona.+Olen+virkannut+mummon+neliöitä,+katsellut+lintuja+syöttöpaikalla+ja+ihmetellyt+kun+aurinko+näyttäytyi+pitkästä+aikaa.+
Viihdyn+hyvin+itseni+kanssa,+en+kaipaa+väkijuomia+viihtyäkseni.+Saattaa+mennä+viikko+että+en+näe+muita+ihmisiä+jos+olen+mökillä.+
Minä+olen+tylsä+ihminen,+kaverin+mielestä+olen+huumorintajuinen,+ehkä+hänkin+on+yhtä+tylsä.+
Huomenna+on+käytävä+kylillä,+sivutie+on+aika+liukas,+mutta+ajelen+hissukseen.
21.01.2020 15:32
Vedättäjällä+pitää+olla+aikaa+ja+kiinnostusta+mikäli+viitsii+alkaa+kiusaamaan+muita+vedättämällä.+
Tekemisen+puutetta+ja+kaunaista+mieltä+yhdistettynä.+Lsäksi+väsymätön+valppaus+kun+pitää+etsiä+kohteen+heikkouksia.
Minusta+rehellinen+"veetuilija"+on+siedettävämpi,+vaikka+en+ymmärrä+sellaistakaan.
21.01.2020 11:52
Olin+vähän+aikaa+julkku+:D+Olen+ollut+telkkarissakin,+voitin+onnenpyörässä+matkan+ja+korvikset.+Siitä+on+parikymmentä+vuotta+joten+julkisuus+oli+kovin+lyhytaikaista.+
Oikeasti+en+halua+julkisuutta,+pikkukylässä+kaikki+tulivat+sanomaan+että+olit+onnenpyörässä,+kaupassakin+kävin+myöhällä+kaulukset+pystyssä.+
Mietin+että+varmaan+olisi+rasittavaa+jos+kaikki+tuntee.
21.01.2020 11:43
Kahvipirtti+oli+hyvä+paikka.+Skillan+on+sovitteleva+ja+tasapuolinen+ihminen.+
Minusta+ei+ole+sellaiseen,+pidän+välillä+netti+taukoja,+enkä+ole+kovin+kauan+kiinnostunut+samoista+asioista.+Ehdotuksesi+on+hyvä,+minä+ainakin+osallistuisin+käydessäni+mikäli+joku+aloittaa.
21.01.2020 11:36
Jo+sata+vuotta+sitten+on+ollut+samanlaisia+talvia,+joten+ei+mitään+uutta.+
Ilmasto+on+muuttunut+aina,+on+ollut+jääkausia+ja+taas+lämpenemistä.+Kyllä+ihmisten+teotkin+nopeuttaa,+kun+katselee+autojen+määrää++meidänkin+maassamme,+meillä+ei+ole+vielä+mitään+jos+vertaa+suureen+maailmaan.
20.01.2020 19:05
Pitää+aiheen+olla+mielenkiintoinen+kun+noin+pitkä+ketju+on+tuloksena.
Ilkeys+ja+kiukuttelu+kääntyy+itseä+vastaan,+tekee+huonon+olon.+
Missä+ovat+herttaiset+70++mummelit+ja+ukkelit?+
Eipä+silti+että+itsekkään+aina+olisin+mummo+aurinkoinen,+koetan+edes+pyrkiä+siihen++:)
20.01.2020 19:00
Ei+hätää.+
Katselin+Linkolaa+sillä+aikaa+kun+kaveri+viipyili+mökki-saunassa.+
Linkola+on+oikea+pessimistin+perikuva,+ei+juuri+sympatioita+heru+ihmiskunnalle.+
Joten+kannattako+tässä+suuremmin+välittää+siitä,+mitä+minusta+ajatellaan,+tai+tykätäänkö+minusta.+
Olen+onnellinen+ja+tyytyväinen+juuri+nyt,+huomisesta+en+pysty+sanomaan+mitään.+
Jos+joku+ei+tykkää,+niin+ei+tykkää,+minkä+sille+voi.
18.01.2020 23:06
Mielestäni+olisi+ollut+parempi+että+olisi+kutsuttu+äiti+ja+vaimo.+Olisi+säästytty+turhilta+spekulaatioilta.
18.01.2020 21:18
Onko+ne+iänikuiset+pakastevihannekset++lisukkeet+sitten+parempi+aihe.+
Minunkaan+mummoneliöt+eivät+lisääntyneet+kuin+yhdellä+tänään,+aikaa+kuluu+ja+palstatilaa+kunnes+peitto+on+valmis.
18.01.2020 19:01
Synnyin+ja+kasvoin+Etelä-Pohjanmaalla,+olen+luonteeltani+aika+Pohojalaanen.
Isän+työn+perässä+muutettiin+Itä-Suomeen,+täällä+asun+vieläkin,+noin+kuusi+vuotta+asuin+Seinäjoella+opiskelemassa+ja+töissä.+Haluaisin+muuttaa+synnyinseudulle,+mutta+täällä+on+asunto+joka+ei+tee+kauppaansa,+kai+ikä+loppuu+ennemmin+kun+pääsen+lähtemään.
18.01.2020 18:57
Kyllä+minä+piirsin+kaavoja+tietokoneella+jo+80-luvun+alussa.+Silloin+ei+ollut+nettiä.+
Muistaakseni+olet+kertonut+eläkkeesi+suuren+määrän+ennenkin,+myös+älykkyyttä+vaativan+työurasi.
17.01.2020 23:43
Olen+nuorempana+ollut+hyvä+ompelemaan+vaikka+itse+sanonkin.+Jos+näin+kuvan+jostain+mieleisestä+vaatteesta+niin+piirsin+kaavat+ja+ompelin+sellaisen.+
Sitten+kyllästyin,+nykyisin+vähän+korjailen+vaatteita.+Toissapäivänä+ostin+lankaa+ja+aloin+virkata+isoäidin+neliöitä,+päiväpeitto+on+tekeillä.+En+ole+virkannut+ainakaan+kolmeenkymmeneen+vuoteen,+silti+taito+näkyi+olevan+tallella.+Kokonaista+kuusi+neliötä+olen+jo+jupertanut++:)
17.01.2020 23:39
Resitenttikin+on+vielä+ymmärrettävää.+
Etelä-Pohjanmaan+murteessa+on+paljon+sanoja+jotka+vähän+naurattaa.+Pojan+Datsun+oli+varastettu+ihmetteli:"+Mihinähän+mun+ratsuni+on."
Akkosissakin+on+Ree+kirjan+D+kirjaimen+paikalla.
17.01.2020 23:34
Meillä+oli+piiska+oven+päällä,+siitä+tuli+jos+oli+tehnyt+pahojaan.
Itse+en+harrastanut+ruumiillista+kuritusta+koskaan+omien+lasteni+kanssa.+Muistan+aika+pahalla+ne+selkäsaunat.
17.01.2020 23:13
141 / 159